OPEN



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 8:26




Gleampool keek rustig om zich heen. De zon scheen teder op zijn dunne vacht en een fris lentebriesje woelde er doorheen. Hij raapte de mollige muis voor zijn poten op. Rond deze tijd van het jaar was iedereen in de clan mollig en weldoorvoed, net als de prooi die hij ving. Hij begroef de muis aan de boomwortel die hij tot zijn prooi-begraafplaats had gedoopt. Hij rekte zich uit en een grote geeuw verliet zijn wijd opengesperde mond.






OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderpaw*
Member
OPEN DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 17:01


OPEN Adderpeltvector1_zps0042a6da
Adderpaw ketste boos met zijn voorpoot een steentje weg die in een doornstruik verdween. Raindance was vreselijk als mentor. Hij had gedacht dat ze wel los zou komen als ze eenmaal bezig waren maar .. Hij herinnerde zich die blik toen hij haar aanviel en hoe zij had gereageerd. Ook de blik van pure verveling. Hij kon niets goed doen! Maar hij was beter. Hij stopte met lopen toen hij een geur oppikte. Voorzichtig loerde hij om de boomstam heen en zag hij Gleampool iets begraven. Toen hij zich de rug er naar toekeerde keek Adderpaw heel lang naar de plek waar hij de prooi begraven had. Misschien was het wel iets moois .. Voorzichtig zonder zijn clan genoot te alarmeren groef hij het heel stil en langzaam op. Toen hij zag dat het een muis was snoof hij innerlijk. Dat kon hij beter .. maar hij kon het natuurlijk naar de clan brengen en .. Hij pakte het op en draaide zich om. Geluidloos verdween hij in de struiken ..


Mood: Rebels, uit op problemen|| Tag: Kingslayer!



So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


OPEN 2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
OPEN DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 17:09



Littleface liep het kamp uit, op jacht. Ze had al een tijdje niet gejaagd, en het was wel de bedoeling dat ze dit óók deed. Ze opende haar kaken en snoof diep. Er was redelijk veel prooi, en dat maakte Littleface opgewekt. Littleface liep een geur achterna. Merel. Dat was het lekkerste dat Littleface ooit op had, merel. Ze merkte veel vogels op in een grote boom, waar de boomwortels uitstaken, en ze klauwde haar nagels in de boom. Zo klom ze omhoog, tot ongeveer één tak hoger dan de vogels. Ze blies hard, zodat de vogels opschrokken en omhoog vlogen, naar haar toe. Een merel had ongeluk, en vloog net langs Littleface. Deze sloeg haar nagels in de vleugels, waardoor de merel weer naar beneden viel, en Littleface sprong de bruine vogel achterna. Ze zweefde even in de lucht en ze hapte naar de doodsbange vogel, die in haar bek kwam. Toen stak ze een poot uit, sloeg haar nagels in de laatste tak en zo bleef ze hangen. Ze deed nog een klauw in de tak en ze hees zichzelf omhoog. Tevreden over haar werk bekeek ze haar prooi. Het was een dikke merel, dat was mooi. Littleface sprong behendig van de tak af en ze begroef haar prooi. Toen ze zich omdraaide, zag ze een knappe tabby. Het was Gleampool.

OPEN 2h5n05v


OPEN 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 17:45




Rustig trippelde hij terug naar de boom die hij al zo goed kende hat hij hem een naam was beginnen geven. Aan de wortel lag een hoop omgewoelde aarde. een zacht gegrom steeg op uit zijn keel, zijn muis was weg. Gleampool kon wel tegen een stootje, maar als er iets was dat hij niet kon hebben was het prooidiefstal. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof de geuren rondom hem op. Een zacht gegrom steeg op uit zijn keel toen hij Adderpaw's geur ontdekte. Nog redelijk vers. hij was 'beroofd', door een clangenoot. De grijze kater draaide zich om. Vanbuiten leek hij vriendelijk en rustig, zoals altijd, maar vanbinnen kookte hij van woede. Een eindeje verder zag hij Littleface, een andere warrior staan. "Dag Littleface", zei hij vriendlijk, zoals gewoonlijk.





OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
OPEN DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 18:59



"Dag Littleface" Gleampool glimlachte naar Littleface. "Ehh.. Hoi! Ik rook Adderpaw hier ook in de buurt, is hij niet bij jou?" Littleface glimlachte terug. Ze wist dat Adderpaw zijn mentor niet leuk vond, en ze had medelijden met de jonge kater. De training moest leuk zijn, ook al moest er ook wel discipline zijn. "Ik heb net een vogel gevangen," Littleface wees met haar staart naar de plek waar ze haar vogel begraven had "Maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Heb je zin om samen te jagen?" De norse poes werd vrolijk door Gleampool, gewoon omdat hij ook altijd vrolijk was.

OPEN 2h5n05v


OPEN 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:24




"Ehh.. Hoi! Ik rook Adderpaw hier ook in de buurt, is hij niet bij jou?", antwoorde ze. Gleampool schudde zijn hoofd. De tanden van de grijze kater knarste toen hij de naam van de jonge apprentice hoorde. "Ik heb net een vogel gevangen," glimlachte ze, terwijl ze met haar gestreepte staart naar een plekje met omgewoelde aarde wees. "Maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Heb je zin om samen te jagen?", glimlachte ze. "Natuurlijk, waarom niet?", vervolegde hij glimlachend. Hij besloot hetgene over Adderpaw maar wat achterwege te laten, hij had geen zin om Littleface's humeur te verpelten als ze eens goed gezind was. Daar zou hij nog eens face to face met de apprentice over praten.






OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
OPEN DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:46



"Natuurlijk, waarom niet?" Littleface knikte vriendelijk en ging de kater voor. Ze was al van plan geweest om naar de tallpines te gan, en ze hoopte dat Gleampool dit ook wilde. "Is het goed als we naar de tallpines gaan? Er is daar altijd wel veel prooi met Newleaf..."

~Flut


OPEN 2h5n05v



OPEN 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
OPEN DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:46




Flyleaf liep rustig door het met dauw bedekte bos, het was redelijk koud en sommige bloemen hadden wat frost op ze.
Voorzichtig om niets te raken trippelde ze om de bloemen heen en klom in een boom. Hier kon ze goed jagen op eekhoorns, maar was ze lastig te zien voor anderen. Iets wat Flyleaf helemaal niet erg vond op het moment, ze was moe en prikkelbaar, maar wilde niemand pijn doen. En daarom zat ze hier.
Ze stond stil, verderop in de boom ritselde wat blaadjes, misschien zat daar wat. Voorzichtig en behoedzaam klom ze hoger, ze hield helemaal niet van bomen, maar daar dacht ze op dit moment liever niet aan. Zachtjes klom ze de tak op waar de blaadjes ritselden, ze snoof en rook meteen prooi. Een eekhoorn om precies te zijn. Waarschijnlijk een dunne eekhoorn, want wie wist er zo kort na Leaf-Bare een dikke te vinden? Maar het maakte haat niet zoveel uit. Prooi was prooi, en prooi was goed. Goed voor kittens, goed voor elders, goed voor Warriors.
Ze sloop naar de eekhoorn toe, en sprong net te laat. Met een grote zwaai van haar klauw wist ze hem nog net te krijgen. Maar de zwaargewonde eekhoorn viel naar beneden, en zij er bijna achteraan! Nog net wist ze zich vast te grijpen, met haar klauwen diep in de stam wist ze zich vast te houden, maar lang zou ze het niet volhouden.
Voorzichtig probeerde ze zich omhoog te trekken, ze kreunde, het lukte niet, de wonden die een tijd geleden door een das waren gemaakt waren nog niet volledig genezen, en dat kwam haar niet goed van pas.
Plotseling hoorde ze naderende stemmen. Gelukkig, iemand zou haar zien sterven. Het was zeker weten Gleampool, die ze herkende aan haar stem. Ook haar vriendin Littleface was er, die kon haar vast helpen.
"Gleampoool! Littlefaaacee! Ik zit hier, in de boom!! Ik ga vallen! HELP!"




OPEN Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
OPEN DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 17:25



Littleface liep samen met Gleampool richting de tallpines, en ze praten ondertussen gezellig door. Littleface voelde zich fijn en op haar gemak bij Gleampool, en ze wilde wel vaker met de kater omgaan. Opeens hoorde ze een zachte, verre stem. "Help!" Littleface spitste haar oren. Ze herkende de stem ergens van... Het was Flyleaf! Wat zou er aan de hand zijn? "Gleampoool! Littlefaaacee! Ik zit hier, in de boom!! Ik ga vallen! HELP!" Met grote ogen rende Littleface op de kant van de stem af. Ze opende al rennend haar kaken en snoof, om uit te maken waar Flyleaf was. Het was niet ver meer. Nu hoorde ze een duidelijkere stem. Littleface keek rond, op zoek naar Flyleaf, maar ze zag haar nergens. Toen keek ze omhoog. Daar zag ze Flyleaf bungelen, aan de eenaarlaagste tak van een boom. "Flyleaf? Wat doe jij nou?" Littleface vond het komisch hoe haar vriendin daar doodsbang hing, en dat zijzelf nog van de eenaarhóógste tak afgesprongen was en zo een vrije val gemaakt had. Littleface deed haar nagels uit en ze klom de boom in, naar Flyleaf. Daar ging ze op een tak zitten. "Jij bent ook niet echt voor de boom gemaakt, hé?" grapte Littleface en ze trok Flyleaf omhoog. Geamuseerd slaakte ze een Mrauw. "Je had mij moeten zien net, ik sloeg mijn nagels uit, sloeg ze in een vogel, en deed een vrije val vanaf de eenaarhoogste tak! Ik kon me nog net vasthouden aan een andere tak toen ik de vogel had voordat ik te pletter zou vallen!" Littleface had niet door dat ze ontzettend aan het opscheppen was, het was voor haar de bedoeling dat ze gewoon een verhaal vertelde in plaats van opscheppen. Hopelijk snapte Flyleaf dit.

~Notes: Is er een beginnende relatie voor Gleampool en Littleface of niet? Very Happy

OPEN 2h5n05v


OPEN 25f1v7n
PitaPata Cat tickers


Laatst aangepast door Littleface op di 8 okt 2013 - 17:26; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Notes x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 18:43

"Is het goed als we naar de tallpines gaan? Er is daar altijd wel veel prooi met Newleaf...", vroeg Littleface. "goed idee", grijnsde hij. Tustig trippelde ze verder en praatten ontertussen nog een beetje. "Help!", Gleampools oren draaide zich niaar de richting van het geluid. Hij herkende de stem als die van Flyleaf. "Gleampoool! Littlefaaacee! Ik zit hier, in de boom!! Ik ga vallen! HELP!". Als een pijl scheerde Gleampool naar de richting van het geluid. Zijn oog viel op een rosse bol vacht die in een boom die wat verder stond bungelde. Hey was Flyleaf. "Flyleaf? Wat doe jij nou?" greinsde de gestreepte poes. Ze klom in de boom en ging op de tak waar Flyleaf aanbungelde zitten. "Jij bent ook niet echt voor de boom gemaakt, hé?", grapte de gestreepte poes. Gleampool klom de boom in, hij was juist niet op tijd om mee Flyleaf omhoog te trekken. "Je had mij moeten zien net, ik sloeg mijn nagels uit, sloeg ze in een vogel, en deed een vrije val vanaf de eenaarhoogste tak! Ik kon me nog net vasthouden aan een andere tak toen ik de vogel had voordat ik te pletter zou vallen!", blufte de rosse poes. Gleampool rolde grijnzend met zijn ogen. "Oké dan, gaan we nu jagen of niet?", vroeg de gestreepte kater.

-Gleampool heefd al een partner XD



OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
OPEN DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 19:19

Flyleaf keek naar Littleface die haar optrok en grinnikte, inderdaad ze was niet verzot op bomen, maar dankzij de spanning in haar buik kon ze even niets zeggen. Ze glimlachte toen Littleface het verhaal over de vogel vertelde, en keek naar Gleampool die erbij was komen staan. Ze slikte het nare gevoel van daarnet weg en zei verlegen "Dankjulliewel, ik was echt heel bang.." Ze gaf beiden een lik over de wang en racete na de woorden van Gleam, weg door de bomen.
"Wie het laatste bij de Owltree is met prooi is een muizenkeutel!" riep ze, en schoot weg.
Ze trippelde over het zachte mos, en dronk wat van de dauw die erop lag. Ze zou snel genoeg bij de Owltree aankomen. Eerst nog wat prooi vinden...

~ Flut.. Sorry...


OPEN Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 20:11

"Wie het laatste bij de Owltree is met prooi is een muizenkeutel!", riep Flyleaf voordat ze wegracette. "Wel...", begon de grijze kater serieus tegen Littleface. "Ik ben alvast geen muizenkeutel!", riep hij achterom terwijl hij de boom uitsprong en wegrende. Hij vertraagde toen de geur van muis zijn neus binnentrok, een eindje verder zat er zo'n bruin diertje wat regenwater uit een plas op tes slurpen. Soepel zakte de grijze kater in sluiphouding en kwam langzaam dichterbij. Per ongeluk trapte hij op een takje, toen de muis opkeek stuifde hij onhandig vooruit en wist de muis nog tussen zijn tanden te krijgen. Toen rende hij verder naar de Owltree, daar zou hij vast nog wel wat prooi vinden. Hij had Flyleaf pas gezien toen hij bijna tegen haar aanbotste. "Euh, sorry, ik moet echt beter uitkijken", zonder op een antwoord te wachten rende hij verder naar de boom.

-Flut, dit kon echt beter DX



OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
OPEN DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 20:32

Ze schrok op toen ze Gleampool zag die bijna tegen haar aanrende. "Euh, sorry, ik moet echt beter uitkijken", "Inderdaad!" riep ze hem grinnikend na. Waarna ze snel op zoek ging naar prooi.
De geur van eekhoorn deed haar watertanden, en niet veel later liep ze met het dikke beest tussen haar tanden naar de Owltree. Gelukkig was alleen Gleampool er nog, maar Flyleaf hoorde voetstappen dichterbij komen. Ze begon te hollen terwijl ze op hetzelde moment de eekhoorn boven de grond probeerde te houden.
De poes rende met de prooi klunzig in haar bek naar de Owltree, en stopte pas toen ze tegen Gleampool aan tot stilstand kwam. "Nu staan we quitte" grapte ze, terwijl ze tussen de bomen door op zoek was naar Littleface.
"Enne, hoe gaat het met Spottednose?"


OPEN Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
OPEN DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 13:16

Rustig rekte de grijze kater zich uit. Hij had bij de Owltree nog wat muizen weten vast te krijgen, die hij expres niet had begraven, zodat de andere konden zien dat hij er niet zonder prooi was. Toen voelde hij hoe er iets of iemand tegen hem aanbotste. "Nu staan we quitte", hoorde hij de rosse poes zeggen. "Oké dan", grijnsde de gestreepte kater terwijl hij met zijn ogen rolde. "Enne, hoe gaat het met Spottednose?", vroeg Flyleaf. "Goed", miauwde Gleampool. "Het is best vreemd", begon hij. "Eerst kenden we elkaars namen amper, en nu...", hij maakte zijn zin niet af.

-vreselijke post DX



OPEN Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
OPEN DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 16:42

Hij keek haar aan, "Goed, het is best vreemd, eerst kenden we elkaars namen amper, en nu..." Ze keek hem begrijpend aan, zelf had ze nog nooit de drang voor een mate ondervonden, en als ze dan iemand leuk vond kwetste die haar alleen maar. Dus had ze besloten om doei te zeggen tegen dat leven, tenzij ze de ware tegen zou komen natuurlijk...
Ze keek weer naar de kater, hij was stilgevallen, ze snapte hem wel. het was vreemd om iets, wat je normaal niet kon uitdrukken, nu onder woorden moest brengen. "Sorry, misschien was het een te lastige vraag." Zei ze dus maar, met nadruk op het woordje 'te' om hem te klieren.
Opnieuw tuurde ze door de bomen, waar bleef Littleface? Ging het wel goed met haar? Misschien was ze verdwaald. Flyleaf grinnikte, die poes, verdwaald? Kom op zeg! Nee, Littleface had vast gewoon moeite met prooi vinden.
Maar naarmate de tijd begon te verstrijken werd Flyleaf daar steeds minder zeker van...


@Hanna, het kan erger... look at my post!


OPEN Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
OPEN DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: OPEN   OPEN Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 17:46



"Wie het laatste bij de Owltree is met prooi is een muizenkeutel!" Littleface knikte en begon te rennen. Ze rende en ze rende, op naar de Owltree. Ze was de geurspoor van de andere al snel kwijtgeraakt en ze genoot van de snelheid waarmee ze rende. Opeens werd ze met een smak aan de kant gegooid. Het enige wat ze nog zag, was een partij katten, en toen werd alles zwart..

OCC: Geen idee wat er met Littleface gebeurt, verzin maar wat, wie de katten zijn etc Littleface mag niet al te gewond raken of dood.

OPEN 2h5n05v



OPEN 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: