What are you doing here? [electraheart]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What are you doing here? [electraheart]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sour
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 18:44

Sour liep rond in zijn nieuwe, mooie territorium. Hij snoof de onbekende geuren op. Hij keek rond of hij ergens een goeie schuilplaats kon vinden, want het beloofde weer een stormachtige nacht te worden. Hij trippelde naar een grote boom toe. Tot zijn verassing was deze hol, en kon hij er gemakkelijk in. Alleen het mos stonk naar de poes die hij weggejaagd had, dus zou hij nieuwe moeten zoeken. Dit zou niet heel moeilijk zijn, aangezien hij vlak bij een rivier en bos in de buurt zat. Hij liep rond op zoek naar mos, toen hij merkte dat hij trek begon te krijgen. Hij opende zijn kaken, maar wat hij rook was geen prooi. Een onbekende geur kroop zijn neusgaten binnen. Dit was de geur van een kat. Een grauw verliet zijn mond.


What are you doing here? [electraheart] N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
Electraheart
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Electraheart
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 19:06

Electraheart werd wakker door de eerste stralen van de zon en de vogeltjes die tjilpten en keek op, het eerste wat zag was een rivier. Rustig waggelde ze er naar toe en nam een slokje van het heldere water . Toen ze klaar was rook ze een geur die ze nog nooit had geroken, langzaam en scherp gesteld keek ze om zich heen maar met geen succes. Boos en gefrustreerd liep ze veder om naar eten te zoeken totdat ze een kat zag..




Dream your life, live your dream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sour
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 19:18

Sour liep rustig op de poes af. "En wat denkt mevrouw hier wel niet te doen?" zijn nagels bewerkte de aarde onder zijn poten. "Dit is mijn territorium." Sour snoof. Waar kwam ze vandaan? Het was geen kittycat, dat was zeker, dan moest ze een van die boskatten zijn.


What are you doing here? [electraheart] N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
Electraheart
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Electraheart
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 19:31

''Ja sorry hoor! Ik was aan het rondlopen en toen kwam ik op jouw territorium en ik wou weggaan maar ik was zo moe en..'' Electraheart keek gefrustreerd de kater aan.


Dream your life, live your dream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sour
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 20:00

Sour keek naar de witte poes. ''Ja sorry hoor! Ik was aan het rondlopen en toen kwam ik op jouw territorium en ik wou weggaan maar ik was zo moe en..'' Sour keek haar sissend aan. "Dat maakt mij niks uit, je bent op mijn territorium, dus ik mag je doden. Dat mag ik trouwens altijd" zonder een verdere waarschuwing viel Sour aan. Hij haalde uit naar de poes haar ogen, en de klap was hartstikke raak. De she-cat rende weg, maar dat was niet genoeg voor Sour. Hij zou haar leren om nooit meer op zijn territorium te komen. Hij beet in haar staart.


What are you doing here? [electraheart] N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
Electraheart
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Electraheart
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 20:11

"Dat maakt mij niks uit, je bent op mijn territorium, dus ik mag je doden. Dat mag ik trouwens altijd" Electraheart keek hem aan en voordat ze begreep wat hij zei kreeg ze een mep. Zo snel als ze kon rende ze weg toen ze opeens een beet voelde, ze draaide zich om en haalde uit vol in zijn gezicht, warm donkerrood bloed stroomde mooie vacht. Toen zag ze de kans om weg te rennen.


Dream your life, live your dream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sour
Member
What are you doing here? [electraheart] DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: Re: What are you doing here? [electraheart]   What are you doing here? [electraheart] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 7:39

Sissend keek Sour de poes na. Er vloeide donker bloed over zijn gezicht. Hij wilde deze poes dood hebben, ze had te veel informatie over hem. "Kom maar terug, poesie!" Hij zette zijn machtige poten in en hij haalde de poes met gemak in. Hij duwde haar tegen de grond en hij liet haar langzaam maar zeker stikken. "Ik kan je laten gaan..." Bedenkelijk keek hij naar de poes. "Maar ik hoef dat niet te doen. Weet je wat, ik geef je een deal; Jij zegt niks over waar ik woon, dan laat ik je niet doodgaan." Deze poes zag er wijs uit, ze zou zich niet zomaar laten doden..


What are you doing here? [electraheart] N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What are you doing here? [electraheart]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: