I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skewpaw
Member
I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]   I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:41


Een witte poes liep op een drafje door het kamp, ze liep regelrecht naar de jachtstapel om twee gevangen muizen neer te leggen. Ze likte haar bek af en draaide zich weer om. De kussentjes onder haar poten streken over de grond, die weer wat warmer werd nu Newleaf aangebroken was. In gedachten verzonken struinde Skewpaw door het kamp, haar schele oogjes staarden voor zich uit. Zonder werkelijk iets te zien. De poes schrok op uit haar gedachten toen ze tegen een andere kat op botste, ze krabbelde weer overeind. 'Ehh.. S-sorry..' Stamelde ze. Een onzekere toon was hoorbaar in haar gemiauw, terwijl deze normaal vrij zelfverzekerd klonk. Skew kon er gewoonweg niet tegen als ze een fout maakte.

&Dovepaw


I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]   I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:36

Met grote passen draafde de jonge Apprentice door het territory. Dove had nog niet veel trainingen gehad van haar oude mentor, maar ze hield ervan om even te gaan jagen, zo'n vrij gevoel gaf haar dat! Met een glimlach op haar grijs-crème gezichtje ging ze in sluiphouding wanneer ze een jonge, verlaten waterrat aan de rand van een stroompje zag zitten. Wanneer ze nog maar een kleine vossenlengte van het diertje af was, nam ze een grote sprong en lande op het weerloze prooidier. Hij spruttelde wild tegen, maar met één hap aan zijn hart, was het dier dood. Dovepaw zette de terugkeer in, met het waterdier in haar bek. Ze liep even langs de plek waar ze de rest van haar prooi begroeven had, en met een hele boel prooi tussen haar stevige kaken geklemd huppelde ze het RiverClan camp terug binnen.
Dovepaw had nog maar net haar prooi op de stapel gelegd, wanneer een onoplettende kat tegen haar aanbotste. "Zeg, kijk jij scheel of zo?!", riep ze geschrokken. Wanneer ze haar smaragdgroene ogen op het poesje richtte, bleek het dat ze echt schele ogen had... 'Ehh.. S-sorry', stamelde Skewpaw. "Nee, het spijt mij. Het was echt niet kwetsend bedoeld of zo, ik had je gewoon niet gezien... Het is ook wel wat mijn schuld...", bood Dove haar oprechte excuses aan. Met neergeslagen ogen ging ze zitten bij de andere Apprentice, die eigenlijk best wel knap was, afgezien van haar 2 schele oogjes.


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]   I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:06


"Zeg, kijk jij scheel of zo?!" riep de poes geschrokken, waarna ze haar smaragdgroene ogen op Skew richtte. 'Ehh.. S-sorry,' had de witte poes gestameld. "Nee, het spijt mij. Het was echt niet kwetsend bedoeld of zo, ik had je gewoon niet gezien... Het is ook wel wat mijn schuld...", de Apprentice ging met neergeslagen ogen bij haar zitten. 'Het geeft niet,' verzuchtte Skewpaw. 'Je bent bij lange na niet de eerste van wie ik die opmerking te horen krijg.. En waarschijnlijk ook niet de laatste..', vervolgde ze ietwat droevig. Die schele ogen van haar hadden al veel opmerkingen gekregen, die vrijwel altijd gemeen waren.


I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw] 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm a bit clumsy, sometimes.. [&Dovepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: