Sing me to sleep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sing me to sleep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredmirror
Member
Sing me to sleep  DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Shatteredmirror
BerichtOnderwerp: Sing me to sleep    Sing me to sleep  Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 1:38


Shatteredmirror
Shatteredmirror hief haar kop wat loom toen een kleine sneeuwvlok op de brug van haar neus neerdwaalde en langzaam begon te smelten. Na een middag met een succesvolle jacht, had ze op z'n minst het recht om eventjes weg te doezelen in het Riverclan kamp. Het riet bewoog wat heen en weer in de kille bladkaal bries en Shatteredmirror huiverde eventjes zachtjes toen deze ook langs haar pels streek. Ze krulde zich nog wat verder op. "Misschien moet ik in de warrior den gaan liggen..." Mompelde de poes zachtjes tegen zichzelf, waarna ze eventjes gaapte. Misschien was dat ook wel het verstandigst om te doen. Ze kwam overeind uit haar opgekrulde positie, maar spitste haar oren wat verbaasd toen er een kat op haar afgelopen kwam. Ze hield zichzelf nieuwsgierig stil en sloeg de kat zwijgend gade met haar goud en blauw gekleurde ogen, geduldig wachtende tot deze wat zou zeggen. Toch kon ze het niet laten om zo nu en dan eventjes timide naar haar poten te kijken.

(Open voor wie wil)
I'm only a mirror to shatter


Sing me to sleep  2wn9tog
When you smash a mirror, all that remains are the shatters..
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Sing me to sleep  DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sing me to sleep    Sing me to sleep  Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 23:37


Sing me to sleep  35gx

Zacht kwamen haar poten neer in de sneeuw, het voelde niet al te koud aan, eerder prettig dan onprettig. Het was wel prettig om in de sneeuw te lopen. Sneeuw dat zo wit was, zo onschuldig, en het kon zo gemakkelijk worden vervuild, zodat het niet meer onschuldig was, dat was een van de redenen waarom ze van de sneeuw hield, omdat het twee kanten had. Het kon levens verwoesten en levens redden. Ze liep verder door de sneeuw heen, en liet daarbij lichte pootafdrukken achter in de sneeuw. Waar ze naar toe liep? Ze had geen flauw idee, ze volgde gewoon de lichte wind die er stond, zoals ze de laatste tijd wel vaker deed. "Misschien moet ik in de warrior den gaan liggen..." Hoorde ze een stem zeggen. Haar nieuwsgierigheid was enigszins gewekt. Wie was daar? Ze liep verder, maar ging meer in de schaduwen lopen die er waren. Haar oren stonden recht overeind, luisterend naar de geluidjes om zich heen, maar ze hoorde niks. De wind was stil gevallen. In de verte zag ze een poes. Ze liep verder door de sneeuw heen naar de andere poes toe, terwijl ze door de schaduwen heenliep. Dit zou nog interessant kunnen worden.


Sing me to sleep  1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Sing me to sleep  Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredmirror
Member
Sing me to sleep  DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Shatteredmirror
BerichtOnderwerp: Re: Sing me to sleep    Sing me to sleep  Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 0:07


Shatteredmirror
Een lichte gaap ontsnapte uit Shatteredmirror's mond en haar ogen werden er even vochtig door. Ze wreef even met haar zachte voorpoot over de brug van haar neus heen, een poging om de slaap die door haar kop spookte weg te jagen. Misschien zag ze spoken? Ze kon de andere kat niet goed zien door de schaduwen. "Hallo?" Probeerde Shatteredmirror uiteindelijk maar, voorzichtig haar woorden kiezende, "Sorry, ik kan je niet goed zien door de schaduwen..." Een lichte frons ontstond op haar gezicht toen ze haar blik wat probeerde te focussen, haar ogen vernauwende.
I'm only a mirror to shatter


Sing me to sleep  2wn9tog
When you smash a mirror, all that remains are the shatters..
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Sing me to sleep  DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sing me to sleep    Sing me to sleep  Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 13:24


Sing me to sleep  35gx

Ze bleef verder op de poes voor zich aflopen. De schaduwen gaven haar de dekking die ze nodig had, ook al deed ze niet haar best om zich te verstoppen. Ze wou wel eens weten wie die poes was. De riverclan geur was duidelijk merkbaar, dus het was geen vijand. "Hallo?" hoorde ze de andere poes zeggen, maar ze zei niks terug, eerst maar eens zien wat de poes nog meer kon/zou gaan zeggen "Sorry, ik kan je niet goed zien door de schaduwen..." hoorde ze de andere poes vervolgen. Ze dacht even na, en stapte toen uit de schaduwen, ze stond vlak bij de andere poes. Ze hield haar hoofd iets schuin en keek de poes aan. Ze zei geen woord, maar bestudeerde alleen.


Sing me to sleep  1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Sing me to sleep  Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredmirror
Member
Sing me to sleep  DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Shatteredmirror
BerichtOnderwerp: Re: Sing me to sleep    Sing me to sleep  Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 15:01


Shatteredmirror
Nog steeds bleef de kat daar in stilzwijgen zitten, waarop Shatteredmirror ietwat verward en ongemakkelijk fronste. Uiteindelijk kwam de poes wel uit de schaduwen gestapt, dicht bij, maar zei nog steeds niks. Shatteredmirror legde haar oren wat ongemakkelijk ietwat naar achter en hield haar kop even scheef. "H-hallo..?" Vroeg ze maar voorzichtig, niet meer goed wetende wat te zeggen. De hele situatie bracht haar een beetje in de war. Zo sterk was ze sociaal immers niet. Het voelde griezelig en vervelend om zo bestudeerd te worden, maar meer zeggen deed ze niet meer op dit moment. Het maakte haar alleen maar nerveus om te spreken zonder een antwoord te ontvangen van degene tegen wie ze sprak.
I'm only a mirror to shatter


Sing me to sleep  2wn9tog
When you smash a mirror, all that remains are the shatters..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sing me to sleep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: