SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedragon
Member
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:30


Where there is desire
There is gonna be a flame

Het sneeuwde nu al een tijdje, maar zijn lichaamstemperatuur kon zich goed aanpassen aan het weer. Het kwam nauwelijks voor dat hij het koud of warm had. Zijn pootjes waren amper te horen op de ijskoude grond, al was zijn tempo een soort drafje. Er waren veel poot afdrukjes te zien in de sneeuw, al verdwenen de meeste. En eindelijk kwam hij bij de omgevallen boom. Hij ging onder een tak liggen en genoot van de sneeuw, het zag er best mooi uit. Een geur liet hem opschrikken, maar Fire was al vergeten dat hij onder een tak lag. Hij stootte zijn kop en liet een raar gelijk uit zijn mond komen. De geur rook naar Shadowclan dus was hij gelijk gestild en keek rond wie het was, met barstende koppijn.
TAG:Crimsonpaw | WORDS:SPT (so idc)


SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Natsu_dragneel___free_avatar_by_hardrockangel-d37lea0SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw NatsuthingySPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 6i79mf
Anyone who lays a hand on our clan is the enemy.
I'll destroy them all!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:39

Met een ietwat nukkige uitdrukking op haar gelaat verliet Crimsonpaw het kamp en ging ze het territorium in. Haar blauwe ogen had ze ietwat vernauwd en ze walgde stiekem van de koude sneeuwvlokjes onder haar poten. Toch bleef ze nog verrassend zwijgzaam terwijl ze gestaag doorstapte. Het was redelijk... stil in haar kop. Het maakte haar wel rustig. Maar de rust mocht niet lang aanhouden. Een plotseling geluid liet haar opschrikken en door kritisch vernauwde ogen keek ze omhoog naar de takken van de boom, een verdedigende houding aannemende. "Wát?" Reageerde ze, ietwat fel.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedragon
Member
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:46


Where there is desire
There is gonna be a flame

"Nog chagrijnig ook mevrouw? Wel ja het spijt me dat ik door jou barstende koppijn heb" Antwoordde hij vel terug. Hij hield van zijn clangenoten en zou opkomen voor zelfs iemand die hij niet kende maar waar hij niet tegen kon was felle katten die boos waren zonder dat hij dit keer iets fout had gedaan. Als hij je irriteerde mag het nog wel maar dit was niet bepaald aardig van de rode poes die hij zag staan, met opvallend blauwe ogen.
TAG:Crimsonpaw | WORDS:SPT (so idc)


SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Natsu_dragneel___free_avatar_by_hardrockangel-d37lea0SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw NatsuthingySPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 6i79mf
Anyone who lays a hand on our clan is the enemy.
I'll destroy them all!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:51

"Nog chagrijnig ook mevrouw? Wel ja het spijt me dat ik door jou barstende koppijn heb" Miauwde de apprentice ietwat fel terug. Oh, nu had hij ook nog het lef om haar af te snauwen, terwijl híj een vreemd geluid maakte toen ze langs kwam en haar had laten denken dat hij de spot met haar dreef? Had ze absoluut geen zin in. "Geef mij niet de schuld van je eigen domme acties," Reageerde Crimsonpaw terwijl ze haar ogen vernauwde. "Vind je het gek als je van die vage geluiden gaat maken," Bromde ze erachteraan.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedragon
Member
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:08


Where there is desire
There is gonna be a flame

"Vind je het gek als ik me kop stoot" Hij kwam onder de tak vandaan kruipen en ging voor de poes zitten. Hij krulde zijn staart om zijn pootjes en keek haar fel aan. Het boeide hem op dit moment niet wat haar reactie was, als ze haar toon maar verlaagde.
TAG:Crimsonpaw | WORDS:SPT (so idc)


SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Natsu_dragneel___free_avatar_by_hardrockangel-d37lea0SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw NatsuthingySPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 6i79mf
Anyone who lays a hand on our clan is the enemy.
I'll destroy them all!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 23:35

"Vind je het gek als ik me kop stoot" Miauwde de andere apprentice, van wie ze de naam niet wist. Crimsonpaw zette een pasje achteruit toen hij van z'n tak af kwam en voor haar ging zitten, maar bleef de felle blik in haar blauwe ogen houden terwijl ze naar haar mede apprentice keek. Pick your battles with care? Crimsonpaw koos ze allemaal, geen zorg inbegrepen. "Dan hoef je alsnog niet mij de schuld te geven," Miauwde ze fel, haar nek iets strekkende om nog tenminste een beetje hem recht aan te kijken, al had ze met haar kleine gestalte hier niet zo veel succes in.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedragon
Member
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw DPKsfdL
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw   SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 11:25

Firepaw schreef:

Where there is desire
There is gonna be a flame

"Het is ook niet mijn fout dat ik het territorium wil beschermen en daardoor een raar geluid maakte of wel. Discussie gesloten, dit slaat nergens op" Sprak hij kalm omdat het toch wel nergens op sloeg. "Firepaw" Hij stelde zich voor maar niet met veel gevoel, hij had ook geen zin om netjes te zeggen "Ik ben Firepaw trouwens" De geur van de poes werd steeds sterker, als hij een geur eenmaal te pakken had kon hij deze voor eeuwig onthouden no matter what.
TAG:Crimsonpaw | WORDS:SPT (so idc)


SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw Natsu_dragneel___free_avatar_by_hardrockangel-d37lea0SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw NatsuthingySPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw 6i79mf
Anyone who lays a hand on our clan is the enemy.
I'll destroy them all!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT; Well yeah, i almost never feel cold ; Crimsonpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: