Blossom afternoon



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blossom afternoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamepath
Member
Blossom afternoon DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 10:00

Zijn opvallende rode pels lichtte zachtjes op toen de zon een felle straal over hem heen liet rollen. Daaraan had hij zijn naam ook te danken. Algauw schudde de kater zijn kopje en keek hij vragend rondom zich heen. Pas toen hij zag dat de zon al aan het ondergaan was werd hij overvallen door een paniekerig gevoel. Vandaag had hij in de namiddag afgesproken met zijn partner, Innerghost. Nu de zwarte poes deputy was geworden hadden ze veel minder tijd die ze samen konden spenderen dan vroeger. En nu was hij hun afspraak zelfs vergeten?! Met haastige passen liep hij richting de kamp uitgang om nadien naar de afgesproken plek toe te rennen. Flamepath hoopte maar dat ze niet kwaad zou zijn, want hoe je het ook mocht bekijken, hij was het niet met opzet vergeten. De kater vond het gewoon lastig dat ze nu strikter was dan voorheen. Maar goed, hij zou wel zien. "Sorry... dat... ik... zo... laat... ben..." Miauwde hij al hijgend. Met een paar schuldige kijkers keek hij de zwarte kattin aan, hopende dat ze het hem zou vergeven.

+ Innerghost<3


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Blossom afternoon Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Blossom afternoon R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:24

Haar heldere blauwen waren gericht op de ondergaande zon. Waar bleef hij? Waar bleef Flamepath. Haar staart tikte zachtjes op de grond terwijl ze rustig bleef zitten. Hij zou zo vast wel komen. Misschien was de patrouille uitgelopen? Het was jammer dat ze nu mindertijd hadden, samen. Zins ze deputy was geworden werd veel tijd van haar gevraagd in het zorgen voor de patrouilles, zorgen dat de grenzen goed beveiligd waren, en zorgen dat er genoeg jacht patrouilles waren. Niet alleen dat, ze moest ook zorgen voor gevechtspatrouilles, en dat ze altijd bereikbaar was, mocht er iets gebeuren, bijvoorbeeld wanneer ze aangevallen werden, of dat er indringers waren. Gekraak achter haar trok haar aandacht. "Sorry... dat... ik... zo... laat... ben..." Innerghost zette een gespeelde boze blik op, en besprong hem. "Dit zal ik je betaald zetten, Flamepath!" Grauwde ze waarna ze haar kop om laag liet schieten en hem een lik langs het oor gaf. "Ik ben blij dat je er bent," snorde ze, terwijl ze hem een kopje gaf.


Blossom afternoon Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Blossom afternoon DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:45

Hij schrok even toen de kattin hem kwaad aankeek en nadien bovenop hem sprong. Een geluid dat het meest weghad van gepiep verliet zijn keel toen hij tegen de grond werd gesmakt. "Dit zal ik je betaald zetten, Flamepath!" Grauwde de poes tegen hem waarna ze haar kop omlaag liet schieten. De kater kneep zijn groene ogen dicht en wachtte af tot de pijnscheut door zijn lichaam heen zou razen, maar er gebeurde niks. Behalve dan dat hij een kriebelend gevoel aan zijn oor kreeg. Toen hij zijn kijkers weer opende merkte hij op dat Innerghost hem een lik langs zijn oor had gegeven. "Oh machtige deputy, eet me alsjeblieft niet op!" Smeekte hij met een kittenblik in zijn ogen terwijl de rode kater haar aankeek. "Ik ben blij dat je er bent," Snorde ze nadien waarna ze hem een kopje gunde. Een luid gespin verliet zijn keel toen hij zich weer overeind hees en haar ook een kopje gaf. "Ik ben blij dat ik jou nog eens kan zien.. Het is echt druk in het kamp." Wat een zinloze mededeling. Natuurlijk wist de zwarte poes dat het druk was, ze was de deputy. Het zou hem verbazen zou ze dat niet door hebben. Een glimlach sierde zijn gezicht en vrolijk krulde hij zijn rode staart om de hare.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Blossom afternoon Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Blossom afternoon R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 16:02

"Oh machtige deputy, eet me alsjeblieft niet op!" Smeekte Flamepath. Innerghost grauwde speels. Waarna ze oprecht snorde dat ze blij was dat Flamepath er was. Het was zo lang geleden dat ze een momentje voor hen twee had gehad. Te lang. "Ik ben blij dat ik jou nog eens kan zien.. Het is echt druk in het kamp." Innerghost zuchtte. "Dat klopt ja," murmelde ze terwijl ze tegen Flamepath aan kroop. "Ik mis het, onze momentjes samen," murmelde ze terwijl ze kort haar ogen sloot. Het was schemerig en de uizicht die ze konde bewonderen was mooi, het was eigenlijk zo’n perfect moment waarbij je samen romantisch kon zijn. Zo’n moment die al heel lang niet meer was geweest. Ze had Flamepath nog het meest gezien toen Innerghost nog in de nursery was met de kittens, maar die waren intussen al weer apprentice, en zouden over twee ceremonies waarschijnlijk warrior worden, gezien hun snel groeiende vaardigheden en hun leeftijd.

OOC: Lol, wat een toeval, ik zet in het AOT ik mis de Inner x Flame topics, en bám, een post ;D


Blossom afternoon Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
Blossom afternoon DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 17:06

"Dat klopt ja," Murmelde de poes toen hij had gezegd dat het druk was. Een zucht verliet zijn mond en met wat treurige ogen keek hij naar de grond. Hij wou dat hij wat meer tijd met de poes kon doorbrengen, maar nu ging dat gewoon niet. Leafbare stond voor de deur en de clan kon het zich niet veroorloven dat iedere kat niks anders ging doen dan tijd doorbrengen met hun partners. "Ik mis het, onze momentjes samen," Een klein glimlachje verscheen op zijn gelaat. "Ik ook." Beaamde hij voorzichtig waarna hij zijn kopje op die van Innerghost liet rusten. Alleen bij haar stelde hij zich zo onverdedigbaar op, want hij wist dat als ze samen waren, niets hen kon verslaan. Plots kreeg hij een ideetje en keek hij vrolijk op. "Anders zin om een wandeling te maken? Niet in het gebied maar ergens anders, ik beloof dat we op tijd terug in het kamp zijn." Hij keek de kattin verwachtingsvol aan en hield tegelijkertijd zijn adem in. Waar was de tijd dat ze nog apprentice waren? Zonder zorgen of verantwoordelijkheden. Dat ze konden doen en laten wat ze wouden..


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
Blossom afternoon Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Blossom afternoon R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Blossom afternoon   Blossom afternoon Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 15:50


"Ik ook." Innerghost Glimlachte naar Flamepath, en de rode kater legde zijn kop op de hare. Innerghost snorde en genoot van elke seconde die voorbij ging. Voor de clan stond ze bekend als een gevaarlijke, angstloze kattin die haar leven zou opgeven voor de clan, die onkwetsbaar was. Maar bij Flamepath? Daar liet ze voor honderd procent zich zelf zien, ook haar kwetsbare punten. "Anders zin om een wandeling te maken? Niet in het gebied maar ergens anders, ik beloof dat we op tijd terug in het kamp zijn." Innerghost hief haar kop op, en keek Flamepath aan. Het was tegen de regels om weg te gaan, uit het territorium. Innerghost twijfelde. Ze zag de verwachtingsvolle blik op Flamepaths gelaat. Een keertje? Daar is toch niks mis mee? Gewoon even samen zijn, een wandeling maken, misschien nog dingen ontdekken, net als toen ze apprentice waren, toen ze geen moment over dit idee getwijfeld zouden hebben. Innerghost stond op en grijnsde. "Waarom ook niet?" Miauwde ze. "Maar voor het donker moeten we terug zijn, na wat er is gebeurd met die Thunderclan katten moet ik wel zo veel mogelijk beschikbaar zijn," miauwde ze, wetend dat ze nu ook een risico nam. Maar als ze nu gingen, en een blokje om gingen, zou het niet veel anders zijn geweest dan een wandeling binnen het territorium.


Blossom afternoon Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blossom afternoon
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: