*Sigh*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *Sigh*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dovepaw
Member
*Sigh* IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: *Sigh*   *Sigh* Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 14:01

Hoi... *Sigh*

Jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik de laatste dagen vreselijk inactief was? Well, hier heb je een verklaring:
SCHOOL IS EATING ALL MY TIME! ._. Mijn punten voor wiskunde zijn echt rotslecht, en de rest van vakken zit ook niet al te goed mee... Ik wil gewoon niet dat het schooljaar zo moet beginnen, want dan heb ik ook grote kans dat het zo eindigt... D; Daarom wil ik er gewoon extra veel tijd in stoppen, en ook naar school gaan als ik weer eens last heb van m'n veel te lage bloeddruk... I hate that ... Kan mijn bloeddruk nu niet gewoon normaal zijn? x$
Ook heb ik mijn pony's nogal verwaarloost. Al sinds ik ze heb staan ze gewoon wat in de weide te staan. Ik besef nu echt dat ik zo niet meer met ze kan omgaan, en dus helpt m'n moeder me wat met mij heel erg aan te zetten om elke dag met Cheyenne te rijden, en m'n zusje met haar pony. Dat neemt ook al een hele hoop tijd weg...

Maar dus, vrees niet, want ik stop nog niet. Jullie zijn nog niet van me af >D Ik ga alleen voor een onbepaalde tijd wat minder actief zijn dan normaal, tot ik alles weer op een rijtje heb. Daarom ga ik maar zo'n 3 accounts tegelijk actief proberen te houden. Mijn hoofdaccount wordt Dovepaw, en ook Twilightmoon en Burnedpaw wil ik nog een kans geven tot activiteit.
Ik ga heel erg mijn best doen om alles te kunnen combineren en zo, maar het wordt gewoon echt wel wat puzzelen...
Ik hoop dat jullie me wel zullen snappen, en ik vond gewoon dat ik jullie even een verklaring moest geven.
Wens me succes... ;'3

Lis xxx


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
*Sigh* DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: *Sigh*   *Sigh* Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 14:48

Veel succes met school en de pony's.
Ik hoop dat je cijfers gaan groeien, dat lukt je wel ^^


 
*Sigh* Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
*Sigh* IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: *Sigh*   *Sigh* Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 14:57

Heel erg bedankt! Ik hoop het ook... ;3


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanroar
Member
*Sigh* DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons, so?
Gender:
Rank:
Oceanroar
BerichtOnderwerp: Re: *Sigh*   *Sigh* Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 15:31

Veel suc6, ik hoop dat het snel beter zal gaan ;]
Fijn dat je niet helemaal weggaat though Smile


*Sigh* Mahrwj
Oceanroar
Ander osje:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
*Sigh* IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: *Sigh*   *Sigh* Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 15:37

Merci!
Ik denk eigenlijk niet dat ik dat snel over mijn hart zou krijgen... ;3 Het kan dus nog wel even duren tot jullie van deze spammer af zijn^^" ;D


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Sigh*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: