[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [The Final Prophecy] We need help!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] We need help!   [The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 14:54


Stormstar keek met beheerste blik naar Eaglewing. Hij luisterde gespannen naar de woorden van de jonge warrior, die hij maar al te graag wilde horen. ''Het Skyclan gebied is in rook opgegaan door een hevige brand. Hierbij is Duststar om het leven gekomen,'' zei hij met een bedroefdheid in zijn ogen. Stormstar slikte, een schok ging door hem en de hele clan heen bij de woorden van deze buitenstaander. Duststar was een goed leader geweest. Vaak had Stormstar als jonge kat tegen hem opgekeken hoe hij zijn clan kon leiden tot het bittere einde. Nu was het einde dus in zicht, wat was er dat Starclan boos had gemaakt? Of lag het niet aan Starclan en had de wereld zelf iets met hun, moesten ze ergens voor boeten. Stormstar wist et echt niet en er was nu ook geen tijd om daar over na te denken. Hij voelde de wind door zijn vacht strijken en slaakte een diepe zucht. Daarna keek hij hij Eaglewing weer aan. ''Het spijt me zeer te horen, dat Duststar is omgekomen bij deze tragedie. Might Starclan light his path.'' sprak hij met zachtere toon, een glimp van wederzijds respect tegenover de oude leader.''Silverfang heeft nu de leiding overgenomen en de Clan is naar Fourtrees gevlucht omdat we nergens anders heen konden,'' zei hij tenslotte, Stormstar knikte bij zijn woorden. Goed, dan waren ze nu dus op een veilige plek en niet op onbevoegd territorium. Opeens drong hem een poezen geur door die hem erg bekend voorkwam. Hij keek om bij haar woorden.  "Wat als het een valstrik is..?" sprak Appleblossom. Stormstar fronste. Ze had wel gelijk, de optie was mogelijk. Alleen, de angstige blik in Eaglewings ogen, het natte roet op zijn vacht en de intense vuurlucht die overal hing.. Stormstar sloot enkele seconden zijn ogen om zijn hoofd leeg te maken. ''Te zien aan de geur die hier hangt, en hoe Eaglewing er uit ziet.. Ik moet hem wel geloven.'' zei Stormstar als besluit. "Wat moeten we doen?" hoorde hij Duskcloud zeggen. Dat was wat Stormstar ook dacht, er moest hier een oplossing voor zijn. Even verderop hoorde hij wat over Starclan, maar dat had te maken met de vraag waar hij later over zou nadenken. "Zijn... zijn er nog andere katten overleden?" hoorde hij de vraag van Beautysoul, ze klonk nogal dringend. Stormstar keek nu ook met licht vragende blik naar Eaglewing, ''Ik heb nog niet van andere ongevallen gehoord, maar zeker weten doe ik het niet,'' probeerde hij voorzichtig te zeggen. ''Het was nogal een chaos,'' zei hij erachter aan. Stormstar knikte en had nu al meer informatie. Hij wilde hier meer van weten. Opeens had hij een besluit en keek zijn clan rond. 'Alle aandacht graag. Ik ga met Eaglewing mee naar de Fourtrees. Sommige warriors zullen in het kamp blijven, zodat het niet onbeschermd is. Vrijwilligers mogen zich bij mij voegen.'' zei hij vastbesloten. Als laatst keek hij Eaglewing weer aan. ''We zullen kijken wat we kunnen doen.''


[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] We need help!   [The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 11:53




''Ik heb nog niet van andere ongevallen gehoord, maar zeker weten doe ik het niet,'' Ze voelde al hoe haar poten aan het trillen waren, het kon nog oke zijn. Een verlichtende, trillende zucht verliet haar mond. ''Het was nogal een chaos,'' zei de kater daar nog achter aan. 'Alle aandacht graag. Ik ga met Eaglewing mee naar de Fourtrees. Sommige warriors zullen in het kamp blijven, zodat het niet onbeschermd is. Vrijwilligers mogen zich bij mij voegen.'' zei hij vastbesloten. Als laatst keek hij Eaglewing weer aan. ''We zullen kijken wat we kunnen doen.'' Ze keek op, zij moest en zou meegaan. Ze liep naar haar leader. "Stormstar, ik weet het, ik ben een Queen. Maar dat houd me niet tegen om mee te gaan. Alsjeblieft, laat me meegaan.." vroeg ze aan de kater, haar blauwe ogen vol hoop. Nog steeds had ze waterige, ongeruste ogen. Ze zat in haar hoofd nog immers met haar ex-partner Oddeye. De vader van haar kittens. Ze moest hem gewoon zien om te weten dat hij oke was.


Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] We need help!   [The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 14:25

Stormstar keek de clan rond. ''Alle aandacht graag. Ik ga met Eaglewing mee naar de Fourtrees. Sommige warriors zullen in het kamp blijven, zodat het niet onbeschermd is. Vrijwilligers mogen zich bij mij voegen.'' zei hij op vastbesloten. Zijn blik eindigde bij Eaglewing. ''We zullen kijken wat we kunnen doen.'' zei Stormstar. Het vleugje hoop deed Eaglewing goed. Zijn ogen waren geruster en dankbaar. ''Dankje,'' klonk zijn stem.



“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] We need help!   [The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 22:34

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

In een staar staarde hij de witte poes aan. Wie was zij? En waarom dacht hij haar zo te herkennen? Hij slikte en wilde op haar af lopen om het haar te vragen, want zo was Wolfkit, hij zou alles vragen, in wat voor situatie hij ook zat. Hij wilde net opstaan toen zijn moeder hem een vraag stelde. "Ben je oke?" Hij keek haar een beetje verward aan, waarna hij zijn hoofd kort schudde en zichzelf herstelde. ”Ja, ik ben oké!” Hij keek zijn moeder aan, maar het klonk niet erg overtuigend. ”Ik ga wel terug de den in.. ik heb geen zin in deze chaos.” Miauwde hij, richtend op de vreemde katten die het kamp ingekomen waren. Toch was het eigenlijk iemand anders die hij bedoelde; die witte kattin die hij zo herkende maar wiens naam hij niet wist. Hij draaide zich om en verdween in de Nursery.

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
[The Final Prophecy] We need help! - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[The Final Prophecy] We need help!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: