Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bulletproof
Member
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:13

De lucht was gevuld met grijze sneeuwwolken en een koude lucht liet de sneeuw bevriezen. De zon kwam amper door de donkere wolken, maar toch zocht de zon nog een paar plekken om door te schijnen. Dit keer was het op het pad waar een grote kater liep, tussen de pinewoods. De ijspegels hingen aan de bomen en elke keer dat hij een stap zette kraakte het bevroren sneeuw zachtjes. De bomen zaten nog vol donkergroene naalden en tussen het sneeuw kwamen kleine, winterharde grassen de zon opzoeken, maar het meeste werd opgegeten door verdwaalde reeën. Of door kleine muisjes die even wakker werden om eten te zoeken. Dat was dan ook de enige keer dat de clankatten wat konden vangen, als ze gingen eten. Ze hadden het lastig momenteel, maar overleven lukte wel. En één dag niet eten overleefde je ook wel. Het was maximaal -5°C, waarschijnlijk nog kouder en gisteren had de kater maar twee kleine, dunne muisjes gevangen, maar hij had meer kunnen vangen. Hij was alleen niet snel genoeg, hij was geheel bevroren geweest. Maar hij was tevreden, als hij nu wat kon vangen. Zijn inmiddels groenambere ogen keken om zich heen en hij spitste zijn oren. Maar het enige wat hij hoorde was het kraken van takken, waar veel sneeuw op lag. Hij ging geïrriteerd zitten en voelde hoe zijn dikke vacht langzaam nat werd.
Hij keek rustig om zich heen en in zijn ooghoek bewoog er wat. Hij draaide voorzichtig zijn kop en zag hoe een klein vogeltje wat tussen het sneeuw pikte. De wind stond de kant van hem op, dus het blauwe vogeltje had hem niet door. Het was een pimpelmees, en voorzichtig stond hij op. Het diertje trok hard en hij zoht of dingen voor zijn nest, of had een worm. Maar eerlijk gezegd interesseerde de kater het weinig en hij sloop voorzichtig richting het vogeltje. Hij stond misschien een staartlengte van het beestje vandaan, tot hij hem hoorde. Hij schoot geschrokken omhoog, maar de kater sloeg met zijn klauw tegen de vogel aan en hij viel halfbewusteloos naar beneden. De kater greens. Hij legde zijn poot over het dier, denkend dat hij dood was. Het was even stil en Bulletpaw pakte het vogeltje met zijn nagel. Hij staarde hem met een grijns aan en wilde de genadebeet doen, toen het vogeltje ineens tussen zijn nagels uit glipte en er vandoor vloog. De kater sprong op, maar het diertje vloog te hoog. Nu had hij alsnog geen prooi. Verbaasd was de kater niet, hij had nog geen enkele training met zijn nieuwe mentor gehad, Whitefang en met zijn vorige mentor had hij dat nog niet geleerd. Het was spijtig dat hij nog niet getraind was, misschien moest hij eens naar Shrewstar gaan, misschien moest hij Whitefang eens opzoeken. Hij had eerlijk gezegd geen idee, dus hij deed alles maar voor zichzelf.
In de neus van de kater drong de geur van een bekende door, niet erg ver weg. Hij herkende het enigszins, waarschijnlijk was het Snowynights, die hij ooit eens tegengekomen was toen ze nog apprentice was. Hij was ergens jaloers op de nieuwe warriors, maar dan moest hij waar vroeger geboren worden. De witte ater staarde rond en zocht naar de poes. Een grijs verscheen op zijn gezicht toen hij een witte vlek zag, maar of het de poes, of gewoon een hoop sneeuw was, hij wist het niet. Met langzame passen sloop hij op het 'ding' af, maar al snel merkte hij dat het de poes was. Of ze jaagde of gewoon doelloos rondliep, wist hij niet. Maar hij kwam er snel genoeg achter. Met een sterke sprong sprong hij achter de poes en miauwde tussendoor iets. "Hallo Snowy-Nights!" miauwde hij opgewekt met een lichte grijns die zijn gezicht versierde.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:21

Zwijgend verliet Snowynights het kamp, eventjes de tijd nemen om de vluchtige geuren door haar neusvleugels te laten glijden. Nu ze een warrior was, had ze voor haar gevoel nog veel meer verantwoordelijkheden en moest ze het nog veel beter doen. Een rustige glimlach rustte op haar lippen terwijl ze haar parelwitte pels eventjes uitschudde en haar glanzende blauwe ogen over het besneeuwde landschap liet gaan. Nu het bladkaal was, was het belangrijker dan in welk ander seizoen om voldoende prooi te vangen. En Snowynights was vastbesloten om tenminste íets mee te nemen op haar eerste jacht als een warrior. Het was een kwestie van eer en trots. Ze wilde bewijzen dat ze haar nieuwe naam waard was. En met deze gedachte, begon ze dan ook stilletjes te lopen, een vers geurspoor volgende die haar als eerste opviel.

Ze zakte zwijgend weg in de jachthouding toen ze een gaai zag neerdalen in de sneeuw. Haar eerste vangst, een muis, was mislukt omdat ze geen rekening had gehouden met het gekraak van de sneeuw. Maar een gewaarschuwd kat telt voor twee en ze wist dan ook zeker dat ze het deze keer wel succesvol zou afronden. Ze glimlachte rustig terwijl ze nog een paar stappen geruisloos naar voren sloop, waarna ze een machtige sprong maakte in de richting van de gaai. Haar tanden begroeven zich feilloos in de nekwervels van het dier en voordat deze ook maar een alarmschreeuw kon uiten, was het al afgesneden en afgelopen. Tevreden veegde ze met haar voorpoten de kleine spetters bloed van haar snorharen en lippen. Met een trotse glimlach inspecteerde ze haar vangst. Dit kwam haar toch wel goed uit. Maar plotseling geritsel achter haar, liet haar wat opschrikken. Maar toen ze een bekende stem hoorde, ontspande ze zich weer. "Hallo Snowy-Nights!" Miauwde Bulletpaw met een grijns. Snowynights glimlachte vrolijk terug. "Hallo Bulletpaw!" Snorde ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 18:15

Zijn ogen keken naar wat de poes deed, of ze jaagde of niet, maar echt duidelijk was het niet. Hij zag dat ze hem nog niet had opgemerkt en een grijns versierde zijn gezicht. De kater zakte langzaam door zijn sterke achterpoten en keek nog één keer of ze hem niet al gehoord of gezien had. Nog steeds niet. De kater sprong, vlak achter de poes en murmelde wat tijdens zijn sprong. Hij plofte in het zachte sneeuw en greens. De poes had hem duidelijk niet verwacht e schrok op. "Hallo Snowy-nights!" miauwde hij opgewekt en een twinkeling van plezier schoot door zijn ogen. De poes glimlachte vrolijk en de kater sprong van de ene poot op de andere, zijn pootkussentjes hielden niet zo van de kou. "Hallo Bulletpaw!" miauwde ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen en de kater ging met een diepe zuct zitten. Ooit werd Bulletpaw Bullet-nogiets. Hij verwachtte dat de volgende ceremonie pas in greenleaf kwam, dus hij maakte zich niet vreselijk druk, maar hij wilde wel graag warrior worden. Even vulde zijn ogen zich met schaamte en boosheid toen hij er achter kwam dat hij hoogstwaarschijnlijk veel langer apprentice moet zijn dan de andere, alleen omdat hij minder geleerd heeft dan de andere apprentices. Hij schudde de gedachte van zich af en keek de poes opgewekt aan. Zijn oog viel op haar prooi, een gaai . "Mooie vangst!" snorde hij opgewekt en hij keek de poes vriendelijk aan. "En hoe voelt het om de naam Snowynights te hebben, ben je tevreden? Waarschijnlijk wel want elke apprentice is blij als hij warrior wordt." zei hij snel en hij haalde een hap adem, iets dat hij niet had gedaan tijdens het praten. Hij keek haar nieuwsgierig aan en sloeg met zijn staart.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 20:13

Onderzoekend keek Snowynights haar voormalig mede apprentice aan, nieuwsgierig wat deze zou gaan zeggen. "Mooie vangst!" snorde Bulletpaw opgewerkt, duidende op haar gaaienvangst. Snowynights glimlachte en boog haar kop bedankend. Maar voordat ze wat kon zeggen, praatte Bulletpaw al door. Dus een fatsoenlijk bedankje kwam nog wel zo meteen, als hij uitgepraat was, en wellicht een hap lucht genomen had. "En hoe voelt het om de naam Snowynights te hebben, ben je tevreden? Waarschijnlijk wel want elke apprentice is blij als hij warrior wordt." En inderdaad, daar kwam de hap lucht. Snowynights glimlachte vrolijk. "Als eerste, bedankt voor het compliment," Snorde ze vrolijk, waarna ze haar witte pels even uitschudde. "Met dit weer ben ik in het voordeel qua schutkleuren," Grapte ze vrolijk. "En ja, ik ben tevreden, maar het is wel wennen dat ik niet meer bekend sta als Snowypaw," bekende ze met een onschuldige grijns op haar lippen.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 20:50

"Mooie vangst!" zei de kater opgewekt en Snowynights glimlachte, maar dat zag hij al lang niet meer. Hij was te diep verzonken in gedachte en besloot gelijk alles te vragen. Hij was, jammer genoeg, niet bij de ceremonie. Hij was voor het eerst vroeg zijn mosnest uitgestapt om te gaan jagen. De kater staarde de poes nieuwsgierig aan en barstte los. "En hoe voelt het om de naam Snowynights te hebben, ben je tevreden? Waarschijnlijk wel want elke apprentice is blij als hij warrior wordt." zei hij en hij nam een hap adem, dat had hij tijdens het praten niet gedaan. Een glimlach verscheen op zijn gelaat en hij wachtte nieuwsgierig op antwoord. "Als eerste, bedankt voor het compliment," zei ze en een glimlach versierde haar gezicht. "Met dit weer ben ik in het voordeel qua schutkleuren," zei ze grappend en de kater knikte met een glimlach. "Haha inderdaad!" zei hij en hij snorde amuseert.  "En ja, ik ben tevreden, maar het is wel wennen dat ik niet meer bekend sta als Snowypaw," zei ze en de kater snapte het wel. "Dan noem ik je geen Snowy maar Snowynights, dan wen je sneller," zei hij grappend en hij staarde in de sneeuw, die de zelfde kleur had als Snowy's vacht. "Over minimaal 3 manen ben ik ook warrior!" zei hij enigszins opgewekt. "Dan kun je mij ook aan mijn warriornaam laten wennen en ben ik niet zo klein als ik met jou praat." zei hij en een glimlach versierde zijn gelaat. Hij stond op en schudde zijn vacht uit, proberend de sneeuw niet op de poes te laten komen, maar of dit lukte, zag hij niet zo goed. Ineens bedacht de kater zich iets en hij opende zijn mond om iets te zeggen. "Sorry dat ik niet op je ceremonie kon zijn, ik wilde eens wat goeds doen en ging extreem vroeg mijn nest uit om te jagen," zei hij met een schuldige ondertoon in zijn stem, maar hij bleef de poes aankijken. "Maar met mijn dichtgevallen ogen en mijn gedachte dat de prooi wel naar mij zou lopen, lukte jammer genoeg niets." zei hij en hij keek schuldig naar de grond.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimema 19 aug 2013 - 11:10

Snowynights trapte nog even wat sneeuw over haar vangst. Die zou ze later wel weer ophalen. Nu was ze immers in gesprek met Bulletpaw, het zou onhandig zijn om de hele tijd met een gaai zat te slepen. "Over minimaal 3 manen ben ik ook warrior!" Vertelde Bulletpaw en Snowynights glimlachte vrolijk om de woorden. "Dan kun je mij ook aan mijn warriornaam laten wennen en ben ik niet zo klein als ik met jou praat." Snowynights trok haar wenkbrauwen wat verbaasd op. "Maar Bulletpaw, je bent sowieso geloof ik al groter dan ik." Lachte ze vrolijk, "Maar goed, ik kijk uit naar je ceremonie!" Miauwde ze met een brede glimlach. Maar plotseling kreeg ze een lading sneeuw over zich heen, waardoor ze verschrokken nieste toen het koude nat in haar neus kwam. "Hey! Kijk uit daarmee!" Miauwde ze, eerst verontwaardigd, maar al snel begon ze met grinniken. Maar het onderwerp werd al snel wat serieuzer. "Sorry dat ik niet op je ceremonie kon zijn, ik wilde eens wat goeds doen en ging extreem vroeg mijn nest uit om te jagen," zei hij met een schuldige ondertoon in zijn stem, maar hij bleef de poes aankijken. "Maar met mijn dichtgevallen ogen en mijn gedachte dat de prooi wel naar mij zou lopen, lukte jammer genoeg niets." Snowynights' blik werd ook even wat droeviger, maar daarna toverde ze een glimlach tevoorschijn om ook Bulletpaw wat op te vrolijken. "Hey nou, dat geeft niet!" Probeerde ze voorzichtig.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimema 19 aug 2013 - 14:23

"Maar Bulletpaw, je bent sowieso geloof ik al groter dan ik." zei de sneeuwwitte poes lachend en Bulletpaw greens. "In het andere opzicht," miaude hij lachend en hij stond op, klaar om de lading sneeuw uit zijn vacht te schudden. "Maar goed, ik kijk uit naar je ceremonie!" zei ze en een pijnlijke blik kwam in de ogen van de kater. Als Shrewstar nou een dag van te voren had gezegd dat er een ceremonie was, kon hij er zeker wel zijn. Hij schudde even zijn vacht uit, proberend niet op Snowynight te schudden, maar dat was zonder geluk. Verbaasd keek de net warrior geworden poes op. "Hey! Kijk uit daarmee!" zei ze eerst verontwaardigd en de kater keek haar met grote ogen aan, voornamelijk van de schrik, maar de poes begon te lachen. De sneeuwvlokken lieten de bruine vlekken in zijn vacht weer wit worden, dus uitschudden had weinig zin gehad. "Sorry," miauwde hij en hij keek naar haar. "Sorry dat ik niet op je ceremonie kon zijn, ik wilde eens wat goeds doen en ging extreem vroeg mijn nest uit om te jagen, maar met mijn dichtgevallen ogen en mijn gedachte dat de prooi wel naar mij zou lopen, lukte jammer genoeg niets." zei hij droevig en ook de ogen van Snowynight werden droevig. Hij keek, vol gestopt met spijt, haar aan en vroeg zich af hoe ze reageerde. "Hey nou, dat geeft niet!" zei ze, een poging de kater op te vrolijken. "Maar als ik warrior word, krijg jij waarschijnlijk een apprentice en zijn we sowieso op elkaars ceremonie" miauwde hij, als poging om de poes en hemzelf op te vrolijken. "En ik kom sowieso op je Deputyceremonie" miauwde hij glimlachend en hij sloeg, zonder zijn nagels, naar de poes. Geheel speels.


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]   Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Icon_minitimema 19 aug 2013 - 14:31

Snowynight keek de apprentice met een nieuwsgierige blik in haar twinkelende blauwe ogen aan, ze hield haar kop wat scheef vragend scheef "In het andere opzicht," Legde Bulletpaw uit. Snowynight haalde lachend haar schouders op. "Ik voel me niet groter, geloof me," Beloofde ze grinnikend. "Stiekem voel ik me nog steeds apprentice." Vertrouwde ze hem daarna maar toe. Het was zo, er voelde niet zo heel erg veel veranderd, op haar naam na dan en dat ze niet meer hoefde te trainen. Over apprentices en trainen gesproken, Bulletpaw veranderde het onderwerp. "Maar als ik warrior word, krijg jij waarschijnlijk een apprentice en zijn we sowieso op elkaars ceremonie" Miauwde hij. Snowynight grinnikte zachtjes. "Welke apprentice? Ik heb medelijden met de arme kat die ik zou moeten gaan trainen." Miauwde ze eerlijk toch grappend. "En ik kom sowieso op je Deputyceremonie" Miauwde Bulletpaw vervolgens. Snowynight fronste eventjes lachend. "Alsof ik een deputy wordt," Lachte ze vrolijk. "Shrewstar kijkt wel uit."


Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Someone shot me down [& S N O W Y N I G H T S]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: