Donkere bos .. (wie doet mee ?)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Donkere bos .. (wie doet mee ?)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mooncloud
Member
Donkere bos .. (wie doet mee ?) DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Donkere bos .. (wie doet mee ?)   Donkere bos .. (wie doet mee ?) Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 11:10

(Ik heb momenteel twee accountjes, mag ik bijvoorbeeld de naam van mijn ander account gebruiken in een verhaal? Want dan heb ik in principe het recht van de kat Smile?)

Overal duister. De grassen bewogen stil in de warme wind, en de maan wierp grijze schaduwen op de grond. Mooncloud rende door het duister. De donkere aarde gleed onder zijn poten door. De grijze kater viel amper op, enkel zijn groene ogen gaven precies licht. Hij rende en rende door het Schadowclan kamp. Hij opende zijn kaken en liet de lucht binnen. 'Gadver', zei hij. 'Thunderpath.' Ver in zijn hoofd hoorde hij de stem van zijn moeder, toen ze de eerste keer langs het donkere pad liepen. 'May Starclan light your path als je hier oversteekt, jongen.' Hij snorde bij zijn herrinering. 'Maar moeder, ik ben niet dom !' had hij geroepen. 'Mouse-brain', had ze naar hem gesnord. Een voorbij rijdend monster spatte vies water in zijn gezicht. 'What in Starclan's name ?' zei hij verbaast. 'Oja, Thunderpath ..' Voorzichtig kwam hij korterbij en keek het pad over. Nog drie monsters vlogen voorbij, alsof ze achtervolgd werden. 'Mouse-dung', zei hij toen een monster een plas modder ophoog reed. Zijn grijze vacht was nu meer bruin dan iets anders. Hij zette zich om zich te wassen, maar bedacht zich. Hij zakte in sluiphouding en sloop tot de rand. Zo lag hij een hele tijd, buik in het modderige, natte gras, en nekhaar omhoog, klaar om te rennen. Plots schoot hij vooruit en rende het Thunderpath op. Hij rende, maar keek plots in de bloeddorstige ogen van een monster. 'NEE', schreeuwde hij. Het volgende moment voelde hij enkel een klap. Hij opende voorzichtig zijn rechteroog, maar sloot het gauw weer. Bloed, overal lag bloed. Zijn rechterpoot deed vreselijk pijn. 'Only the Starclan knows whats going on', was het laatste wat Mooncloud zei. Maar hij voelde iets duwen in zijn zij. 'Alles oké ? vroeg een van de clankatten. 'Waar ben ik ? Ben ik in de Starclan? Ik ben omgereden door een monster, waar ..' 'Ssst, mouse-brain, het was enkel een droom, een enge droom', suste de kat hem. Hij zuchtte. 'Bedankt voor de goede zorgen, euhm .. Ik kan je naam niet herinneren?'



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
Donkere bos .. (wie doet mee ?) DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: Donkere bos .. (wie doet mee ?)   Donkere bos .. (wie doet mee ?) Icon_minitimedo 31 okt 2013 - 18:52

'ssst, mouse-brain, het was enkel een droom, een enge droom', suste Climbclaw. 'bedankt voor de goede zorgen,euhm.. ik kan je naam niet herinneren? 'hoorde ze Mooncloud zeggen 'mijn naam is climbclaw.Ga maar snel terug naar de schadowclan.' zei climbclaw 'En zeg niemand dat je mij gezien hebt.' Climbclaw liep weg de bosjes in ze zag Mooncloud nog achterom kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamfur
StarClan
Donkere bos .. (wie doet mee ?) DPKsfdL
Sarah
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Dreamfur
BerichtOnderwerp: Re: Donkere bos .. (wie doet mee ?)   Donkere bos .. (wie doet mee ?) Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 10:47

Dreamfur keek via een afstand, ze zou wel vrienden willen maken, vooral die Zwart-witte poes, die zit vast in de ThunderClan. Ze ging verder met jagen, en na een grote sprong ving ze een vogel die uit angst met haar vleugels flapperde. De zon maakte in het bos een lichte schimmering en zag een kat, ze hoorde haar roepen "Wat doe je hier??" Een golf van angst ging over Dreamfur heen "J-jagen..." zei ze moedig, de poes kwam dichterbij, het was de Zwart-witte poes van van net. Ze slikte terwijl de poes zei "Ik bijt niet, maar het was wel even schrikken" althans ze dat zei, het klonk voor Dreamfur niet zo vriendelijk, dus ook niet overtuigend, de poes liep weg zonder iets te zeggen, Dreamfur keek voor zich uit, en nam de vogel mee naar het ThunderClan-kamp.


ღƁєƖιєνє ιη уσυяѕєƖfღ
ღƁє ωнσ уσυ αяє, αηɗ ησт нσω σтнєя ρєσρƖє ωαηт youღ
ღƊσ ησт тнιηк σf вαɗ тιмєѕ, тнιηк σf тнє cαтѕ  тнαт gινєѕ уσυ α ѕмιƖєღ

Donkere bos .. (wie doet mee ?) Ok0sgo

Donkere bos .. (wie doet mee ?) 34ooqya

----------------------------------------------------------------------------------------


Heartkit->Stormkit->Dreamfur->Flameleaf

My Family <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Donkere bos .. (wie doet mee ?) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Donkere bos .. (wie doet mee ?)   Donkere bos .. (wie doet mee ?) Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 12:06

Dreamfur,

Gelieve niet te reageren op hele oude topics zoals deze. Die zijn al lang afgesloten.

Mvg. Firestar


Donkere bos .. (wie doet mee ?) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donkere bos .. (wie doet mee ?)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: