Waiting for the sun to shine [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Waiting for the sun to shine [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Duskcloud
StarClan
Waiting for the sun to shine [Open] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 21:35



Open


Duskcloud deed haar ogen open en knipperde een paar keer. Ze wierp een blik op de ingang van de nursery en zag dat het buiten nog donker was. De donker gestreepte poes werd meestal wakker voor de schemering en vroeger was ze op dit moment meteen het kamp uit gegaan om te jagen, maar nu had ze pluizebolletjes om op te letten. Ze keek naar de drie kittens die opgerold tegen haar buik lagen. Elke keer als ze hen zo zag liggen voelde ze een soort trots door zichzelf heen gaan. Het voelde aan alsof het haar eigen kits waren, maar ze werd elke keer weer ruw wakker geschud. Dit waren Lostvoice's kits en ze zouden later weten wie hun echte moeder was en wat betekende ze dan nog voor hen? Ze krabbelde langzaam overeind zodat de kit niet wakker werden en sloop naar de uitgang van de nursery. Het kamp was nog leeg en de zon was nog niet opgekomen. Het was nog koel en Duskcloud rilde even. Ze was niets meer gewend sinds ze de hele dag in de warme nursery lag. Ze voelde zich daar op haar plek en ze hoopte dat dit niet de eerste keer zou zijn dat ze daar haar intrek zou nemen, maar toch miste ze het warrior zijn wel. Het jagen en de patrouilles hadden altijd voor wat spanning in haar leven gezorgd die ze nu moest missen. Maar zolang ze kits had waarvoor gezorgd moest worden zou ze in de nursery blijven. Ze rolde zich op voor de nursery en staarde naar de lucht, wachtend op de eerste zonnestralen.



Meet Duskcloud - About Me
Waiting for the sun to shine [Open] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Waiting for the sun to shine [Open] IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 21:52

Tevreden snorrend rolde het witte poesje zich om, ze lag lekker knus tussen haar twee oudere broers in en had net dé perfecte droom. Het poesje voelde hoe de kracht door haar heen vloeide, toen ze in haar droom achter een dikke muis aan rende. Ze zetten haar poten steviger in de grond en rende net een klein beetje harder, waardoor ze het diertje bij de staart kon grijpen en de genadeslag kon toebrengen. Echter had ze niet door dat ze te dicht bij de rivier was gekomen en kon niet meer op tijd remmen. Honeykit donderde zo de rivier in. Het poesje probeerde zichzelf nog boven water te krijgen, maar de stroming was te sterk en al snel werd ze door een onder water stroom onder het oppervlakte getrokken.
In de nursery piepte de kitten en schrok ze op, haar hart bonkte in haar keel. Ze haalde diep adem en probeerde zichzelf te kalmeren. Een rilling gleed over haar lichaam heen. Het was maar een droom, toch? Honeykit schudde haar kop en stond op, verder slapen had toch geen zin meer. Ze merkte dat zij en haar broertjes, Badgerkit en Wolfkit, niet meer bij Duskcloud, hun moeder, lagen. Waar was de queen naar toe? Honeykit, nieuwsgierig als altijd, volgde de geur van haar moeder en vond de poes opgekruld voor de nursery. "Mam?" vroeg ze, nog steeds niet helemaal genezen van haar nachtmerrie net, waardoor haar stem nog wat trillend klonk. "Mam... Moet ik leren zwemmen?" besloot ze daarna te vragen, terwijl ze zichzelf in de warme vacht van Duskcloud nestelde. "Ik wil niet leren zwemmen..." klonk er vanuit het kleine bolletje witte vacht.


Waiting for the sun to shine [Open] EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Waiting for the sun to shine [Open] DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimedo 3 okt 2013 - 21:54

Met zachte loopjes liep Yellowtail het kamp door. Het was nog donker aan de hemel, maar dat was geen zorg voor hem. Yellowtail stond altijd vroeg op uit de den om even een frisse neus te halen. Hij keek even bewust om naar de nursery en trippelde er heen. De dauwdruppeltjes op het gras zorgde ervoor dat zijn pootjes nat werden. Toen hij was aangekomen bij de nursery zag hij een poes naar buiten staren. "Hmm ben blijkbaar niet de enige die wakker is?" Dacht Yellowtail in zichzelf. Yellowtail mauwde toen "Hey ook al vroeg op? wat is de hemel toch mooi 's avonds he?" en staarde haar vastberaden aan. O god wat kon hij toch weer slecht uitkomen zoals altijd..


Waiting for the sun to shine [Open] 334p55k

Waiting for the sun to shine [Open] DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Waiting for the sun to shine [Open] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 22:16



De gestreepte queen lag nog niet lang voor de nursery toen ze Honeykit's trillende stemmetje hoorde. “Mam?” Hoorde ze de witte kit zeggen. Het was altijd raar om de kits haar mam te horen noemen. Het was zo vanzelfsprekend voor hen, maar ze waren nog te jong om te zien dat het haar toch kwetste. Elke keer dat ze over hen dacht als haar kits werd ze weer ruw wakker geschud en realiseerde ze zich weer dat ze helemaal niet van haar waren. "Mam... Moet ik leren zwemmen?" Vroeg de kit terwijl ze zich in haar vacht nestelde. "Ik wil niet leren zwemmen..." Ze likte de kit teder over haar kopje. “Zwemmen is niks om bang voor te zijn.” Vertelde ze de kit. Duskcloud was nooit bang voor water geweest en snapte de angst van haar pleegkit niet helemaal. “Later als je apprentice word en het leert zul je wel zien dat er niets aan is.” Stelde ze haar kit gerust.
"Hey ook al vroeg op? wat is de hemel toch mooi 's avonds he?" Duskcloud keek op en ze zag op een afstandje van de nursery een kater staan. "Ik ben niet zo'n uitslaper.” Legde ze uit. Ze sloeg haar staart om Honeykit heen. Sinds ze had ontdekt dat ze zwanger was van Olivers kits had ze andere katten gemeden en iedereen die close met haar was afgestoten. Niemand had begrepen hoe ze zich voelde, niemand kon begrijpen hoe ze zich had geschaamd en hoe verraadden ze zich voelde en ze zou haar kits ten koste van alles proberen te beschermen tegen dat gevoel.



Meet Duskcloud - About Me
Waiting for the sun to shine [Open] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Waiting for the sun to shine [Open] IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:41

"Zwemmen is niks om bang voor te zijn," hoorde ze haar moeder miauwen. Toch was Honeykit het daar niet helemaal over eens, de rivier was dood eng! "Later als je apprentice word en het leert zul je wel zien dat er niets aan is." Ze wist ook wel dat Duskcloud haar gerust wilde stellen, maar momenteel wilde dat niet echt lukken.
Honeykit hoorde hoe een tweede kat erbij kwam, maar daar schonk ze geen aandacht aan. "Maar mam, het is zo eng. Telkens weer val ik erin en kan ik meer boven komen," miauwde ze zachtjes, met een gebroken stem alsof ze binnen nu en een paar tellen in huilen kon uitbarsten. "I-Ik b-blijf er maar over dro-dromen. D-Die rivier, hij is z-zo eng." En daar kwamen de tranen. Het witte pluizige balletje schokte zachtjes van het huilen, terwijl snikkende geluiden te horen waren.


Waiting for the sun to shine [Open] EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Waiting for the sun to shine [Open] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the sun to shine [Open]   Waiting for the sun to shine [Open] Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:52




"Maar mam, het is zo eng." Zei Honeykit. "Telkens weer val ik erin en kan ik meer boven komen," Duskcloud likte Honeykit over haar kopje in een poging haar gerust te stellen. "I-Ik b-blijf er maar over dro-dromen. D-Die rivier, hij is z-zo eng."
"Rustig maar." Fluisterde ze zachtjes. Ze voelde zich vreselijk toen Honeykit begon te huilen. Ze zou alles doen om haar te laten stoppen, maar ze had geen idee hoe. Ze wist hoe het voelde om gegrepen te worden door de stroming en naar beneden getrokken te worden. De doodsangst die door je heen ging en je bijna verlamde terwijl je steeds dieper naar beneden getrokken werd. Toch was ze niet bang om te verdrinken. Ze was een goede zwemmer en slim genoeg om bij de gevaarlijke stromingen uit de buurt te blijven. "Stil maar." Zei ze zacht. "Dromen zijn niks om bang voor te zijn." Zei ze geruststellend. "En als je er echt in valt dan zal ik er zijn om je te redden. Dan zal je niks gebeuren."


Meet Duskcloud - About Me
Waiting for the sun to shine [Open] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waiting for the sun to shine [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: