Just being who I am[Rue]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just being who I am[Rue]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sora
Deceased
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (50 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 18:49

Sora opende rustig haar ogen, vandaag was weer een nieuwe dag. Ze stond op en rekte haar lichaam even uit, ze wist nog niet echt wat ze vandaag wilde gaan doen, maar niemand zou er waarschijnlijk toch naar omkijken als ze niet in het kamp was. Ze liep de den uit en stopte buiten even om het kamp rond te kijken, er waren een paar andere katten naast haar in het kamp, maar zin om met iemand te gaan praten had ze nou ook weer niet. Ze zouden naar haar toe moeten komen, wilde ze met hun gaan praten.

[Rue]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Member
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Rue
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 18:56

Rue schrok wakker. Verdwaasd keek ze om zich heen. Toen herinnerde ze het weer, ze was wezen jagen de nacht ervoor. Ze snoof de geuren op, waar had ze haar prooi begraven? Ze liep op de geuren af. Ze groef al haar prooi op. Ze had extra veel gevangen, geen idee waarom. Ze liep naar het kamp toe.

Bij de ingang van het kamp liet ze haar prooi vallen. Kon iemand dit nog pakken als diegene trek had. Rue zag Sora liggen. Ze liep op de poes af. "Hey." Rue wilde niet opeens aardig doen, aardig was ze niet. "Wat doe je?" Rue klonk niet erg geïnteresseerd, en dat was ze ook niet.


Just being who I am[Rue] 2j1sdy1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora
Deceased
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (50 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 19:09

Sora zag hoe er een poes op haar af kwam lopen. "Hey." Het was een begroeting van de oudere poes, maar het was niet echt aardig bedoeld. "Wat doe je?" Rue was duidelijk niet geïnteresseerd in haar antwoord, maar dat maakte voor haar niet uit, de vraag was gesteld, dus zou ze hem alsnog beantwoorden. Ze was allang blij dat de poes op deze manier op haar reageerde. "Ik ben pas net wakker, maar ik was van plan om later wat te gaan jagen." Antwoordde ze. Ze had Rue wel van de ingang van het kamp zien komen, dus besloot ze om dezelfde vraag maar terug te stellen. "Wat was jij aan het doen?" Nieuwsgierig naar het antwoord was ze niet, maar om nou het gesprek ineens dood te laten vallen was ook een beetje raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Member
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Rue
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 14:04

"Ik ben pas net wakker, maar ik was van plan om later wat te gaan jagen. Wat was jij aan het doen?" Rue knikte. "Ik ben wezen jagen, als je echt trek hebt, ik heb prooi over." Rue zwiepte met haar staart naar de ingang. "Ik heb het daar laten liggen. Als je snel bent, heb je het nog." Eigenlijk was de poes die voor Rue stond, nog maar klein, en Rue voelde zich dan niet echt op haar gemak.


Just being who I am[Rue] 2j1sdy1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora
Deceased
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (50 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 15:04

"Ik ben wezen jagen, als je echt trek hebt, ik heb prooi over." Hoorde Sora de poes zeggen en volgde met haar ogen de staart van de poes die naar de plek wees waar de prooi lag. "Ik heb het daar laten liggen. Als je snel bent, heb je het nog." Ze wist dat de poes gelijk had over het feit dat de prooi snel weg zou zijn en haar maag rommelde eigenlijk ook wel. "Wacht hier, dan haal ik even wat." Ze liep naar de kleine stapel met prooi toe en koos een muis uit. Ze liep ermee terug naar Rue en legde de muis neer. Het was misschien een beetje raar om voor de andere poes te gaan eten, maar ze had het eigenlijk een soort van zelf aangeboden. "Heb jij eigenlijk al gegeten?" Vroeg ze aan Rue. Waarschijnlijk wel, maar ze wilde het gewoon zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Member
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Rue
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 14:07


Just being who I am[Rue] Rue-1
Rue keek op, toen de jonge poes aanstalten maakte om weg te gaan. "Wacht hier, dan haal ik even wat." Rue knikte, en was blij dat ze even van het jonge ding verlost was. Ze blies een vliegje weg. Er viel een muis voor haar neer. "Heb jij eigenlijk al gegeten?" Rue schudde haar oranje kop. "Nee, maar ik heb ook geen trek." Rue keek toe hoe Sora haar prooi opat. "Vind je het leuk om samen te jagen?" Rue wist niet waarom ze het aanbood, maar ze had zin om te jagen en de ijzeren smaak van bloed te proeven, maar niet alleen.


Just being who I am[Rue] 2j1sdy1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora
Deceased
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (50 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 18:48

"Nee, maar ik heb ook geen trek." Eenmaal deze bevestiging gehad begon Sora haar muis op te eten. Het maakte haar nu niet zo veel meer uit dat het voor Rue was. "Vind je het leuk om samen te jagen?" De vraag had ze niet helemaal zien aankomen, maar aangezien de andere poes het voorstelde had ze geen zin om de moeite te nemen het af te slaan. "Ik vind het goed." Zei ze en stond op. "Zullen we dan gaan?" Het was niet echt een vraag die ze stelde, het was meer om te kijken of de poes al klaar was om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Member
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Rue
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 6:18

Just being who I am[Rue] Rue-1
Sora begon met het eten van haar muis, en Rue keek toe. Ze wilde graag antwoord op de vraag. "Ik vind het goed. Zullen we gaan?" Rue knikte en stond op. Ze was blij dat Sora haar vraag niet afgeslagen had, puur omdat ze anders wéér alleen zou moeten. Samen met Sora liep ze het kamp uit.
~Flut


Just being who I am[Rue] 2j1sdy1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora
Deceased
Just being who I am[Rue] DPKsfdL
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (50 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Re: Just being who I am[Rue]   Just being who I am[Rue] Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 16:16

Sora wist haast wel zeker dat de poes wilde gaan, want anders had ze ook niet voorgesteld om te gaan jagen, maar het was alleen nog maar bevestiging afwachten. Die bevestiging kreeg ze toen de poes knikte en opstond. Sora stond ook op en ging samen met Rue het kamp uit. Het was nu alleen nog even bepalen waar ze zouden gaan jagen, er waren namelijk genoeg opties, maar een besluit maken was niet altijd het makkelijkste.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just being who I am[Rue]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: