Personal Notes + Kittypet 'Clans'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Personal Notes + Kittypet 'Clans'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maskedpaw
Member
Personal Notes + Kittypet 'Clans' DPKsfdL
Le AA(Amy)
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Finally six moons
Gender:
Rank:
Maskedpaw
BerichtOnderwerp: Personal Notes + Kittypet 'Clans'   Personal Notes + Kittypet 'Clans' Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:28

Hallo!

Ik had misschien wel een handig idee, en een gewoon random idee. Ik zal beginnen met het handige idee^^"

Personal Notes
Het leek me misschien wel handig als elk account in zijn profiel iets als 'personal notes' had staan. Bijvoorbeeld voor codes van een kader of zo. Ik ben namelijk niet zo voor een droptopic, want bij mij wordt dat altijd zo ongeordend etc... En ik krijg altijd zo van die prachtige kaders en zo, maar die kan je niet echt opslaan op je pc en dat vind ik dan zo vervelend... Just an idea!

Kittypet 'Clans'
Mijn tweede idee is dus om onder kittypets ook 'clans' te kunnen maken. Bijvoorbeeld katten die allemaal in dezelfde straat wonen, en dan ook een soort van Clan kunnen vormen. Alleen dan wel op de kittypet manier^^" Eigenlijk dus zo ongeveer als families van Rogues, maar dan voor kittypets c: Again, just an idea! :3

Zo, dat was het dan alweer. Zeg maar even wat jullie hiervan vinden, en mijn excuses als er al eens iets in die aard is voorgesteld :$

Lis x


Personal Notes + Kittypet 'Clans' 120p05v
Ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Personal Notes + Kittypet 'Clans' DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Personal Notes + Kittypet 'Clans'   Personal Notes + Kittypet 'Clans' Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:45

Die personal notes lijken mij wel handig, misschien ook voor karaktertrekjes enzo die je niet wilt vergeten.



Personal Notes + Kittypet 'Clans' Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Personal Notes + Kittypet 'Clans' V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Personal Notes + Kittypet 'Clans'   Personal Notes + Kittypet 'Clans' Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:20

Die Personal Notes kun je ook maken door een pm naar jezelf te sturen en die dan te markeren als een belangrijke pm, dan raak je hem niet kwijt.
--
Kittypet clans lijkt me niet zo'n goed idee. Oké, je kunt denk ik wel groepen vormen, zoals bij de rogues lijkt mij. Ook kun je meerdere katten bijelkaar in een huis hebben, maar om daar een clan van te maken? Bedoel je misschien gewoon een groepje?


Personal Notes + Kittypet 'Clans' DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Personal Notes + Kittypet 'Clans' Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
Personal Notes + Kittypet 'Clans' IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Personal Notes + Kittypet 'Clans'   Personal Notes + Kittypet 'Clans' Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:38

Dyingpaw, Ja, inderdaad ;3
Lionroar, Hmm.. Jha, daar heb je wel gelijk in :$ En ik bedoel inderdaad gewoon een groepje c';


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Personal Notes + Kittypet 'Clans'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: