{OPEN - SPT} Apprentice meeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {OPEN - SPT} Apprentice meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cranepaw
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimema 2 sep 2013 - 20:15


Langzaam begon de zon neer te gaan en een grijs gestreepte apprentice met bleekgroene ogen stapte de apprentice den binnen. De lucht begon koeler te worden en de krekels begonnen te tsjirpen. Langzaam begon het kamp naar de dens te gaan, op de avondpatrouille na. Cranepaw was één van de eerste apprentices die de den in ging. "Iemand daar?" Miauwde hij.


Dit topic is open voor elke apprentice van de Riverclan, ik wil Cranepaw wat meer katjes laten ontmoeten. :3


{OPEN - SPT} Apprentice meeting XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastsong
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age: ѕιχ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Lastsong
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimema 2 sep 2013 - 21:16

Ze kon nog maar moeizaam op haar pootjes staan. De vermoeidheid van deze dag begon haar slecht te vallen. Ze geeuwde eventjes en knipperde vermoeid met haar ogen. Ze schudde haar lange grijs/witte vacht uit en schudde d'r kop om wakker te blijven. De patrouille en haar trainingen hadden d'r volledig uitgeput. Lastpaw wilde net gaan liggen om vroeg onder de wol te kruipen, toen ze opeens een apprentice de den in zag lopen en hem hoorde vragen of er iemand was. Ze zuchtte zachtjes, bijna onhoorbaar en keek op. "Ik ben er," miauwde ze, slaperig. Lastpaw nam niet meer de moeite om op te staan, ze bleef gewoon lekker in haar nest liggen en staarde naar de apprentice, die ze herkende als Cranepaw. "Zoek je iemand in het bijzonder?" vroeg ze daarna, lichtelijk nieuwsgierig.


{OPEN - SPT} Apprentice meeting Bj92qe
»Just make it a good one!«
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranepaw
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimema 2 sep 2013 - 21:36


Langzaam knipperde Cranepaw met zijn bleekgroene ogen om zichzelf wat meer gewenning te geven aan de duistere omgeving. Ondanks dat de zon onder ging, was het nog steeds een stuk duisterder in de den dan erbuiten. Hij draaide zijn kop toen hij wat beweging waarnam ergens in de den en grijnsde onschuldig naar de poes die hem hierna aankeek. "Ik ben er," Miauwde de poes op slaperige toon, "Zoek je iemand in het bijzonder?" Cranepaw haalde zijn schouders wat grijnzend op. "Ik zocht niemand, maar jij bent wel bijzonder hoor," Miauwde hij op een vrolijke toon, waarna een gaap even uit zijn mond ontsnapte. "Ik wilde weten of er nog gezellige katten hier waren." Miauwde hij vervolgens laconiek.


{OPEN - SPT} Apprentice meeting XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimema 14 okt 2013 - 21:34




Met een schuin kopje keek Choppedkit naar het gat. Er kwamen gedempte stemmen van de andere kant van de muur. Benieuwd naar wat daar was, glipte hij door het gat. Even moest hij wennen aan het donker, maar al snel zag hij twee katten. "Ik wilde weten of er nog gezellige katten hier waren." Zijn blik ging naar een grijze, tabby kater. "Ik ben gezellig." Miauwde hij. Hopelijk waren deze katten wat volwassener dan die domme kits. Waarschijnlijk waren het apprentices, dus dat zat wel goed. Nu hopen dat zij óók gezellig waren, dan leerde hij alvast wat apprentices kennen voor hij naar de den ging.


 
{OPEN - SPT} Apprentice meeting Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 19:54

Stilaan vielen Dovepaw's ogen dicht. Ze was moe van de drukke dag die ze vandaag beleeft had. Ze had lekker gestoeid met wat mede-Apprentices, en de kittens vergezellen was er ook toe gekomen. De slanke poes schuifelde de Apprentice Den binnen, wanneer ze zag dat de nieuwsgierige kitten Choppedkit de Den ook was ingedrongen. "Hey, Chopped, wat doe jij nu in de Den van de Apprentices? Mag jij hier wel zijn?", vroeg ze aan de strenge kant. Haar smaragd groene ogen waren naar de kitten gericht, totdat ze ontdekte dat er ook nog andere leuke katten zich in deze ruimte bevonden. "Oh, hoi allemaal!", klonk haar stem vrolijk.


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Whalepaw
Member
{OPEN - SPT} Apprentice meeting DPKsfdL
Roos
124
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Whalepaw
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN - SPT} Apprentice meeting   {OPEN - SPT} Apprentice meeting Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 19:49

'' oh hoi allemaal''. een kleine grijze poes werd wakker en keek slaperig om zich heen om de dader te ontmoeten. ze ontdekte een paar katten verderop. '' kan het wat zachter?'' riep ze. terwijl ze dit riep ging ze al weer liggen om verder te slapen, maar ze wist dat nu ze eenmaal wakker was, ze weer moeilijk kon slapen. zuchtend liep ze richting de katten. ''hoi, ik ben whalepaw, sorry dat ik zo bot deed net.''


{OPEN - SPT} Apprentice meeting X3wwaw

for good memories, not good choises. ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{OPEN - SPT} Apprentice meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: