[SimGame] Flight Rising - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SimGame] Flight Rising

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Rover
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 DPKsfdL
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 160 moons
Gender:
Rank:
Rover
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:50

yay Very Happy Welcome to Flight Rising c:


[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 CSm9K8P
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:57

Jush :3
Me like already :3

Allebei mijn draakjes zitten al op lv. 3 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rover
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 DPKsfdL
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 160 moons
Gender:
Rank:
Rover
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 11:47

Ik weet niet hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn in een Snapper-hatchling? Ik heb namelijk drie snappers gehatcht vandaag, maar weer niet precies wat ik met twee van hen moet :/

Snapper 1 | Mannelijk | White Clown | Rose Eye Spots | White Basic [klik]
Snapper 2 | Vrouwelijk | Maize Speckle | Rose Eye Spots | Grey Basic [klik]

Als iemand een van deze gewoon wil hebben, zonder er (veel) voor te betalen, mag dat best c:


[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 CSm9K8P
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 13:55

*bumps*
Ik ben weer begonnen :3

Ik zit eraan te denken om enkele draken te verkopen of weg te geven, als iemand er eentje wil, zeg het maar ^^

FR opent over ongeveer een half uurtje trouwens weer de mogelijkheid tot registreren, dit blijft precies 24 uur open ^^


[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 18:37

Ik heb wat Hatchlings in de "aanbieding" die ik weg wil :') Dus je mag er gewoon een (of meerdere) hebben (voor 1 treasure, want volgensmij kun je niet giften :'D)
Fae's:
Spirals:
Snappers:

((Klik de plaatjes om naar hun "profiel" te gaan ^^))

Ik heb trouwens geen flauw idee of er nog iemand anders is die dit speelt, buiten Juno & Bunny :')


[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 GCzsAx3
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Magpieheart
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Jp1agmE
Marieke
43
Actief
It's not geniuses that change the world. It's the ordinary ones who make every effort they can.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Magpieheart
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 11:22

ben ik weer met mijn bumps

Ik ben gisteren weer besloten dat ik weer actief wil worden op FR (voor de ikweetniethoeveelste keer) en ik zag net dat van vandaag (8 januari) tot 14 januari de registraties weer open zijn dus ik dacht dat ik 't hier nog even zou melden want wie weet zijn er nog mensen die dit leuk lijkt Smile Mocht je me als vriend willen toevoegen daar: mijn gebruikersnaam is nog steeds hetzelfde als in de eerste post in dit topic (oftewel, Marieksel) :3

en dan nu even wat gewone FR-praat
Ik heb op dit moment 2 nestjes van 3 eieren die waarschijnlijk over zo'n vier dagen uitkomen en ik vind de mogelijkheden van genes bij deze twee koppels erg mooi :3
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chanterellekit
Member
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 VRUP4s
Marieke
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chanterellekit
BerichtOnderwerp: Re: [SimGame] Flight Rising   [SimGame] Flight Rising - Pagina 5 Icon_minitimedo 26 apr 2018 - 16:38

oh shit ik bump dit topic alweer Very Happy

Iemand interesse in deze twee draken? Ik kan ze morgen pas doorsturen want ze moeten volgens mij eerst van 't nest af voordat ik er iets mee kan :'3

[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 7206062_350

[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 31815070_350


Ik ben een trage poster, sorry
[SimGame] Flight Rising - Pagina 5 VBKP2q
"Topic Search"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SimGame] Flight Rising
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: