[+Frozensoul] Secret love



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [+Frozensoul] Secret love

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Specklestem
Member
[+Frozensoul] Secret love DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: [+Frozensoul] Secret love   [+Frozensoul] Secret love Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 17:46

De bruine tabby kater trippelde door het camp. Hij keek uit naar een rode vacht. Ondertussen daalde de zon. Net toen Specklepaw het wou opgeven zag hij de rode pels. Opluchting en verlangen stroomde door zijn lijf. Met stijfe poten vloog hij erop af. "Frozensoul!", snorde hij blij. Hij drukte zijn neus in haar zij. "Wat ben ik blij om jou te zien." Zijn poten tintelden van geluk. De openplek werd donker. De Silverpelt verscheen aan de hemel. "Hoe gaat het met jou?", vroeg hij nieuwsgierig.


[+Frozensoul] Secret love Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozensoul
Member
[+Frozensoul] Secret love DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: [+Frozensoul] Secret love   [+Frozensoul] Secret love Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:08

Verveeld haalde Frozensoul haar poot door haar vacht heen. Ze had vandaag veel gedaan, ze had het mos vervangen van de Elders en ze was wezen kijken bij de Medecine Cat hoe doe alles deed. Ze wist nu wat basisdingen, zoals wanneer en waarom je spinrag op een wond moest doen en nog wat andere dingen. De poes had nu een tijdje stilgezeten, en ze draaide zich om om haar rug te verzorgen. "Frozensoul!" De oranje poes draaide zich om. "Specklepaw!" Frozensoul was blij hem te zien, en ze raakte zijn neus aan. "Wat ben ik blij om jou te zien." Frozensoul straalde van geluk, Specklepaw had haar altijd geholpen toen ze nog problemen met haar poot had. Die had ze welliswaar nog steeds, en ze vond het nog steeds jammer dat ze niet kon trainen, maar ze wist dat huilen niet hielp. "Hoe gaat het met jou?" "ik ben ook blij om jou weer te zien, en met mij gaat het goed. Hard getraind vandaag? Kan je me nog wat dingetjes leren?" Specklepaw gaf altijd dingen door aan Frozensoul en ze verzonnen graag samen manieren zodat Frozensoul het ook kon.


[+Frozensoul] Secret love 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[+Frozensoul] Secret love DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [+Frozensoul] Secret love   [+Frozensoul] Secret love Icon_minitimema 7 okt 2013 - 18:09

"ik ben ook blij om jou weer te zien, en met mij gaat het goed. Hard getraind vandaag? Kan je me nog wat dingetjes leren?" Specklepaw drukte zich tegen zijn vriendin aan. "Nee ik heb nog niet echt getraint." Hij snorde en sprong op haar rug. Met ingetrokken klauwen sloegen zijn poten op haar schouders. "draai je om.", grinnikte hij tegen Frozensoul.


[+Frozensoul] Secret love Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozensoul
Member
[+Frozensoul] Secret love DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: [+Frozensoul] Secret love   [+Frozensoul] Secret love Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:04

Frozensoul voelde het warme lichaam van Specklepaw tegen zich aandrukken en ze snorde. "Nee, ik heb nog niet echt getraint." Frozensoul knikte. Natuurlijk kon Specklepaw niet iedere dag trainen, en kon zij dat ook niet. Dat was toch logisch? Opeens voelde ze een zwaar gewicht op haar rug en twee poten kwamen op haar schouders. "draai je om." Specklepaw grinnikte. Het is blijkbaar tijd om te trainen, dacht Frozensoul. Ik zal hem laten zien waar ik zo hard aan gewerkt heb! Frozensoul draaide zich niet om, nee, ze liet zich op haar rug vallen, zodat Specklepaw tussen haar en de grond klem kwam te liggen. Ze deed alsof ze haar nagels ontblootte en ze krabbelde over de buik van Specklepaw. Toen likte ze in zijn nek om aan te geven dat ze hem nu de genadebeet zou geven. "Dat ging goed! Zullen we nu de techniek doen dat ik op de grond lig? Of ben je te moe?" Ze keek Specklepaw aan en wachtte op het antwoord.


[+Frozensoul] Secret love 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[+Frozensoul] Secret love DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [+Frozensoul] Secret love   [+Frozensoul] Secret love Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:42

Frozensoul ging zo liggen dat hij geplet werd. Ze krabbelde met haar poten over zijn buik. Daarna likte ze zijn nek als een soort genadebeet. Specklepaw werd helemaal warm vanbinnen "Dat ging goed! Zullen we nu de techniek doen dat ik op de grond lig? Of ben je te moe?" De jonge kater sprong op. "Moe, ikke? Nooit!", miauwde hij enthousiast. In zijn haast viel hij recht op zijn gezicht. Hij rolde expres over en knalde tegen Frozensoul aan.


[+Frozensoul] Secret love Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[+Frozensoul] Secret love
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: