||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ||Owlpaw|| First training, exciting, right?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 17:57


"allebij"  de kater grinnikte, oké dan, dan was het in zijn ogen oké. Na de vraag over wat ze kon ruiken kreeg hij een duidelijk antwoord. Deze apprentice was slim! "Ik ruik katten, ze stinken niet zo als Shadowclankatten. Ik ruik die uil en nog iets", Hij knikte, ze had gelijk, hetgene wat ze nog niet kon benoemen was een veldmuis die even verderop een paar zaadjes bij elkaar zocht. Hij had zich al afgevraagd wanneer Owlpaw hem zou ruiken. "Jammer, die is voor Thunderclan" Hij hoorde de zucht en grinnikte. "Niet aan Everstar vertellen," siste de kater, en snel, na geroken te hebben of er katten in de buurt waren. Sprong hij naar de muis, de sprong was immens, en waarschijnlijk zag het er gaaf uit. Dat mocht ook wel, want dan kreeg zijn apprentice misschien ook nog wat respect voor hem.
Hij doodde de muis, en sprong weer terug naar Windclan territory. "Weet je waarom ik sprong Owlpaw?"


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 20:09

"Niet aan Everstar vertellen", siste de kater voordat hij op de muis sprong. Het was een lange sprong, je zou zelfs van een kat niet verwachten dat hij zo ver zou kunnen springen. Owlpaw keek hem lichtjes verwonderd aan toen hij terug kwam. "Weet je waarom ik sprong Owlpaw?", vroeg de rood-witte kater. "Omdat hij je anders hoord", gokte ze terwijl ze naar de muis knikte.

-flut DX sorry


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 17:34


"Omdat hij je anders hoord" Hij knikte half, en keek haar aan. Het antwoord was op zich wel goed, maar het was niet waar hij naar zocht. Het thema van deze les was ruiken, en verkennen geweest, geen van beiden had hiermee te maken. Maar dat zeggen deed hij niet, de kater was veel te blij dat ze zijn raad over het antwoord geven goed opvolgde. "Dat is op zich goed, maar het is niet waar ik op doelde." Hij stopte even en keek haar aan. "Als ik je zeg om te denken aan het thema van deze les, ruiken, en dan zou ik die bladeren daar op de grond aanwijzen. Wat denk je dan dat er zou gebeuren als ik daar langs streek met mijn vacht?" Firework keek haar aan, met een vriendelijke blik in zijn ogen. Hij moest niet vergeten dat het de eerste dag was voor Owlpaw, misschien nam hij teveel hooi op zijn vork voor haar...


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 17:56

"Dat is op zich goed, maar het is niet waar ik op doelde.", antwoorde Firework, voordat hij haar even aankeek. "Als ik je zeg om te denken aan het thema van deze les, ruiken, en dan zou ik die bladeren daar op de grond aanwijzen. Wat denk je dan dat er zou gebeuren als ik daar langs streek met mijn vacht?", vroeg de rood-witte kater. "Dan ruikt hij je", zei Owl, het was opnieuw een wilde gok.

-flut DX


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:50


"Dan ruikt hij je" Nu schudde de kater zijn kop. "Nee, want wij twee staan downwind, en dat betekent dat hij ons niet kon ruiken. Denk na, het ging mij niet om de muis, maar eerder om het territory, de grenzen zijn belangrijk, en er komen grootse problemen als katten zich er niet aan houden. We willen natuurlijk geen oorlog tussen Thunderclan en Windclan," Hij keek zijn apprentice veelzeggend aan, en verzachtte toen zijn blik, ze hadden al ver gelopen, misschien moest hij maar overstappen op wat basic jagen. "Het wordt al laat, als het je leuk lijkt kan ik je op de terugweg wat jaagtechnieken laten zien," Vragend keek de kater haar aan, hopend op een positief antwoord aangezien ze de volgende dag vooral bezig zouden zijn met elders..


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 15:40

"Nee, want wij twee staan downwind, en dat betekent dat hij ons niet kon ruiken. Denk na, het ging mij niet om de muis, maar eerder om het territory, de grenzen zijn belangrijk, en er komen grootse problemen als katten zich er niet aan houden. We willen natuurlijk geen oorlog tussen Thunderclan en Windclan", zei hij terwijl hij Owlpaw veelzeggend aankeek. "Ik snap het, anders zouden de Thunderclankatten je ruiken", zei ze, blij dat ze ijndelijk doorhad wat Firework bedoelde. "Het wordt al laat, als het je leuk lijkt kan ik je op de terugweg wat jaagtechnieken laten zien", zei de rood-witte kater vragend. Het gezicht van de bruine poes klaarde op. "ja!", zei Owlpaw terwijl ze een klein sprongetje van blijdschap in de lucht maakte.


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 20:08


Hij keek haar trots en goedkeurend aan toen het goede antwoord zijn oren bereikte, het duurde even, maar nu snapte ze het wel. Ook zijn voorstel om te gaan jagen viel blijkbaar goed in de smaak, en hij glimlachte. Ze had de voorwaarde nog niet eens gehoord. "Mits jij de prooi ruikt," grinnikte hij. "Ik zal je helpen om de geuren te herkennen, en uitleggen hoe je de prooi vangt, maar jij moet ruiken. Oké?" Hij keek haar aan, en draaide in de richting van het kamp, nu al geuren opsnuivend van prooi.

~Flut... Sorry^^"


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 8:07

"Mits jij de prooi ruikt", grinnikte Firework. "Ik zal je helpen om de geuren te herkennen, en uitleggen hoe je de prooi vangt, maar jij moet ruiken. Oké?", vervolegde de rood-witte kater. "Oké", antwoorde Owlpaw anthousiast. Ze stak haar neus in de lucht, en snoof alle geuren op. "konijn", zei ze onmiddelijk. Het rook naar die konijnen die ze in het kamp had geroken, alleen wat frisser.

-het is al beter dan mijn post DX


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 17:45


"Oké" Hij keek haar verwachtingsvol aan, en liep alvast vooruit. totdat hij ineens haar kreet hoorde. "konijn" Hij knikte, en wenkte met zijn staart, maar gebaarde ook dat ze heel stil moest zijn. "Kijk en leer" Hij kroop met zijn buik over het gras vegend, dichter naar het goed gecamoufleerde beestje toe. Dook in elkaar, en sprong omhoog, om er daarna in volle vaart achteraan te vliegen. Met grote passen haalde hij het in, en gaf het de genade klap. "Zo doe je dat," riep hij helder naar zijn apprentice. "Nu jij," vervolgde de kater, met zijn staart naar een bosje in de verte wijzend.

~Neem je tijd, dan kan je rustig posten waneer je wilt, ik heb de tijd x'D


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 18:39

Firework gebaarde met zijn staart dat Owl stil moest zijn. "Kijk en leer", fluisterde hij. Langzaam kroop hij op zijn buik, dichter en dichter naar het langoorige beestje toe. Op een gegeven moment dook hij in elkaar, sprong naar het konijn toe, rende er nog even achteraan en deelde vervolgens de genadeklap uit. "Zo doe je dat", riep hij naar zijn bruine apprentice. "Nu jij", vervolegde de rood-witte kater terwijl hij naar een bosje in de verte wees, waar Owl, als ze haar ogen goed samenkneep, een konijn kon zien zitten. "Oké", zei ze. Haar poten tintelde van opwindning. Eerst trippelde ze geruisloos wat dichter bij het diertje voordat ze in een slordige sluiphouding zonk. De wind lag stil, de bruine poes zakte nog wat dieper ineen, en sprong. Het konijn had Owl pas gezien toen ze bovenop hem lag, en in zijn nek beet. Fier pakte ze haar buit tussen haar tanden en trippelde ermee naar haar mentor.


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 21:46




firework
"Failures are finger posts on the road to achievement"
-C.S. Lewis



"Oké" was het antwoord, en dus ging de kater er eens goed voor zitten, en keek naar zijn apprentice. Verbaasd zag hij hoe ze de jachthouding deed, heel slordig weliswaar, maar ze wist het al, en ook toen ze het konijn ving wist ze al waar je moest bijten om het te doden. Gespannen stond hij op, hoe kon hij haar iets leren als ze het meteen al kon? Hij wist het niet, maar trots was de kater wel, en dus verwoorde hij zijn angsten niet, en gin akkoord met een simpel "Goed gedaan!" Waarna hij de terugtocht inzette, ondertussen diep in gedachten verzonken

© darren criss



||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 7:56

"Goed gedaan!", zei de rood-witte kater, hij was waarschijnlijk best trots op Owlpaw. "Ga je me morgen leren vechten?", vroeg het bruine poesje enthousiast. Ze had andere apprentices vaak hen vecht- en jaagtechnieken zien oefenen in het kamp.

-Flut, sorry DX


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 12:17




firework
"Failures are finger posts on the road to achievement"
-C.S. Lewis



Ze vroeg of hij haar morgen vechttechnieken zou leren, en hij vond het jammer om haar teleur te stellen. "Nee, morgen ga ik je leren hoe je de elders moet verzorgen" Hij keek zijn apprentice aan, en verwachtte een teleurgestelde blik. "Dat is namelijk ook superbelangrijk" De kater keek weer voor zich uit, en stond toen stil, "Weet je ook waarom?" Het was belangrijk dat Owlpaw dat wist, want anders kon ze de elders nooit respecteren. Hij wachtte dus op een antwoord, en vervolgde daarna. "Vanaf hier zou je de weg terug moeten kunnen ruiken, dus ga jij maar voorop, het maakt niet uit als je verdwaalt ik blijf bij je." Hij keek haar bemoedigend aan, en knikte zo nu en dan goedkeurend toen zijn apprentice hem de weg terug wees.

~Sorry, laat
© darren criss



||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmerclaw
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shimmerclaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 14:44

"Nee, morgen ga ik je leren hoe je de elders moet verzorgen", antwoorde Firework rustig. Owlpaw liet een overdreven teleurgestelde zucht terwijl ze met haar ogen rolde. "Dat is namelijk ook superbelangrijk", vervolegde de kater nasat hij silstond. "Weet je ook waarom?", de bruine poes zuchte. "Omdat de elders de clan heel lang gediend hebben en daarom nu om een of andere reden niets meer moeten doen behalve roddelen", gromde ze terwijl ze met haar ogen rolde. Owlpaw vond het moeilijk om oude, luie, roddelende katten uit te staan. "Vanaf hier zou je de weg terug moeten kunnen ruiken, dus ga jij maar voorop, het maakt niet uit als je verdwaalt ik blijf bij je.", zei de flame point kater. "Oké", zei de bruine apprentice enthousiast. Ze liet de geuren rondom haar voor de zoveelste keer haar neus binnen. De geur van windclan drong sterk haar neus binnen. Enthousiast rende naar de top van de heuvel waar ze opstonden, en zag een eindje verder het Windclankamp liggen. "Gevonden", grijnsde ze naar haar mentor.

-verkeerd acc DX sorry


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 17rk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 13:53




firework
"Failures are finger posts on the road to achievement"
-C.S. Lewis



"Omdat de elders de clan heel lang gediend hebben en daarom nu om een of andere reden niets meer moeten doen behalve roddelen" Hij negeerde de grom en knikte. "Inderdaad, de elders hebben al veel voor de clan gedaan, en verdienen het om nu te mogen rusten." Ze leek de opdracht om de weg terug te vinden wel leuk te vinden, dus volgde de kater met een glimlach. Vreemde wezens die apprentices, zo wisselvallig als het weer.
"Gevonden" grijnsde het overmoedige poesje al snel. Weer grinnikte Firework, ze keken ook nooit verder dan hun neus lang was.. "Dat zie ik, maar zie je dat daar?" De kater wees met zijn staart naar Small Lake, dat recht op de route lag. "Wil je daar doorheen? Ik niet, en dus moeten we wel door het hoge gras," De kleine poes was nog te klein om over het gras heen te kunnen kijken, en dus zou ze alles op geur moeten doen. Iets wat nog best verwarrend kon zijn in de Heatherfields..
© darren criss


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 15:52

"Dat zie ik, maar zie je dat daar?", vroeg de flame-point kater, terwijl hij met zijn staart naar een meertje waar Owl's oog niet op gevallen was wees. "Wil je daar doorheen? Ik niet, en dus moeten we wel door het hoge gras", vervolegde de kater. "Ik wil er wél doorheen, is het je al opgevallen hoe heet het vandaag is?", vroeg ze aan de kater, zonder op een antwoord te wachten spurte ze naar het meer. Bij de kant gekomen stak ze voorzichtig haar poot in het water om te voelen of het water koud was.
-laat, sorry DX


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 16:05




firework
"Failures are finger posts on the road to achievement"
-C.S. Lewis



Oh nee, de kater keek naar zijn apprentice, ze zag er opstandig uit, waarom zag ze er opstandig uit?! Dit beviel hem niet, allerminst zelfs, waarom zou ze opstandig doen als ze ook gewoon kon luisteren? Het moest iets met die leeftijd te maken hebben besloot hij maar, en dus rende hij hard achter haar aan toen ze naar het meer toesnelde. "Stop!, het is veel te koud en je kan niet zwemmen!" Hij keek haar nijdig aan, en wees, zonder enig woord er aan vuil te maken, haar met zijn staart waar de heatherfields waren. Het was duidelijk dat er nu niet met hem te spotten viel, en als de poes die voor hem stond nog zo'n bijdehante of opstandige opmerking zou maken, kon hij wel wat klusjes bedenken die ze mocht doen. En geen van allen hield ook maar iets in wat in de verste verte leek op jagen of vechten. Het waren allemaal stinkende klusjes, en Owlpaw was er heeel dichtbij om er een te krijgen...
© darren criss



||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 9:48

"Stop!, het is veel te koud en je kan niet zwemmen!", hoorde ze de flame-point warrior roepen. Mokkend draaide ze zich om en trippelde in de richting van Firework. Hij keek haar nogal vuil aan, terwijl hij met zijn staart naar naar de heatherfields wees. "Dan zal ik maar lanks daar gaan", zei ze, terwijl ze haar best deed om te glimlachen in de plaats van haar tong uit te steken naar haar mentor. Rustig en in zichzelf mokkend, trippelde ze in de richting van het hoge gras.

-sorry voor de laatheid...


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 21:50




firework
"Failures are finger posts on the road to achievement"
-C.S. Lewis



Boos om de brutale reactie liep de kater achter zijn apprentice aan, met zijn staart zwiepend om de woede eruit te krijgen, wat een brutaliteit! "Morgen moet je teken verwijderen bij de elders!" Siste hij naar haar, en liep toen langs haar heen, en voor haar uit, "Probeer me te vinden in de Heatherfields, en alleen op geur, oké?" Zonder op antwoord te wachten sprintte de kater weg, en rende door het Heatherfield, naar een plek waar Owlpaw zoiezo langs zou moeten komen, maakte niet uit waar ze op afkoerste. Dat deed hij zodat ze het hem niet zou flikken om gewoon terug te gaan naar kamp.
© darren criss



||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Owlpaw|| First training, exciting, right?   ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 15:04

"Morgen moet je teken verwijderen bij de elders!", siste de kater boos. "Probeer me te vinden in de Heatherfields, en alleen op geur, oké?", vervolegde hij, voordat hij wegrende. Verstomd bleef Owlpaw staan, ze had toch niet verkeerds gezegd? Ze was boos, nee woedend, maar besloot niet te zagen omdat ze dan waarschijnlijk gewoon meer straf aan haar been zou krijgen. De bruine apprentice besloot om niet nog veel langer te blijven staan, zodat ze het spoor niet zou kwijtraken. Knarsentandend liep ze achter de rood-witte kater aan. Tot ze bij het kamp aankwamen.

-laat DX sorry


||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 25jw4cj
||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 ZZu0jir ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 LcrIgCQ||Owlpaw|| First training, exciting, right? - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
||Owlpaw|| First training, exciting, right?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: