Well that's just another Moon.. [+Perishkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well that's just another Moon.. [+Perishkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Starlingdash
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 13:39

Met een zeer norse blik kwam de grijze kitten de Nursery uit. Ze had nu wel ongeveer de grootte van een Apprentice, maar nee, Firestar had haar haar Apprentice naam niet gegund. Zou de kater dan ook zo incompetent zijn als zijn voorganger, het mormel van een moeder? Een grom kwam uit haar keel terwijl ze verveeld een muis uit de prooistapel trok. Als iemand het waagde om haar hierover aan te spreken, zou degene een vloedgolf van haat over zich heen krijgen. Nee, Starlingkit was zeker niet in de stemming om 'vriendelijk' te zijn. Met haar groene ogen keek ze het kamp door terwijl ze met gehaaste happen de muis opslokte.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:26

Zijn gifgroene oogjes gleden door de Nursery. De meeste katten sliepen nog, maar hij was stilletjes weg geklommen bij zijn pleegmoeder, die nog sliep als een roos. Hij grinnikte even, en bewoog zich naar de uitgang van de Nursery. De sneeuw was gesmolten, en een groenig spul werd weer zichtbaar, het was gras. Het gras was nog wat nattig van de ochtenddauw. Zijn blik viel op een grijzige poes, die hij herkende als Starlingkit. Ze was, tenminste, dat dacht hij omdat hij zo hier en daar de naam had horen vallen, een dochter van hun vorige leider, Bluestar. De grijzige kattin stond niet echt als super vriendelijk bekend, en hij was ook niet echt vanplan om naar haar toe te gaan. De kitten zette zich neer op het gras en keek met priemende oogjes naar de kitten die van het Warrior eten at. Zou dat lekker zijn? Hij wist het niet.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:34

Een paar Warrior hadden haar een zijwaartse blik geworpen, waarschijnlijk hadden ze al van haar gedrag gehoord, maar kwamen ze ooit naar haar toe om er iets op aan te merken? Nee. Dus waarschijnlijk kon alles door de beugel, wat ze ook zo uithalen. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze schopte de half opgegeten muis weg, maar voordat ze iets kon gaan doen merkte ze een gifgroene blik op zich gericht worden. Haar glimlach verdween en haar mondhoek nam een wat geïrriteerd trekje aan. Een of andere tabby kitten wiens naam haar niet geïnteresseerd had zat haar te bekijken. Zo arrogant als ze was stapte ze op hem af en bleef staan vlak voor zijn neus. "Valt er iets aan te gapen?" Siste ze tegen de jongere kitten en haar groene ogen spuugden vuur.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:48

Voordat hij het wist stond de grijzige kitten voor zijn neus. Ze was een tikkeltje groter dan hem. "Valt er iets aan te gapen?" Vroeg ze met vuurspuwende ogen, en een arrogante toon in haar stem. De kitten bleef zitten en keek omhoog. Zijn gifgroene oogjes stonden brutaal, en nogal ongeïnteresseerd, want wat zou ze hem kunnen doen? ''Is dat lekker, z'n muis?'' Vroeg hij, en zijn snorharen trilden eventjes. Hij keek naar de andere kitten, die waarschijnlijk dacht hem bang te maken. Hij was dan misschien jonger dan haar, en dus ook wat kleiner, hij was groot voor zijn leeftijd.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:58

Ze werd eigenlijk een beetje verrast door de blik die op haar geworpen werd, maar als deze vervelende haarbal ook maar één verkeerd woord over zijn lippen kreeg, zou ze hem eigenhandig bestraffen daarvoor! ''Is dat lekker, z'n muis?'' Starlingkit begon te grommen. "Kleine kitten mogen geen vast voedsel eten, dus rot op en ga naar je mama toe, kan je daar lopen uithuilen." Siste ze vervolgens en wees furieus met haar staart naar de Nursery, waar dit mormel thuis hoorde. Dacht hij nou echt dat hij stoer was om zo te doen? Nee. Dit was gewoon hartstikke dom.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:04

De kattin gromde naar hem "Kleine kitten mogen geen vast voedsel eten, dus rot op en ga naar je mama toe, kan je daar lopen uithuilen." Siste ze en wees met haar staart naar de Nursery. De tabby kitten bleef gewoon zitten. ''Wie ben jij eigenlijk om mij dingen te gaan bevelen?'' Miauwde hij fel terug. Zijn ogen stonden een tikkeltje emotieloos. ''En voor als je het nog niet wist, ik heb geen moeder meer.'' Hij vernauwde zijn oogjes en keek recht in die van de poes, elke beweging van haar volgend. Zijn oogjes stonden uitdagend, want wat had hij nu te verliezen?


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:27

Oh, dus hij wilde stoer blijven doen? Nou, dan verdiende hij wel een applausje, hoor! ''Wie ben jij eigenlijk om mij dingen te gaan bevelen?'' Starlingkit snoof arrogant en hief haar kopje meer op, hij was het niet waardig om een antwoord te verdienen. ''En voor als je het nog niet wist, ik heb geen moeder meer.'' Ze wilde heel erg graag op de uitdaging in gaan die de kitten op haar hield gericht. Maar als Timefall zijn grote snuit in de buurt had, kreeg ze echte problemen. "En dan denk je dat je zo mag doen? Ha! Ik heb ook geen moeder meer, dus." Gromde ze diep en zorgde ervoor dat hun neuzen nog geen muizenlengte van elkaar stonden. "Jij moet niet zo brutaal zijn, kit."


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 13:19

Hij zag wel dat ze op hem in wilde gaan, há! Hij greens eventjes. "En dan denk je dat je zo mag doen? Ha! Ik heb ook geen moeder meer, dus." Zijn gifgroene oogjes stonden nog altijd even uitdagend tegen de kitten. ''Nu, jij doet ook zo, en jij hebt ook geen moeder mee, dus.'' Miauwde hij en zijn oogjes stonden nog altijd even eigenwijs en uitdagend. De neus van het grijzige poesje was nu minder dan een muizenlengte voor zijn in de lucht gestoken snuit vandaan. "Jij moet niet zo brutaal zijn, kit." Siste de poes, maar Perishkit had zijn woorden alweer klaar liggen. ''Volgens mij heb jij ook nog het woordje kit in je naam.''


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 17:58

''Nu, jij doet ook zo, en jij hebt ook geen moeder mee, dus.'' Ze negeerde deze 'opmerking', hij dacht zeker dat hij even goed was als zij? Nou, dan moet deze kitten nog wennen aan de keiharde realiteit. ''Volgens mij heb jij ook nog het woordje kit in je naam.'' Starlingkit lachte sarcastisch op zijn opmerking, ging hij het zo doen? "Ja, maar ik heb al veel meer ervaring opgedaan dan jij. Ik zou eigenlijk gemakkelijk Apprentice kunnen zijn, maar ja, als jij dat niet wilt geloven, prima. Ik zou je gemakkelijk aan kunnen, jochie." Gromde ze vervolgens. Nee, hij was zeker geen uitdaging voor haar.


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Perishpaw.
Member
Well that's just another Moon.. [+Perishkit] DPKsfdL
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Well that's just another Moon.. [+Perishkit]   Well that's just another Moon.. [+Perishkit] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:44

"Ja, maar ik heb al veel meer ervaring opgedaan dan jij. Ik zou eigenlijk gemakkelijk Apprentice kunnen zijn, maar ja, als jij dat niet wilt geloven, prima. Ik zou je gemakkelijk aan kunnen, jochie." Hij keek naar de kitten, haar goed opnemend in zijn gedachten. Ze kwam bij het lijstje van niet aardige katten te staan, dat zeker! Hij siste naar haar. ''Wacht maar tot ik sterker ben!'' Miauwde hij en besloot toen te gaan kijken of Milkykit, Saltkit, Salmonkit, Vixenkit of Marrowkit wakker was, hij wilde met iemand spelen die aardig was!


Well that's just another Moon.. [+Perishkit] 2ym9f8x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well that's just another Moon.. [+Perishkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: