See if I care (open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 See if I care (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 19:51

Jinx keek om zich heen. Wetend dat hij in verboden terrein was, maar dat boeide hem niks. Hij wilde wel weten hoe de Thunderclanners waren, of ze ook zo agressief waren tegen buitenstanders zoals katten uit de Shadowclan. Hij zwierf nu al een tijdje hier rond, misschien een uurtje ofzo. plots hoorde hij geritsel, en met en grijns draaide hij zich om


kort i Don't care xD


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:00

Littleface opende haar kaken en snoof is diep. Ze had besloten dat ze deze dag is zou besteden aan het jagen voor de clan, aangezien ze dat al een tijdje niet gedaan had. Ze rook een zachte geur van muis en nog een geur die ze even niet kon plaatsen. Ze liep er behoedzaam op af. Het was een zoete geur, en opeens wist ze het weer. De geur van kittypet. Ze liet zich in de sluiphouding vallen. Ze sloop dichterbij en zag door de blaadjes heen een kat zitten met een verfrommelde vacht. Nog een paar meter, dan kon Littleface hem bespringen. Opeens kraakte er een takje onder haar poot. De kater draaide zich om. Littleface sprong omhoog. Ze kwam naast de kater terecht. "Wat doe je hier?"


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 17:41

Plots kwam er een Thunderclanner tevoorschijn, een grijze tabby poes. Ze sprong, en wilde waarschijnlijk op Jinx belandde, maar ze trapte op een droog takje. de zwarte kater draaide zich om en de poes belandde naast hem. Jinx grijnsde breed naar haar, ietwat uitdagend. Hij zou deze poes aardig wat problemen gaan bezorgen, besloot hij geamuseerd. Hij had vandaag een bui die je het beste kon uit leggen met het woord Yolo. "Wat doe je hier?"vroeg ze. "jullie zijn een stuk vriendelijker dan die Shadowclanners in ieder geval"Zei hij charmant grijnzend. "En wat ik hier doe?"Hij lachte zachtjes. "Lopen, natuurlijk" Hij ging zitten en keek haar afwachtend aan.


-laat sorry D; -


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 20:04

"jullie zijn een stuk vriendelijker dan die Shadowclanners in ieder geval" Hier had Littleface niks aan. Ze gromde zachtjes, terwijl de poes charmant naar haar grijnsde. "En wat ik hier doe?" Hij lachte zachtjes. "Lopen, natuurlijk." Littleface bekeek de kater is goed. Hij was best knap, ondanks dat je zag dat hij zijn vacht lang geleden verzorgd had. "Het is niet echt de bedoeling dat je hier bent," en ze knipoogte naar de kater. "Maar voordat je weggaat, mag ik toch zeker je naam wel weten? Ik heet trouwens Litteface, voor het geval het je nog zou interesseren," Littleface glimlachte flirterig, ze mocht deze kater nu al graag.


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimema 21 okt 2013 - 11:00

"Het is niet echt de bedoeling dat je hier bent,"zei de poes met een knipoog. Jinx greens charmant terug. Sure, alsof het hem boeide. "Maar voordat je weggaat, mag ik toch zeker je naam wel weten? Ik heet trouwens Litteface, voor het geval het je nog zou interesseren,"de poes glimlachte flirterig. Jinx kon een zacht gegrinnik net onderdrukken. Hij had hier veel plezier mee. "Wie zegt dat ik we ga?"miauwde hij haar toe, opnieuw op ene ietwat charmante toon. "Maar goed, omdat je zo'n schoonheid ben mag je mijn naam weten. Jinx, aangenaam"vervolgde hij met een knipoog.


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimema 21 okt 2013 - 17:24

"Wie zegt dat ik we ga?" Littleface glimlachte. "Niemand, maar het is wel de bedoeling." "Maar goed, omdat je zo'n schoonheid ben mag je mijn naam weten. Jinx, aangenaam" Littleface bloosde onder haar tabby vacht. Jinx, wat een mooie naam! "Wel Jinx, waar kom je vandaan?" Littleface ging zitten en speelde wat met een graspolletje, wachtend op een antwoord.


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 21:58

Jinx kon een volmaakte grijns net weerstaan. De poes bloosde onder haar vacht. Iets dat hem plezier gaf. "Wel Jinx, waar kom je vandaan?" De poes ging zitten en speelde met een graspolletje. Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht. " Waar ik precies vandaan kom? Dat wet ikzelf niet. Maar meestal ben ik te vinden bij de twoleg place. " miauwde hij, en in zijn woorden lag een stille hint verborgen. De poes wist nu waar ze hem kon vinden. . Hij likte zijn poot en haalde die over zijn kop. "Maar maak je geen zorgen.. Ik ben niet zoals al die vette kittypets die nooit hun huis uitkomen. Mijn eigenaar is een zwerver, ik moet mijn eigen eten verzamelen, net als jullie. " hij glimlachte charmant. "Hoe is eigenlijk het leven in een clan?"


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 9:53

" Waar ik precies vandaan kom? Dat wet ikzelf niet. Maar meestal ben ik te vinden bij de twoleg place. " miauwde Jinx. Hij likte zijn poot en haalde hem over zijn knappe kop heen. "Maar maak je geen zorgen.. Ik ben niet zoals al die vette kittypets die nooit hun huis uitkomen. Mijn eigenaar is een zwerver, ik moet mijn eigen eten verzamelen, net als jullie. " hij glimlachte charmant. "Hoe is eigenlijk het leven in een clan?" Littleface nam even de tijd om alle informatie te verwerken. Een kittycat? Normaal had ze een hekel aan kittypets, maar ze kon geen hekel hebben aan de knappe, zwarte Jinx. "Het leven in een clan is..." ze wachtte even met antwoorden. "Het leven in een clan is gezellig. Je hebt altijd veel katten om je heen. Maar, er zit ook een nadeel aan vast. Je moet je natuurlijk aan regels houden, en die zijn niet altijd even leuk." Littleface knipoogde. "En hoe ben jij bij een zwerver terecht gekomen? Was je eerst een Rogue?"


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 12:00

"Het leven in een clan is..."de poes wachtte even met antwoorden, en Jinx keek har zogenaamd met belangstelling aan. "Het leven in een clan is gezellig. Je hebt altijd veel katten om je heen. Maar, er zit ook een nadeel aan vast. Je moet je natuurlijk aan regels houden, en die zijn niet altijd even leuk."De poes knipoogde, en Jinx grijnsde breed. Hij nam de informatie in zich op, wetend dat het miscshien eens van pas kon komen. Regels, ah, dat was ook de reden waarom hij op zichzelf woonde, want regels, daar had hij een vreselijke hekel aan. "En hoe ben jij bij een zwerver terecht gekomen? Was je eerst een Rogue?"vroeg ze aan hem. Jinx schudde traag zijn kop. "Nee, mijn moeder en ik kwamen ergens vandaan, maar ze heeft me nooit verteld waarvandaan. Ik woonde samen met haar bij 'normale' twolegs. Maar mijn moeder stierf toen ik 8 maanden was, en mijn twolegs vergaten me. Ik ben weggelopen en kwam toen de zwerver tegen. En sindsdien woon ik bij hem."vertelde hij in het kort zijn verhaal. Een glimlach kwam op zijn gezicht. "Tis niet het beste leven dat je je kan voorstellen, maar goed. Ik vind het prima "vervolgde hij. Hij zei niks over dat zijn eigenaar doodziek was en dat hij daar enorm onder leed.


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 13:38

De massieve zwarte kater schudde zijn kop. Nee, mijn moeder en ik kwamen ergens vandaan, maar ze heeft me nooit verteld waarvandaan. Ik woonde samen met haar bij 'normale' twolegs. Maar mijn moeder stierf toen ik 8 maanden was, en mijn twolegs vergaten me. Ik ben weggelopen en kwam toen de zwerver tegen. En sindsdien woon ik bij hem." vertelde hij zijn verhaal. Een glimlach kwam op zijn gezicht. "Tis niet het beste leven dat je je kan voorstellen, maar goed. Ik vind het prima " Littleface knikte, en keek in de ogen van de kater. Ze zag dat er meer was, maar wat? Ze haalde haar schouders op. Als hij het niet wilde vertellen, moest hij het zelf maar weten. "Dus... Kan je een beetje jagen?'' vroeg ze nieuwschierig, en ze keek nog is in zijn ogen. Wat een prachtige ogen, je zou er zo in kunnen verdrinken... Geschrokken keek ze op toen het antwoord kwam.


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 20:58

Jinx zag dat de poes doorhad dat hij niet alles vertelde, maar zijn blik bleef kalm en zorgde er voor dat het duidelijk was dat hij het niet ging vertellen. Dat was niet iets wat iedereen hoefde te weten. De poes haalde haar schouders op, en Jinx was er blij mij dat ze niet verder vroeg. "Dus... Kan je een beetje jagen?''vroeg de poes. Ze keek hem diep aan met haar groene ogen. En in haar blik zag hij iets wat hem wel aan stond. Maar of het ook echt was.. dat wist hij niet. Daar zou hij waarschijnlijk snel achter komen.
"Ja, prima" een brede grijns was op zijn gezicht te zien. "Ik moet wel, jullie kunnen nog van de prooi van iemand anders eten. Als ik geen eten vang, sterf ik"vervolgde hij droogjes. Jinx twijfelde, maar besloot uit te proberen of het gene wat hij in haar ogen had gezien echt was. "Ene.. heb jij een partner?"


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 17:41

"Ja, prima" antwoordde Jinx en er brak een grijns over zijn gezicht uit. "Ik moet wel, jullie kunnen nog van de prooi van iemand anders eten. Als ik geen eten vang, sterf ik" vervolgde hij droogjes, en Littleface onderdrukte een glimlach. "Ene.. heb jij een partner?" De vraag kwam onverwachts, maar hij stond Little wel aan. "Nee, nooit een oogje gehad ook. Tot nu," vervolgde ze, en ze knikte naar Jinx. Zou hij het begrijpen?


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
See if I care (open) Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 21:15

"Nee, nooit een oogje gehad ook. Tot nu," zei ze en ze knikte naar Jinx. De zwarte kater moest toegeven dat hij verbaast was. voor even stonden zijn oren recht overeind en keek hij haar met grote ogen van verbazing aan. Goede verbazing.
Maar na enkele luttele secondes veranderde die houding weer precies in de 'Jinx-stand'. Een brede grijns sierde zijn snuit en zijn ogen stonden aangenaam verrast. MISSION COMPLETED.
Natuurlijk begreep hij deze overduidelijke hint. Wat de poes echter niet wist, was dat hij helemaal niks voor haar voelde, en alleen maar speelde met haar gevoelens. Om ze uiteindelijk te breken. Hijliep naar haar toe en wreef zijn kop tegen de hare. "ik moet weer terug naar de twoleg place.... Zoek je me weer op?" Murmelde hij zcahtjes in haar oor. Voorzichtig gaf hij de poes een lik over haar kop, knipoogde en spurtte toen weg. "Ik woon bij een grote boom! je zult me wel ruiken!"riep hij haar nog toe


See if I care (open) Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
See if I care (open) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: See if I care (open)   See if I care (open) Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 7:02

Littleface zag de verbazing in zijn ogen staan, en ze glimlachte zachtjes. Hopelijk zou hij haar ook leuk vinden! Toen kwam er een grijns over het gezicht van de kater, en Littleface zuchtte opgelucht. Toen kwam Jinx naar haar toe en wreef hij zijn kop tegen de hare. Littleface werd helemaal warm vanbinnen. "ik moet weer terug naar de twoleg place.... Zoek je me weer op?" Murmelde hij in haar oor, en Little knikte. "Ja, tuurlijk!" De zwarte kater gaf haar nog een lik en een knipoog, en hij rende weg. "Ik woon bij een grote boom! je zult me wel ruiken!" Helemaal in de roze wolken liep Littleface terug naar het kamp. Wat was ze blij!

Topic UIT.


See if I care (open) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
 
See if I care (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: