SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glowstick
Member
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath   SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 13:50

TAG:Scorchpath

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Kawaii desu
















GLOWKIT

Zijn pootjes waren amper te horen op de ondergesneeuwde grond. Glow's blauwe ogen waren duidelijk te zien doordat er toch een beetje zon door kwam, die ze een glinstering gaven. Nieuwsgierig keek hij om zich heen, zoekend naar Scorchpath. Toen zijn kleine oogjes de glinsternende perfecte vacht van haar zagen zette ze wat meer tempo op en rende naar de poes.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorchpath
Member
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath DPKsfdL
Soof
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender:
Rank:
Scorchpath
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath   SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 14:36

De Queen keek wat verveeld voor zich uit, haar ogen droegen een doffe glans met zich mee. Met een zucht hief ze haar kopje op en gaf haar eigen kitten, Vixenkit een lik over haar kop. De enige levende herinnering aan haar gestorven partner. De andere vijf kittens waren van Firestar en weer zijn gestorven partner Icestorm. Alles leek even heel grim in ThunderClan, er was zoveel last ontstaan door die ene aanval. De oude Leader was gestorven, Bluestar en haar kittens moesten nu zonder moeder door het leven gaan. Whitestorm had ze zelf ook niet echt meer gezien, maar die ging anders met verdriet om waarschijnlijk. Scorchpath besloot om haar poten maar even te strekken, het nest kon toch wel zonder haar voor even. Toen de poes zich naar buiten had begeven zag ze een bekend figuur op haar aflopen. Glowkit? Maar lag die net niet..? Nee, toen ze haar kopje half had gedraaid telde ze inderdaad maar vijf kittens. "Hey Glowkit," Snorde de poes en drukte haar snuit tegen de vurige vacht die hij waarschijnlijk had van zijn vader. "Je hebt het toch niet koud hè?" Een wat bezorgde toon kwam in haar stem terecht terwijl ze haar pleegzoon aankeek.


SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath 2zsa5qw
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath   SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 14:49

TAG:Scorchpath

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Kawaii desu
















GLOWKIT

"Nee hoor" Hij zette zijn borstje iets vooruit en zei trots. "Ik heb een hele mooie dikke vacht. Die houd me wel warm" Hij knikte bij zijn woorden, zonder dat hij het door had. "Maar ehh.. Ik kwam eigenlijk voor iets anders" Eigenlijk had hij nog nooit het hele verhaal over zijn vader, Icestorm en Scorchpath, die nu voor hem stond, nog nooit echt gehoord... en aangezien hij toch niet in slaap kon vallen

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorchpath
Member
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath DPKsfdL
Soof
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender:
Rank:
Scorchpath
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath   SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 15:01

"Nee hoor" Scorchpath glimlachte toen Glowkit zijn borst vooruit stak. "Ik heb een hele mooie dikke vacht. Die houd me wel warm" De Queen gaf de kitten een lik over zijn kopje bij het horen van die schattige trotse toon. "Maar ehh.. Ik kwam eigenlijk voor iets anders" Scorchpath haalde haar wenkbrauwen wat verbaasd op. En wat zou dat kunnen zijn dan? "En dat mag je ook vragen, maar kunnen we eerst een plekje zoeken waar we niet plots kunnen worden ondergesneeuwd?" Vroeg ze met een glimlach op haar gelaat en keek naar Glowkit.


SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath 2zsa5qw
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath   SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 15:06

TAG:Scorchpath

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Kawaii desu
















GLOWKIT

"Daar!" Glow keek naar een bosje die it's boven de grond hing en liep er alvast heen. Toen hij er was kon hij er gewoon onder staan, al zou Scorch dat niet kunnen, waarna hij een rondje draaide en zich opkrulde toen een kleine liggende bal.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT ; Please tell me the whole story ; Scorchpath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: