Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let the training begin! [+Poppypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 22:00

"Hmm-hmm," De kater draaide zijn kop weer naar voren, omdat zijn nek alleen maar pijn deed als deze zo bleef staan. Ze vond het zeker wel leuk, om zo bovenop te zijn. "Maar goed, wie zegt dat ik niet een gigantisch grote leugenaar ben?" Dit keer had Zebra wel zijn antwoordje klaar. "Maar dan zou je nu ook liegen, want je maakt het me wel degelijk moeilijk, toch?" Grijnsde de kater ook weer wat plagerig. "Trouwens, ik geloof dat ik aan het winnen ben, aangezien ik jou nu, soort van, tegen de grond houd," Geacteerd beledigd keek de kater weer naar boven. "Dat komt maar door één ding," Zei hij kalm. "Puur. Toeval." Met een grote plagerige grijns keek hij haar vervolgens aan.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 22:10

"Maar dan zou je nu ook liegen, want je maakt het me wel degelijk moeilijk, toch?" Grijnsde de kater ook weer wat plagerig. Eventjes fronste Poppypaw, die vraag maakte dat de tandwielen in haar brein wel eventjes heel erg hard moesten draaien. Maar niets wat ze niet kon hebben. "Ik zou niet alleen maar te hoeven liegen," Miauwde ze onschuldig, waarna ze eventjes plagerig haar pootje zachtjes tegen zijn achterhoofd ketste toen hij zijn kop weer even liet rusten. "Dat komt maar door één ding," Zei hij kalm. "Puur. Toeval." Miauwde hij vervolgens met een grijns. "Bewijs het, je ligt hier nog steeds in een benarde positie, totaal aan mijn genade onderworpen..." Miauwde ze onschuldig en zoetjes.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 22:21

"Ik zou niet alleen maar te hoeven liegen," Zei ze gevolgd door een stootje tegen de achterkant van zijn kop. "Bewijs het, je ligt hier nog steeds in een benarde positie, totaal aan mijn genade onderworpen..." Haar onschuldige stem was dan wel iets wat hem er toe zette Poppypaw niet te laten winnen. De kater begon eerst wat te kronkelen onder het gewicht dat hem naar beneden drukte. Hij had twee van zijn vier poten vrij en daarmee zocht hij ook grip. Zand was hiervoor niet de perfect ondergrond, maar de kater begroef zijn poten in een zelfgemaakte kuil en begon met al zijn kracht Poppypaw van zijn rug te laten rollen terwijl hij zich deels optrok.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 22:34

Dat was weer genoeg om wat pep in de kater te krijgen. Poppypaw grijnsde onschuldig terwijl ze zich nog wat steviger vastklampte aan zijn pluizige rug, met alle vier haar poten. Dat ze kleiner was, had nu wel een voordeel. "Ho nou, niet zo snel, pluizebal, oh sorry, ik bedoel mentor" Miauwde ze plagerig, "Zeg, hoe moet je een vijand afschudden als deze dit met je uithaalt?" Vroeg ze vervolgens dood onschuldig, alsof hem plagen deel van haar training was.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 21:56

Tot zijn ongenoegen hield Poppypaw zich gewoon vast aan zijn vacht terwijl hij langzaamaan op zijn poten krabbelde. Ze wist ook echt niet van opgeven, hè? "Ho nou, niet zo snel, pluizebal, oh sorry, ik bedoel mentor" Hij fronste wat en probeerde het haar moeilijker te maken door even met zijn lichaam te schudden. "Zeg, hoe moet je een vijand afschudden als deze dit met je uithaalt?" Oh, dus ze wilde ook nog even vragen erbij stellen? Goed dan. Zebrachase ging zitten om zijn spieren niet al te veel te vermoeien of een geblesseerde poot op te lopen. "Een vijand zal hierbij zeker zijn klauwen gebruiken, maar je zou kunnen proberen om te rollen terwijl je je slap maakt. Schudden zou alleen maar ervoor zorgen dat je vijand zijn klauwen jouw huid kapot scheuren."


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 13:39

Met een onschuldige grijns hield Poppypaw vast aan de dikke pels van Zebrachase. Nu trok ze toch wel een licht voordeel uit het feit dat ze wat kleiner gebouwd was. Zebrachase zuchtte en ging weer zitten, een beweging waarvan Poppypaw bijna van zijn rug rolde. Ze drukte zichzelf dan ook nog maar wat meer tegen zijn rug om betere grip te verkrijgen, een koppige grimas op haar gezicht geplakt. "Een vijand zal hierbij zeker zijn klauwen gebruiken, maar je zou kunnen proberen om te rollen terwijl je je slap maakt. Schudden zou alleen maar ervoor zorgen dat je vijand zijn klauwen jouw huid kapot scheuren." Miauwde Zebrachase. Poppypaw grijnsde onschuldig, "Iets wat je vast sowieso wel op me uit gaat testen?" Vroeg ze onschuldig.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 17:21

Argh! Ze hield nog koppig vast terwijl hij zijn lichaam wat probeerde te schudden. Waarom kon Poppypaw niet inzien dat ze zich ook een keer zou moeten overgeven? "Iets wat je vast sowieso wel op me uit gaat testen?" Hij draaide zijn kopje deels zodat hij een glans van calico pels kon zien. "Nee, want nu weet je precies wat ik zou gaan doen." Grijnsde terug en probeerde nogmaals wat te schudden, wetend dat Poppypaw haar klauwen niet gebruikte en dat waarschijnlijk ook niet zou doen. Zebrachase stond met moeite op vier poten wat meer naar het midden van de kuil te lopen. Elke stap die hij plaatste was een last voor zijn spieren, maar toen hij zag dat hij veilig was in dit gedeelte, liet hij zich op zijn zij vallen, met zijn hele gewicht.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:10

Poppypaw bleef koppig zichzelf vastklemmen en kon zijn irritatie bijna van hem af voelen stralen. Ze kon het niet laten om te glimlachen. Mooizo. Ze had hem toch beloofd dat ze het hem niet makkelijk ging maken? Ze had het toch ietwat koud en hij was lekker warm. Win-win situatie voor haar. "Nee, want nu weet je precies wat ik zou gaan doen." Miauwde de kater echter, waarna hij opstond. "Tja, dat kunnen we niet hebben eh?" Vroeg Poppypaw onschuldig, waarna ze eventjes opgeschud werd. Plotseling viel Zebrachase op zijn zij, haar half plettende met zijn gewicht. Poppypaw kwam net verkeerd terecht, de lucht werd uit haar longen geperst. Geschrokken hapte ze naar adem, al hoestend.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:15

"Tja, dat kunnen we niet hebben eh?" Zei ze nog terwijl ze zich aan zijn rug geklemd hield. Oh, maar niet voor lang! Maar alles ging te snel voor hem om het bij te houden. Hij haar een wat geschrokken reactie van Poppypaw, die geen lucht meer in zich had. Zebrachase's ogen werden groot en hij krabbelde zo snel als zijn poten konden overeind. Hij liet zijn kopje wat hangen, zodat hij haar beter kon bekijken. "Gaat 'ie wel?" Vroeg hij lichtelijk bezorgd, straks zou ze door hem weer ziek worden en kreeg hij al die schuld over zich heen.. De Warrior drukte zijn oortjes wat tegen zijn nek aan. Het was onmogelijk om je dan te verdedigen in zo'n situatie..


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:39

Benauwdheid. Zoveel benauwdheid... Het was altijd zo geweest, altijd als ze ziek was, werd ze zo benauwd. Haar nagels klauwden in de aarde terwijl haar adem gierend en piepend weer naar binnen kwam. Haar ogen traanden terwijl ze zoveel mogelijk lucht naar binnen hapte toen het gewicht van haar af verdween. "Gaat 'ie wel?" Klonk de bezorgde stem van Zebrachase. Poppypaw knikte alleen maar, ze had de lucht niet om te spreken. Nog steeds was ze benauwd, het lukte haar niet om fatsoenlijk adem te halen. Maar uiteindelijk viel ze bevend weer in een wat normaler adempatroon.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:49

Zijn bezorgdheid bleef nog prikkelen, ook al had Poppypaw zojuist geknikt. Waarom sprak ze niet? Zonet had ze nog genoeg woorden rondgestrooid? De kater voelde zijn poten wat trillen en zijn ogen flitsten nerveus heen en weer. "Moet ik je naar het kamp brengen? Maskpaw halen? Moet je iets te drinken hebben?" Hij had geen idee wat ze nu moest hebben of dat ze iets moest hebben, maar hij wilde gewoon niet dat hun eerste training zo zou aflopen. Wat zou iedereen dan van hem zeggen? Dat hij zijn naam niet verdiend had? Zebrachase slikte nerveus en keek bezorgd naar Poppypaw. Het kwam wel goed..


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 20:06

Raspend kwam haar adem naar binnen en ze probeerde het weer gelijkmatig te krijgen. Het voelde vreselijk, alsof haar longen dichtgeklapt waren... "Moet ik je naar het kamp brengen? Maskpaw halen? Moet je iets te drinken hebben?" Miauwde haar mentor. Poppypaw's ogen sperden zich open van schrik. Nee! Dat mocht hij niet doen! Ze mocht pas net weer begonnen met trainen! Straks zouden ze haar tot een elder maken! "Nee!" Wist ze er benauwd uit te persen, wild met haar kop schuddende.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 20:56

Plots kreeg de Apprentice een geschrokken uitdrukking op haar gelaat en Zebrachase sprong angstig op. Wat was er? Kon ze nu helemaal geen adem meer halen? Zorgen prikkelden in zijn kop. "Nee!" Ze schudde vervolgens wild met haar kop en Zebrachase kalmeerde wat. Ze mocht niet in paniek raken. "Oké.. oké.." Begon hij op een kalmere toon zichzelf ook proberende om te kalmeren, maar een beetje paniek prikkelde nog in zijn achterhoofd. "Doe maar even rustig aan.. Kom, dan lopen we even langs de rivier? Is een veel rustigere plek dan tussen al die drukke bomen. Helemaal niets aan de hand." Stelde hij vervolgens kalm voor.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 23:17

Ze mochten niets zeggen tegen Maskpaw of Jayfeather... Dan zouden ze haar weer opsluiten in de medicine cat den en één keer was al erg genoeg..."Oké.. oké.." Begon haar mentor te praten en Poppypaw probeerde zichzelf wat te kalmeren. Paniekeren was het ergste wat ze op dit moment kon doen. "Doe maar even rustig aan.. Kom, dan lopen we even langs de rivier? Is een veel rustigere plek dan tussen al die drukke bomen. Helemaal niets aan de hand" Miauwde haar mentor. Poppypaw knikte zachtjes en hief zichzelf wat rillerig overeind. Het hoesten was gelukkig gestopt, maar de tranen stonden nog in haar ogen. "Kunnen... Kunnen we gaan..?" Vroeg ze zachtjes.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 9:43

Poppypaw knikte en kwam wat bevend overeind. Dat betekende dat ze tenminste nog kracht had om stappen te zetten. Zebrachase keek haar met een bezorgde blik aan en wist het meeste van zijn paniek onder controle te houden. "Kunnen... Kunnen we gaan..?" De kater knikte en sprong uit de zandkuil en klopte zijn pootjes even uit tegen de rand. Hij wilde later deze avond geen zand in zijn nest vinden, nee, dat liever niet. "Heb je ondersteuning nodig?" Vroeg hij toen toch nog even voordat hij zou verdwijnen in het struikgewas.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 18:55

Nog steeds ietsjes benauwd hief Poppypaw zich bevend omhoog in een staande positie. Ze haatte deze aanvallen. Ze waren de exacte reden waarom ze zo vaak naar de medicine cat den was gestuurd en haar training moest onderbreken. Niet nog een keer, ze wilde niet nog verder achter komen te liggen. "Heb je ondersteuning nodig?" Vroeg Zebrachase. Had ze het eigenlijk nodig? Ja. Wilde ze het hebben? Nee. Dus Poppypaw schudde haar kopje ontkennend en begon zelf langzaam aan de klim de kuil uit. Totdat ze weer naar beneden gleed door haar eigen trillende pootjes en kortademigheid. "Ja.. Alsjeblieft.. Toch wel.." Mompelde ze uiteindelijk maar beschaamd.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 17:05

De Apprentice schudde haar kop, maar de kater bleef haar toch bekijken. Ze was een koppig iemand en hij wilde niet dat ze straks al haar energie zou verbruiken om uit de kuil te komen. En ja, hij had gelijk. Poppypaw gleed weer naar beneden, in het zand. "Ja.. Alsjeblieft.. Toch wel.." Zebrachase fronste wat bij de beschaamde toon, maar sprong de kuil weer in en plaatste zijn zij tegen die van haar. "Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, niemand zou na zo'n gebrek aan lucht weer kunnen springen en vechten." Hij liet zijn tong snel een paar keer over zijn borst gaan en keek Poppypaw vervolgens weer aan. "Zeg maar als je klaar bent."


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 22:30

Ze voelde zijn blik in haar pels branden en beet even op haar lip, nog altijd weigerende om op te geven in haar situatie. Als ze in haar ogen haar ziekte zou laten winnen, zou het nooit meer goed komen. Ze weigerde het op te geven, als ze deze 'vijand' niet kon overwinnen, dan kon ze het net zo goed direct opgeven. Toch moest ze uiteindelijk maar opgeven, of ze zou met maanhoog nog steeds in de kuil staan. Zebrachase kwam dan ook snel tot haar hulp. Met een ietwat fronsend beschaamde blik bleef ze voor zich uit staren, haar oren wat naar achter gelegd. "Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, niemand zou na zo'n gebrek aan lucht weer kunnen springen en vechten." Miauwde haar mentor "Zeg maar als je klaar bent." Ze weigerde hem koppig aan te kijken, licht pruilend. "Klaar..." Mompelde ze, bijna onverstaanbaar. Ze wilde hier weg, zo snel mogelijk. Misschien even wat drinken, kalmeren van haar plotselinge 'aanval'. Haar poten trilden naar onder haar lichaam, alsof ze haar eigen ledematen niet meer kon vertrouwen.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 15:05

Hij had wel een beetje kunnen verwachten dat Poppypaw zich niet veel zou aantrekken van zijn woorden, maar zelfs een blik werd hem geweigerd. Goed dan.. Hij kon niet veel meer dan voor haar, ze zou deze strijd zelf moeten leveren. Het was natuurlijk ook moeilijk om je zwaktes aan anderen te tonen, voor de een nog moeilijker dan voor de ander. Alleen had Zebra wel wat gehoopt dat ze haar Mentor niet zo zou behandelen. Maar goed, Poppypaw moest niets tegen haar zin doen. "Klaar..." Hij zakte wat door zijn poten, zodat haar lijf meer op dat van hem zou vallen en begon langzaam uit de kuil te klimmen, toch steeds voelend of hij haar nog wel kon voelen.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Let the training begin! [+Poppypaw]   Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 23:49

Nog altijd beschaamd kuchte Poppypaw nog zachtjes terwijl de laatste lucht eindelijk weer haar longen in kon stromen. De benauwdheid begon al langzaam weg te vloeien tot haar eigen grote opluchting. "Klaar…" Miauwde haar mentor, waarna hij door zijn poten zakte. Poppypaw volgde zijn voorbeeld en gezamenlijk klommen ze langzaam de kuil uit. Het mulle zand kietelde onder haar poten en nog altijd leunde ze iets beschaamd op Zebrachase. Toch liet ze zichzelf opgelucht neerzakken in het zachte gras van de rand. "Bedankt.." Miauwde ze naar Zebrachase.


Let the training begin! [+Poppypaw] - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let the training begin! [+Poppypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: