[SPT-OPEN] Snowwhite-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT-OPEN] Snowwhite-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiffany
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 14:31

De hemel was duister, er lag een klein wit laagje voor de nursey. De sneeuwvlokken vielen uit de lucht en de bladloze bomen werden langzaam geheel wit. De bladeren waren in de grond opgelost, of bevroren in de kou. Het was erg koud, minimaal -5°. De winter brak aan, om zich voor te bereiden op de warme zomer, die ze alleen nog maar had meegemaakt. De laag sneeuw voor de nursey werd steeds dikker en de wind lag stil, waardoor er geen sneeuw het nest in waaide.

Een nies kwam uit het nest, gevolgd door een plof en een kreet. "Mama!" gilde een gestreept wezen terwijl ze langzaam in het witte spul zwakte. Ze duwde haar pootjes door het sneeuw en de staarde naar het spul. Ze duwde voorzichtig haar poot in het sneeuw en voelde een rilling van de kou over haar ruggengraat lopen. Haar ogen werden groot van verbazing en ze duwde nog eens haar poot in het sneeuw. Een verrast geluidje kwam uit haar bek en haar ogen staarde nieuwsgierig naar het sneeuw. "Mama, Papa, Feng!" riep ze blij en ze duwde haar neus in het witte spul. Het was geheel nieuw voor haar, en leuk dat het was. Ze dook in het spul en keek verbaasd om zich heen. Het kwam zelfs uit de lucht! Ze sloeg met haar gecyperde pootje richting het sneeuw en haar ogen glommen van plezier. Haar bruine vacht viel goed op in de sneeuw, maar door de dikke laag sneeuw zag je weinig, alleen haar kop en haar poot. De jonge poes krabbelde uit het sneeuw schudde haar vacht uit. Ze ging met een plof zitten en staarde rond. Sneeuw, wat leuk!

[OPEN]


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Merida
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Amy
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Merida
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 14:23

Merida hield niet van de sneeuw die alles wit kleurde. Ze staarde naar buiten vanuit de nursery en zag een andere kitten blij spelen in het vieze, witte spul. Misschien kon ze toch nog een beetje lol beleven. Ze bleef de cyperse kitten volgen met haar bloedrode ogen. Uiteindelijk sprong ze de nursery uit en stapte ze naar het poesje. Ze zette haar onschuldigste blik op en sprak haar aan. "Vind je de sneeuw leuk?", vroeg ze onschuldig. Haar buikvacht was doorweekt en ze moest een rilling van afschuw onderdrukken.


Stuff:

[SPT-OPEN] Snowwhite- C0xe
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 15:05

Clumb zag Merida naar de kitten lopen, en ze kon een rilling niet onderdrukken. Ze wist dat Merida kittens haatte, en natuurlijk was ze een felle Bloodclankrijger. Clumb zuchtte en liep naar de twee katten toe, al was het alleen maar om het vechtpartijtje die de kitten nooit zou overleven, te voorkomen. Clumb kreeg snel wilde gedachtes, en dit was er een van. Dit hoefde helemaal niet te gebeuren, het was gewoon een van Clumb's gedachte. Clumb hield ervan om met kittens te spelen, en deze kitten, Tiffany, was altijd haar favoriet geweest. "Hey Merida! Wat doe je?" zei ze toen ze dichtbij genoeg was dat Merida haar zou horen.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiebe
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons, why?
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 15:05

Wiebe kwam rustig dichterbij, de poezen zaten te praten over sneeuw en kittens. Wat saai! Hij ging erbij staan en gooide een sneeuwbal over Tiffany heen en grinnikte. Het kleine poesje was bedolven onder de sneeuw. Daarna ging Wiebe naast Merida zitten en fluisterde. "Irritant hè? Al die kleintjes." Hij hoopte dat Merida het met hem eens zou zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:14

Geïrriteerd keek Clumb toe toen Wiebe een sneeuwbal over de kitten heen gooide. Ze stond blazend op en liep boos van Merida en Wiebe weg. "Irritant hè? Al die kleintjes." Ze hoorde het nog niet, en ze liet haar nagels in- en uit gaan. Ze liep naar de bedroefde kitten toe en begon haar droog te likken. "Ze bedoelen het niet zo joh, ze vinden het gewoon grappig, niks persoonlijks." Waarschijnlijk begreep deze kitten haar niet, maar dat maakte haar niet uit. Het ritmisch likken van haar tong ging door tot ze zeker wist dat de kitten nat was. Toen werd er weer een sneeuwbal op Tiffany gegooid. Met een ruk draaide ze zich om. Hoe durfde ze?!


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimema 9 sep 2013 - 16:58

"Vind je de sneeuw leuk?" zei de poes met een rilling en de poes zuchtte. Net apprentice en gelijk denken alles te zijn. De poes haatte het. Met een grom draaide de gestreepte kitten zich om en speelde verder in de sneeuw, vol plezier. "Hey Merida! Wat doe je?" zei een andere stem en Tiffy draaide zich om. Een nieuwe poes was gekomen, die ze herkende onder Clumb. Ook een kater voegde zich bij de groep. Eigenlijk wilde ze liever alleen spelen, dus ze kroop langzaam weg. "Irritant hè? Al die kleintjes." zei hij en de kitten ademde geïrriteerd uit. De jonge kittn werd kwaad, vooral door het feit dat ze zogenaamd nu zo o zo groot zijn gelijk doen alsof ze geweldig zijn. De kitten bleef rustig, tot Wiebe een sneeuwbal over haar heen gooide. Ze worstelde zich uit het sneeuw en de vier maan oude kitten uit het sneeuw en Clumb likte haar vacht droog. "Ze bedoelen het niet zo joh, ze vinden het gewoon grappig, niks persoonlijks." zei ze en de kitten gromde beschermend. "Blijf van me af!" blies ze en haar amberkleurige ogen versmalde zich woedend. Ze zette geïrriteerd haar vacht omhoog en blies boos. Ze klapte haar scherpe nagels uit en blies woedend. "Jij," gromde ze boos tegen de katten. "nu jullie denken dat jullie apprentice zijn zijn jullie dcht niet beter, Bitchas." gromde ze boos en ze sprong op de rug van Wiebe en beet hem in zijn nek.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenghuang
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimema 9 sep 2013 - 17:43

Feng sprong op toen hij buiten zijn zusje boos hoorde piepen. Meteen stormde hij naar buiten boos keek hij om zich niet realiserend dat hij een beetje weg zakte. Hij maakte een klein sprongetje toen hij de sneeuw zag, het was koud dik en wit. zijn aandacht werd weer naar de katten getrokken toen hij zijn zusje op een kat genaamd Wiebe zag springen. "Ik kom je helpen Tiffy!" riep hij hard. Met een sprong klauterde Feng op het lichaam van de andere kat en zetten zijn nagels in z'n vacht. Eventjes bleef hij door klauwen, uiteindelijk zetten hij zijn tanden in het vlees van Wiebe. "Wat een zwakkeling toch Tiff?" gromde hij trots.


[SPT-OPEN] Snowwhite- Fenghuang
the name is Feng.. Fenghuang.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:46

"Blijf van me af!" Verbaasd keek Clumb op. Ze had deze reactie niet van Tiffany verwacht, helemaal niet nu zij degene was die deze kitten wilde helpen en beschermen. "nu jullie denken dat jullie apprentice zijn zijn jullie dacht het niet beter, Bitchas." Grommend wierp Tiffany zich op Wiebe. Geschrokken deinsde Clumb achteruit. Als háár kittens zo werden, zou ze het liever niet willen. "Let een beetje op je taal, wij zijn inderdaad ouder dan jou en je moet respect voor ons hebben." Toen hoorde Clumb een stemmetje piepen: "Ik kom je helpen Tiffy!" Clumb kon een kreet niet onderdrukken toen Fenghuang zich op haar liet vallen. Hij sabbelde een beetje op haar vacht, maar echt pijn deed het niet. Ze moest zich inhouden om niet te grinniken en ze probeerde haar gezicht in de plooi te houden. Toen Fenghuang losliet, sprong hij op Wiebe. "Wat een zwakkeling toch Tiff?" Toen was het genoeg voor Clumb. Ze sloeg met haar poot, zonder dat haar nagels uit waren, tegen de twee kittens die van Wiebe afvielen en ze drukte ze beide tegen de grond. "Nooit meer doen," siste ze en ze gaf nog een klein klapje op hun kont.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:34

"Ik kom je helpen Tiffy!" klonk er achter haar en een grijns verscheen op haar gezicht. Feng! "Let een beetje op je taal, wij zijn inderdaad ouder dan jou en je moet respect voor ons hebben." klonk er en ze haalde even haar tanden uit de vacht van Wiebe om te antwoorden. "Maar jullie denken wel dat jullie amazing zijn, wat jullie dus niet zijn. Als mijn papa komt, dan hebben jullie echt problemen!" Feng sprong op Clumb en Tiff hapte weer in de vacht van Wiebe. Ze knipoogde naar Feng en beet hard door. Toch kreeg de bruine poes het zwaar tegenover de grote kat. "Wat een zwakkeling toch Tiff?" zei haar broertje die haar te hulp schoot. "Inderdaad!" piepte ze en ze gaf Feng een schouderduw. Maar ineens vloog de kitten van de pels van de zwartwitte apprentice en ze gromde geschrokken. Ze voelde hoe een poot haar keel deed dichtzetten en ze hapte geschrokken naar adem. "Nooit meer doen," klonk er en een sis kwam uit de keel van de halfstikkende kit. "PAAPAAAA" gilde ze en ze voelde de druk van haar keel af gaan. "PAAPAAAA" gilde ze nog harder en ze keek geschrokken en woedend naar de poes, die ze herkende als Clumb. "Was jij ook bijna gestikt?" vroeg ze aan Feng en ze gromde. "KITTEH ATTACK!" gilde ze over het kamp, hopend dat meer kittens te hulp schoten. Ze rende op Clumb af en zette zich vast om haar poot, zodat ze hier bleef en haar vader de drie apprentices flink kon afmaken.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenghuang
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:30

Feng had de tijd van z'n leven toen met Tiffany op Wiebe zat. opeens voelde dat ie van de rug af werd geworpen en er een grote poot op zijn keel werd gezet. "Nooit meer doen," hoorde hij de stem van Clumb sissen, geschrokken piepte hij "PAPAA" even keek hij om zich heen. "PAPA HIJ DOET ME PIJN!" Feng zetten zijn kleine kitten nagels in de gevoelige poot kussens van Clumb. hij voelde hoe de druk minder werd. "Was jij ook bijna gestikt?" hoorde hij Tiffy zeggen "ja, kom we pakken die sukkel." Feng gromde naar het beest voor hem, "KITTEH ATTACK!" hoorde hij zijn zusje roepen. met een uitgetrokken nagels sprong hij op een poot van Clumb, atletisch klom hij omhoog via het been zodat hij zijn nagels in de buik van de poes kon zetten. Feng keek boos om zich heen opzoek naar zijn papa Diamond.


[SPT-OPEN] Snowwhite- Fenghuang
the name is Feng.. Fenghuang.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 7:56

Boos gromde Clumb toen de kleine nageltjes van Fenghuang in haar pootkussentje kwam. Ze verminderde de druk. Opeens sprongen de kittens op en een begon in haar poot te hakken, de andere klom omhoog naar haar buik. Ze liet met een grijns op de grond vallen en ze pakte het kittentje dat omhoog kroop op in zijn nekvel, zachtjes maar toch zodat hij wist dat hij zijn nagels niet moest uitzetten, en zette hem weer op de grond. Ze ging weer staan en tilde haar poot op, om hem daarna weer hard neer te zetten zodat de kitten van haar poot viel. "De sterke warrior wint!" riep ze en ze gaf een grote lik over de dichtstbijzijnde kitten. Ze besefte dat ze net gespeeld had met de lastigste kittens en dat ze het, misschien wel, leuk gevonden hadden.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenghuang
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:18

Feng krabbelde in de buik van die dikke Clumb. opeens voelde hij tanden in zijn nekvel, hij werd opgepakt en neer gezet. Boos sprong Feng op "wat doe jij nou sukkel!" beet hij haar toe "niemand raakt mij aan zonder toe stemming." met boze stappen liep hij naar Tiffany opeens voelde hij een tong die zijn vacht likte. Feng draaide met een ruk om "dat was de druppel" gromde hij met een voor zijn doen grootte sprong klom hij op de rug van Clumb en beet hard in z'n oor.


[SPT-OPEN] Snowwhite- Fenghuang
the name is Feng.. Fenghuang.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:23




Hij viel bijna om, en zijn ogen vielen bijna dicht zo moe was hij. Toch had hij goed geslapen, hij snapte het niet helemaal. Allemaal geluiden schoten zijn oren in en ze gingen supersnel heen en weer om alles te volgen, en toch bestad hij er geen aandacht aan. Diamond's oren stopte toch wel met bewegen toen hij Tif's en Feng's stem hoorde. Hij snelde er naar toe maar liep de laatste passen heel kalm, rustgevend. "Wat dachten we hier te doen?" Sprak zijn zware stem, waarna hij ging zitten en iedereen die er was streng aan keek.



[SPT-OPEN] Snowwhite- Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:29

"wat doe jij nou sukkel!" hoorde ze toen Clumb hun weghaalde. De jonge kit gromde woedend. "niemand raakt mij aan zonder toe stemming." zei hij en Tiffany rende naar een veilige afstand. Ze staarde met grote ogen naar de drie wezens en zag hoe haar broer een lik kreeg. "dat was de druppel" zei hij en hij ging Clumb aanvallen. "DADDYYYY!" gilde ze. "Wat dachten we hier te doen?" sprak de stem van hun vader en de kit rende naar haar vader. "Z-" stotterde de poes angstig. "Ze vielen me aan, alles begon met Merida die gemeen deed en Wiebe gooide heeeeel veel sneeuw over me heen en ik was bijna dood en Clumb werd toen boos op mij omdat ik het niet leuk vond wat ze deden en toen viel ik Wiebe aan omdat hij me dood had gemaakt en toen kwam Feng me helpen en toen gaf Clumb ons straf en ging ons likken!" gilde ze hijgend van het snel achter elkaar praten. "Wil jij nog wat bijvoegen, Feng?"


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenghuang
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:37

Feng sprong van Clumb af toen hij zijn vader hoorde. snel trippelde hij naar hem toe, hij luisterde naar de angstige Tiffany. met zijn borst hoog gerezen en zijn klauwen uit ging hij voor haar staan. als bevestiging op haar snelle verhaal piepte hij "dat is echt waar."


[SPT-OPEN] Snowwhite- Fenghuang
the name is Feng.. Fenghuang.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:42

Hulpeloos keek Clumb omhoog toen ze de kleine Fenghuang hoorde piepen: "dat is echt waar." Ze keek naar de vermoeide kater voor haar, Diamond, de vader van de kittens. "Het begin was waar. Maar ik werd niet écht boos, als je snapt wat ik bedoel," ze knipoogte naar de vader en ze wist dat hij haar snapte. "Ik likte die kleine daar schoon en droog, en toen vielen ze me aan, de een stortte zich op mijn poot en de andere klom, héél behendig omhoog." Eigenlijk wilde ze hier de kittens mee prijzen, maar ze wist dat ze nog boos waren. Ze wachtte de reacties af.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:50




De kater zuchtte kort. "Ten eerste" Begon hij terwijl hij zijn kittens aankeek. "Vallen we geen oudere katten aan. Jullie zijn wel sterk maar hebben nog niet zoveel training gehad als hun, helemaal geen vergelijking eigenlijk. Jullie hadden ernstig gewond kunnen raken." Hij keek toen naar Clumb en knikte kort. "Ten tweede" Ging hij verder. "Doen we niets tegen kittens, wat ze ook doen. Ze tegenhouden mag, maar sneeuw over ze heen gooien gaat wat te ver. Ze hebben kleinere hersens en het sneller koud. Levensgevaarlijk, en zwaar irritant" Hij keek om zich geen en wachtte op hun reactie.



[SPT-OPEN] Snowwhite- Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:59

"dat is echt waar." piepte Feng en Tiff knikte hard. "Het begin was waar. Maar ik werd niet écht boos, als je snapt wat ik bedoel," zei Clumb en ze knipoogde naar haar vader. "Feng ik geloof dat ze pappie aan het versieren is!" fluisterde ze zachtjes in het oor van Feng. "Ik likte die kleine daar schoon en droog, en toen vielen ze me aan, de een stortte zich op mijn poot en de andere klom, héél behendig omhoog."  zei Clumb en de kitten staarde haar verontwaardigd aan. Nu haar sterke vader er was ineens weer lief zijn. Ze zuchtte. "Ten eerste" zei haar vader en Tiff keek hem met waterige ogen aan. Ze wilde geen straf.  "Vallen we geen oudere katten aan. Jullie zijn wel sterk maar hebben nog niet zoveel training gehad als hun, helemaal geen vergelijking eigenlijk. Jullie hadden ernstig gewond kunnen raken." zei haar vader en de kitten keek hem verontwaardigd en met een open mond aan. "Ten tweede" klonk zijn stem en de kitten liet zich in het sneeuw vallen. Nog meer straf? "Doen we niets tegen kittens, wat ze ook doen. Ze tegenhouden mag, maar sneeuw over ze heen gooien gaat wat te ver. Ze hebben kleinere hersens en het sneller koud. Levensgevaarlijk, en zwaar irritant" zei hij en ze staarde haar vader aan. "Ik was gewoon aan het spelen en toen wilde ze me vermoorden," jammerde de bruine kitten en ze liet haar staart hangen. "Sorry Clumb, het was uw schuld niet." miauwde ze toen maar, maar noway dat ze die andere twee sorry ging zeggen. Ze ging achter haar vader staan en keek hem angstig aan. "Krijg ik nu straf?" vroeg ze en ze keek peinzend naar haar broer.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Clumb
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons.
Gender:
Rank:
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:06

Clumb hoorde Tiffany nog net fluisteren dat ze dacht dat Clumb hun vader aan het versieren was, toen ze merkte dat de tweede boodschap voor har bedoelt was. "Ze tegenhouden mag, maar sneeuw over ze heen gooien gaat wat te ver. Ze hebben kleinere hersens en het sneller koud. Levensgevaarlijk, en zwaar irritant" Clumb knikte, en begon er maar niet over dat Wiebe degene was die de sneeuwbal gegooid had. "Dat weet ik." "Ik was gewoon aan het spelen en toen wilde ze me vermoorden," De kleine kitten keek met troebele ogen naar haar vader. Toen de kitten zich omdraaide, zei ze: "Sorry Clumb, het was uw schuld niet." Clumb knikte kort. Eigenlijk had ze de neiging om de kitten nog een lik te geven, maar ze hield zich met een zachte grinnik in. Ze wilde wel weten hoe Diamond zou reageren en hoe vooral Tíffany zou reageren. Ze liep naar Diamond toe, en fluisterde in zijn oor: "Ik zou maar gaan als ik jou was, je ziet er doodmoe uit. Misschien moet je maar lekker even wat eten vangen en daarna gaan slapen." Met een kort knikje draaide ze zich om naar Wiebe.


[SPT-OPEN] Snowwhite- 34gor9l
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
[SPT-OPEN] Snowwhite- DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: [SPT-OPEN] Snowwhite-   [SPT-OPEN] Snowwhite- Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 17:27




"Okey Tif, het zal wel. Maar genoeg erover nu, je bent er nog en zo te zien is er niemand ernstig gewond." Het gefluister in zijn oor deed hem zijn hoofd schudden. Diamond draaide zich rustig om naar Wiebe. "Eerst wil ik weten of jij er ook bij betrokken bent"



[SPT-OPEN] Snowwhite- Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT-OPEN] Snowwhite-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: