[GZ] Kitten HawkxPetal ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Kitten HawkxPetal ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hawkscream
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 17:35

Jup, hier is dit zoektopic weer! xD
Anne, aka Beekit/Desertpaw, is uit ons zicht verdwenen en we hebben haar vorige week nog een week de tijd gegeven om zich te melden. Dit is helaas niet gebeurd. Daarom hebben Floriske en ik besloten de enige kitten van Hawkscream & Petalcloud nogmaals te zoeken. Het hoeft geen Beekit te zijn, je mag gewoon weer een kittenaanmelding maken zoals je dat bij elk nestje doet.

Wat we van je vragen;
  • Blijf actief - we hebben maar één kit, dus er kan meer druk liggen op de rol, en daarom vragen we dit ook als strengste eis.
  • Let op het uiterlijk van de ouders - gebruik geen gen dat niet in de families zit van de ouders.
  • Doe niet te lang over je aanmelding - we wachten al sinds het IC Leafbare seizoen op de kitten, dus we geven niet al te lang de tijd om op aanmeldingen te wachten.

Je hoeft geen sheets, setjes etc in je aanmelding te plaatsen, want daar kijken we niet echt naar. Geef gewoon een goede beschrijving van het uiterlijk of zet er plaatjes bij [spoilers!]. Weet dat de kitten Hawkscream uit een depressie moet halen [omdat de tweede kit direct na de geboorte sterft zal Hawkscream stil vallen], maar vanaf daar ben je vrij.

We hopen op aanmeldingen en dat we zo snel mogelijk weer verder kunnen!

xx Floriske & Soof ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 17:58


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ Vgn85f
Name: Briarkit
Future names: Briarpaw, Briar..?
Gender: She-cat
Clan: RiverClan

Basic: [Stuiterbal] [Behulpzaam] [Leergierig] [Slecht immuunsysteem]
Personal: Briarkit zal een echte stuiterbal zijn, die het goed voorheeft met iedereen. Dit zal dus ook een van de eigenschappen zijn waarmee ze haar vader uit diens depressie helpt. Ze zal later, in haar Apprentice tijd, echt heel leergierig worden. Het enige nadeel aan haar is, is dat ze erg vatbaar is voor ziektes, gezien haar slechte immuunsysteem. Hierdoor zal ze vaak langs moeten gaan bij de Medicine Cat Den. En vooral tijdens bladkaal is hij snel vatbaar, aangezien haar vacht niet veel kou kan verdragen.

Outside Briar zal een kortharige tabby worden, met amberkleurige oogjes: zie hier zijn avatar.
Spoiler:

Name: Daan/Daniëlle
Age: 13
Motivation: Ik heb Petal en Hawk altijd al geliefd, en aangezien ik een paar kittens in mijn hoofd heb zweven, waaronder Briarkit, heb ik diegene die er het beste bijpast uitgekozen, haar 'stuiterbal' en 'behulpzame' karakter maakt der samen heel erg vriendelijk, en zal haar vader echt proberen op te vrolijken. En ook qua uiterlijk past ze het beste bij dit nestje. Verder vind ik dat over haar slechte immuunsysteem ook erg aantrekkelijk om te bespelen. Kortom, ik wil het heel graag :3 Eerst had ik Raccoon, maar ik vond Briar der beter bij passen.


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ SyMgVwe
Spoiler:


Laatst aangepast door Fawnpaw op vr 27 sep 2013 - 19:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:00

Daan, als je gekozen zou worden, moet je wel even snel posten op het geboortetopic, aangezien je een maand inactief zou zijn enzo en we dat topic in ieder geval wel willen afsluiten c;


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 5mwlqg
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ EjrsROF[GZ] Kitten HawkxPetal ~ PS18GM0[GZ] Kitten HawkxPetal ~ W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:00

I understand ;] Ik zal btw in de weekendjes soms wat kunnen posten, zoals vandaag dus ;]


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 20:28



Missingkit
Female • 0 Moons • Kit • SINGLE


-Missing-
Name|| Missingkit
Future names|| Missingpaw - Missingburn - Missingstar (?)
Age|| 0 moons
Gender|| Female
Clan|| RiverClan
Inside||
Missingkit heeft een vrolijk en oplvliegend karakter. Ze heeft een enthousiaste kijk op het leven en uit die dan ook door constant actief bezig te zijn. De kitten vind het leuk op in andere katten hun staarte te bijten en dan snel wegspringen.

Missingpaw is een lieve poes. Haar enthousiasme is niets verminderd. Ze houd van knuffelen en warmte. De kattin probeerd iedereen op te vrolijken inclusief haar vader. Soms heeft ze een scherpe tong, maar daar volgen altijd wel excuses op.

Missingburn heeft overlaatst een black-out gekregen. Daardoor herrinnerd ze zich niets meer van haar apprentice en kittentijd. Dan komt er nog eens bij dat haar zich sterk achteruit is gegaan. Ze ziet nog goed genoeg om bij de Warriors te blijven maar het wordt wel knap lastig. Daardoor raakt ze erg in de put en kijkt heel negatief naar haar zelf.

Uitside|| Ze is een knappe kortharige tabby. Missing heeft een bruin-zilvere vacht en ze grijze ogen met bruine accenten erin.

-Me-
Name: Anna
Nickname: Duckface
Age: 13 jaar oud - 14 jaar binnen 1,5 maand
Gender: Meisje
Motivation: Ik vind dit gewoon super tof. Ik heb ook veel inspiratie met Missing. Het karaktertje vind ik geweldig en ik zal zeker actief blijven. Plus ik vind het koppel super.
Ik wens iedereen succes die hieraan meedoet!





[GZ] Kitten HawkxPetal ~ Y1b91

Stuff:


Laatst aangepast door Specklepaw op wo 25 sep 2013 - 18:21; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 18:06

Bedankt voor de aanmeldingen C:

En ik wilde even melden dat vrijdag de einddatum is voor het aanmelden :3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 17:07

Bump..?

Zijn er nog mensen die zich willen aanmelden? (:


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 7:13

- Ik wil even melden dat ik vanmiddag mijn aanmelding wat ga veranderen ;o


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 9:38

Is goed, maar reken er wel op dat we vandaag gaan kiezen (':


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:15

Ik ga zo eten, daarna pas ik het aan, zouden jullie nog eventjes kunnen wachten, ben bezig D:


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:16

Dat is goed ^^


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:38

Af ~


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimema 30 sep 2013 - 18:08

We hebben gekozen ~
Jullie aanmeldingen waren allebei heel goed, dus het kiezen was erg moeilijk. Na lang overleg met heel wat pm's over en weer, hebben Soof en ik uiteindelijk gekozen voor.... Anna met Missingkit!


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
[GZ] Kitten HawkxPetal ~ DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kitten HawkxPetal ~   [GZ] Kitten HawkxPetal ~ Icon_minitimema 30 sep 2013 - 19:16

Toen ik dit las sloeg mijn hart een tikje over...
Dankjewel! Ik heb haar gelijk aangemaakt <3 Echt... danku! x'D


[GZ] Kitten HawkxPetal ~ 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Kitten HawkxPetal ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: