hunger... -open-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 hunger... -open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mad Hatter
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 4:54

Mad Hatter zette een pas, maar trok zijn voet vrijwel gelipjk weer terug. Het was koud, erg koud, en er lag een dikke deken van verse, witte sneeuw. Hatter zat al een paar uur in een grot, gevangen door de sneeuwstorm die ongeveer net zolang al langs de grotopening raasde. Toen de storm zijn hoogtepunt had bereikt, was Mad in slaap gesulkelt en vlak nadat de storm was gaan liggen was hij weer wakker geworden. Nu was hij van plan om te gaan jagen, maar kwam zijn grot niet uit omdat de sneeuw aan zijn poten geen fijn gevoel was. Toen Hatter eindelijk de grot uit durfde te komen, zakte hij tot op zijn buik in de sneeuw. Hij kon het wel vergeten om inndeze kou een dier te vangen, laat staan een dier met wat vlees eraan. Mad Hatter had nu al drie dagen niets gegeten en had onelooflijke honger.

DRIE DAGEN LATER

Eten... Hhmmmm jahaaa. Eten... Sappig, lekker eten... Mad Hatter was gek geworden. Letterlijk. Hij was in staat alles te eten wat hij tegenkwam. Ja, dus ook katten. Hatter was neergestort, al een paar uur geleden, en was niet meer van plan om op te staan. Totdat een geluid van voeten hem stoorde. Op Mad Hatters reserve-krachten rolde hij om en stond op. Ja, het was een levend wezen, ongeveer net zo groot als hij. Een sterke geur drong Mads neus binnen, de geur van een kat zonder clan, net zoals hijzelf, gemengd met iets wat hij niet kon thuisbrengen. Hij focuste op het geluid en ging ernaartoe. De voetstappen stopten. Een minimale, maar hoorbare plof. Zijn prooi ging zitten, een betere situatie had hij zich niet kunnen wensen. Toen Mad Hatter zich had klaargemaakt voor de sprong, hoorde Mad Hatter iets, iets wat leek op gekauw. Zijn prooi had eten! Hij kon nog net een vreugdekreet onderdrukken, een kat en extra eten! Mad Hatter sprong, hij bleef maar doorgaan, en doorgaan. Zijn zicht werd weggevaagd. Zijn neus werd afgesloten, en hij voelde niets meer. Voor hij het wist verloor hij zijn bewustzijn.


hunger... -open- Jgr


dankjewel maaike Smile

hunger... -open- 3ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 5:48

Thunder trippelde door de dikke laag sneeuw,ze was op zoek naar prooi. Ze had nog een voorraad thuis maar het was fijn om wat vers te vangen. Zij had van haar vader geweldig leren jagen,ze wist waar ze in elke soort of weer dieren moest vinden. Nu bijvoorbeeld in holen in de grond. Katten die dat niet wisten hadden problemen, die verhongerde nu zowat. Zij daar in tegen had haar buikje rond, be wijze van spreken dan aangezien ze een erg slanke poes was. Ze spitste haar oren toen ze een geluid hoorde. Wat was het? Al snel werd het duidelijk, een konijn. Die zou ze vangen. Ze snoof diep in en volgde de geur toen het op hield. De meeste katten zouden nu denken jammer, dan niet. Maar zij wist beter. Hier onder de grond zat het hol. Ze begon sneeuw te graven en vond ze het hol. Nu was het wachte. Ze gokte dat ze nu een uurtje zo zat en het konijn kwam een beetje tervoorschijn. Ze sprong naar voren en had beet. Ze doodde het, luisterde of er geen anderen konijnen in het hol waren, wat niet zo was en liep naar een plek in het bos waarvan ze wist dat er een grot was. Ze plofte neer op de grond en begon te eten. Thunder nam net haar eerste hap toen ze een schim naast haar op haar af zag komen, bij de helft van die sprong viel de "schim" op de grond. Ze keek om en zag dat het een kat was, een kater rook ze. Ze reageerde niet geschokt ofzo. De kater was uitgemergeld. Ze nam drie kwart van haar konijn, gooide het voor de neus van die kater en zorgde dat die het rook. De anderen kwart schrokte ze naar binnen, zij had het zo zeer niet nodig. 'Hey, hallo? Word eens wakker, wie in godsnaam heeft jou leren jagen???" Daarmee bleef ze naar de kat kijken met haar staart over haar poten.


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!


Laatst aangepast door Thunder op wo 7 aug 2013 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mad Hatter
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 6:13

Leegte. Honger. Overal eten, zo dichtbij maar ik kan het niet pakken. Geuren dringen mijn neus binnen zonder herkend te worden. Geluiden die verloren gaan in de grote leegte. Warme vachten strijken tegen mijn verloren lichaam. Insecten nestelen zich in mijn haren. Een sterke geur van konijn dringt mijn neus binnen. Ik hoor een stem maar ik weet niet waarvandaan hij komt. "...Jagen..." Een intens verlangen brandt in mijn binnenste. Ja, eten. Dat heb ik nodig. Het tafereel veranderd. Ik ben op een weide. Het is nacht, en een heldere sterrenhemel toont zich. In de sterren verschijnt een gezicht. 'Het is jouw tijd nog niet. Ga nu terug. Iemand heeft jou hard nodig in de toekomst.' Ik wil schreeuwen, gillen dat het al oplossende gezicht in de sterren moet blijven. Maar ik kan het niet. Mijn keel is dichtgedrukt door een ontzichtbare kracht. De donkere nacht maakt plaats voor lichtere tinten. Ik drijf weer weg...
Mad Hatters reukvermogen kwam weer terug. Zijn zicht en zijn gevoel volgden. De andere kat keek hem bezorgd aan. Hij stond op, om gelijk weer door zijn poten te zakken. Hij hoestte een grote klodder bloed op te hoesten. Het laatste wat hij zag was de witte sneeuw die rood kleurde. Langzaam dreef hij weer terug in de duisternis.


hunger... -open- Jgr


dankjewel maaike Smile

hunger... -open- 3ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 8:11

De kater opende zij ogen, maar niet veel later sloot hij ze weer. Echt waar? Moest ze nou echt alles zelf doen ofzo. Okey, dat was stom om te denken. Het was een kleine moeten en ze kenden zijn verleden niet ofzo. Misschien had hij we wat naars meegemaakt. Ze pakte een stuk van het konijn, niet te groot. Maakte De katers mond open, propte het eten er in en wachtte af. Stikken kon niet, daar was het te klein voor. Maar als hij nou in ieder geval een beetje eten binnen kreeg was het al genoeg. Terwijl ze de kater hier liet liggen ging ze richting de plek waar hij vandaan was gesprongen. Uit een grot, die was dicht gesneeuw. Aha, niet veel prooi maar vleermuizen zou je er wel kunnen vinden. Of een beekje, dan kan je in ieder geval drinken. Ze liep de grot in en keek aandachtig om zich heen. Okey, hier heeft hij dus gezeten. Ik heb geen idee hoe lang, maar lang genoeg om te verhongeren blijkbaar, dacht Thunder. Ze liep wat dieper de grot in en bestuuderde alles aandachtig. Dit was een goeie plek om te onthouden, voor een noodgeval ofzo. Ze besloot weer weg te gaan, Mad Hatter was misschien wel al wakker. Ze liep de grot weer uit en ging weer naar Mad Hatter toe die een paar meter verwijderd van de ingang lag, ver was hij niet gekomen in ieder geval. Ze ging weer voor hem staan en besloot deze keer maar te gaan liggen. Zo dat ze op oog hoogte waren, minder bedreigend. Ze besloot dat nu het beste was om te doen, gewoon simpel weg wachten. Dat was wat ze deed.


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 14:49

"Die vieze natte rotsneeuw. Zo kan ik helemaal niet jagen. Al de prooi ziet me vanaf kilometers afstand." Mopperend liep Nightpaw naar de rand van het Windclan territory. Misschien dat er ergens een schuurtje met muizen was. Aarzelend bleef ze staan. Tja, het was niet strafbaar om in Rogue territory te zijn. Ze hakte de knoop door en liep richting een groep rotsen. Na even lopen zag ze een  grijs figuurtje in de sneeuw liggen. Night sprintte er naar toe. Het was een kater! En ze rook dat hij niet van een clan was. Onderzoekend bekeek ze hem. Echt gezond zag hij er niet uit. Nogal mager ook. "Hallo?" Ze sprintte weg toen er een nieuwe geur haar neus binnendrong. Het was moeilijk om je in de sneeuw te verstoppen als zwarte kat. Maar het lukte haar om achter een struikje te kruipen. Ze knarsetandde toen ze de koude sneeuw op haar buik voelde.


hunger... -open- X4hvs5
hunger... -open- Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 17:23

"Hallo?" Er was onderhand een nieuwe poes verschenen die helemaal zwart was. Blijkbaar was die niet zo slim aangezien ik wakker en al hier zat. Het was niet een poes van hier, nee de poes was van het windclan terretorium. Blijkbaar merkte ze haar toch op aangezien ze nu weg sprintte achter een bosje. Thunder stond op en keek naar dat bosje. "Hey, ik heb je al gezien hoor, trouwens wat doe jij uberhaupt hier. Denk je niet dat wij weinig prooi hebben. Maar okey ik snap je ook wel weer, jij hebt een hele clan tuurlijk." Dat laatste wat ze zei meende ze wel, dat was ook te horen, van dat ze haar wel snapte. Maar toch kwam het er bod uit. Er leefde hier veel katten en die hadden allemaal ook honger. Het kon toch niet zo zijn dat omdat hun een clan hadden wij niet mochten eten. Dat was gewoon, apart. "Ken jij deze kater ofzo, ik heb hem zo gevonden half uitgehongerd. Ik heb maar wat eten voor zijn neus gelegd. Trouwens, hoe jaag jij eigenlijk met je zwarte vacht, ik heb een grijze vacht. Die valt nog wel te verbergen. Bovendien heb ik van af kitten al leren jagen. Bewijze van spreken nog voordat ik kon lopen dus dat lukt wel." Haar gezicht vertrok toen ze aan haar vader moest deken. Waar was hij nu? Ze had hem te lang al niet meer gezien. Ze miste hem en haar moeder ook. Die zat nu bij de bloodclan, zou ze hun ooit nog een keer terug zien... Snel schudde ze die gedachte van haar af, het verleden was het verleden, ze miste ook al haar broertjes en zusje. Waar zouden die zijn, Gray... Ze miste hem het meest. Ze keek even naar de lucht en mompelde: "Gray, waar ben je... Laat ook maar, ze wendde haar blik weer tot de nieuwe poes. Nu wachtte zo op antwoord.


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mad Hatter
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:16

Vage beelden stormen door mijn hoofd. De grijze kater in de sterren komt terug en herhaald wat hij had gezegd.
Met een schok werd Mad Hatter wakker. De grijze poes zat nog steeds naast hem, maar nu met een zwarte poes. Het gedelte van het gesprak wat Hatter wel kon verstaan, ging over koeyhes en kalfjes, het andere gedeelte boeide hem eerlijk gezegd miet zo veel. Toen viel zijn blik op het konijn wat voor hem lag. Snel zette hij zijn tanden er in en kaywde het in vier happen weg. Om ook wat vocht binnen te krijgen likte hij wat sneeuw op, wat erg prikte in zijn mond. Mad Hatter stond wankel op, en liep naar de twee poezen die een gesprek vierden. Toen het gesprek af was, bracht hij een krasserig "hoi" uit.


Sorry voor slechte post...


hunger... -open- Jgr


dankjewel maaike Smile

hunger... -open- 3ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 20:07

"Hey, ik heb je al gezien hoor, trouwens wat doe jij uberhaupt hier. Denk je niet dat wij weinig prooi hebben. Maar okey ik snap je ook wel weer, jij hebt een hele clan tuurlijk." Ze kroop achter de struik vandaan met haar oren plat op haar hoofd. "Ik hoopte een schuurtje of zo te vinden.." Mompelde ze. "Ken jij deze kater ofzo, ik heb hem zo gevonden half uitgehongerd. Ik heb maar wat eten voor zijn neus gelegd. Trouwens, hoe jaag jij eigenlijk met je zwarte vacht, ik heb een grijze vacht. Die valt nog wel te verbergen. Bovendien heb ik van af kitten al leren jagen. Bewijze van spreken nog voordat ik kon lopen dus dat lukt wel." Wat praatte ze veel.. En ik moest daar allemaal antwoord op geven? "Ik- Ik ken hem niet. Maar ik hoopte hier een schuurtje te vinden. In schuren is het donker en.. ik ben donker." Hoe moest ik hier wegkomen? Ik keek op toen de kater iets zei. Ik hield mijn hoofd schuin en stak een oor op. "Hallo."


hunger... -open- X4hvs5
hunger... -open- Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 0:03

"Ik hoopte een schuurtje of zo te vinden.. Ik- Ik ken hem niet. Maar ik hoopte hier een schuurtje te vinden. In schuren is het donker en.. ik ben donker." Zei de zwarte poes. "Sorry voor al die vragen die ik gelijk op je avvuur, ik ben nou ja, nog al nieuwschierig. Altijd al geweest," Eindelijk leek er beweging te komen in de kater die nog steeds op de grond lag. Hij at het konijn en krabbelde vervolgens overeind. Hij kwam naar hun toe een wist: "Hoi" te zeggen. " He he, je bent wakker. Of nou ja, bij bewust zijn... Ik hoop dat je het konijn vond smaken? Heb je nog honger, ik kan nog wat voor je halen?" Zei ze.  Vervolgens keek ze naar Nightpaw. "Heb jij geen honger?" Thunder had er geen probleem mee anderen te helpen. Waar had ze ook al weer dat vogeltje begraven? Het was hier in de buurt... O ja, ze het het ergens naar het noorde begraven van af hier. Bij een soort van aparte boom waar je door heen kon lopen en die van de boven kant in tweeen was gespiltst. Waarschijnlijk door de bliksem. Daar lag het vogeltje. Het was niet zo ver, hoog uit vijf minuten.

Hier ben ik met mijn mooie eindes!


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 2:03

"Natuurlijk. Prooi is schaars, iedereen heeft honger." Ze ook wel nieuwschierig naar deze kat. Maar ze had haar nogal overdonderd. Het beeld van een sappig konijn probeerde zich tussen haar gedachten in te wurmen. Maar ze schoof het opzij. Niet aan denken, dan krijg je nog meer honger. "Weet iemand een schuur hier in de buurt?" Ze durfde het amper te vragen. En nu ze de vraag had gesteld zag Nightpaw pas hoe dom de vraag wel niet was. Zoals de rogue al zei: hun hadden niet meer prooi dan wij.

Dit topic loopt zeker wel anders dan je had verwacht. ^^
Lol, ik hoor net voor het eerst hoe een droken meid praat.


hunger... -open- X4hvs5
hunger... -open- Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 4:24

"Natuurlijk. Prooi is schaars, iedereen heeft honger." Thunder knikte. Ze had gelijk, iedereen had honger. Nu voelde ze zich zelf arrogant. Omdat zij dus geen honger had. Zelf had ze genoeg, maar anderen niet. "Weet iemand een schuur hier in de buurt?" Zei Nightpaw. Thunder dacht diep na. Een schuur, ja, ze wist er wel een. "Ik weet er wel een. Maar dat is niet in het rogue gebied. Bij de kittypets. Het is een oude verlaten schuur, zeker weten dat daar muizen zitten. Het is niet zo heel ver. Als je wil kan ik je er heen brengen." Deed ze toch nog wat goeds. Ze wierp een blik op de kater. Die kon ook nog wel wat eten gebruiken. Ze wendde haar blik weer af en keek nu recht in de ogen van Nightpaw. Thunder had een zacht aardige blik in haar ogen. "Ik denk dat hij ook nog wel wat eten kan gebruiken. Ik heb ook nog wel wat begravem trouwens, hier vederop. Dat kunnen we ook halen. Maar ik denk dat het in de schuur ook gelijk warm is." Zei Thunder. Misschien wil Nightpaw wel niet dat we mee gaan... Daar had ik nog niet aan gedacht. BedCht Thunder zich. "Als je liever niet hebt dat we mee gaan is dat okey hoor." Toch maar even checken. Thunder draaide zich om, in de richting van de schuur. Of nou ja, van de twee been plaats. Ze keek achterom of de anderen ook kwamen maar begon al langzaam te lopen. Ze zou vernsellen als de anderen twee naast haar liepen.

Ik ben niet zo goed met eindes, de post is ook flut maarja,
Het topic loopt anders maar wel leuker =D
Ik hoop dat die meid heel leuk praatte voor je!


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
hunger... -open- DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 10:40

Wou ze de katten mee? Ze besloot dat het goed was. De ander moest ook eten. Night zette een paar stappen en keek om naar de ander. Hij liep in stilte achter ze aan. Ze vertrouwde die poes wel, maar bleef alsnog op haar hoede.


hunger... -open- X4hvs5
hunger... -open- Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
hunger... -open- DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: hunger... -open-   hunger... -open- Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 21:53

Nightpaw had blijkbaar besloten om mee te gaan aangezien ze haar volgde. Volgens mij vertrouwede ze haar nog niet helemaal, maar dat kon ze ook flink mis hebben. Op je hoed zijn in de buurt van een vreemde poes is wel zo handig. Ze hoopte maar dat het goed ging met Mad Hatter. Hij zei bijna geen woord. Thunder rook nu al een aantal Twee been huizen, maar nog niet de juist plek. De plek waar ze moesten zijn lag een beetje verlaten. Daarvoor moesten ze toch wel een stukje door de steeg waar de meeste twee been huizen stonden. Nu ze de rand van het bos passeerde zag ze alle huizen goed. Ze bestuudeerde de plek goed zodat ze niet de verkeerde kant op ging. Dit was bij de twee benen achter. Meer naar rechts als het goed is worden het ietsje grotere huizen met grotere tuinen. Daar tussen die huizen in zit een steegje wat leid tot alle tuinen van die huizen, thunder keek even achter om of iedereen er nog was en liep toen vervolgens naar rechts. Al snel kwamen ze lang het steegje. Er was geen hek dus ze kon er zo in wandelen. Nou ja, er was wek een hek maar die stond open nu. Ze keek even achterom om wat te zeggen. "Deze deuren leiden naar allemaal tuinen, we moeten hier door heen en dan moeten we naar links, daar vinden we een oud verkaten schuurtje maar het is wel geweldig om te jagen als je donker bent." Thunder begon aan de wandeling en was al snel bij het einde van het steegje. Ze liep naar links en zag een hout vervallen schuurtje. Ze glimlachde, ja ze wist het nog. Ze was even bang geweest dat ze hun op het verkeerde spoor leiden. Ze ging naar binnen en merkte dat het wek erg donker was. Al sne, wendde haar ogen en riep ze: "Nou, jaag maar raak ik lust ook wel wat!" Zei ze net zo hard dat ze de muizen niet ziu weg jagen. Ze wachtte nu op antwoord.

Fluuut, maar ja...


hunger... -open- Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hunger... -open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: