open // SPT // You make me feel...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 open // SPT // You make me feel...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roseheart
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:39

Opgewekt trippelde Roseheart door het territory, opzoek naar een leuk iemand om een babbeltje mee te doen. Een kat aan de rand van het camp zag er wel vriendelijk uit  dus ging ze er op af. "Hoi! Alles goed?", vroeg ze zacht. Opgewonden bewoog ze haar lange staart heen en weer.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

open // SPT // You make me feel... 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 16:49

Specklepaw stak zijn kop in de lucht. Zijn neusgaten sperde zich wijd open. Verschillende geuren kwamen aanwaaien. Ook de geur van een Clankat. Hij herkende hem niet. Het was duidelijk dat de geur steeds dichterbij kwam. Plotseling stond een rosse poes in zijn zon. Hij kneep vriendelijk zijn ogen tot spleetjes. "Hoi, alles goed", vroeg de kat. Specklepaw knikte. "Met mij gaat alles goed. En met jou?", miauwde hij zachtjes. Terwijl hij wachtte op een antwoord herinnerde hij haar naam weer: 'Roseheart'


open // SPT // You make me feel... Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 19:07

'Met mij alles goed. En met jou?', vroeg de kater, genaamd Specklepaw. Roseheart glimlachte. "Wat lief dat je dat vraagt! Met mij is alles in orde hoor. Met jou ook hoop ik?", beantwoordde ze de sympathieke vraag van het jonge katje. Een rilling gleed over haar rug wanneer een sneeuwvlok op haar huid landde. Wat was het koud zeg!


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

open // SPT // You make me feel... 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 19:22

Droppaw was alweer op pad tot ze stemmen hoorde. Ze liep in de richting van de stemmen en zag twee katten in de verte. De bruin gestreepte kater herkende Droppaw meteen omdat hij ook een apprentice was. Zijn naam was Specklepaw en de rosse poes die naast hem zat was Roseheart. Droppaw stapte naar de twee katten. "Hoi! Alles goed?" zei Roseheart waarop Specklepaw antwoordde:"Met mij gaat alles goed. En met jou?" Daarna zei Roseheart: "Wat lief dat je het vraagt! Met mij is alles,in orde hoor. Met jou ook hoop ik?" Droppaw begon wat sneller te stappen tot ze eindelijk bij de twee katten was. Ze ging bij hen zitten en zei: "Hoi!"


open // SPT // You make me feel... Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 19:36

De al wat oudere Apprentice Droppaw kwam vriendelijk op hen af getrippeld en mengde zich in het gesprek: 'Hoi!', sprak het poesje. Terwijl ze dit zei ging ze zitten. "Hallo! Droppaw is de naam, toch?", vroeg Rose voor de zekerheid. Ze probeerde zoveel mogelijk jonge katten hun naam te onthouden, als breintraining voor later, als ze zelf ook kittens zou hebben.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

open // SPT // You make me feel... 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 19:47

Droppaw had het een beetje koud maar probeerde dat niet te laten merken. Roseheart antwoorde al snel: "Hallo! Droppaw is de naam, toch?" Droppaw was een beetje verbaasd dat de rosse poes haar naam wist. Roseheart was al een Warrior en Droppaw was maar een Apprentice. Droppaw was even vergeten dat Roseheart een vraag had gesteld en zei snel: "Jep, dat is mijn naam!" En ze glimlachte vriendelijk naar de poes.


open // SPT // You make me feel... Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 18:10

'Jep, dat is mijn naam!', glimlachte Droppaw vriendelijk. Jep? Is dàt de taal van tegenwoordig? dacht Roseheart. Ze grinnikte in zichzelf, maar liet hier niets van merken aan de buitenkant. "En met jou ook alles goed, Drop?", vroeg de rosse poes op een vriendelijke toon.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

open // SPT // You make me feel... 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 21:41

Specklepaw draaide met zijn ogen. 'Jep' Wat een taal. Hij lachte. "Hallo Droppaw. Hoe gaat het?", miauwde hij. Een sneeuwvlok lande op zijn neus. Specklepaw niesde. Daardoor viel hij tegen de warrior. Hij sperde zijn ogen open. "Sorry" De grijs-bruine tabby kater sloeg zijn ogen neer.
-Flut


open // SPT // You make me feel... Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 10:59

"Hallo Droppaw. Hoe gaat het?" vroeg Specklepaw. "Goed. Met jou?" miaauwde Droppaw vrolijk. Haar vachtje zat ondertussen al vol sneeuwvlokjes. Ze schudde de sneeuwvlokjes snel uit haar vachtje en keek rondom zich. Toen hoorde ze Specklepaw niesen en ze zag nog net dat de gestreepte kater tegen Roseheart viel. Droppaw moest lachen maar ze probeerde dat niet te laten tonen. "Sorry" zei specklepaw en hij sloeg zijn ogen neer.


open // SPT // You make me feel... Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 17:11

Geërgerd keek Specklepaw naar Droppaw. "Wat is daar zo grappig aan?!", vroeg hij beledigd. De tabby kat snoof terwijl hij onrustig rondjes bleef lopen. Tijdens dat lopen werd hij weer warm, ondanks de ijzige wind en de vallende sneeuwvlokken. Specklepaw keek naar de twee poezen. Het was eigenlijk best wel geluk hebben om met twee knappe poezen opgescheept te zitten. Of wat je opgescheept noemt. Uiteindelijk haalde hij diep adem en ging zitten. Hoopvol keek de apprentice Roseheart aan. "Wil je ons meenemen om te jagen? Of om te trainen?", probeerde Specklepaw uiteindelijk.


open // SPT // You make me feel... Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
open // SPT // You make me feel... DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: open // SPT // You make me feel...   open // SPT // You make me feel... Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 19:01

Droppaw zag dat de gestreepte kater nogal boos was omdat ze had gelachen. "Wat is daar zo grappig aan?!" vroeg hij met een beledigende toon in zijn stem. Droppaw voelde zich nogal schuldig. "Sorry." zei ze en ze liet haar kopje naar beneden vallen. Uit haar ooghoeken zag ze dat Specklepaw onrustig rondjes liep. Droppaw likte haar pootjes even en hief haar kopje weer omhoog. Ze begon het een beetje koud te krijgen van de hele tijd stil te zitten. "Wil je ons meenemen om te jagen? Of om te trainen?" Vroeg Specklepaw uiteindelijk aan Roseheart. Droppaw keek smekend naar Roseheart. Ze wou ook wel graag eens trainen of jagen.


open // SPT // You make me feel... Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
open // SPT // You make me feel...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: