[Training][+Coyotepaw] Let's take a look



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training][+Coyotepaw] Let's take a look

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrop
StarClan
[Training][+Coyotepaw] Let's take a look DPKsfdL
Daan
67

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Ashdrop
BerichtOnderwerp: [Training][+Coyotepaw] Let's take a look   [Training][+Coyotepaw] Let's take a look Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 10:07

De grijze kater had al ver voor dag en dauw op moeten staan, hij was namelijk ingedeeld bij de dageraad patrouille. Maar, een voordeel was het dan, hij had alvast kunnen bedenken wat hij op z'n eerste dag met zijn Apprentice moest doen. De patrouille kwam weer terug in het kamp, en Ashdrop liep regelrecht naar de Apprentice Den. Hij knikte naar wat andere katten, en liep toen het hol vol slapende Apprentices in. Zijn ogen gleden over de katten, en vonden toen de zoon van Honeyfeather. Hij liep met grote passen op het katertje af en porde deze zacht in zijn zei. ''Wakker worden, Coyotepaw,'' miauwde hij en porde nog een keer zacht. ''We moeten zo weg, vandaag is de dag van je eerste training.'' Hij greens trots naar zijn Apprentice, hij zou deze alles leren wat hij maar kon. ''Eet wat, dan zie ik je buiten het kamp.'' Miauwde hij en liep toen weer naar buiten, waar hij snel een muisje van de prooistapel viste, deze naar binnen schrokte en de botjes wegwierp. Hij rekte zich uit en trippelde toen het kamp uit, bijna nog struikelend over een wat uitstekende tak in de tunnel van het kamp. Toen hij er eenmaal doorheen was ging hij rustig zitten, en wachtte op Coyotepaw.


[Training][+Coyotepaw] Let's take a look Swsg93
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Training][+Coyotepaw] Let's take a look Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Training][+Coyotepaw] Let's take a look   [Training][+Coyotepaw] Let's take a look Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:35

"Mweeehhhw"mompelde Coyotepaw slaperig toen een grijze poot hem uit zijn sloop prikte. Hij draaide zich om om weer verder te gaan slapen, hij was niet gewend vroeg op te staan. Want hij had nog nooit een mentor gehad, en hij had de nare gewoonte uit te slapen. ''Wakker worden, Coyotepaw,''Nogmaals werd hij geprikt en dit keer opende hij loom één oog, en zag tot zijn schrik Ashdrop, zijn mentor! Hij had vandaag zijn eerste training! Snel sprong hij, waarbij perrongelijk een andere apprentice schopte, deze siste geërgerd. "Sorry"Mompelde Coyotepaw. ''We moeten zo weg, vandaag is de dag van je eerste training.'' Opgewonden knikte Coyotepaw, hij stond bijna te springen om te gaan, en de slaap was plots verdwenen. ''Eet wat, dan zie ik je buiten het kamp.''zei hij en de kater draaide zich om en ging weg. Snel verliet hij de apprentice den en liep hij naar de prooistapel. Om een mus snel naar binnen te schrokken en daarna half struikelend van opgewondenhied naar de ingang van het kamp ging. Door zijn blijheid lette hij niet goed op, en blij hij haken in de doorntakken. Een kreet verliet zijn bek toen hij op de grond viel. Vlak voor zijn mentor. Hij grijnsde beschaamd. "ik ben er"


[Training][+Coyotepaw] Let's take a look ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrop
StarClan
[Training][+Coyotepaw] Let's take a look DPKsfdL
Daan
67

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Ashdrop
BerichtOnderwerp: Re: [Training][+Coyotepaw] Let's take a look   [Training][+Coyotepaw] Let's take a look Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:40

Het duurde niet lang, of hij hoorde kattenpootjes in de tunnel. Een kreet galmde door de tunnel, en Coyotepaw lag opeens voor hem op ge grond. "Ik ben er." Klonk het uit diens mond. Ashdrop greens tevreden, gelukkig had hij een enthousiaste Apprentice, dat maakte de eerste keer mentor zijn wat makkelijker. ''Dat is te zien,'' miauwde hij laconiek en hielp het katertje weer overeind. ''We gaan vandaag wat plekken verkennen, en ondertussen zal ik je testen over wat je al weet.'' Miauwde hij en zwiepte een keer met zijn staart. ''Oke, probeer me maar bij te houden.'' Miauwde hij en verdween in het struikgewas. Hij rende niet op volle touren, maar hij zou dit katertje in goede conditie brengen, hij was al 9 manen, en moest alles inhalen.


[Training][+Coyotepaw] Let's take a look Swsg93
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Training][+Coyotepaw] Let's take a look Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Training][+Coyotepaw] Let's take a look   [Training][+Coyotepaw] Let's take a look Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 14:49

''Dat is te zien,''zei de kater laconiek en hielp hem omhoog. ''We gaan vandaag wat plekken verkennen, en ondertussen zal ik je testen over wat je al weet.'' Coyotepaw knikte heftig. "Oke!" Zei hij met een íéts te hoog stemmetjes, waardoor hij net een kitten leek, dit besefte hij alleen niet. ''Oke, probeer me maar bij te houden.'' De grijze kater verdween. Even keek de rood/grijze kater verbaasd om zich heen. Toen begreep hij wat hij moest doen. Zo snel als zijn lange poten hem konden dragen sprintte hij achter de kater aan. het was geluk dat hij redelijk snel was, het minder handig was dat hij zo onhandig was. Het gebeurde meerdere keren dat hij over een boom struikelde of bleef hangen in een bosjes Hij wist de kater wel bij te houden, gelukkig. Coyotepaw ozu er alles voor doen om zich te bewijzen. Even versnelde hij zijn pas en ging naast Ashdrop rennen. Hij zag er niet uit, zo onder de modder en met takjes in zijn vacht die alle kanten op staken. Hij zelf lette daar niet op, en had het opnieuw niet door. "Waar gaan we heen? Wat moet ik doen? doe ik het goed?"hij stuurde de ene na de nadere vraag op hem af. "Sorry" Mompelde hij er achterna, en er kwam een blos op zijn wangen. Ging al goed, zijn eerste training.

laat sorry D;


[Training][+Coyotepaw] Let's take a look ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training][+Coyotepaw] Let's take a look
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: