I'd be damned



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'd be damned

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Citrusleaf
Member
I'd be damned DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнтєєη мσσηѕ
Gender:
Rank:
Citrusleaf
BerichtOnderwerp: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 19:39

Het blaffen

Het rennen

En uiteindelijk zat ze in een boom. Citrusleaf keek blazend naar beneden naar de hond die tegen de boom opsprong. Geweldig. Nu zat ze dus vast. Ze keek verbaasd opzij toen ze de bladeren naast zich hoorde ritselen. Was er ook iemand anders die ook vast zat in de boom? "Hallo?" Besloot Citrusleaf te vragen met een wantrouwende toon in haar stem. Haar stemgeluid werd bijna verdronken door het enthousiaste geblaf van het beest beneden. "Hou je kop!" Snauwde ze naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchpaw
Member
I'd be damned DPKsfdL
Max^^
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Catchpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 20:25

Daar zat hij dan, vast in deze stomme boom omdat hij bang was voor een 'hond'. Fijn, en hoe lang is het de bedoeling dat ik hier nog blijf zitten?!" mompelde de kat toen. Opeens bewoog de boom. "WAT? zou de hond naar boven komen?!" Maar zijn zenuwen zakte snel toen hij een stem hoorde zeggen "Hallo?" Er moest dus nog iemand van streek zijn geraakt door die stomme hond. Toen hoorde hij de poes opeens weer iets zeggen maar dit keer op een hardere toon "Hou je kop!" Waarop Catchpaw antwoorde "Wie ben jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Citrusleaf
Member
I'd be damned DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнтєєη мσσηѕ
Gender:
Rank:
Citrusleaf
BerichtOnderwerp: Re: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 20:38

Nog een keer werd er een wantrouwige blik naar beneden gericht op de hond die tegen de boom aan zat te springen. Haar mondhoeken trokken wat naar beneden in walging naar het vulgaire beest. Maar daarna focuste ze zich weer op de apprentice die ook in de boom zat. Waarschijnlijk was hij ook geschrokken. "Ik ben Citrusleaf," Stelde ze zichzelf kalmpjes voor. "Met wie heb ik het genoegen?" Miauwde ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchpaw
Member
I'd be damned DPKsfdL
Max^^
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Catchpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 22:40

Catchpaw keek even naar beneden naar die hond met zijn grote bek met tanden. De gedachten dat hij daar dadelijk mee verslonden zou worden werd steeds groter. Hij hoorde naast hem weer een stem "Ik ben Citrusleaf, met wie heb ik het genoegen?" Antwoorde de poes. Door het geblaf van de hond die als maar luider werd moest hij moeite doen er iets van te horen. Catchpaw zei daarop "Oh hallo, ik heet Catchpaw. Hij kon nog net onder het geblaf uit komen. De kater antwoorde weer "Uhm, heb je een plan gevonden om te vluchten misschien?" Hij keek een beetje duf naar de grote bos bladeren die het zicht van de gestalte blokkeerde, maar bleef moedig zitten. "Kop op, die hond moet toch ooit eens weg gaan?!" Mompelde Catchpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Citrusleaf
Member
I'd be damned DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнтєєη мσσηѕ
Gender:
Rank:
Citrusleaf
BerichtOnderwerp: Re: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 22:52

Citrusleaf keek met een lichte frons naar beneden, naar de keffende hond. Zo groot was het dier niet, maar wel groot genoeg om een kat te kunnen verscheuren. Ze bleef het liefste eventjes boven zitten. Wie weet zou een Windclan patrouille ze wel kunnen komen redden. "Oh hallo, ik heet Catchpaw." Miauwde de andere kat, blijkbaar nog een apprentice. Citrusleaf knikte om aan te geven dat ze het gehoord had. "Uhm, heb je een plan gevonden om te vluchten misschien?" Miauwde de poes. "Wachten tot het dier vertrekt." Miauwde Citrusleaf kalmpjes, waarna ze zich eventjes uitrekte. "Kop op, die hond moet toch ooit eens weg gaan?!" Miauwde de apprentice. "Vast wel, als hij de interesse verliest." Reageerde Citrusleaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catchpaw
Member
I'd be damned DPKsfdL
Max^^
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Catchpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd be damned   I'd be damned Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 10:11

Catchpaw keek weer even naar beneden. En hoorde de warrior nog iets zeggen "Vast wel, als hij de interesse verliest." "Ja, maar wie weet hoe lang dat nog zal duren!" schreeuwde hij. Een paar seconde keek hij recht in de ogen van het grote beest, alsof het dier hem hoorde. "Uhm Citrusleaf, ik heb misschien een plannetje bedacht. Ik denk dat we beter kunnen rennen!" Schreeuwde de kater nog net boven de hond uit. "Als ik zeg rennen dan springen we de boom uit en vluchten we naar dat struikgewas daarachter!" Catchpaw kreeg meer hoop, maar de aanwezigheid van de hond was er nog steeds. Dat baarde hem meer zorgen. Alsof dat beest nooit opgaf leek het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'd be damned
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: