Status gebied



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Status gebied

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Boneface
Member
Status gebied DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Status gebied   Status gebied Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 14:03

Een klein ideetje:

In Leaf-bare veranderd er natuurlijk veel aan de gebieden, de River kan bevriezen en zo. Maar omdat bij de ene topic het misschien al bevroren is en bij de andere topic nog open, bedacht ik iets.

Status gebied kan door Admin in het gebied geplaats worden:

Bv: River. -gebruikelijke tekst-Status: Frosted.

Ik weet niet of het wat is?


Status gebied 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Whistlepaw
Member
Status gebied DPKsfdL
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Is it really important?
Gender:
Rank:
Whistlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 14:51

Ik vind het wel een goed idee. Bijvoorbeeld nu, in Leaf-bare, is het gebied van Riverclan volgens sommige al ondergesneeuwd en bij andere is de grond alleen maar wat aangevroren. Dat maakt het wel wat verwarrend als je dan een nieuw topic begint, weet je niet echt wat het nu is. Het zou een stuk makkelijker zijn maar een nadeel ervan is wel dat het veel tijd kost om dat bij alle gebieden te doen...


Status gebied 2emmvt1
Stamps c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Status gebied DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 15:41

Ja, dat bedacht ik me eerlijk gezegd ook net xD Of anders een soort van weerbericht, dat je zoals het seizoen ziet of het gesneeuwd heeft, of het een dikke laag is, of dat de zon schijnt ofzo..


Status gebied Dmpleh
Status gebied Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Status gebied DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 11:24

Er moet wel zo iets komen. Ik vind het een goed idee ^^


Status gebied X4hvs5
Status gebied Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Status gebied DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 14:45

Ik vind het een goed idee want zoals mensjes hierboven al zeiden: Het voorkomt een boel verwarring.



Status gebied D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Status gebied Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:53

Aan de ene kant lijkt het me inderdaad wel handig, maar aan de andere kant is het ook weer niet zo nodig. Ik vind het niet echt een probleem als het in het ene topic wel sneeuwt en het andere niet, bijvoorbeeld.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Status gebied 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sailor-
Member
Status gebied DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years already..
Gender:
Rank:
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:56

ik bedoel meer hoe het gebied eruit ziet.


Status gebied 2lng8ao


look:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw
Member
Status gebied DPKsfdL
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Dandelionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:58

Ik snap wat je bedoelt ^^
Bijv.:
Rivier: Bevroren
Waterval: bijna bevroren.
Zoiets had je in gedachten, niet?
Ah, ik vind het een goed plan ^^


Status gebied Peqh
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Status gebied BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:59

Ik denk dat het een beetje de vrijheid van de posts wegneemt. Stel jij wilt net dat de rivier bevroren is of niet.. Bovendien is het ook best veel werk om bij te houden. We hebben natuurlijk wel de seizoenwidget, hier staat een beetje in grote lijnen hoe het seizoen is, dus dan kan je dat daar altijd nog een beetje van afleiden. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Status gebied DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 19:00

Dat wat Evergreen en Silverfang zeggen. Ik ben er persoonlijk eigenlijk vanuit gegaan dat de seizoenen meer een soort richtlijn zijn. Nu hebben we IC 3 maanden waarin het koud is, dus het kan sneeuwen, de grond is mogelijk bevroren, etc. Dus dat het niet in elk topic hetzelfde hoeft te zijn. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Status gebied DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 19:16

Ik ben het wat met iedereen eens. Ik bedoel, als je super graag een topic wilt maken waar je kat speelt in de sneeuw, en er staat als status dat er geen sneeuw is... Of als je aan een topic bezig bent wanneer een meer bijvoorbeeld bevroren is, en de status veranderd, dan is dat nog harder verwarrend dan hoe het nu is, toch?


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Status gebied Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Status gebied DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 19:53

Daar heb je dan wel gelijk in ^


Status gebied X4hvs5
Status gebied Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverkit,
Member
Status gebied DPKsfdL
45

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Silverkit,
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 19:19

Misschien dat je zelf mag kiezen of je het wil gebruiken in je post of niet


Status gebied 28mme86
Thx Roseheart voor dit geweldige setje
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Status gebied Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Status gebied   Status gebied Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 19:28

Als je toch zelf mag beslissen dan is het net nodig, right? Want dan kun je ook zelf bedenken dat bijv. De rivier bevroren is en heb je hier geen extra tekstje ofzo voor nodig.


Status gebied RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Status gebied
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: