A Kittypet Whit A Dream [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Kittypet Whit A Dream [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudpelt
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 15:45

Cloudpelt

De jonge poes rekte zich uit toen ze ontwaakte. Ze schudde haar haren even uit en geeuwde. Ze keek rond en knipperde met haar oge tegen het licht. Na een tijdje werd het beeld duidelijker. Teleurgesteld liep ze op de tweebeen af die eten klaarzette voor haar. De tweebeen aaide haar en Cloudpelt begon te spinnen. Ze at rustig haar bakje leeg en ging op de vensterbank zitten. Cloud hoorde niet dat haar tweebeener haar naam riep. Toen de tweebeen een gebaar deed dat ze door de weerspiegeling van de ruit zag sprong Cloud van de vensterbank en liep spinnend naar de tweebeen toe. De tweebeen pakte haar op legde de poes op zijn schoot. Ze spinde nog een tijdje en sprong van zijn schoot en liep door de kattenluik naar buiten. Ze rende richting het donderpad en daar stopte ze. "Jakkes!"bromde de poes toen ze de geur rook. Ze zuchtte en keek naar het bos achter het donderpad. Haar droom zou toch niet uitkomen. Ze droomde elke dag dat ze in het wild zou kunnen leven en krijger te worden! Ze draaide zich om en draafde in een rustige tempo terug naar de tuin.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

A Kittypet Whit A Dream [Open] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Avril
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:07

Avril was aan het rondzwerven in de twolegplace. Ze had al even niet meer gegeten. De poes zat zelfs er aan te denken om kittypet voer te eten als ze de kans kreeg. Ze zag een witte kittypet langs haar voorbij rennen. Na een paar seconden ging ze voorzichtig naar de tuin in de hoop dat er daar eten stond. De lichtrosse poes stond alert in de tuin. Ze rook alert voor de geur van tweebenen. Plots rook ze dat de witte kittypet terug kwam. Ze wou wegrennen uit de tuin. Maar ze was te laat,de kittypet stond al in de tuin. Avril ging met bange ogen achteruit tot ze tegen een struik stond. "I- Ik k- kom niks stelen."zei ze al stotterend en met een bange stem. Ze hoopte dat de kittypet vriendelijk was en haar met een waarschuwing gewoon weg liet gaan. De vorige keer dat dit was gebeurt was ze aangevallen door de kittypet. De wond op haar flank was nog steeds niet helemaal genezen.


A Kittypet Whit A Dream [Open] 2lw3csw
People love me and people hate me,but...if you do hate me,you're the loser,not me.
Avril Lavigne stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:17

Ze sprong behendig over bomen en takken. Ze rende door de struiken. Ze snoof de geur van de twoleg's op en trok even een teleurgestelde blik. Ze rende naar een van de bakstene huisjes en sprong over het hek. Ze lande in de tuin en een geur van een andere kat drong haar neus binnen. Behoedzaam draaide ze zich om en keek naar de lichtrose poes die bang achteruit stapte tot in de struiken. Ze stotterde dat ze niks kwam stelen. Cloud ontspande zich en keek met haar twee kleurige ogen naar de poes. "Maakt niet uit. Pak maar wat je wilt. Het maakt voor mij niks uit als mijn kom leeg is door een andere kat. Ik jaag liever op muizen."stelde ze de poes gerust. "Ik ben trouwens Cloudpelt."stelde de jonge witte poes zich voor. Met vriendelijke en rustige ogen keek ze naar de kat. "wacht even ik ben zo terug."zei ze en rende even naar binnen. Ze ging voor haar bakje staan en miauwde hard. De tweebeen zuchtte en vulde het bakje en zette die weer neer. De tweebeen gaf me nog een snelle aai waarna hij het huis uit ging en in de buik van een monster verdween. De poes rende weer naar buiten naar de andere poes. "Mijn tweebenen zijn weg. Er staat vers eten,volg me maar"Zei Cloud nog steeds rustig en vriendelijk.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

A Kittypet Whit A Dream [Open] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Avril
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:29

De kittypet keek rustig en vriendelijk naar haar. Avril ontspande een klein beetje. "Maakt niet uit. Pak maar wat je wilt. Het maakt voor mij niks uit als mijn kom leeg is door een andere kat. Ik jaag liever op muizen."zei de poes op een geruststellende toon. "Ik ben trouwens Cloudpelt."zei de witte poes. "Ik ben Avril."zei ze al wat rustiger. "wacht even ik ben zo terug."zei de poes. Ze rende het huis binnen. Avril kwam traag vanonder de struik vandaan. Haar wond was weer aan het bloeden. Met een paar snelle likken likte ze het bloed van haar vacht. Ze zag door het raam een tweebeen voorbij lopen. Instinctief dook ze omlaag. Ze zag dat Cloudpelt weer naar buiten kwam lopen. Met bange ogen keek ze naar de deur,half verwachtend dat de tweebeen in de tuin zou komen. "Mijn tweebenen zijn weg. Er staat vers eten,volg me maar"zei Cloud vriendelijk. "W- Weet je het zeker dat ze weg zijn."zei Av met een benepen stem. Voorzichtig en uiterst alert liep ze naar de poes toe met haar ogen nog steeds gericht op de deur. De poes had plots door dat ze aan het rillen was.


A Kittypet Whit A Dream [Open] 2lw3csw
People love me and people hate me,but...if you do hate me,you're the loser,not me.
Avril Lavigne stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:45

"Ik ben Avril."zei ze al wat rustiger. "Aangenaam"antwoorde Cloud bleefd.Ze was naar binnen verdwenen en na een tijdje was ze terug. "W- Weet je het zeker dat ze weg zijn."vroeg de poes. "Ja ze zijn net weggegaan in die monster"legde Cloud vriendelijk uit. Ze zag dat Avril voorzichtig en uiterst alert op haar afliep. Nu merkte de poes ook dat Avril aan het trillen was. "Ze zijn echt weg."zei ik geruststellend. Ze bleef voor de kattenluik staan. "Wees maar niet bang. Niemand zal je iets aan doen."verzekerde de jonge kat haar.Geduldig wachtte ze tot de poes dichter kwam en dook toen door de kattenluik naar binnen waar ze wachtte op de kat. De poes leek er gespannen uitgezien en ze had de wond opgemerkt maar er niks overgezegd. Ze had de geur van de kat nog nooit geroken dus ze zou nieuw zijn hier.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

A Kittypet Whit A Dream [Open] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Avril
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:57

"Ja ze zijn net weggegaan in dat monster"legde Cloudpelt vriendelijk uit. Avril haar wond was nog steeds aan het bloeden. Ze likte nogmaals het bloed weg. "Ze zijn echt weg."zei de poes. De kittypet liep naar het kattenluik en bleef staan; Avril keek argwanend naar het luik. "Wees maar niet bang. Niemand zal je iets aan doen."verzekerde de jonge kat haar. Avril kwam alert naar de poes. De kittypet was al naar binnen gegaan. De lichtrosse poes kwam binnen. Bang keek ze rond,alert voor de tweebenen. Ze zag een paar meters voor haar een voerbak staan. Haar maag knorde als teken dat ze honger had. Ze keek naar Cloudpelt voor toestemming. "Waarom heb je eigenlijk een clannaam terwijl je een kittypet bent?"vroeg ze aan de poes.
OCCAvril heeft een trauma door tweebenen daarom is ze zo angstig en alert


A Kittypet Whit A Dream [Open] 2lw3csw
People love me and people hate me,but...if you do hate me,you're the loser,not me.
Avril Lavigne stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 17:07

Cloud zag dat de poes argewand naar binnen liep en behoedzaam rondkeek. Toen ze naar de kattenbak keek hoorde ze dat haar maag knorde.Cloud knikte als teken van 'eet maar.Alles is voor jouw'."Waarom heb je eigenlijk een clannaam terwijl je een kittypet bent?"vroeg Avril. Deze vraag had Cloud niet verwacht en schrok dan ook. Deze vraag beviel haar totaal niet en even overwoog ze om een ander onderwerp te kiezen maar ze wist er geen. "Ik weet het niet.Misschien zat ik vroeger wel in een clan maar ik weet het echt niet."Zei Cloud."Maar bovendien hoop ik elke dag dat ik bij een clan mag horen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik glip straks of morgen het huis uit en ga proberen over het donderpad te gaan en in het bos wat rond te gaan zwerven."Legde de jonge Cloud uit.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

A Kittypet Whit A Dream [Open] Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Avril
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 20:19

Cloud knikte naar haar als teken dat ze mocht eten. Op een drafje liep ze naar de eetbak en begon het eten op te schrokken omdat ze al een week niet meer gegeten had. Avril zag dat Cloud schrok van haar vraag. "Ik weet het niet.Misschien zat ik vroeger wel in een clan maar ik weet het echt niet."zei de poes. "Maar bovendien hoop ik elke dag dat ik bij een clan mag horen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik glip straks of morgen het huis uit en ga proberen over het donderpad te gaan en in het bos wat rond te gaan zwerven."legde de poes uit. "Ik snap wat je bedoelt."zei Av. "Vroeger had ik ook altijd gedroomd om in het wild te leven en kijk wat er van me geworden is. Ik ben nu een armzalige loner zonder vrienden of familie."zei ze somber. "Weet je,ik was vroeger ook een kittypet."zei Av tegen de poes. Ze herrinnerde haar leven als een kittypet alsof het gisteren was. De lichtrosse poes keek afwezig en somber naar haar poten.


A Kittypet Whit A Dream [Open] 2lw3csw
People love me and people hate me,but...if you do hate me,you're the loser,not me.
Avril Lavigne stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
A Kittypet Whit A Dream [Open] DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: A Kittypet Whit A Dream [Open]   A Kittypet Whit A Dream [Open] Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 18:26

Grey liep door de twoleg place. Hij was gisteren aangekomen. Hij had zijn zus even alleen op het territorium achtergelaten, om even rond te kunnen lopen. Toen hij bij een huis aankwam zag hij twee poezen voor het huis zitten. 'Hallo' zei hij.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Kittypet Whit A Dream [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: