{Warriors-meeting} The ground tore beneath us



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Warriors-meeting} The ground tore beneath us

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skymask
Dark forest
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:22

Setting: Dit is een algemeen warriors topic, dit houdt in dat je met elke Warrior die je hebt mag inspringen in dit topic. Het vindt plaats in de Warriors den, waar de warriors hun nieuws delen en praten over de nieuwe situaties in de clans, bijvoorbeeld de nieuwe clanleaders en dergelijke, of roddels die ze opgevangen hebben. Niemand zal bewust overgeslagen worden in dit topic en iedereen is welkom. Een mogelijkheid om nieuwe katten te ontmoeten met jouw kat!

Dit topic vindt wat mij betreft vlak na de gathering plaats en vlak voordat de Skyclan katten komen aankondigen dat hun territorium vernietigd is. Genoeg gespreksstof dus!

Posts hoeven hier ook niet lang te zijn, dus makkelijker te lezen en tag eventjes onder je post tegen wie je praat. (Je kan dus ook in het algemeen tegen iedereen spreken c: )


Zijn vacht piekte alle kanten uit terwijl hij zich liet neerzakken in zijn nest. Een vermoeide zucht ontsnapte uit zijn mond terwijl hij eventjes hardop tegen zichzelf sprak. "In Starclan's naam, wat was dat?" Een frons verscheen op zijn gelaat terwijl hij eventjes zijn tong over zijn dikke pels liet raspen, een poging zichzelf iets te kalmeren.

TAG: Everyone


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us WApVdmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacialvoice
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:31

De jonge poes was niet naar de ceremonie geweest, maar benieuwd was ze zeker wel. Ze strekte haar poten voorzichtig uit en schraapte haar nest samen. Een aantal warrior kwam in de den en een vermoeide zucht ontsnapte uit haar gelaat, waarna ze zich in haar nest legde en even haar ogen sloot. Ze had, vond ze zelf, genoeg gejaagd voor vandaag en besloot dat ze wel mee wilde luisteren naar de nabespreking van de Gathering.

TAGS: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimema 14 okt 2013 - 13:26



Uitgeput zette hij zich neer op zijn nest, waarna hij zijn vacht, die een beetje vies was geworden door de modder, begon te wassen. Zijn tong gleed ritmisch over zijn vacht heen, totdat hij een stem hoorde en stopte. Zijn helderblauwe ogen zochten kort naar degene die de vraag stelde. "Ik heb geen idee, ik heb altijd gedacht dat de grond.. veilig was om op te staan." Zei hij lachend, bedoeld als een soort grapje om de spanning wat te verbeteren.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 15:29

"Ik heb geen idee, ik heb altijd gedacht dat de grond.. veilig was om op te staan." Lachte Lionroar en Skymask's pels rees wat geïrriteerd overeind. "Hoe kun je hierom lachen, Lionroar?" Beet de kater de andere kater toe wat chagrijnig toe. Zijn staart zwiepte wat nerveus heen en weer. Hij vond dit absoluut geen feit om grapjes over te maken en de stress maakte hem geïrriteerd.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us WApVdmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 22:21

Er viel een schaduw over de ingang van de Warriors Den, terwijl een gemiddeld grote poes de den binnen stapte en zichzelf in haar nest in een hoekje liet vallen. Haar vacht stond nog steeds wat overeind van de gebeurtenissen bij Four Trees. Nog net ving ze de woorden van Skymask op. "Hoe kun je hierom lachen, Lionroar?" Icyrose gromde de kater zachtjes toe. "Keep your voice down, Skymask. Je bent geen Deputy zoals je broer was," kaatste ze de kater toe. "Niemand weet wat er precies gebeurd is daarstraks, maar je hoeft niet direct te denken dat Starclan op ons hoofd gaat vallen," zuchtte ze daarna vermoeid. Ze rolde zichzelf op in haar nest en sloeg d'r pluizige staart over d'r neus, waardoor ze nog net door de haren de andere katten kon zien.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Warriors-meeting} The ground tore beneath us LcrIgCQ {Warriors-meeting} The ground tore beneath us M9EKCDX {Warriors-meeting} The ground tore beneath us EjrsROF
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us RUq8TRk {Warriors-meeting} The ground tore beneath us UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 22:28

"Keep your voice down, Skymask. Je bent geen Deputy zoals je broer was," kaatste ze de kater toe. "Niemand weet wat er precies gebeurd is daarstraks, maar je hoeft niet direct te denken dat Starclan op ons hoofd gaat vallen," Kwam de stem van Icyrose. Skymask's pels schoot geërgerd omhoog. "Ik geloof dat Lionroar ook nog niet in zijn graf ligt, Icyrose, niemand heeft jou de deputy van Windclan gemaakt. Blij toe trouwens." Reageerde de kater de poes giftig toe. Zijn broer was altijd een gevoelig onderwerp en Icyrose had géén recht om daar over te spreken. Zeker niet omdat ze nog in de nursery lag toen hij al een warrior was. Brutaal stuk vreten dat ze was. "Dit is een serieuze zaak, mocht je het even gemist hebben." Hierna draaide hij zich weg van de poes. Wat hem betrof was ze zijn blik niet waardig.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us WApVdmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:02

"Ik geloof dat Lionroar ook nog niet in zijn graf ligt, Icyrose, niemand heeft jou de deputy van Windclan gemaakt. Blij toe trouwens." Haar blauwe ogen konden wel vuurspuwen. Arrogante kwast dat die kater was, denkt dat 'ie heel wat is omdat 'ie toevallig het broertje van de overleden Deputy was. Blij toe dat hij dood was trouwens. Lionroar deed zijn taken goed. Beter dan Inkmask, al was het treurig dat 'ie werd doodgeschoten door de Twolegs. "Liever Lionroar als Deputy, dan Inkmask," snauwde ze naar de oudere kater toe. "Dit is een serieuze zaak, mocht je het even gemist hebben." Icyrose snoof. "Goh, echt? Ik was er bij, remember. Ik stond bij Four Trees toen het begon te schudden. Ik weet dat het een serieuze zaak is, maar ik had niet verwacht dat een of andere blaaskaak er tussendoor zou komen." Haar blauwe ogen waren strak op de kater gericht. Hij was misschien ouder dan haar, dat betekende niet dat 'ie automatisch ook meer macht had.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Warriors-meeting} The ground tore beneath us LcrIgCQ {Warriors-meeting} The ground tore beneath us M9EKCDX {Warriors-meeting} The ground tore beneath us EjrsROF
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us RUq8TRk {Warriors-meeting} The ground tore beneath us UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimema 4 nov 2013 - 19:30



Op de een of andere manier spanden zijn spieren zich aan toen hij Icyrose binnen zag komen. Hij begreep de situatie tussen hun nog niet zo goed. Ze waren vrienden, zo ver was hij wel gekomen, maar hij twijfelde of ze misschien meer dan dat waren. Hij was bang om verliefd te raken, straks kwam zijn vader nog in het spel.. en dan? Dan zou hij haar kwijt raken! "Hoe kun je hierom lachen, Lionroar?"  Het raakte hem diep wat de kater zei, verbaasd staarde hij Skymask aan. Waar kwam die plotse ergernis opeens vandaan? "Keep your voice down, Skymask. Je bent geen Deputy zoals je broer was. Niemand weet wat er precies gebeurd is daarstraks, maar je hoeft niet direct te denken dat Starclan op ons hoofd gaat vallen," Hij was niet in staat om te antwoorden, dacht er niet eens over na om op de twee te reageren. Hij had geen zin in ruzie, eigenlijk. "Ik geloof dat Lionroar ook nog niet in zijn graf ligt, Icyrose, niemand heeft jou de deputy van Windclan gemaakt. Blij toe trouwens." Nú leek het hem wel te interesseren. Dat was kwetsend naar Icyrose toe, en niemand mocht haar pijn doen! Hij stond op, van plan om tegen ze te zeggen dat ze moesten stoppen. "Dit is een serieuze zaak, mocht je het even gemist hebben." Miauwde Skymask. "Liever Lionroar als Deputy, dan Inkmask," Hij was hier even stil om. Vond ze hem een betere deputy dan Inkmask, nu al? "Goh, echt? Ik was er bij, remember. Ik stond bij Four Trees toen het begon te schudden. Ik weet dat het een serieuze zaak is, maar ik had niet verwacht dat een of andere blaaskaak er tussendoor zou komen." Nu moest hij er wel iets over zeggen, anders zou het uit de hand lopen. "Nu is het genoeg," Miauwde hij, zijn stem lichtelijk verheffend. "Ik heb geen zin in ruzie deze avond, wie weet wat ons nog te wachten staat." Zijn blik keek eerst Skymask doordringend aan en richtte zich vervolgens op Icyrose. Hij was blij dat ze het voor hem had opgenomen, maar hij kon toch niet, niet streng tegen haar zijn? Zij was ook de fout in gegaan, toch? Hij hoopte maar dat ze niet kwaad op hem zou worden, want dat wilde hij niet.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimema 4 nov 2013 - 19:49

"Liever Lionroar als Deputy, dan Inkmask," snauwde ze naar de oudere kater toe. Skymask's pels begon alle kanten op te pieken en zijn nagels gleden langzaam los. De poes begon hem flink z'n strot uit te hangen. Net zoals de nieuwe deputy van de Windclan ondertussen. Hoe durfde de kater te lachen over een serieuze zaak als deze? "Goh, echt? Ik was er bij, remember. Ik stond bij Four Trees toen het begon te schudden. Ik weet dat het een serieuze zaak is, maar ik had niet verwacht dat een of andere blaaskaak er tussendoor zou komen" Oké. Dat was het. Skymask krulde zijn bovenlip op. Hij liet zich niet de les lezen door zo'n kleine trut. "Nu is het genoeg," Miauwde hij, zijn stem lichtelijk verheffend. "Ik heb geen zin in ruzie deze avond, wie weet wat ons nog te wachten staat." Kwam de deputy erdoorheen. En toen de doordringende blik van Lionroar die van Skymask ontmoette, was het genoeg wat de kater betrof. Hij had wel gehoord hoe erg Lionroar en Icyrose met elkaar optrokken en deze wat in zijn ogen vriendjespolitiek was, kwam hem nu al z'n strot uitzetten. Icyrose was systematisch bezig om niet alleen hem, maar ook zijn overleden broer te beledigen. Hij keek dan ook ijzig naar Lionroar, iets wat heel erg eigenaardig was om te zien van de doorgaans zo ultiem beleefde kater. "Als jij de Windclan ooit moet leiden, dan eet ik nog liever kraaienvoer." Spuwde hij de kater toe. "Ga toch lekker verder met kwijlen over die onbeleefde, door de ratten aangevreten trut als je toch bezig bent. Verdrink maar in het meer for all I care. Al deze vriendjespolitiek hier komt mij m'n strot uit." En met deze woorden stapte hij woedend de den uit. Helemaal klaar was hij ermee.

{Skymask topic uit}


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us WApVdmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimema 4 nov 2013 - 20:12

De flamepoint kater had er de hele dag over na lopen denken, de grond schudde, dus wat betekende dat? Was Starclan boos? Hadden de clans samen iets verkeerds gedaan? Of was het iets waar ook Starclan geen zicht op had gehad? De kater wist het niet, en eigenlijk maakte het hem niet superveel uit, het was gebeurd, en dat was dat, niets viel er meer te veranderen. Hij grinnikte even, en dan te bedenken dat er katten waren di- Nog net op tijd sprong de kater opzij voor Skymask die de den uit banjerde. "Verdrink maar in het meer for all I care. Al deze vriendjespolitiek hier komt mij m'n strot uit." Verbaasd keek Firework de kater na, "Wat is er?" Riep hij hem nog na, maar zag al snel dat de kater toch niet ging antwoorden, en dus haalde hij zijn schouders op en liep de den in. Zijn humeur was te vrolijk om te bederven op 't moment.
In de den trof hij Lionroar en Icyrose, waarschijnlijk waren ze in gesprek geweest toen Skymask wegstormde want ze zaten met een lege plek in een soort kring. De kater liep naar de lege plek en ging zitten, waarna hij zijn vraag vroeg. "Weten jullie wat er met hem aan de hand is?"


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimema 4 nov 2013 - 22:06

Icyrose's blauwe ogen waren strak op de oudere kater gericht, ze zou hem niet over haar heen laten lopen. Dat. Nooit! Ze had door dat ze hem goed had geraakt met de woorden over zijn broer. Het enige probleem was dat Icyrose geen rem had, zodra ze wist dat ze iemand ergens goed mee kon pakken. Zodra ze iemands zwakke plek wist, zou ze diegene letterlijk kunnen kapot maken door alleen maar woorden te gebruiken. Nu ze de zwakke plek van Skymask te pakken had, zou hij nog niet van d'r af zijn. "Nu is het genoeg," Miauwde Lionroar, zijn stem lichtelijk verheffend. "Ik heb geen zin in ruzie deze avond, wie weet wat ons nog te wachten staat." Icyrose rukte haar ogen los van de oudere kater en richtte deze op haar deputy. Ze snoof eventjes, maar zei niets. Hoe goed ze het ook kon vinden met de kater, af en toe moest je haar gewoon d'r ding laten doen. "Als jij de Windclan ooit moet leiden, dan eet ik nog liever kraaienvoer." De poes gromde luid en spande haar achterpoten, toch sprong ze niet tegen de kater op. Niemand, Niemand kwam aan Lionroar! "Ga toch lekker verder met kwijlen over die onbeleefde, door de ratten aangevreten trut als je toch bezig bent. Verdrink maar in het meer for all I care. Al deze vriendjespolitiek hier komt mij m'n strot uit." Woedend keek ze de kater na, terwijl hij naar buiten stormde en daarbij bijna Firework omver gooide. "Weten jullie wat er met hem aan de hand is?" Icyrose knipperde een paar keer met haar ogen, om de waarschijnlijk moordende blik eruit te krijgen, en richtte zich daarna op de rode kater. "Meningsverschil," miauwde ze kalm, terwijl ze zich af vroeg of ze naast Lionroar kon gaan zitten. Waarschijnlijk zou dat niet de slimste zet zijn, vanwege de beledigingen van net. Daarom besloot ze verder geen aandacht meer te schenken aan de kater, of enig andere kat in de den. Ze rolde zich op tot een balletje en ging liggen, met haar oren overeind. Ze hielt alles strak in de gate en volgde het gesprek nauwlettend.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Warriors-meeting} The ground tore beneath us LcrIgCQ {Warriors-meeting} The ground tore beneath us M9EKCDX {Warriors-meeting} The ground tore beneath us EjrsROF
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us RUq8TRk {Warriors-meeting} The ground tore beneath us UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 16:53

"Meningsverschil," Hij knikte, en haalde zijn schouders weer op, waarna hij Icyrose's voorbeeld volgde en ging liggen, met zijn poten onder zijn lichaam gevouwen. De kater keek bedenkelijk van Lionroar naar de poes die voor hem lag en besloot dat et te prive was om te vragen, dus stapte hij over op het onderwerp dat hem zo lang gebugged had. "Toch wel vreemd, dat de grond ineens begon te schudden.." het was een stelling, die open was om aangevuld te worden. Ook al wist Firework niet of de anderen daar wel zin in hadden, en dus vroeg hij het iets directer. "Er zijn katten en die flippen helemaal," hij grinnikte even, terugdenkend aan een paar kittens die door wat apprentices de stuipen op het lijf waren gejaagd. "Ik snap dat niet helemaal, ik bedoel, het is nu weer rustig toch? Wat denken jullie?" Vragend keek hij de katten een voor een aan. Hij wilde de stemming iets opfleuren, en niet door door te vragen over Skymask, maar om over iets te praten waar iedereen wel een mening over had.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglecry
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DPKsfdL
Chi
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Eaglecry
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:51


Eaglecry
"Behind the tears, inside the lies, a thousand slowly dying sunsets.."
Zijn oceaankleurige ogen hielden de twee katten die aan het bekvechten waren strak in de gaten en een kleine grijns ontstond op zijn gelaat toen zelfs de deputy zich er mee kwam bemoeien. De woorden die ten sprake vielen zwommen zijn oren binnen en met deze gespitst in de richting van het drietal begon zijn staart rustig tegen de grond te tikken. De blik die Lionroar op Icyrose wierp, en omgekeerd, vertelde al genoeg. Meteen kwam er wat slijm in hem op en moest hij zijn best doen om niet weg te kijken van irritatie. Het deed hem denken aan Crystalstone... De seal tabby kater schudde zijn kop en staarde wat naar Skymask die woedend de den verliet. "Toch één iemand met gezond verstand." Murmelde hij half tegen zichzelf, doelende op de actie van de kater. Als niemand zich uit het gesprek had getrokken kon het wel eens uitgelopen zijn tot een gevecht, met of zonder Lionroar. Niet dat het hem veel uitmaakte. Wat er gaande was tussen de drie was niet zijn probleem, al moest hij toegeven dat hij ook niet al te blij was met de nieuwe leiders van de Clan, ze moesten het er maar mee doen.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us VpIVpRe
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Warriors-meeting} The ground tore beneath us   {Warriors-meeting} The ground tore beneath us Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 11:37



"Als jij de Windclan ooit moet leiden, dan eet ik nog liever kraaienvoer." Het deed hem pijn wat de oudere kater zei, en even was er een moment dat je een gebroken gevoel kon zien in zijn ogen. Maar zo snel als hij kon werkte hij het weg, draaide hij zich van Skymask af en liep naar zijn nest toe. "Ga dan maar lekker kraaienvoer eten, Skymask, want ik blijf hier nog wel een tijdje." Snauwde hij terug, waarna hij zichzelf oprolde in zijn nest en zijn ogen sloot om te gaan slapen.


{Warriors-meeting} The ground tore beneath us DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Warriors-meeting} The ground tore beneath us
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: