{GZ} Coca en Pepsi



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {GZ} Coca en Pepsi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cola
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Hanna
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cola
BerichtOnderwerp: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:07



Hallo, zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik een nieuw acc, Cola, maar nu ben ik op zoek naar een broer en zus voor haar. Ze zullen Coca en Pepsi heten. Wie nu precies de broer of zus is, maakt voor mij niets uit.

innerlijk Cola:
Ze is een beetje een duister type dat diep vanbinnen haar hart toch op de juiste plaats heefd liggen. Als ze in een slechte bui is, eindigen de meeste conversaties die ze voerd, op bloedvergieten. Verder is ze het vaakst s' nachts wakker omdat de wereld dan rustiger is en houd ze er van om twolegs te bijten als ze even niet opletten.

ik heb niet veel eisen;
1. Coca en Pepsi zijn bloodclan.
2. Ze heten Coca en Pepsi.

ik zoek dus:
-Coca
-Pepsi
-topics (als ze geaccepteerd is)

mvg. Hanna


{GZ} Coca en Pepsi 15pikg7
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:37

Heeey.
Waar ken ik dit principe toch van? XD


{GZ} Coca en Pepsi X4hvs5
{GZ} Coca en Pepsi Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 17:34

gehe Xd, maar hier is wel geen verhaallijn^^


{GZ} Coca en Pepsi 25jw4cj
{GZ} Coca en Pepsi ZZu0jir {GZ} Coca en Pepsi LcrIgCQ{GZ} Coca en Pepsi MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cola
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Hanna
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cola
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 17:23

//BUMP//


{GZ} Coca en Pepsi 15pikg7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 22:41

Pepsi

Name
Pepsi

Gender
She-cat

Age
?{How old is Cola?}

Lifestyle
Bloodclan.

Leader
Icy

Rank
Member

Outside
Pepsi is een donkergrijze tabby poes met een witte borst en buik.
Haar bouw is stevig maar toch wel sierlijk. -Zie zo haar setje-

Inside:
-She is a Killer Queen-
Pepsi is een poes die het graag 'netjes' houdt, ze houdt er niet van om onder het bloed te zitten en haar vacht in de war te hebben. Doch is ze een geduchte moordenaar en moet je uitkijken in haar buurt, zelfs als je denkt dat ze een vriend is van je. Pepsi houdt ervan om je te bedriegen en je de mooiste dingen te beloven. De enigen die haar echt kunnen vertrouwen zijn Cola en Coca, simpelweg omdat ze met die twee is opgevoed...Anders... Maar ze kan best wel vrienden hebben, echter moeten die gewoon op hun hoede zijn. Pepsi goede kant is moeilijk te vinden, toch heeft ze die ook. Ze haat het als een kat door meerderen wordt aangevallen. Dan zal ze die kat helpen, aan welke kant hij ook staat. Daarna kan die kat erop rekenen dat ze hem niks zal doen en dat ze hem laat gaan. Als het een indringer is in het Camp zal dit wel anders zijn. Ze heeft een opvallend moederfiguur en wilt alle kittens beschermen die ze tegenkomt. Pepsi kan soms druk zijn en soms juist erg rustig. Ze is een roddeltante, dus kijk uit met wat je haar verteld. Pepsi heeft een rechterhand*, deze doet ze niks, maar hij/zij moet wel veel opknappen voor haar. Doch, als iemand ook maar zomaar een nagel naar de handlanger uitsteekt, zal diegene ervan lusten. Pepsi geeft nooit veel van zichzelf weer en het is moeilijk voor vreemdelingen achter haar achtergrond te komen.

Setje

Avatar: {GZ} Coca en Pepsi Rbjo1x

Signature: {GZ} Coca en Pepsi Auzcrp

Als ze wordt gekozen maak ik een kader.

Me and more

NameAimée

Age:Still 14

Why:Ik heb moeten nadenken voordat ik dit deed. Ik heb een slechte poes nodig en dit was een goede kans.

*:De handlanger zoek ik als ze gekozen wordt.



{GZ} Coca en Pepsi 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:46

ik verwacht niet zo veel aanmeldingen meer, en Cola is 35 moons (vergeet het er altijd bij te zetten)
ik was ook vergeten te vertellen over hun verleden
history:

en als je wilt, mag je Pepsi aanmaken :3



{GZ} Coca en Pepsi Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sour
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Sour
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:00

Coca
Naam: Coca ^^
Geslacht: Tom-cat?
Leeftijd: 36 Moons
Clan: BC
Rank: Member, too :3
Outside
Coca is totaal verschillend van zijn twee zussen, hij is wit met vlekken (Zie foto onderaan).
On the inside, he is...
Vanbinnen verschild Coca ook weer van zijn twee zussen, aangezien hij totaal niet moordlustig is en hij liever praat dan vecht. Hij is ook een beetje de verstandige van de groep, if you don't mind. Als het op vechten aankomt is hij zeker geen slappeling en is hij ook sterk genoeg om mee te vechten.

Picca ♥
{GZ} Coca en Pepsi Bgw6y9
Setje komt als ik geaccepteerd wordt!

Loïs.


{GZ} Coca en Pepsi N30rbn
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooneyes
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Hanna
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Full moons I already saw.
Gender:
Rank:
Mooneyes
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 17:27

geaccepteerd^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 19:41

Gemaakt! Ik zal de pf nog doen, ik laat een osje maken! ♥


{GZ} Coca en Pepsi 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cola
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Hanna
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cola
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 20:14

okay^^
een topicje? (als ze geaccepteerd zijn XD)


{GZ} Coca en Pepsi 15pikg7
Terug naar boven Ga naar beneden
Discord
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I count six years and two months
Gender:
Rank:
Discord
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 17:16

Ik moet pepsi nog even aanmaken.


{GZ} Coca en Pepsi 2cnxo9k
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 17:30

Btw ze kunnen niet echt in BC worden geaccepteerd aangezien die gesloten is voor members.


{GZ} Coca en Pepsi 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 20:54

ik vind het wel stom... Bc is al maanden gesloten voor members, als sinds ik op deze rpg zit DX



{GZ} Coca en Pepsi Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Canebreak
Member
{GZ} Coca en Pepsi DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Canebreak
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Coca en Pepsi   {GZ} Coca en Pepsi Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 15:26

Ik meld me toch af, sorry.


{GZ} Coca en Pepsi Elbgcn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Coca en Pepsi
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: