Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Grey
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 19:01

Grey liep door zijn territorium. Zijn zus was nog in het kamp maar hij was al op pad gegaan om bij de grenzen te patrouileren. Toen hij verderop bij de rivier kwam rook hij een vreemde kat.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bond
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
Eµµ∂
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons of misery yet, how many more to go?
Gender:
Rank:
Mr. Bond
BerichtOnderwerp: Re: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 22:36



Bond bekeek de kater van een afstandje, geen dreiging. Dat wist hij zeker.
Hij zag hoe de kater stopte en opkeek, hij had Bond geroken. Snel verdween de grijze kater windafwaarts zodat het onmogelijk was om hem nog te ruiken.
Hij bekeek deze vreemde kat eens goed. Het was zeker weten een Rogue, want Clankatten hadden anders gereageerd.
Het was een getrainde Rogue, anders was 'ie niet gaan patrouilleren. Maar hij was zeker weten minder goed getraind dan James, en dus liep de grijze kater casually naar de vreemdeling toe, en ging recht voor hem op de grond zitten...





Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] 348lh13
Goldenkit~Firework~Mr. Bond
007:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:54

Er kwam een andere kat voor hem zitten. Die dacht zeker dat hij de koning van heel het land was. 'Je bent hier toevallig wel op mijn territorium.' zei Grey tegen de vreemde kater. Jammer dat hij op hun territorium was gekomen. Hij zou in een gevecht niet snel van Grey winnen. De kater zag er misschien beter getraind worden dan Grey, maar met dat alleen zou hij niet winnen. Maar eerst zou hij de vriendelijke manier proberen.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Linx
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: What you call 18 Moons
Gender:
Rank:
Linx
BerichtOnderwerp: Re: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 19:03

Linx stoof de muis achterna en ze haalde nog een laatste keer uit. Jammer genoeg was de muis net te snel bij zijn holletje en zuchtend gaf Linx het op. Het lange gras kriebelde aan haar buik. Net toen ze haar kaken open wilde doen om een ander prooidier te ruiken, hoorde ze een stem. 'Je bent hier toevallig wel op mijn territorium.' Linx stond op van haar sluiphouding en keek de vlakte rond. Ze zag niemand, en ze begon zich net onbehaaglijk te voelen, tot ze twee grijze puntjes boven het gras uit zag steken. Het waren twee oren van een grijze kat, dat was wel duidelijk. Hoogstwaarschijnlijk was dit zijn territorium. Maar, haar territorium lag blijkbaar vlak langs zijn territorium, dus wilde ze de grijze kat even duidelijk maken dat hij niet op haar territorium moest komen en waar de grenzen waren. Ze trippelde op de katten af. Ze probeerde zo geruisloos mogelijk te zijn. Ze liet zich in de sluiphouding vallen. Toen werden haar ogen groot van verbazing. Er stonden twee grijze katten die als twee druppels water op elkaar leken! Ze haalde haar schouders op. Linx was niet heel sterk, maar ze was snel en lenig, dus als ze het dreigde te verliezen zou ze nog wel weg kunnen rennen. Ze sprong op de dichtstbijzijnde kater en haalde hem onderuit. "Ik wil even dat je weet dat mijn territorium hiernaast ligt, net achter dat riviertje." Linx zwiepte met haar staart om het riviertje aan te wijzen. "Ik ben hierheen komen zwemmen, omdat ik jullie hoorde praten en ik wilde even duidelijk maken wat mijn territorium was." Eigenlijk was dit een beetje gelogen, ze had namelijk een sappige muis gezien aan de andere kant en was daar achteraan gegaan, maar dat maakte niet uit. Linx ging zitten en likte aan haar poot, om die daarna over haar oor te halen. Daarna likte ze haar borst schoon, en wachtte ze op een antwoord.


Made for me:

Belangrijkste accounts:
Cinderpaw. - Owlpaw - Cloudpelt - Redtail - Linx
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bond
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
Eµµ∂
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons of misery yet, how many more to go?
Gender:
Rank:
Mr. Bond
BerichtOnderwerp: Re: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 22:15




Bond keek de kater glimlachend aan. Hij wist wel dat hij zich mateloos irriteerde aan het gedrag van de jongeling, en juist daarom deed Bond dit.
'Je bent hier toevallig wel op mijn territorium.' Oh zo. Nog mondig ook? Na ja zeg, waar ging deze wereld heen? Het enige wat de grijze kater als antwoord gaf was een kort lachje. Meer tijd had hij ook niet. Ineens stormde een poes uit de bosjes en sprong op zijn tegenstander.
"Ik wil even dat je weet dat mijn territorium hiernaast ligt, net achter dat riviertje." Heerlijk hoe sommige katten zo duidelijk konden zijn. Maar ze was nog niet klaar. James zuchtte en ging verzitten. Dit kon nog wel even duren.
"Ik ben hierheen komen zwemmen, omdat ik jullie hoorde praten en ik wilde even duidelijk maken wat mijn territorium was." Bond zag meteen dat ze loog. Ze was net zo verbaasd geweest als zij tweeën, maar hij was beleefd genoeg om dit niet hardop te benoemen.
Hij keek hoe de poes ging zitten en zich begon te wassen. Een vage herkenning diende zich aan in zijn hoofd, en ineens wist hij het. Deze poes heette Linx, hij had haar een paar dagen geleden ontmoet en nu was ze hier weer. Hij zuchtte, "volg jij mij ofzo?"
Verder had hij niets te zeggen, hij wilde een antwoord, en, wel, NU.





Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] 348lh13
Goldenkit~Firework~Mr. Bond
007:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]   Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN] Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 16:33

De kater keek Grey glimlachend aan. Alsof hij dacht dat hij Grey ook maar iets interesseerde.
'Je bent hier toevallig wel op mijn territorium.' Het enige wat de grijze kater als antwoord gaf was een kort lachje. Meer tijd kreeg hij niet. Ineens stormde een poes uit de bosjes en sprong op Grey.
"Ik wil even dat je weet dat mijn territorium hiernaast ligt, net achter dat riviertje." Grey zuchtte, waarom kon geen enkele kat hem vandaag met rust laten. "Ik ben hierheen komen zwemmen, omdat ik jullie hoorde praten en ik wilde even duidelijk maken wat mijn territorium was." Grey zag direct dat ze loog. 'Ja, ik heb je al eerder gezien op jouw territorium, maar daarom moet je mij nog niet lastig komen vallen. Ik weet zelf wel wat de grenzen zijn.' zei Grey.
De pos ging zitten en begon zich te wassen. De andere kater keek naar de poes, alof hij diep nadacht. Opeens zag Grey een vleug van herkennen in de ogen van de kater. De grijze kater tegenover hem zuchtte, "volg jij mij ofzo?" 'Ah jullie kennen elkaar al. Maar je zou beter ergens anders gezellig gaan kletsen.' zei Grey tegen geen van beiden in het bijzonder. Hij had zijn zus wel eens bezig willen zien als zij hier stond.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grey, een kater op z'n eentje [SPT] [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: