[Gz] Topics and Stuff



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gz] Topics and Stuff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jinx
Deceased
[Gz] Topics and Stuff Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 12:16

Hallo c:
ja,  ik probeer het weer opnieuw x'D

Poisonkit
Poisonkit is een valse kitten die niemand vertrouwt en bijna iedereen afkat, ze heeft een erg slechte reputatie in de clan.
voor haar zoek ik
- Pesters
-topics

Jinx
Een kittypet met een spottend karakter, hij is altijd in voor uitdagingen. Hij is niet gecastreerd, omdat zijn eigenaar een zwerver is. Dit maakt hem ook vrij wild. De rest wil ik uitwerken in de RPG c:
Voor hem zoek ik
- topics
- Vrienden&vijanden


Dawnpaw
Dawnpaw is een vrij arrogante kater, hij heeft een hekel aan Firestar, omdat hij een kittypet is. Hij doet wat hij zelf wil en denkt dat hij geen mentor nodig heeft. Als je hem gewoon laat doen wat hij niet laten kan kan hij redelijk vriendelijk zijn. Maar als je dat niet doet... Hij slaapt ook buiten het kamp, omdat hij ene hekel heeft aan de andere apprentices. Aangezien hij met een paar van hun ruzie heeft gehad
Wat ik voor hem zoek:
- topics
- een paar warriors/apprentices waar hij knallende ruzie mee kan hebben
- een paar katten die ongeveer het zelfde als hem denken en waar hij het dus wel mee kan vinden

Coyotepaw
Coyotepaw is een hartstikke vriendelijke kater met geen kwaad in zich. Hij probeert telkens poezen te versieren, maar kan hier geen bal van. Ook is hij vrij klungelig. Later zal hij er ook achter komen dat hij gay is. Hij is de dochter zoon van Ravenwing en Honeyfeather
Voor hem zoek ik
-Topics
- Vrienden&vijanden
- een paar poezen die hij kan 'versieren'
- een kater waarmee hij het niet zo goed kan vinden

Moonkit
Moonkit is een pittige poesje die doet wat ze zelf wil. Ze luistert niet zomaar naar iemand, enkel degen die het volgens haar verdienen. Voor de rest ga ik haar verder uitwerken in de rpg ^^
wat ik voor haar zoek
- Een (pleeg) moeder of vader Ik heb gene geschiedenis voor haar, dus het kan alle kanten uit c:
- Vrienden&vijanden
-topics
- een kater/poes (Het liefst een kater) die best een mietje is, toch is hij/zij goed bevriend met Moonkit. Moonkit daagt hem/haar met veel dingen uit (Zoals uit het kamp sneaken en zo) en omdat hij/zij wilt bewijzen dat hij/zij geen mietje is doet hij/zij mee aan die uitdagingen


Ik sta ook altijd open voor leuke ideeën of verhaallijnen, dus zeg maar als je iets leuks weet =D
alvast bedankt c:

xX Kip


[Gz] Topics and Stuff Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:07

Ik heb Sparrow in de aanbieding voor een topicje met Jinx. Hij is een kleine avontuurlijke kittypet van 3 maanden oud. Miss kunnen ze vrienden worden of kan Jinx een soort voorbeeld voor hem worden ofzo, maar dat hangt ervan af of het klikt in de RPG.


Meet Duskcloud - About Me
[Gz] Topics and Stuff Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Gz] Topics and Stuff Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:15

is prima ^^ wie maakt?


[Gz] Topics and Stuff ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:31

Topicje Bluestream x jinx? Ze is een ex-skyclan warrior, en best een knappe, grijze poes. Ze is af en toe wel wat kattig.


[Gz] Topics and Stuff 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Gz] Topics and Stuff Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:36

ja is goed ^^ wie maakt? =)


[Gz] Topics and Stuff ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnnight
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Hanna
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Autumnnight
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 14:06

een topicje Owl x poison? ik kan jij dan maken? :3


[Gz] Topics and Stuff Vf5x
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 14:28

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Gz] Topics and Stuff Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 14:32

@Autmnnight; ja is goed ^-^
@Sparrow; ik ga reageren =3


[Gz] Topics and Stuff ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 18:25

Zou jij kunnen maken? ^^


[Gz] Topics and Stuff 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sour
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 18:33

Ik bied Sour aan als vijand


[Gz] Topics and Stuff N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpaw
Member
[Gz] Topics and Stuff DPKsfdL
Charlie
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Dustpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 18:38

Sootkit wil wel pester zijn van Poison, hij is wel nog niet helemaal geboren, dus je zal nog even moeten wachten Razz


[Gz] Topics and Stuff C1761924-1387838005744820large
Featherleaf || Gingerpaw || Sootkit || Rainfall || Robinkit || Dustpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[Gz] Topics and Stuff Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimema 30 sep 2013 - 15:08

@Bluestream; https://www.warriorcatsnl.com/t13365-a-stream-as-blue-as-your-fur-bluestream#325736 hier is het topic ^^
@Autmnnight; https://www.warriorcatsnl.com/t13366-i-will-never-trust-anybody-owlkit#325739 le topic c:
@Sour; Vijand van wie? ^^
@Dustpaw; Oki is prima =3 alleen zal Poisonkit zich niet zo snel laten pesten door een jongere kitten ^^' Roep maar als je een topic wil =)


The dosage makes it either remedy or poison
[Gz] Topics and Stuff Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[Gz] Topics and Stuff Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff   [Gz] Topics and Stuff Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 13:13

bump x3


[Gz] Topics and Stuff Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gz] Topics and Stuff
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: