Eagleheart en Icepaw*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eagleheart en Icepaw*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eagleheart
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 13:17

Misschien kon je het al een beetje uit de titel halen, maar ik ga dus Eagleheart en Icepaw weggeven aan iemand anders. Ik ben er veel te inactief mee en heb ook niet echt meer het gevoel dat ik er actief mee ga worden. Sorry voor degene waarmee ik gerpg'd heb, maar misschien krijgen jullie nu dan weer een actieve tegenspeler. Dus nou is de vraag wil een van jullie misschien Eagleheart of Icepaw spelen en ze weer actief maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw*
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 6 maanden.
Gender:
Rank:
Silverpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimema 10 jan 2011 - 21:01

Ik wil Eagleheart wel overnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimema 10 jan 2011 - 21:10

(laat maar zitten.)

Ik speel ook silverkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 16:19

Eventjes ter uitleg, Icepaw* heeft een sterretje achter der naam omdat er al een Icepaw bestaat. Het is dus de Icepaw uit de WINDCLAN en niet de plotkat van Melting ice Wink


Eagleheart en Icepaw* UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 19:07

InderdaadXD, maar ik post hier nu even, omdat ik een plot ga bedenken voor Mintwhisker en Eagleheart en natuurlijk zullen Icepaw* en Pantherpaw er ook een beetje bij horen, dus heb je interesse om Eagleheart of Icepaw* in het plot te spelen kun je dat gerust hier zeggen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagleheart
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:01

Dit kan zo niet echt door blijven gaan zonder dat ze echt weer actief worden... Ik heb een paar beslissingen genomen.

Als er niemand is voor morgenavond die Eagleheart wil overnemen, zal ik hem laten sterven...
Maar dan is er ook nog Icepaw* en haar zou ik liever niet laten sterven, dus ik(Winterstorm, ja ik weet het, maar ik regel dit nu op dit moment, aangezien mijn broertje er volledig mee wilde stoppen) zal haar actief proberen te houden tot er een actieve speler voor haar gevonden wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:15

Ik heb wel wat accounts(8 precies) Maar ik wil niet dat Eagleheart dood gaat dus anders wil ik hem wel als niemand wil.....


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:17

Wie ben je nog meer als ik het vragen mag? En je hoeft niet als je niet wil.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:18

Madiebo etc


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:23

Oke, ik zal anders nog even wachten of er misschien iemand anders nog is die Eagleheart wil hebben, anders mag jij hem wel hebben.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:25

Ik wil anders Eagleheart wel bespelen als ze al niet overgenomen is?

Mijn accs. Kun je vinden onder Lunarkit, Moonriver, en Indi
Voor mijn beste posts zeg ik je best, kijk bij de eerste van Indi, ik ben momenteel eventjes gestopt met rpg-en en moet de draad weer terug oprapen. Je moet je niet haasten voor mij, ik heb geduld.

EDIT: Maakt nu niet veel meer uit, als iemand anders Eagleheart wil spelen, geen probleem. Wil gerust ook wel Icepaw* bespelen als dat nog gaat/goed is. Smile


Laatst aangepast door Lunarkit op do 10 maa 2011 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:26

Dat snap ik.

ik dacht reageer maar want ik vind het eeen leuk account Wink


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 19:30

Ik zal morgen beslissen, sorry, maar ik moet nu stoppen, dus ik kan geen dingen meer regelen nu.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecloud
StarClan
Eagleheart en Icepaw* DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Eagleheart en Icepaw*   Eagleheart en Icepaw* Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 17:19

Windflame heeft Eagleheart gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eagleheart en Icepaw*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: