Why are you following me? [SPT] (Linx)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why are you following me? [SPT] (Linx)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kiba
Member
Why are you following me? [SPT] (Linx) DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Why are you following me? [SPT] (Linx)   Why are you following me? [SPT] (Linx) Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 20:01

Kiba liep door een groot bos. Hij was alweer op weg naar een nieuwe verblijfplaats. Hij had al een tijdje het gevoel dat iemand hem volgde. En de kater rook ook steeds de geur van een zekere kat. Hij keek naar rechts en zag een grijze pels bewegen. Nu wist hij het zeker dat hij gevolgd werd door die kat. Hij stapte op de struik af waar de kat achterzat. "Waarom ben je me aan het volgen?"vroeg hij op een geïrriteerde toon aan de grijze kat.


Why are you following me? [SPT] (Linx) 2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Linx
Member
Why are you following me? [SPT] (Linx) DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: What you call 18 Moons
Gender:
Rank:
Linx
BerichtOnderwerp: Re: Why are you following me? [SPT] (Linx)   Why are you following me? [SPT] (Linx) Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 20:07

Linx bewoog zich rustig en zelfverzekerd achter de witte kater aan. Ze zou hem volgen tot hij uit haar territorium was, en als hij haar zou opmerken zou het knokken worden. "Waarom ben je me aan het volgen?" Linx schrok. Hij had haar dus opgemerkt. Ze sprong de bosjes uit. Ze wist dat het een verrassing was voor de kater dat ze niet grijs was, maar dat ze meerdere kleuren in haar vacht had. Het meeste van haar vacht was streep, en die strepen waren grijs. "Je bent in mijn territorium, ik heb me hier al gevestigd." Meteen nadat ze dat gezegd had, klauwde ze en had ze een witte pluk haar in haar klauwen. "Als je nog meer wilt, ik dood je met gemak!" Linx sprong op de witte kater en drukte hem op de grond. Ze duwde met haar andere poot op zijn keel.


Made for me:

Belangrijkste accounts:
Cinderpaw. - Owlpaw - Cloudpelt - Redtail - Linx
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
Why are you following me? [SPT] (Linx) DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: Why are you following me? [SPT] (Linx)   Why are you following me? [SPT] (Linx) Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 20:23

De poes sprong uit de bosjes. "Je bent in mijn territorium, ik heb me hier al gevestigd." zei ze. De poes klauwde naar hem. Hij kom nog net voorkomen dat ze zijn borst niet raakte maar ze had wel een pluk van zijn vacht in haar klauwen. "Als je nog meer wilt, ik dood je met gemak!" De poes spring op hem en drukte de spierwitte kater op de grond. Ze duwde met haar andere poot op zijn keel. "Ik kom niet vechten voor territorium."zei hij al happend naar adem. De poes drukte heel hard haar poot op zijn keel waardoor zijn luchtpijp geblokkeerd werd. Hij hoestte en hapte naar adem. "Kun ... je je... poot...van... mijn....keel...halen?"vroeg hij al happend naar adem
OCC had nu pas gezien dat je al gepost had


Why are you following me? [SPT] (Linx) 2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Linx
Member
Why are you following me? [SPT] (Linx) DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: What you call 18 Moons
Gender:
Rank:
Linx
BerichtOnderwerp: Re: Why are you following me? [SPT] (Linx)   Why are you following me? [SPT] (Linx) Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 8:13



De witte kater hapte naar adem. "Ik kom niet vechten voor territorium." klonk het piepent. Linx snoof. Dat zeiden ze allemaal, als ze maar weer konden vluchten. "Je gedraagt je als een kittycat/" Snoof ze en ze duwde de poot harden tegen de kater zijn keel.  "Kun ... je je... poot...van... mijn....keel...halen?" Linx gaf met rollende ogen toe. Stikken was niet de fijnste dood, als hij ook maar iets deed dan zou ze zijn hart uit zijn witte lijf rukken. Ze haalde haar poot weg en gaf de kater tijd om bij te komen. "Dus... Wat is je naam en wat doe je hier als je niet op zoek bent naar territorium?"


Notes: Maakt niet uit.
With: Kiba
Mood: Mad.


Why are you following me? [SPT] (Linx) Acz9r5


Made for me:

Belangrijkste accounts:
Cinderpaw. - Owlpaw - Cloudpelt - Redtail - Linx
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
Why are you following me? [SPT] (Linx) DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: Why are you following me? [SPT] (Linx)   Why are you following me? [SPT] (Linx) Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 19:32

"Je gedraagt je als een kittycat."zei de vreemde poes tegen hem. De poes rolde haar ogen en haalde haar poot van zijn keel. Kiba kwam al hoestend overeind. "Dus... Wat is je naam en wat doe je hier als je niet op zoek bent naar territorium?"vroeg de poes na een tijdje. "Kiba,en ik trek rond of dacht je dat ik misschien voor de lol een gevecht kom zoeken."zei hij nors. Hij hield er niet van als katten hem eerst verwonden en dan pas praatten. Hij likte een oude wond die opnieuw aan het bloeden was door de kat. Hij keek afwezig naar de kat.
-flut-


Why are you following me? [SPT] (Linx) 2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why are you following me? [SPT] (Linx)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: