Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sharing Tongues || When the sun sinks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shinepaw
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 8 moons «
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 14:45

Shinepaw
"Ja, dat klinkt heel erg leu-" begon Poppypaw, toen er opeens een kleine, rode gedaante bij hen kwam staan. ''Hoi!'' Miauwde het kleine katertje. "Oh hallo daar!" Klonk de stem van Poppypaw. "Hey, hoe heet jij?" Miauwde Hawkpaw toen. "Hii," miauwde ze als enige, omdat de twee andere katten haar letterlijk de woorden uit de mond gehaald hadden. Was dit katertje niet een van Firestar's kittens? Ze wist het niet goed, maar daar zouden ze al snel achterkomen. Ze zag hoe Hawkpaw de kop van Poppypaw begon te wassen. Ze keek vriendelijk naar het rode katertje.

TAG: Poppypaw, Hawkpaw & Zealkit

Cowmilk
"Stik niet in je woorden." Miauwde de kater op een wat sarcastische toon. De poes grinnikte eventjes, en spuwde nog wat veren uit die waren blijven hangen in haar keel. "Breakpaw, was het niet?" Echt goed in namen was de witte kattin nooit geweest, alleen katten die wat bekender waren in de Clan, zoals Strawberry, Firestar en Timefall. Dat soort namen wist ze wel, maar niet elke kitten of Apprentice.

TAG: Breakpaw


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 6f9zq8
Here I am, once again
feeling lost but now and then
I breath it in to let it go
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 15:00


Zealkit keek met grote ogen omhoog naar de oudere katten. Ze waren zo te zien in gesprek en Zealkit hoorde hen praten over jagen, woow! dat zou Zealkit echt zo gaaf vinden. Jagen.. cool. "Oh hallo daar!" Miauwde een lieve poes tegen hem. Zealkit grijnsde, ''hoi'' herhaalde hij als terug begroeting. Een grotere kater met strepen en bruine vacht keek nu ook naar hem. Zealkit vond hem cool, hij was zo groot. "Hey, hoe heet jij?" Zealkit grinnikte. ''Ik ben Zealkit!'' Hij zwaaide met het kleine staartje wat hem een schattige uitstraling gaf. De andere poes, was zo te zien ook lief. Ze leek een beetje op Zealkit met haar vacht patroon, alleen ze had een andere kleur ogen. "Hii," Zealkit snoof even met zijn kleine neusje en zijn groenachtige ogen keken stralend. ''Mijn papa is de baas over de clan, cool he? Ik word later net als hem.'' sprak hij rots als een kitten kon wezen met zijn borst vooruit. ''En dan ga ik alle slechteriken weg jagen, en ik ga iedereen beschermen en, en,..'' Hij draaide om zijn as in zijn woorden en uiteindelijk keek hij Poppypaw aan. Iets in haar ogen, in haar manier van doen, hij voelde dat er iets was met haar wat ook met zijn vader te maken had. Het was misschien een nano seconde, want een kitten stond nog niet stil bij dat soort dingen. Al snel keek hij naar een stofje dat opwaaide, hij sloeg ernaar met zijn witte pootje.


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 18:26

Poppypaw || Apprentice
Poppypaw snorde vrolijk en gaf op haar beurt Shinepaw een lik over haar oor nadat ze een aantal likken over haar kop van Hawkpaw had ontvangen. Met een warme blik in haar ogen luisterde ze vervolgens naar Zealkit. "Oh wat ben jij een grote sterke kater," Snorde de poes vrolijk, "Wist je dat mijn mama de vorige clanleader was?" De woorden deden zeer om uit te spreken, dat kon je zien aan de manier waarop haar oren ietsjes naar achter draaiden, maar toch bleef ze warm glimlachen naar de kitten.

TAG: Hawkpaw, Shinepaw & Zealkit

Breakpaw || Apprentice
Breakpaw knikte kort als reactie. "Ja, Breakpaw." Miauwde de kater, zich eventjes uitrekkende en kalm nog een hap van zijn maaltijd nemende. "En jij was Cowmilk als ik het goed heb." Besloot hij vervolgens.

TAG: Cowmilk

Saltkit || Kitten
De grijs gestreepte kitten strekte zich eventjes languit uit en ging op haar buikje tussen zijn voorpoten liggen. "Hallo!" Piepte ze enthousiast. "Ikke ben Saltkit!" Stelde zichzelf vrolijk voor. Met een bewonderende blik keek ze omhoog naar de kater die er voor haar wel uit leek te zien als een leeuw. "U lijkt om de leeuwen uit mama's verhaaltjes." Piepte ze trots. "Heeft u anders verhaaltjes?"

TAG: Lostpath


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 21:23

Littleface kwam net het kamp binnen, toen ze merkte dat het samentongen al begonnen was. Haastig legde ze haar gevangen prooi in de prooistapel, maar ze wist el het lekkerste voor zichzelf te bewaren. Ze liep op een groepje af en liet haar ekster vallen. "Heeft u anders verhaaltjes?" Glimlachend keek Littleface naar de kater. Hij was sterk en oranje, en bovenal leek hij verdacht veel op Firestar. "Ik heb veel vehaaltjes, en ik weet zeker dat je leuk zal vinden. Maar je vroeg het aan Lostpath, dus zal ik het antwoord ook aan hem overlaten." De norse poes, doe nu niet zo nors was door de vrolijke kitten, knipoogde naar Lostpath.

Tag: Lostpath en die kitten van wie ik de naam vergeten ben Wink


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 9:41

Toen Salmonkit zag dat Salt naar buiten ging, rende ze achter haar aan, daarbij op heel wat uitstekende staarten stappend. Buiten liet ze haar blik over de aanwezige katten glijden. Het waren er veel. Veel meer dan ze ooit bij elkaar gezien had. Ze was nog niet vaak buiten geweest en als ze buiten was, was dat vaak rond het midden van de dag, als een groot deel van de clan op jacht was. Salmonkit grijnsde. Ze zag Saltkit met een grote, rode kater praten en Zealkit ontdekte ze bij een ander klein groepje. Ze besloot zich niet bij hen te voegen. Ze zat al de hele dag tussen kittens, ze wilde nu wel eens wat van het grotere werk zien! Een eindje verderop zag ze een warrior en een apprentice. Ze had hen nog niet eerder gezien en wist niet of ze ze ooit gehoord had. Met vastberaden stapjes liep ze naar hen toe. "Hallo," zei ze met haar hoge stemmetje.

Tag: Cowmilk en Breakpaw


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 22:31

Lostpath keek toe hoe de kitten zich tussen zijn pluizige voorpoten nestelde en glimlachte eventjes. Het gezelschap van kittens kon hij best wel waarderen, een klein lichtpuntje in zijn ontzettend duisteren leven. Zijn groene ogen stonden dof en levenloos, maar hij maakte al een iets betere uitdrukking dan de meeste andere keren. "Ikke ben Saltkit!" Lostpath knikte. "Aangenaam Saltkit, wat een mooie naam heb jij," miauwde hij daarna warm. "Wie zijn jouw ouders?" De rode kater hielt zich niet echt bezig met het leven inde nursery, hij zou er toch nooit wat mee te maken krijgen. "U lijkt om de leeuwen uit mama's verhaaltjes." Piepte Saltkit toen opeens. "Heeft u anders verhaaltjes?" Lostpath dacht eventjes na, wist hij verhalen te vertellen? Hij was nooit echt een verteller geweest en maakte ook niet zo veel mee... "Ik heb veel vehaaltjes, en ik weet zeker dat je leuk zal vinden. Maar je vroeg het aan Lostpath, dus zal ik het antwoord ook aan hem overlaten." Lostpath keek op, hij had niet door gehad dat Littleface erbij was komen zitten. Hij glimlachte wat ongemakkelijk toen hij een knipoog ontving. "Mhm ..." begon hij wat moeizaam. "Echt veel verhalen weet ik ook niet, niet veel interessants tenminste," verzuchtte de rode kater daarna. "Ik heb niet zo veel meegemaakt, mijn leven is saai en duister ... De elders kunnen je betere verhalen vertellen, kleine vriendin," miauwde hij daarna tegen Saltkit.


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltpaw,
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Kiki c:
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Saltpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 22:44

"Aangenaam Saltkit, wat een mooie naam heb jij," miauwde hij daarna warm. "Wie zijn jouw ouders?" Saltkit begon te gloeien van trots om het complimentje. "Dankuwel!" Miauwde ze, bijna overmatig beleefd. "Mama heet Strawberry! En papa heet.. Twirlfang!" Miauwde ze, opnieuw trots dat ze de namen zo goed wist. Hierna kwam er een andere poes bij en Saltkit verstopte zich eventjes tussen de voorpoten van Lostpath, eerst eventjes kijkende wie de onbekende kat was. De poes begroette haar niet en stelde zich niet voor. Toch besloot Saltkit 'dapper' om haar te begroeten. "Hallo.." Miauwde ze, toch ietsjes verlegener. "Mhm ..." begon Lostpath wat moeizaam. Meteen was Saltkit een en al oor. "Echt veel verhalen weet ik ook niet, niet veel interessants tenminste," verzuchtte de rode kater daarna. "Ik heb niet zo veel meegemaakt, mijn leven is saai en duister ... De elders kunnen je betere verhalen vertellen, kleine vriendin," miauwde hij daarna tegen Saltkit. Maar daar nam de jonge kit geen genoegen mee. Ze plantte zichzelf nog wat steviger tussen zijn voorpoten en legde zelfs haar voorpootjes op de zijne. "Als het lever duister is, zoek naar de zon!" Miauwde ze, vrolijk piepend, "Iedereen is een zonnetje! En jij ook!" Snorde ze, haar theorie uitleggende in kinderlijke taal, visies en woorden. Maar ze was er heel erg trots op. "En anders, zoek je andere zonnetjes!" Hierna verloor ze zichzelf eventjes in haar gedachtes, waarna ze weer vrolijk begon te piepen. "Anders ben ikke voor je een zonnetje!" Snorde ze.

TAG: Lostpath & Littleface


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 LuBqiyN
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 22:51

Zebrachase
Er waren al een paar groepjes gevormd en Zebrachase wurmde zich naar het midden van de open plek, zodat hij een beter zicht had. Hij zag eerst niet echt veel bekende gezichten en toen hij vanuit zijn ooghoeken Poppypaw zag voelde hij een schok door zijn lijf gaan. Nee, ze laat haar wel lekker met haar vrienden zitten, hij was tenslotte iemand die haar leven 'had verwoest'. De kater snoof en merkte toen op dat Cowmilk, een Warrior waar hij een dag mee had gejaagd, op met een kitten en een Apprentice. Met een kleine glimlach trippelde hij naar het groepje toe. "Hallo," Glimlachte hij toen hij was gaan zitten en zijn tong een paar keer over zijn borst had laten glijden. Hij liet zijn blik even vallen op de kitten. "Jij bent toch Salmonkit? Kitten van Strawberry en Twirlfang?" Glimlachte hij vervolgens wat nieuwsgierig.

Bij: Cowmilk, Salmonkit & Breakpaw

Starlingkit
Starlingkit schudde haar korte grijze vacht uit en trippelde langzaam de Nursery uit, de geluiden van buiten hadden haar aandacht getrokken. En ja hoor, daar zaten alle katten al te praten. Ze trok haar wenkbrauw even wat verbaasd op. Het was dus kletstijd..? De grijze kitten snoof zachtjes, maar zag toen haar oudere zus Poppypaw bij een groepje Apprentices zitten. Ze versnelde haar pas en gleed tot stilstand voor de katten. "Hey." Zei ze wat kortaf en met een neutrale toon, maar een begroeting was een begroeting.

Bij: Poppypaw, Zealkit, Hawkpaw & Shinepaw


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 0:38

Poppypaw || Apprentice
Met een zachte glimlach keek ze naar de kitten, totdat Zebrachase in haar ooghoek verscheen. Meteen wendde ze haar blik af, nog steeds licht beledigd door de kater. Maar bovenal probeerde ze de rotgevoelens die ze kreeg als ze hem zag uit te bannen. Ze wilde hem gewoon even niet zien of spreken, tenminste voor de eerst komende tijd. Maar daarna verbreedde haar glimlach weer. "Heey Starlingkit!" Begroette ze haar zusje op uitermate warme toon. "Hoe is het ermee?"

TAG: Shinepaw, Hawkpaw, Zealkit & Starlingkit

Breakpaw || Apprentice
Hij keek wat verbaasd op toen er een kitten zich bij hen voegde, maar zijn grijns bleef hetzelfde en vrolijk. "Hallo daar jongeling!" Miauwde hij op zijn gebruikelijke theatrale en zelfverzekerde toon. "Hoe is het ermee?" Hierna keek hij wat behoedzamer op toen er nog een warrior zich bij hen voegde, een jonge, maar nog steeds een warrior. "Hallo." Miauwde de kater vervolgens begroetend naar de warrior, waarna hij een paar keer zijn tong over zijn eigen sneeuwwitte borst liet raspen.

NOTE: Sorry, had niet gezien dat er ook op hem gereageerd was ;A;
TAG: Cowmilk, Salmonkit & Zebrachase


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 14:08

Littleface glimlachte bij het gestotter van Lostpath. Toen plantte Saltkit zich nog wat steviger tussen zijn poten en legde haar oortjes op zijn poten. "Als het lever duister is, zoek naar de zon!" Miauwde ze, vrolijk piepend, "Iedereen is een zonnetje! En jij ook!" miauwde het kleintje erachteraan. "En anders, zoek je andere zonnetjes!" zei ze trots. "Anders ben ikke voor je een zonnetje!" Snorde ze. Littleface lachte nu hardop. Wat schattig! Zelf zou ze ook wel kittens willen... Misschien wel van Jinx, die stoere en knappe kater. Ze zou hem is opzoeken. "Dat is mooi, dat jij een zonnetje wilt zijn! Ik heb nog wel een verhaaltje voor je. Wil je een leuke of een enge?" miauwde Littleface en ze wachtte af op Saltkit's reactie.


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 17:04

Mintpaw trippelde vanuit de apprentices den het kamp in. Het was nogal druk in het midden van het kamp, en Mintpaw besefte dat het de tijd was voor de clankatten om samen te tongen. Mintpaw was normaliter een beetje verlegen bij grote groepen, maar ze besloot er toch maar op af te lopen. Ze bleef even twijfelend staan. Zou ze bij de warriors of bij de apprentices gaan zitten? Ze was al bijna een warrior, maar ze had nog -paw achter haar naam. Uiteindelijk besloot ze ergens tussen de twee groepen in te gaan zitten. Ze dacht niet dat er iemand op haar af zou komen voor een praatje, ze was niet al te opvallend. Na even gezeten te hebben zonder veel te praten, besloot ze wat rond te kijken. De eerste kat die ze opmerkte was Breakpaw. De kater stond met een kitten te praten. Mintpaw keek even aarzelend over haar schouder, terug naar de apprentices den, maar besloot toch op de twee af te lopen. 'Erm... Hallo!' mauwde ze, iewat verlegen.

BIJ: Breakpaw en die ene kit


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 18:23

"Hallo daar jongeling!" miauwde de apprentice. Nu herkende Salmonkit zijn stem, van keren dat hij toevallig langs de nursery was gelopen. Hoe heette hij ook alweer? "Hoe is het ermee?" Salmonkit haalde haar schouders op. "Het valt wat tegen," zei ze. "Ik hoop dat er buiten het kamp wat meer te beleven is, anders verveel ik me nog letterlijk dood." Ze grijnsde. "Maar verder prima." Breakpaw, zo heette hij, bedacht ze zich. Ze was eigenlijk best trots op zichzelf dat ze zijn naam had onthouden van die ene toevallige keer dat hij was genoemd toen ze het kon horen.
"Hallo," begroette een warrior hen. Salmonkit meende zich wel vaag te herinneren dat ze zijn stem ooit had gehoord, maar ze kon er geen naam bij plakken. "Jij bent toch Salmonkit? Kitten van Strawberry en Twirlfang?" vroeg de kater. Salmonkit knikte. Zo zo, ze was bekend. Of waren haar ouders bekend? Of kenden de warriors gewoon alle kittens bij naam? Ze besloot binnenkort eens wat meer warriors aan te spreken om erachter te komen.
Er kwam nog een apprentice bij. 'Erm... Hallo!' zei die. Ze klonk verlegen. Salmonkit kon zich niet herinneren dat poes ooit te hebben gezien of gehoord. Nu ja, zo bijzonder was dat niet. De clan was groot.



It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Breakpaw.
StarClan
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 15:54

Breakpaw begon rustig met zijn kin op zijn voorpoot te leunen en keek met een rustige, charmante grijns naar de kitten. Hij vermaakte zich hier wel. "Het valt wat tegen," miauwde de kitten. "Ik hoop dat er buiten het kamp wat meer te beleven is, anders verveel ik me nog letterlijk dood." Ze grijnsde. "Maar verder prima." Maakte ze het af. Breakpaw lachte, hard en diep. Hij bleef zijn vrolijke, brede glimlach houden. "Nou, dan zal ik je begrafenis maar alvast regelen." Miauwde hij, op plagerige toon. De kater hield ervan om met andere katten hun hoofd te spelen, maar niet al te bewust.
Al vlug kwam een andere kat zich bij hen voegen en hij bleef rustig glimlachen terwijl hij opkeek. "Een hele goedenavond," Miauwde hij enkel, zijn kop eventjes knikkende, waarna hij weer terug ging met leunen op zijn voorpoot met zijn kin. Hij was redelijk ontspannen nu en het beviel hem wel.

TAG: Salmonkit & Mintpaw


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 277b2fd1576ec9909e983882b5e4feb6-d5i756q
One must remember his priorities.
If there's only one person you wish to protect, you must be cruel enough to get rid of everything else.
Because no one can get back what they've lost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 21:05


Zealkit ging zitten en keek met blije ogen naar de katten die voor hem zaten. Hij glimlachte van oor tot oor, dit was vet leuk! Hij zag dat de poes nu tegen hem praatte, hij vond haar nu al aardig. "Oh wat ben jij een grote sterke kater," Snorde de poes vrolijk. Zealkit voelde zijn borst groeien alsof er een warme balon in zat. Hij keek trots om zich heen met zijn ogen schitterend. "Wist je dat mijn mama de vorige clanleader was?" Zealkit keek weer naar Poppypaw met grote ogen. ''Jou mama.. jou mama was B-Bluestar?'' zei hij met zijn mond nog half open. Hij vond dat echt gaaf, alleen bedacht hij zich.. ze was nu dood. Zealkit draaide even met zijn kleine oortjes en keek Poppypaw toen herpakkend aan. ''Dan moet ze vast heel trots op je wezen!'' zei hij met een glimlach. ''Papa zegt dat ook altijd tegen ons, vooral als we een beetje verdrietig zijn ofzo.'' zei Zealkit, niet wetend dat de woorden nog wel eens meer betekenis zouden hebben voor de poes.  "Heey Starlingkit!" zei Poppypaw tegen de wat oudere kitten die er ook bij kwam zitten. Zealkit schoof wat op en keek het nest genootje vrolijk aan. ''Haaai!'' Hij tikte met zijn pootje tegen de schouder.  "Hoe is het ermee?" zei Poppypaw daarna, Zealkit snorde bij de warmte in haar stem. Hij vroeg zich af of Wishkit er ook was, misschien wilde hij wel mee doen. Zealkit keek even om naar de nursery om te kijken of hij er was. Hij vond Wishkit een leuke kitten, iemand waarmee hij bevriend wilde worden. Starling had hij nog nooit echt gesproken, misschien wilde die ook wel een vriend worden!


Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 14:56

"Nou, dan zal ik je begrafenis maar alvast regelen," zei Breakpaw. Salmonkit grijnsde en besloot dat ze de apprentice wel mocht. Ze vond alleen zijn lach een beetje apart, zo hard en diep. Het was zo'n bulderende lach. Bulderen, best een leuk woord, eigenlijk. Salmonkit vroeg zich af hoe ze dat woord überhaupt kende. Had ze het misschien iemand horen zeggen? Ach, wat deed het ertoe. Ze bestudeerde de katten om haar heen. Zou ze misschien één van hen over kunnen halen haar eens mee het kamp uit te nemen? Ze besloot dat ze nog even geduld moest hebben om hen beter te leren kennen. Breakpaw was aardig, maar als hij zo'n brave regeltjeskat was, zou hij haar ondanks zijn vriendelijkheid niet met haar uitstapje willen helpen. Misschien zou hij zelfs tegen iemand zeggen dat ze het gevraagd had en dan had ze al helemaal geen mogelijkheid meer om een keer weg te glippen. Want vijf hele manen wachten, dat overleefde ze nooit!

Tag: Breakpaw, Cowmilk, Zebrachase en Mintpaw


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: Sharing Tongues || When the sun sinks   Sharing Tongues || When the sun sinks - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 13:49

Climbclaw kwam rustig het kamp binnen met twee dikke muizen. Rustig liep ze naar de prooi stapel en leggde een muis neer. Rustig ging ze ergen zitten en begong ze te eten. Tussen een paar happen door ademde ze zwaar in en uit. Toen de muis weg was begong ze zelf te wassen. Climbclaw plukkte een paar bladeren en dennen naadjes uit haar vacht want ze had namelijk, van tak naar tak gesprongen iets wat ze wel vaker bijna iedere dag deed.


Tag: Niemand


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sharing Tongues || When the sun sinks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: