Winter's alive, one splintered soul



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Winter's alive, one splintered soul

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverthorn
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 19:38


Silverthorn klauwde gefrustreerd met haar lange, ruwe nagels door de sneeuw. Het was al drie dagen geleden dat ze gegeten had en de honger knaagde aan haar ingewanden en at van haar slaap. Even daarvoor was ze van pure uitputting in slaap gevallen, om een kwart dag later wakker te worden met dat verschrikkelijk lege gevoel dat veroorzaakt werd door een tekort aan prooien. Die ochtend had ze nog wel een muis zien lopen, maar ze was inmiddels zo zwak geworden, dat ze de muis niet meer te pakken had kunnen krijgen. Dorst had ze ook, maar minder. Gisteren nog was ze bij een stromende rivier aangekomen. Hij was deels bevroren geweest, maar niet helemaal en dus had ze wat kunnen drinken. Daar lag ze nu ook, bij die rivier. Ze sleepte zichzelf naar het water toe, waarbij ze een stuk over ijs moest, en stak haar tong in het ijskoude water. De kilte van leaf-bare trok door haar botten heen, die nog ouder aanvoelden dan gewoonlijk. Ze slaakte een zucht en wist zichzelf weer terug te slepen naar de sneeuw, waar ze zich met een naargeestige “miauw” neer liet ploffen. Was dit het einde? Nee. Silverthorn was een vechtster als het op de dood aankwam. Ze likte met haar tong langs de sneeuw om nog meer vocht binnen te krijgen en nam een hap van het koude grij. Het vulde nauwelijks, maar het was beter dan niets. Het was de enige reden dat nu nog leefde. Nog een hap nam ze, rillend van afschuw en kou. Ze werkte zichzelf langzaam overeind, terwijl ze nog meer sneeuw naar binnen werkte. Ze moest eten, eten, eten... Haar ogen gleden over het kale landschap. In de verte waren bomen te zien. Als ze daar kon komen... Ze duwde zichzelf verder omhoog, tot ze uiteindelijk wankelend op vier poten stond. Aarzelend keek ze naar de rivier. Het water verlaten kon haar dood betekenen, hoewel ze, zolang er sneeuw lag, nog wel kon overleven, maar als het ging dooien... Toch besloot ze de gok te wagen. Langzaam begaf ze zich naar de met sneeuw bedekte sparren. Met dit tempo zou het een dagreis zijn voordat ze daar was, besefte ze angstig, maar die angst verdween als sneeuw voor de zon toen ze een “krak” hoorde ondereen van haar poten. Een tak! Ze groef in de sneeuw en zag tot haar opluchting inderdaad een tak. Ze storte zichzelf tegen de grond aan en zette haar tanden in het dorre hout. Het was niet lekker, nog smeriger dan sneeuw, maar het vulde beter. Ze kauwde op een stuk schors, terwijl de geur van vlees tot haar doordrong. Dat gebeurt er als je te lang niet gegeten hebt, dacht ze bij zichzelf, tot ze zich besefte dat de geur echt was. Ze keek naar de grond tussen haar poten. Was dat...? Ze groef wat sneeuw en zand weg en slaakte een zucht van iets dat nog groter was dan opluchting. Iemand had hier zijn prooi begraven, nog niet lang geleden! Het was een eekhoorn, niet meer in verse staat, maar het had nog altijd ruim genoeg vlees voor een uitgehongerde wilde. Gretig trok Silverthorn de eekhoorn uit de grond en zette haar tanden in diens verfomfaaide vacht. Nog nooit had de smaak van oud vlees haar zo lekker gesmaakt.

OOC: Yeah, I don't know either... Gansopdracht... gedramatiseerd... ^^;  
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 14:28

Erza was op jacht. Ze had al eerder een eekhoorn gevangen en begraven. Ze liep zachtjes door de sneeuw. Ze rook een muis dichtbij. Voorzichtig volgde ze het spoor. Ze zag de muis op een noot knabbelen. Ze sloop er naartoe. De poes sprong op de muis en doodde hem met een beet in de nek. "We hebben geluk dat er zoveel prooi is die nog niet in hun hol zitten."dacht ze tevreden. De poes liep naar de plek waar ze haar eekhoorn had begraven. Ze rook een vreemde kat. Ze gromde, het geluid werd gedempt door de muis die ze vast had. Erza liep zachtjes verder. Ze zag dat er de kat haar eekhoorn aan het opeten was. Ze liep uit de struiken tot ze recht voor de poes stond. Ze zag dat de poes al oud was.


Winter's alive, one splintered soul 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwiepie
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 15 years, 'm getting old...
Gender:
Rank:
Zwiepie
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:10

De lucht was ijzig koud en wanneer Zwiepie uitademde kwamen er kleine wolkjes uit haar mond. Ze stond net voor het kattenluik en bekeek haar grote tuin. Het was toch raar, alles zag er anders uit onder een dik pak sneeuw. De grote populieren die helemaal vanachter stonden waren al hun bladeren verloren en de knoestige vlier langs de omheining was overbevolkt door musjes en duiven die allemaal gulzig van de vetbolletjes waren aan het eten. Zwiepie raakte geen ogenblik verblind door het mooie tafereel en sloop gulzig op de duiven af. De beesten hadden alleen oog voor het eten en negeerden de oude poes volkomen. Het was een fluitje van een cent om er een te vangen. Tevreden met haar vangst sprong Zwiepie over het hek. Zo'n dikke duif kon ze niet alleen op, en ze wilde ook gewoon delen met andere katten. Haar moeder was namelijk een clankat geweest en het zat gewoon in haar natuur. De oude kat slenterde wat rond op zoek naar andere katten. Ze hoopte dat ze geen Bloodclan tegenkwam, anders zou zij zelf de prooi zijn. Plotseling ving ze de geur op van vreemde katten. Overduidelijk geen kittypets, maar ook geen Bloodclan. Rogues, sommige waren even gevaarlijk als Bloodclanners, anderen leken dan weer op kittypets. Voorzichtig liep ze op de geur af en trof een oudere poes aan onder een paar sparren met een eekhoorn in haar bek, er stond ook nog een wat jongere kat bij met een muis. "Hoi, ik heet Zwiepie, ik wil geen gevecht" kraakte ze. "Maar als het moet kan ik me verdedigen" voegde ze er snel aan toe. Ze wilde niet weerloos overkomen. Voorzichtig liep ze naar de oude kat toe. "Het lijkt alsof je dit kunt gebruiken" zei ze en liet de duif uit haar mond vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimema 2 sep 2013 - 10:06


Silverthorn liet het vlees uit haar bekje vallen, toen een wildvreemde kat voor haar stond. Ze was zo druk bezig geweest met het eekhoorntje, dat ze niet de tijd had genomen om te ruiken of er geen gevaar op de loer lag. Maar als ze wel geroken had, wat had ze dan gedaan? In deze staat was wegrennen niet een optie: zelfs al zou ze kunnen, dit vlees was veel te welkom om zomaar te laten liggen. Ze keek naar het eekhoorntje tussen haar poten en toen weer op naar de kat en toen drong het tot haar door. Dit eekhoorntje was vast van deze kat. Ze bekeek de kat en probeerde haar angsten te temperen. Toen zag ze dat de kat zelf een muis in haar bek had. De poes had het vlees blijkbaar niet zo hard nodig als zij. ’S-Sorry... Is dit... jouw eekhoorn?’ vroeg Silverthorn aarzelend. Als ze de poes te vriend kon houden, mocht ze misschien wel een stukje hebben?

De geur van een tweede vreemde drong toen ineens tot Silverthorns reuk door. Ze draaide haar hoofd en zag een tweede poes op hen af komen. Zij leek ouder dan de jonge poes, had Silverthorns leeftijd of was missschien zelfs ouder. De poes stelde zich voor als Zwiepie en maakte meteen duidelijk dat ze geen ruzie zocht. Silverthorn ademde opgelucht uit. Mocht de jonge poes wel een gevecht willen, dan was er een kans dat Zwiepie Silverthorns kant zou kiezen, zo dacht ze, hoewel ze besefte dat dat een te optimistische gedachte was voor een koude dag als deze. Plots gooide de oudere poes een duif voor Silverthorn neer. ‘Het lijkt alsof je dit kunt gebruiken,’ zei ze. Silverthorn keek aarzelend op, maar was te moe om wantrouwend te gaan doen. ‘Dankje... Dankjewel,’ zei ze, nog wel een beetje aarzelend. Ze schoof de eekhoorn naar de jonge kat toe en rukte een stuk vlees van de duif af. Hier had ze voorlopig wel genoeg aan, de rest van de duif mocht de oudere kat zelf houden. Dat deel schoof ze dan ook terug naar Zwiepie. ‘Hier,’ zei ze. ‘Het is niet goed om al je eten weg te geven.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimema 2 sep 2013 - 17:09

Erza stond voor de poes haar gezicht. De vreemde poes was zo hongerig dat ze niet doorhad dat ze voor haar stond. Plots zag de poes dat ze voor haar stond. Ze liet de eekhoorn uit haar bek vallen. Erza probeerde haar vacht weer plat te laten liggen maar het lukte niet. Ze zag dat de grijze poes bang was. "S-Sorry... Is dit... jouw eekhoorn?"vroeg de poes aarzelend. Erza legde haar muis neer. "Ja,dat is mijn eekhoorn."zei ze op een luide maar kalme toon. Erza rook plots een 2de kat. Ze gromde. Ze rook dat het een kittypet was. "Ook nog zo'n softe kittypet, dat kan ik nu wel missen."dacht ze. "Hoi, ik heet Zwiepie, ik wil geen gevecht."Maar als het moet kan ik me verdedigen"ze de poes snel. Ze liep naar de andere kat toe. Erza hielde de 2 katten in de gaten alsof ze prooi waren. "Het lijkt alsof je dit kunt gebruiken."zei Zwiepie tegen de poes. De poes keek haar wantrouwend aan maar accepteerde toch het aanbod. "‘Dankje... Dankjewel."zei de zilvergrijze poes. De poes deed haar onwillekeurig denken aan haar moeder. Haar ogen werden dof van verdriet. Ze zag haar moeder weer dood voor haar liggen. Ze kromp ineen van het verdriet en de herinnering. De zilvergrijze poes haalde haar uit haar gedachten door de eekhoorn naar haar toe te schuiven. De rest van de duif schoof ze naar die kittypet. "Hier,het is niet goed om al je eten weg te geven."zei de poes. "Wat is je naam eigenlijk?"vroeg ze aan de zilvergrijze poes. "Oh ja, ik ben Erza."voegde ze er nog aan toe.


Winter's alive, one splintered soul 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimema 2 sep 2013 - 17:50

Grey en zijn zus waren op jacht gegaan. Ze hadden zich opgesplitst om meer kans te maken iets te vangen. Grey had 2 muizen gevangen. Nu ging hij op zoek naar Erza Zij was de andere kant op gegaan en hij rendde haar richting uit. in de verte zag hij zijn zus al staan. Er waren 2 andere katten bij haar. Hij liep dichter naar haar. Nu kon hij die 2 andere katten ook goed zien. Het waren 2 oudere katten. 1 van de 2 was duidelijk een kittypet. De andere was een zilveren kat. Een rogue net als hij en zijn zus. Hij liep naar zijn zus toe. ' Wie zijn dit?' vroeg hij zo vriendelijk mogelijk.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 19:44

Plots kwam haar broer opdagen. Hij liep naar haar toe. "Wie zijn dit?"vroeg hij op een poeslieve toon. "Ugh,als hij denkt dat ik deze 2 bejaarde katten niet kan verjagen,dan is hij een muizenbrein."dacht ze geïrriteerd. Ze keek hem met een gefrustreerde blik aan. Ze hoopte dat hij de zilvergrijze poes niet zou wegjagen. Ze wou weten wie die poes was die evengoed het spiegelbeeld van hun moeder kon zijn.


Winter's alive, one splintered soul 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwiepie
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 15 years, 'm getting old...
Gender:
Rank:
Zwiepie
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 19:44

‘Hier,Het is niet goed om al je eten weg te geven.’ mompelde de oude kat terwijl ze een stuk terug schoof naar Zwiepie. Deze nam deze met een knikje in ontvangst. Deze kat was werkelijk niet zo als de andere rogues. Toch schoof ze het terug. "Ik ben een kittypet, zoals rogues en wilde katten het noemen, maar mijn moeder was een clankat. Ik kan jagen voor mijzelf. Jij hebt het meer nodig. Heel onze tuin zit vol met deze beesten." Ze schoof het stuk duif terug naar de oude kat. Ondertussen hield ze de jongere rogue nauwlettend in het oog. Die vertrouwde ze voor geen haar. Plots kwam er een ander kat binnengelopen. Ook een rogue. Zwiepie onderdrukte een laag gergrom. Dit kon erom gaan spannen. Een kat kon ze nog de baas, maar twee misschien niet. "Rogues huh?" mauwde ze met een raspende stem tegen de twee jonge katten. "ik neem aan dat jullie niet gezellig komen mee-eten?" mauwde ze smalend. "Wie zijn jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pepper
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 Years
Gender:
Rank:
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 19:59

Deze ochtend had Pepper uitgeslapen, en daarna had hij wat prooi gevangen. Verder was het geen interessante dag geweest, tot nu...
Hij zat in een boom, de plek waar hij zich het meest thuis voelde, en keek naar het schouwspel dat zich ver beneden hem afspeelde. Als het goed was, wist niemand dat hij daar zat, en dat wilde hij ook zo houden. Hij had geen intenties om zich met andere Rogues of Kittypets te bemoeien vandaag, maar er naar kijken vond hij wel leuk. Vooral met dit weer.
Het was Newleaf en de sneeuw was langzaam aan het smelten, een waterig zonnetje scheen door de bomen en waterdruppeltjes lie[pen in stroompjes langs de stam van de boom.
Ineens viel er een op zijn neus, Pepper kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon. Hij nieste...


One man come in the name of love
One man come and go, one man come, he to justify
One man to overthrow
Winter's alive, one splintered soul Pepper1sig_zps16a9c270
Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky, free at last, they took your life
They could not take your pride


Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 18:52

"Rogues huh?" mauwde Zwiepie met een raspende stem tegen de twee jonge katten. "ik neem aan dat jullie niet gezellig komen mee-eten?" mauwde Zwiepie smalend. "Wie zijn jullie?" 'Ik ben Grey.'
Opeens hoorde hij een nies. Hij keek omhoog naar de kant waar het geluid vandaan kwam. Er zat een kat in een boom, en hij zat naar hun te kijken. 'Kom je naar beneden. Dan kun je gezellig mee kletsen.'


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 21:20

Het werd Silverthorn allemaal wat te veel. Of eigenlijk was het haar allemaal al te veel geweest. Of nee, eerst was het haar te weinig. Te weinig eten, te weinig energie, te weinig zonlicht. En toen kwam de eerste kat en werd het te veel. Te veel kat. Te veel angsten. Oja, en nog een kat. Zwiepie. Silverthorn keek naar het eten dat Zwiepie naar haar toe schoof. Zelf had ze het net aan de oude kat gegeven omdat ze niet alles voor zichzelf wilde houden, maar die moest daar niets van weten en schoof het dus weer terug. De kat vertelde dat ze een Kittypet was en dat ze dus eigenlijk nooit een tekort had aan voedsel, maar zo wantrouwend als ze was kon Silverthorn met die uitleg niet direct genoegen nemen. Kittypets. Tweebenen. Haar ogen gleden over het lichaam van de oudere kat. Ze leek nog fit, niet vetgemest en bovendien... oud... Met frisse tegenzin trok ze de rest van het vlees naar zich toe. ‘Dankje,’ mompelde ze. Ze durfde de kat niet goed in de ogen te kijken, bang dat haar wantrouwen erin door zou schijnen.

De andere kat vroeg hoe ze heette. Erza. Zo heette de kat. Silverthorn wist niet goed wat ze hiermee aan moest. Het was een doodnormale vraag, maar ze betwijfelde of de jonge kat een gezellig gesprekje met haar wilde voeren, nadat ze aan haar eekhoorntje had zitten knabbelen. Toch antwoordde ze. ‘Silverthorn,’ zei ze en toen wendde ze haar blik naar de oudere kat, die haar aardiger had behandeld. ‘Maar sommigen noemen me kortweg Silver.’ Welke “sommigen”? Af en toe kwam ze een kat tegen, maar dat waren maar korte ontmoetingen, die ze negen van de tien keer het liefst weer wilde vergeten. Het was niet alsof ze vaak uitgejouwd werd of aangevallen, maar ze had zich sinds de dood van haar moeder nog nooit op haar gemak gevoeld bij een andere kat en dat was doorgaans duidelijk te zien in haar gedrag.

En toen was nummer drie verschenen. Silverthorn deed een stapje achteruit, maar voelde haar pootjes meteen protesteren. Ze deden pijn van het wandelen en het gebrek aan energie. Tot haar opluchting was Zwiepie ook niet gediend van nog meer gezelschap. Dat maakte ze tenminste op uit de manier waarop de kat opmerkte dat de twee Rogue’s hier vast niet waren voor een gezellig onderonsje. ‘Wie zijn jullie?’ vroeg de Kittypet. Erza, dacht Silverthorn, hoewel dat nietszeggend was. Silverthorn had nog nooit van haar leven van een Erza gehoord. En ook niet van een Grey. Silverthorn keek naar de nieuwkomer, die duidelijk een bekende was van Erza. Dat maakte haar nog angstiger. Wat als ze samen tegen hen zouden beginnen te vechten? Zwiepie was nog wel fit, die kon missschien nog wel een jonge kat aan, maar zij? En daarbij: kon ze ervan uit gaan dat Zwiepie met haar mee zou vechten? Misschien zou de Kittypet zich wel uit de voeten maken, daar leek ze genoeg energie voor te hebben.

Oh. En er was nog een kat.

Silverthorn liet een nauwelijks hoorbare, angstige ’Miauw’ horen, toen ze doorhad dat er nog een kat in de buurt was. Ineengedoken, met het vlees stevig tussen haar poten, volgde ze de blik van Grey. Een langharige, zwartwitte kat zat hoog in een boom. Een gevoel van herkenning bekroop Silverthorn, maar ze kon de kat niet plaatsen, laat staan dat ze in staat was een naam op hem te plakken. Grey nodigde de kat uit om naar beneden te komen, om “gezellig te kletsen”. Silverthorn probeerde de jonge, grijze kat te peilen. Meende hij dat, of was de zwartwitte kater een vriend van hem en zouden ze het met zijn drieën opnemen tegen een Kittypet en een lijk? Ze voelde hoe haar lichaam weer begon te rillen, meer van de angst dan van de kou. Ze keek weer naar de zwartwitte kater, nog altijd met het gevoel dat ze hem ergens van moest kennen. Als dat zo was, als ze hem al eens eerder had ontmoet, dan had hij mogelijk geen kwaad in de zin. Ze aarzelde nog even en zei toen zo vriendelijk mogelijk: ‘Gezondheid.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:47

"Ik ben een kittypet, zoals rogues en wilde katten het noemen, maar mijn moeder was een clankat. Ik kan jagen voor mijzelf. Jij hebt het meer nodig. Heel onze tuin zit vol met deze beesten."zei Zwiepie tegen de zilvergrijze poes. Grey was er zich net mee komen mengen in haar gesprek met de 2 katten. "Rogues huh?"mauwde ze tegen haar en haar broer. "ik neem aan dat jullie niet gezellig komen mee-eten?"mauwde ze smalend. Erza keek naar haar broer met een veelzeggende blik. Ze hoopte dat hij geen ruzie ging maken met de 2 katten. "Wie zijn jullie?"vroeg Zwiepie met een dreigende ondertoon. "Ik ben Grey."zei haar broer. "Hij is mijn broer."voegde Erza eraan toe. [b"‘Silverthorn,maar sommigen noemen me kortweg Silver." [/b]zei de zilvergrijze poes terwijl ze haar blik naar de kittypet afwendde. Plots hoorde ze iemand boven hun niezen. Met een ruk keek ze naar omhoog. Er zat een zwart-witte kater in de boom. Erza was niet meer op haar gemak met zoveel katten en de emoties die in haar lijf gierden. "Kom je naar beneden. Dan kun je gezellig mee kletsen."zei haar broer. "Idioot."siste ze zodat alleen haar broer haar kon horen. Erza zag dat Silverthorn niet op haar gemak was net als zij. Ze zag dat de poes rilde waarschijnlijk van de kou. "Gezondheid."zei ze aarzelend tegen de zwart-witte kater.


Winter's alive, one splintered soul 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Winter's alive, one splintered soul DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: Winter's alive, one splintered soul   Winter's alive, one splintered soul Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 18:17

"Idioot." siste zijn zus zodat alleen hij haar kon horen. De oudere kat liet een nauwelijks hoorbare, angstige ’Miauw’ horen. Ze keek hem onderzoekend aan. de oude kat rilde. En zei toen zo vriendelijk mogelijk: ‘Gezondheid.’ tegen de zwart-witte kat. 'Waarom nu weer' siste hij zijn zus terug.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winter's alive, one splintered soul
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: