Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Would you shut up?! (Loci)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 17:13

Eindelijk liet Loci Hate los. Hij sprong naar achter waarbij hij bijna door zijn poot zakte. Hate zag hoe hij terug liep rond hem. Ondertussen merkte Hate dat hij hevig bloedde. Hij gromde boos naar Loci. `Geef het startsein maar, snoezepoes,' zei hij tegen de poes. Die zuchtte, rolde met haar ogen en knipoogde naar Loci. `Waarom?' vroeg ze. `Omdat dan ronde twee begint.' Stiekem hoopte Hate dat het over was. Zijn hele lichaam deed pijn, maar hij liet niets merken. Ongeduldig sloeg hij met zijn staart. `Nou?' vroeg hij. De poes keek van hem naar Loci en weer terug. `Goed dan, laat ronde twee maar beginnen!'



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 10:31

Hate gromde boos naar hem. `Geef het startsein maar, snoezepoes,' zei de andere kater tegen de poes. Die zuchtte, rolde met haar ogen en knipoogde naar Loci. `Waarom?' vroeg ze. `Omdat dan ronde twee begint.' Ook al liet Hate niets merken Loci had toch door dat de kater hoopte dat het gevecht over was . Ongeduldig sloeg Hate met zijn staart. `Nou?' vroeg hij. De poes keek van Hate naar Loci en weer terug. `Goed dan, laat ronde twee maar beginnen!' Toen dat gezegd was sprong Loci weer op Hate, deze keer er op lettend dat hij zijn poten niet in de buurt van Hate's mond hield. Hij beet zich in Hate's schouder vast en klauwde zijn klauwen in de vacht van de kat, hij wou hem niet doden maar het was de kater geweest die hem uitgedaagd had.


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 17:32

Hate voelde hoe Loci op hem sprong. Loci klauwde in zijn vacht. Door de wonden die Hate al had deed dit pijn. Gelukkig niet zo veel pijn als eerder, maar toch, de pijn was irritant en ja... pijnlijk. Hij worstelde zich onder Loci vandaan en haalde uit naar zijn rug. Die slag werd meteen gevolgd door zijn andere klauw die hem bij zijn schouders vastgreep. Hate sprong op Loci en begon in zijn gezicht te slaan. I'll slap you in tha face, in tha face, in tha face. Hij hijgde van inspanning. Zijn wonden zeurden, maar daar lette hij niet op. Het enigste wat telde was Loci verwonden en winnen.



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 18:49

Hate worstelde zich onder hem vandaan en haalde uit naar zijn rug. Die slag werd meteen gevolgd door zijn andere klauw die hem bij zijn schouders vastgreep. Hate sprong op Loci en begon in zijn gezicht te slaan. Hate hijgde van inspanning. Loci rolde zich op zijn rug en sloeg Hate in het gezicht. Loci sprong overeind en liep een meter van Hate vandaan voordat hij zich weer in diens vacht vastklauwde.


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 18:35

Hate voelde hoe Loci hem in het gezicht sloeg, overeind sprong en een paar staartlengtes verder te lopen, om vervolgens weer op Hates rug te springen. Hate rolde zich nijdig om zodat hij op Loci lag. Jammer genoeg rolde hij door zodat Loci weer op hem lag. Hate haalde uit met zijn klauw en sloeg Loci in zijn buik. Met zijn achterpoten schopte hij de andere kat van zijn rug af. Zijn ogen spoten vuur. `Ik zal je leren!' mompelde hij zo zacht dat Loci het niet kon horen. Hij stormde op de zwarte kat af en sloeg hem op zijn rug en zij.



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 11:09

de andere kater rolde zich nijdig om zodat hij op Loci lag. Grappig genoeg rolde hij door zodat hij weer op de kater lag. Hate haalde uit met zijn klauw en sloeg Loci in zijn buik. Met zijn achterpoten schopte Hate hem van zijn rug af. Hate's ogen spoten vuur. de kater mompelde iets maar loci kon het niet horen. De kater stormde op hem af en sloeg hem op zijn rug en zij. Loci's donkergroene ogen fonkelden. Hij sloeg Hate's oor aan flarden en zorgde ervoor dat de andere kater hem niet meer kon raken. Toen duwde hij de kater om en sloeg Hate in zijn buik en poten.


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 17:36

Hate voelde hoe Loci zijn oor raakte met zijn klauw. Een stroompje bloed liep naar beneden. Hate gromde. Loci zorgde ervoor dat hij hem niet meer kon raken. Boos keek Hate in zijn groene, fonkelende ogen. Toen duwde Loci hem om en sloeg hem in zijn buik en poten. Hate siste van pijn, maar gaf verder geen kik. Hij sloeg Loci in zijn gezicht en stond op. Hij voelde de wonden prikken, maar met een grijns zag hij dat Loci er ook wel had. Hij draaide zich naar de poes en zei: `Ik heb me wel genoeg vermaakt. Zeg maar dat we moeten stoppen, schat.'



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 9:47

Hate siste van pijn, maar gaf verder geen kik. De kater sloeg Loci in zijn gezicht en stond op. Hate grijnsde. Hate draaide zich naar de poes en zei: `Ik heb me wel genoeg vermaakt. Zeg maar dat we moeten stoppen, schat.' Loci zag dat Hate erg aan het bloeden was, maar zelf bloede hij ook serieus en hij zou waarschijnlijk een tijdje niet op zijn poot kunnen staan. Loci grijnsde nu ook en keek de poes aan wachtend op wat ze tegen Hate zou zeggen.


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 17:57

De poes schudde haar hoofd. `Nee hoor, ik vermaak me wel,' zei ze. Hate keek haar lichtjes verbaast aan. `Maar ik heb er genoeg van, dus jij moet zeggen dat we kunnen stoppen,' antwoordde hij. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. `Of wil jij nog doorgaan, Loci?' vroeg hij onvriendelijk.



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimema 4 nov 2013 - 18:23

De poes schudde haar hoofd. `Nee hoor, ik vermaak me wel,' zei ze. Hate keek haar lichtjes verbaast aan. Dit is grappig dacht Loci. `Maar ik heb er genoeg van, dus jij moet zeggen dat we kunnen stoppen,' antwoordde Hate. De kater kneep zijn ogen tot spleetjes. `Of wil jij nog doorgaan, Loci?' vroeg hij onvriendelijk. 'Doe maar wat je wilt, maar als je nog langer doorgaat ben je waarschijnlijk toch doodgebloed.' zei hij.


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimema 18 nov 2013 - 19:17

`Doe maar wat je wilt, maar als je nog langer doorgaat ben je waarschijnlijk toch doodgebloed,' zei Loci. Hate keek hem boos aan. Zo erg waren zijn verwondingen toch niet? Hate inspecteerde zichzelf nonchalant. Oké, het was dus toch best wel erg. Loci had gelijk en daar kon Hate niet tegen. Doorgaan en meer verwondingen krijgen of opgeven? Het liefst zou hij doorgaan, maar de weinige hersens in zijn hoofd schreeuwden tegen hem dat hij moest stoppen. Hate rolde met zijn ogen. `Zeg nou maar gewoon dat de wedstrijd is afgelopen, snoezepoes. Loci heeft er ook genoeg van,' sprak hij tegen de poes. Even was het stil. Toen kwam het mondje van de poes in beweging. `Goed dan, de wedstrijd is afgelopen. De winnaar is Loci!' Hate keek haar woedend aan. Laten gaan. Nog een gevecht kan je niet winnen.



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 15:32

De kater keek hem boos aan. Hate bekeek zijn verwondingen nog eens en Loci zag dat de kater tot de ontdekking kwam dat hij gelijk had. En daar kon de kater duidelijk zichtbaar niet tegen. Hate rolde met zijn ogen. `Zeg nou maar gewoon dat de wedstrijd is afgelopen, snoezepoes. Loci heeft er ook genoeg van,' sprak hij tegen de poes. Even was het stil. Toen kwam het mondje van de poes in beweging. `Goed dan, de wedstrijd is afgelopen. De winnaar is Loci!' Hate keek haar woedend aan. De kater was boos want nog een gevecht had Hate niet kunnen winnen, niet dat hij daarvoor al iets gewonnen had. 'Wat zullen we nu doen?' vroeg Loci. 'Heb je nog z'n gezellig ideetje?'


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:13

`Wat zullen we nu doen?' vroeg Loci. `Heb je nog zo'n gezellig ideetje?' Hate wierp hem een dodelijke blik toe. `Nou...' Hij dacht na. Nog een gevecht zou niet slim zijn... `Nou Loci, weet je wat? Het is al best laat en ik ben toe aan mijn middagslaapje. Ga naar de Medicine Cat ofzo, maar laat mij met rust.' Hij draaide zich om en liep weg. Tenminste, dat wou hij, maar door zijn verwondingen moest hij zichzelf vooruit slepen. Hij zuchtte diep en keek nog eens om. Hij gaf zich gewonnen. Dat was ongewoon, maar ja, dit was ook een ongewone dag. `Tot ooit nog eens!' riep hij over zijn schouder.
OOC: Zullen we d'r een einde aan maken?



Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Would you shut up?! (Loci)   Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 15:10

Hate wierp hem een dodelijke blik toe. `Nou...' de kater dacht na. `Nou Loci, weet je wat? Het is al best laat en ik ben toe aan mijn middagslaapje. Ga naar de Medicine Cat ofzo, maar laat mij met rust.' Hij draaide zich om en liep weg. Tenminste, dat wou hij, maar door zijn verwondingen moest hij zichzelf vooruit slepen. Hij zuchtte diep en keek nog eens om. Hij gaf zich gewonnen. Loci grijnsde.`Tot ooit nog eens!' riep Hate over zijn schouder. Loci knikte 'hopelijk zie ik je nog eens riep hij naar de kater. En hij ging terug naar het Bloodclankamp. Maar naar een medicijnkat zou hij niet gaan.

- Ok dan is het topic nu gedaan. Of ga jij nog eens posten?


Would you shut up?! (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Would you shut up?! (Loci)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: