Warriors Fan Clans



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warriors Fan Clans

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Moet er een Warriors Fan Clans plekje komen?
Ja
Warriors Fan Clans I_vote_lcap89%Warriors Fan Clans I_vote_rcap
 89% [ 24 ]
Neee
Warriors Fan Clans I_vote_lcap4%Warriors Fan Clans I_vote_rcap
 4% [ 1 ]
Weet nie
Warriors Fan Clans I_vote_lcap7%Warriors Fan Clans I_vote_rcap
 7% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 27
 

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:14

Hey allemaal.

Op de officiële site van Warrior Cats hebben ze een klein sub forum genaamt 'Warriors Fan Clans'.
Hier kun je je eigen mini Clan maken en daar ook in RPGen. Dit staat buiten het verhaal, maar natuurlijk meestal wel met de Warrior code enzo. Ze typen niet zulke lange berichten, meestal een regel of twee, maar de sfeer is heel leuk en het is een goede oefening.
Nou zat ik dus te denken of we hier ook zoiets zouden kunnen maken?
Aangezien de echte RPG pas actief word als alle Clans gevuld zijn en we nu nog niets hebben te doen lijkt het een mooi tijdverdrijf. We willen wel iets anders doen dan de 'Kattenspeeltjes' vol posten. Met de Warriors Fan Clans kun je dus makkelijker een clan wat voller krijgen en kun je gezellig oefenen met RPGen.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden, en vragen zijn altijd welkom.

Hier is een voorbeeld van een 'Fan Clan'. Fan Clan MistClan

Mvg. Rusty


Laatst aangepast door Rusty op ma 31 mei 2010 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:15

Ik vind het een leuk en prima idee^^ Vragen heb ik al in de chatbox gesteld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:16

Ik zou het heel leuk vinden om je eigen clan op te starten! Moet je dan ook (bv.) met Cloudkit posten, want als je leider bent, ben je geen -kit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:17

Nee dat bedoel ik juist. Dit staat los van de officiële RPG hier. Je account is Cloudkit, maar je kunt gewoon spelen als een Mistclaw, Bluetail enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:17

heelleuk idee en het is heel handig
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:18

@Rusty: Dan is het wel tof!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:19

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen een Clan start, maar als het goed loopt kunnen heel wat mensen een mooie rang enzo krijgen in de Clans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:21

Kan je maar in 1 Fan clan lid zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverheart
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:22

Zeker een leuk idee!
Volgens mij is dit ook wel goed voor de mensen die Warrior Cats in het algemeen nog niet zo goed kennen, zoals ik.

Een mooi voorbeeld trouwens. Erg uitgebreid, wat bij mij zorgt dat ik niet alles ga lezen, maar wel duidelijk.

Ik ben zeker voor. Wink

~ Deuws x
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:23

@ Cloudkit: Nee tuurlijk niet. Natuurlijk moet je niet te veel katten aanmaken, maar je kunt eigenlijk bij meerdere. Zo veel als je denkt dat je aan kan.
@ Silverpaw: Ja daarvoor is het ook. En het bied ook nog de kans te oefenen met RPGen zonder dat er nog veel van je word gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 19:25

Ik vindt het een goed idee


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 31 mei 2010 - 20:39

Ik heb op ja gestemd maar er moet een voorwaarde zijn; er moet een echt goede uitleg (met regels ook) komen. Want ik zie wel vaker van deze mini RPG's, en de uitleg is echt bagger. Dan snapt niemand er wat van wat weer meer werk is voor de admins (en eventuele moderators). Smile Maar dat komt er wel, daar vertrouw ik op.


Warriors Fan Clans Brokenstar-1

Warriors Fan Clans NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 16:13

leuk idee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 17:20

Ik vind het zeker een goed idee! :cherry:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 20:34

Ik denk dat het wel duidelijk was. Het is er nu alleen even op de proef. We kunnen wel alles al doen, maar als Bluestar het ECHT niets vind zal ik het misschien verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedtail
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
44

CAT'S PROFILE
Age: 27 Manen
Gender:
Rank:
Spottedtail
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 21:09

Ja goed idee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 16:52

Rusty schreef:
Ik denk dat het wel duidelijk was. Het is er nu alleen even op de proef. We kunnen wel alles al doen, maar als Bluestar het ECHT niets vind zal ik het misschien verwijderen.

Ik snap het nog steeds niet (wat het echt inhoud) o-o.


Warriors Fan Clans Brokenstar-1

Warriors Fan Clans NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 16:55

Nou het gaat erom dat je een Clan kunt aanvragen. Deze Clan heeft een eigen naam en gewoon zelfbedachte dingetjes. Als hij is goedgekeurd kun je er in RPGen alleen dat hoeven geen grote berichten te zijn zodat het zich langzaam op bouwt. Je kunt dus op Brokenstar een lijstje invullen van de Clan waar je in wilt en dan met die kat in de Clan RPGen. Snappie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 19:15

Ik bedoel meer het RPG'en zelf Wazz. Niet hoe je het aanvraagt, maar meer hoe je erin zou RPG'en. Heb je dan 1 topic of zo waar je met z'n 5en in RPG't? En ik zal echt niet de enige zin die me dit afvraagt. Daarom wil ik dus eigenlijk dat er een duidelijke uitleg komt (A)


Warriors Fan Clans Brokenstar-1

Warriors Fan Clans NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 19:17

er zijn per clan verschilllende topics maar voor de grenzen zijn ze allemaal hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warriors Fan Clans
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: