These games you play.. [Halepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 These games you play.. [Halepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aspenpaw'
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
Soof
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Aspenpaw'
BerichtOnderwerp: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 0:17

Een gordijn van mist had zich gevestigd over d plaats, een zacht gekleurde tabby poes had plaats genomen op een houten paaltje, omringd met zilveren draden. Haar blik keek koel voor zich uit. Een paar zwarte kauwtjes toonden interesse in de Apprentice, maar zodra ze zich ook maar iets bewoog vlogen ze verschrikt op. Haar uitdrukking veranderde wat, een kleine glimlach verscheen op haar gelaat, maar haar ogen bleven neutraal staan. Een trots opgeheven kopje toonde aan dat ze zichzelf niet minder achtte en dit ook nooit zou doen. Verderop kon ze de bergen van Twoleg afval zien liggen, er zouden vast en zeker wat ratten in zitten, etend van het stinkende spul. Vieze beesten waren het maar, Aspenpaw had er ook maar nooit een aangeraakt, omdat ze er een afkeer voor had. Die vreselijke beesten konden samen gemakkelijk een kat overwinnen, zelfs al waren ze dood. Vreemde ziektes brachten ze over, zelfs bij hun eigen soortgenoten. Vreemd. Maar toch, ze werkten als een eenheid samen en als eentje zich op een kat stortte, volgde de rest van de groep hem. Wie weet kon deze Clan daar wel wat van leren..

Door een plots geluid spitste de tabby haar oren en liet haar ogen opzij glijden. Toch deed ze niet aan haar zitplaats, ze zat goed en wie of wat er ook in de buurt was, moest dan wel in het openbaar komen. "Ja?" Vroeg Aspenpaw met haar gewoonlijke bijna ongeïnteresseerde toon.


These games you play.. [Halepaw] 2z6fqft
"She's damaged by her dad never having any time for her."
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halepaw
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Halepaw
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 10:54

I miss the bad things
the way you hate me
I miss the screaming the way that you blame me
I miss the phone calls when it's your fault
I miss the late nights, don't miss you at all
I like the kick in the face
And the things you do to me
I love the way that it hurts
I don't miss you I miss the misery


» Toen de roodwitte poes met amberkleurige ogen het kamp verliet raakten haar voetjes de grond nog maar amper aan. De scherpe, ijskoude wind rukte aan haar halflange gladde pels, maar ze negeerde het krappe gevoel en liep gewoon verder alsof dat er niets aan de hand was. Ze kon wel tegen een stootje, en inhouden gewoon omdat de wind in je gezicht sneed of je vacht wel aan flarden leek te scheuren was gewoon dom, nee, stom. Zonder echt op te letten naar waar ze toeging snoof ze even de lucht op, en merkte ze de scherpe stank op van de Carrionplace. Een kleine glimlach begon haar gezicht te sieren, maar die stopte ze algauw weer weg toen ze een andere verse Shadowclan geur opmerkte. Fijn, was ze toch nog steeds niet alleen. Misschien was het beter dat ze zich gewoon omdraaide en ergens anders naar toe ging? Ja, dat leek haar wel een strak plan. Maar net toen de poes zich wou omdraaien hoorde ze een "Ja?" opdoemen. Great. Halepaw draaide zich eveneens als de onbekende poes ongeïnteresseerd om en keek de zacht gekleurde tabby niet onder de indruk aan. "Spreek me niet aan als ik dat niet wil, steek dat goed in die kop van jou." Sprak ze waarna ze zich weer omdraaide om naar een ander gebied te lopen. Ze had momenteel gewoonweg geen zin in gezelschap, en het maakte haar niet echt veel uit hoe ze dat liet overkomen, zolang de kat waar tegen ze het had gezegd dat maar snapte. «

Just know that I'll make you hurt
miss the lies and the pain and what you did to me
When you tell me you'll make it worse
I'd rather fight at home at night than watch the TV
I hate that feeling inside
when you tell me how hard you'll try
When we're at our worst
I miss the misery



These games you play.. [Halepaw] 20qccb8
I miss the screaming the way that you blame me.
I miss the phone calls when it's your fault.
I miss the late nights, don't miss you at all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw'
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
Soof
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Aspenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 11:02

De reactie die ze te horen kreeg wekte enigszins interesse in haar op. "Spreek me niet aan als ik dat niet wil, steek dat goed in die kop van jou." Met een sierlijke draaide, keerde Aspenpaw de andere Apprentice haar de rug niet meer toe en sprong ze bijna perfect op het gras. De kleine dauwdruppeltjes vestigden zich aan haar vacht, maar daar lagen haar zorgen momenteel niet. De andere Apprentice die haar weinig zei, had zich alweer omgedraaid en wilde weglopen. Maar als het aan Aspenpaw zat, zou ze als een dikke laag honing blijven kleven. Geen sociaal contact willende? Dan had je een vervelende kat aan je hangen als het Aspenpaw was. Met grote passen kwam de tabby op gelijke hoogte met de rossig gekleurde Apprentice. "Hoe moet ik dan weten dat je niet met me wilt praten, als wij elkaar nog nooit gesproken hebben?" Begon ze nog op een wat neutrale toon, maar haar ogen glansden met een felle toon. "Ik ben Aspenpaw voor je het nog niet wist."


These games you play.. [Halepaw] 2z6fqft
"She's damaged by her dad never having any time for her."
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halepaw
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Halepaw
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 11:37

Ze had haar gedachten maar op één doel gericht; Wegkomen van de tabby poes die het blijkbaar leuk vond haar te stalken. "Hoe moet ik dan weten dat je niet met me wilt praten, als wij elkaar nog nooit gesproken hebben?" Een zacht gesis kwam voort uit haar bek en ze keek algauw de andere kant op. "Ik ben Aspenpaw voor je het nog niet wist." Uhu, heel interessant.. Ze trok haar wenkbrauwen sarcastisch op en versnelde haar passen ietwat. Gezien ze hoger op haar poten stond dan de poes die Aspenpaw bleek te heten kon ze dus ook sneller rennen dan haar. Lang leve het stukje Windclan bloed dat door haar aderen stroomde door haar Windclan vader. Maar nee, de poes ontlopen zou er zeer zwak uitzien. Dan bleef ze maar bij het negeren. Halepaw liep gewoon verder en deed alsof Aspen niet eens bestond. Kon de poes haar niet gewoon met rust laten? Was het dan zoveel gevraagd om héél eventjes alleen gelaten te worden? Blijkbaar wel.


These games you play.. [Halepaw] 20qccb8
I miss the screaming the way that you blame me.
I miss the phone calls when it's your fault.
I miss the late nights, don't miss you at all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw'
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
Soof
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Aspenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 11:52

Een plezierige reactie voor Aspenpaw kwam voort uit de Apprentice, die van haar weg wilde te komen. Dat zag je gewoon aan elke beweging die ze maakte. Een versnelde pas verraste haar een beetje en de andere Apprentice bleek wel wat sneller te zijn dan zij. Maar goed, zo snel ging ze ook weer niet en Aspenpaw had genoeg energie om heel het ShadowClan gebied door te lopen, zelfs al werden er vreselijke woorden naar haar geslingerd. "Oh, oké, je bent zo te zien je tong kwijt geraakt, maar goed, waar was ik ook alweer gebleven?" Grijnsde Aspenpaw terwijl ze met een huppelend pasje naast de rossige poes ging lopen, ze verloor haar voor geen moment uit het oog. "Oh ja, mijn naam. Maar goed, ik zal jou maar even aftekenen als 'de onbekende', omdat je nog op zoek bent. Met mij gaat het heel goed, dank je dat je het vroeg, hmm, ja, misschien is het wel wat koud, goed dat je er op bent gekomen en ja, er is niet heel erg veel voedsel om van rond te komen, maar wat doe je er tegen?" En zo ging ze nog wel even door, pratend over zaken die haar geen bal konden schelen, doelend om een nuttig woord uit deze poes te krijgen.


These games you play.. [Halepaw] 2z6fqft
"She's damaged by her dad never having any time for her."
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halepaw
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Halepaw
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 12:51

En de poes bleef maar door ratelen. Met elk woord dat de poes sprak gingen haar oortjes iets meer naar achter leunen, tot ze uiteindelijk in haar nek lagen. Het verbaasde haar zelfs dat haar oren er nog niet waren afgevallen door het gezeur van de poes die naast haar liep. Na een tijdje het negeren vol gehouden te hebben hield ze halt en keek ze de kattin welke de naam Aspenpaw droeg zwaar geïrriteerd aan. "Ik ben geen geschikt gezelschap, ga je andere vriendjes maar lastig vallen." Miauwde duidelijk niet geïnteresseerd in de poes terwijl ze zich omdraaide en haar rug alweer naar de apprentice toekeerde.
Met sierlijke ruime pootstappen baande ze zich een weg terug dieper het territorium in, waar ze zich gemakkelijk kon verstoppen zou die stalker haar alweer komen opzoeken. Het liefste was ze helemaal alleen. Maar die bruine tabby gunde haar dat plezier duidelijk niet. Met een zwiep van haar staart begon ze weer te draven, het maakte haar totaal niet uit met welk gevoel ze Aspenpaw had achtergelaten. Waarom zou het haar wel iets moeten uitmaken?


These games you play.. [Halepaw] 20qccb8
I miss the screaming the way that you blame me.
I miss the phone calls when it's your fault.
I miss the late nights, don't miss you at all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw'
Member
These games you play.. [Halepaw] DPKsfdL
Soof
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Aspenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: These games you play.. [Halepaw]   These games you play.. [Halepaw] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:01

Genietend keek Aspenpaw naar de veranderende houding van de Apprentice. Elk moment kon ze uitbarsten en dan had ze deels haar zin. "Ik ben geen geschikt gezelschap, ga je andere vriendjes maar lastig vallen." Een geïrriteerde, nee zwaar geïrriteerde, blik werd op haar geworpen en Aspenpaw glimlachte gewoon wat bij de woorden. Vervolgens draaide de Apprentice zich om en begon ze van haar weg te lopen. De tabby sprong weer wat actiever op en huppelde langs haar zij, nog geen woord sprekende. Blijkbaar was de poes niet zo blij met haar tweede achtervolging, dus zette ze een wat sneller tempo in, waarbij Aspenpaw iets meer moeite mest doen om haar bij te houden. "Oh je komt niet zomaar van me af hoor!" Riep ze uit met plezier in haar stem. De Apprentice werd te snel voor haar en deze liet ze ook gaan. Zelfs al was Aspenpaw wat magerder dan de rest van haar Clan, toch had deze poes haar te snel af kunnen zijn. Vreemd? Ja. Een toekomstig wapen? Zeker weten. "Met alleen zijn bereik je helemaal niets!" Riep ze nog even na en ging vervolgens zitten om haar vachtje wat schoner te likken. Snel zouden ze elkaar weerzien, of het nou vandaag was of over een Moon, Aspenpaw had iemand te pakken waar ze haar spelletjes op kon uitoefenen.


These games you play.. [Halepaw] 2z6fqft
"She's damaged by her dad never having any time for her."
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
These games you play.. [Halepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: