» Confronting my fear



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » Confronting my fear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beaverpaw
Member
» Confronting my fear DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Beaverpaw
BerichtOnderwerp: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 23:07

Hey! Ik wilde graag weer in de activiteit duiken met Beaverpaw en daarom heb ik even iets voor hem bedacht waardoor zijn karakter een soort ommekeer maakt. Beaverpaw is namelijk een erg angstige kater die zelfs van zijn eigen schaduw kan schrikken. Niet echt ShadowClan, maar toch leeft hij er. Daarom wil ik hem wat laten veranderen, een drastische verandering eigenlijk. Wat ik nu dus zoek is een Rogue/BloodClan kat die hem zal aanvallen [Beaverpaw zelf kan niet goed vechten en wilt dit ook niet, maar hij wordt niet gedood!] dus de Rogue/BloodClan kat zal minimale wonden oplopen. Wat er na dit gevecht gebeurt [er zal dus wel gezien worden waardoor het wordt gestopt] zal Beaverpaw laten veranderen. Een kat viel hem gewoon aan en waarom? Omdat hij angstig was, niets kon doen door die ijzige klauw die hem in bedwang hield. Beaverpaw zal eerst heel erg lang over dit nadenken, maar uiteindelijk besluit hij zijn angstige trekjes weg te laten vagen. Alleen zal hij het voorbeeld van zijn aanvaller volgen en nergens voor terug deinzen.

Dus ik zoek nu een Rogue/BloodClan kat die Beaverpaw wilt aanvallen en eventueel aanspreekt uiteindelijk. Geen lijstje, maar als je je motivatie erbij zet, graag! c:

- Soof ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
» Confronting my fear IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 23:17

Oeh, oeh, oeh, oeh. Perfecte taak voor Saxon~
En dan heb ik direct weer wat met 'm te doen :3

Well, ya know Saxon. Hij's nogal verbitterd sinds zijn vertrek bij Bloodclan en pikt daarom random katten op om te trainen [waaronder Apple~].


» Confronting my fear EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Beaverpaw
Member
» Confronting my fear DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Beaverpaw
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 23:19

Zet je op m'n lijstje C:

Ik kies sowieso snel, dus iets van vrijdag (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
» Confronting my fear IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 23:21

Sure~ Ik kan wel pas na het weekend posten, tussen mijn proefwerken in. Aangezien vrijdag de proefwerkweek begint en ik zaterdag de hele dag afwezig ben x'D


» Confronting my fear EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
» Confronting my fear DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 21:39

Zijn er nog mensen die zich willen aanmelden? (:


» Confronting my fear 5mwlqg
» Confronting my fear EjrsROF» Confronting my fear PS18GM0» Confronting my fear W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
» Confronting my fear UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 22:22

Ik had een vraagje: Maybe kan Frostlake dit aan hem merken en de lat van de trainingen hoger leggen? Aangezien hij Beaver sterk wil maken etc ;D


» Confronting my fear SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
» Confronting my fear 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 22:24

Dat klinkt leuk ja! C: Helpt hem gelijk ook met z'n veranderingen enzo :3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
» Confronting my fear VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
» Confronting my fear UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 18:27

Oke, ik stel btw voor om een nieuw trainingstopic te maken, gewoon omdat die andere nog met sneeuw is etc x'D


» Confronting my fear SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
» Confronting my fear DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 18:33

Is goed ~

Ik denk dat ik maar voor Saxon kies, aangezien niet veel mensen aanstalten hebben gemaakt om iets te reserveren x'D Maar goed, Quinty, zal ik een topic aanmaken? (:


» Confronting my fear 5mwlqg
» Confronting my fear EjrsROF» Confronting my fear PS18GM0» Confronting my fear W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
» Confronting my fear Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: » Confronting my fear   » Confronting my fear Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 20:06

OH DAMN IK ZIE DIT NU PAS X.X HAD RED NOG LIGGEN HEHE ANYWAY ~


» Confronting my fear Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» Confronting my fear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: