I'm hungry {Spottednose}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm hungry {Spottednose}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gleampool
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimema 7 okt 2013 - 17:53




Opgetogen trippelde de grijze kater naar de prooistapel. Honger teisterde zijn maag. Hij was al heel de dag lang bezig geweesd met het achtervolgen en vermoorden van muizen en konijnen. Bij de stapel gekomen, stond hij even stil, rekte zich uit en liet een grote geeuw zijn wijd open gesperde mond verlaten. De grijze kater koos een mollige vink die hij eerder had gevangen van de stapel en trippelde naar een van de uithoeken van het kamp waar hij naast Spottednose ging zitten. "Hallo", grijnsde hij charmant. "Hoe was jou dag?",







I'm hungry {Spottednose} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 13:24

Spottednose zag hoe Gleampool het kamp binnenkwam met zijn bekje vol verse prooi. Ze zag hoe hij zich rekte en met een mollige vink in zijn mond naar haar kwam. 'Hallo, hoe was jou dag?' Grijnsde hij charmant. 'Goed, zeker nu jij hier bent.' Zei ze terwijl ze hem een knipoog schonk. 'Ik zie dat je veel gevangen hebt vanmorgen, het woud komt eindelijk weer tot leven na leafbare.' Zei ze tevreden. Ze hield veel meer van newleaf dan van leafbare. Leafbare vond ze maar donker, steeds regen of sneeuw, weinig prooi, maar ze had er wel de liefde van haar leven in gevonden en dat zou ze nooit meer vergeten.


I'm hungry {Spottednose} 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 17:13

"Goed, zeker nu jij hier bent.", knipoogde de zwart-witte poes, Gleampool kon na dat antwoord geen grijns onderdrukken. "Ik zie dat je veel gevangen hebt vanmorgen, het woud komt eindelijk weer tot leven na leafbare", zei ze tevreden. "Gelukig maar, ik snap niet wat sommige katten zo leuk vinden aan sneeuw", miauwde hij, terwijl hij terrugdacht aan alle momenten dat hij half-bevroren terugkwam van zijn jacht.

-flut DX



I'm hungry {Spottednose} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 16:08

"Gelukkig maar, ik snap niet wat sommige katten zo leuk vinden aan sneeuw" Spottednose grijnsde bij zijn opmerking. "Hé, het zijn de enige manen waarin je andere vol sneeuw kunt gooien zonder ruzie te krijgen." Zei ze terwijl ze met haar poot denkbeeldige sneeuw in zijn snoet gooide. De donderclanpoes ging rechtop zitten en rekte zich van kop tot staart uit. "Zin om even buiten het kamp rond te lopen? Ik heb wel zin om eens mijn poten te strekken." Zei ze terwijl ze hem verleidelijk wenkte met haar inktzwarte staart.

sorry laat en kort ;s


I'm hungry {Spottednose} 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 16:22




"Hé, het zijn de enige manen waarin je andere vol sneeuw kunt gooien zonder ruzie te krijgen.", antwoorde ze grijnsend terwijl ze met haar poot denkbeeldige sneeuw in zijn gezicht smeet. "Behalve als ik die andere ben", grijnsde hij terwijl hij met zijn ogen rolde. "Zin om even buiten het kamp rond te lopen? Ik heb wel zin om eens mijn poten te strekken.", zei ze, terijl ze hem met haar zwarte staart wenkte. "Natuurlijk", miauwde hij, voordat hij geeuwend en strekkend opstond.


geen probleem^^ gaan we een vervolg topic maken?





I'm hungry {Spottednose} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
I'm hungry {Spottednose} DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: I'm hungry {Spottednose}   I'm hungry {Spottednose} Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 16:39

Spottednose keek hoe gleampool zich rechtop hees. Ze kon nog altijd niet geloven dat zo'n geweldige kater iets voor haar voelt! Ze liep al richting de uitgang. Ze was in haar uiterste nopjes sinds bekend was dat hij ook van haar hield. "true love, true love, it must be true love..." Het twoleg liedje dat ze had opgepikt toen ze langs hun hekkens ging gaan jagen speelde zich af in haar hoofd. Ze keek over haar schouder, naar haar true love en grijnsde tevreden.

ja is goed ^^


I'm hungry {Spottednose} 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm hungry {Spottednose}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: