Welcome to the new age [Event]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Welcome to the new age [Event]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfspirit
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 16:25

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

Het was nog redelijk vroeg in de morgen en hij had het idee dat bijna alle kittens nog lagen te slapen, of langzaam aan wakker werden. De jonge kitten stapte uit zijn nest en rekte zich uit. Nu het greenleaf was, was het een stuk warmer buiten en werd het nest hem soms iets te warm om in te blijven liggen. Hij had verkoeling nodig, maar mocht niet het kamp uit om deze te zoeken; helaas. Rustig ging de kitten ergens zitten, terwijl hij wachtte tot enkele kittens ontwaakten. Hij had eigenlijk wel zin in een spelletje! ”Hey!” Siste hij naar de wakker wordende kittens. ”Hebben jullie misschien zin om clannetje te spelen?” Zijn ogen glommen, hij had daar eigenlijk wel zin in! ”Zo ja, dan ben ik de leider! En dit is het Riverclan kamp en buiten is ons territorium, de andere dens zijn de andere clans!” Miauwde hij vrolijk.

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Welcome to the new age [Event] Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Colorgaze
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 19:22

Colorkit lag dicht tegen haar moeder, Beautysoul, aan. Ze opende haar rood en blauwe ogen, maar sloot ze weer om te gapen. "Hey!" Een stem klonk door de nursery en Color keek ietwat geschrokken in de richting waar de stem vandaan was gekomen. "Hebben jullie misschien zin om clannetje te spelen?" Het was Wolfkit die gesproken had. Een glimlach verscheen op het witte gezichtje van de kitten. Meteen sprong ze op, voor Clannetje kon je har wakker maken, letterlijk! "Ik doe mee!" riep ze en rende naar Wolfkit toe. "Mag ik de SkyClan leader zijn?" vroeg ze en keek hoopvol naar de andere kit.

{Colorkit weet (nog) niks van het SkyClan gebeuren af ;3}


Welcome to the new age [Event] JZucwX
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 19:17

  • Notes: Clannetje?
  • Tag: Wolfkit & Colorkit
  • Places: Nusery
Missingkit

Missingkit rolde haar slaperig om. Ze lag knus tegen de buik van haar mama aan. ”Hey!” De zilver-bruine kitten opende haar oogjes. ”Hebben jullie misschien zin om clannetje te spelen?” Ze spitste haar oortjes. ”Zo ja, dan ben ik de leider! En dit is het Riverclan kamp en buiten is ons territorium, de andere dens zijn de andere clans!” Missingkit stond op. Ze liep met kleine pasjes naar het oor van Petalcloud. "Mama...", fluisterde ze zachtjes. Na geen reactie gekregen te hebben liep ze naar Wolfkit. "Ik doe mee!" De kleine kitten schrok van Colorkit die plots heftig opstond. "Mag ik de SkyClan leader zijn?" Alle slaap was uit haar verdwenen. Ze neeg verlegen haar kop toen ze sprak. "Mag ik de RiverClan deputy zijn?"


Welcome to the new age [Event] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Welcome to the new age [Event] IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 19:37

Honeykit lag nog lekker in dromenland. Ze had sinds lange tijd eens geen last van nachtmerries vol met rivieren en duisternis, eindelijk kon ze weer gewoon goed slapen. Jammer genoeg hoorde ze de stem van haar broer, die er voor zorgde dat ze uit haar vredige wereldje werd gehaald. Het witte poesje geeuwde uitgebreid en rekte zich uit, voordat ze overeind kwam en slaperig om zich heen keek. Ze zag haar broer al ronddollen, samen met twee andere kittens die ze vaag bij naam kon. Ze pikte vaag iets op over clannetje spelen, Wolfkit als Riverclan leader en de twee andere katten als Skyclan leader en Riverclan deputy. Ze dacht eventjes na, liep naar Wolfkit toe en ging zitten. "Mag ik dan Riverclan Medicine Cat zijn?" vroeg ze verlegen, met haar gebruikelijke zachte stem. Ze keek met een hopende blik naar haar broer. Ze had groot respect voor de Medicine Cat, Nightstream, ze was dan ook een paar keer haar den binnen geglipt. Zonder iets te doen natuurlijk, maar gewoon om rond te kijken.


Welcome to the new age [Event] EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 14:30

”Hebben jullie misschien zin om clannetje te spelen?” Een paar seconden geleden had Choppedkit nog heerlijk liggen slapen, maar nu was hij klaarwakker. Hij keek toe hoe een aantal kittens enthousiast reageerde. Hellaas was de rol van Riverclan deputy bezet, wat hij heel jammer vond. Maar Colorkit wou Skyclan leader zijn, waardoor hij deputy kon worden! "Ik wil Skyclan deputy worden!" Hij sprong enthousiast op en rende naar Colorkit.


 
Welcome to the new age [Event] Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 16:05

Stormykit lag rustig in de den te slapen, tot zij en stemmetje hoorde: "Ik wil Skyclan deputy worden!". Ze was meteen klaarwakker, dit hoorde bij haar favoriete spel en vroeg: "Mag ik dan Skyclan Medicine cat worden?", Stormykit wou altijd een medicine cat worden in realiteit, en ook natuurlijk in het spel maar nu deze rol bij de riverclan bezet was, wou zij die van Skyclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
Welcome to the new age [Event] LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 16:49

F L O W P E T A L


Alle kittens maakte veel lawaai, allerlei dingen over Clannetje enzovoorts. Ze stapte ietwat schuifelend naar de groep kittens, ze zouden haar toch niet gaan pesten toch? Niet zoals die andere kittens hoopte ze... Ze ging bij de groep zitten, haar ogen richtend op haar poten. "Kan ik... ook meedoen?" vroeg ze zachtjes, waarschijnlijk zou het wel moeilijk worden. Ze was kleiner dan de meeste kittens rond haar leeftijd. Ze kon zo worden aangezien als een kitten van 1 Moon, terwijl ze inmiddels al 3 Moons was! Ze was mager en klein, Fragiel en kwetsbaar. Maar vooral, verlegen. "I-ik..." stamelde ze tegen de groep, maar deed meteen haar mond weer dicht. Zo snel als ze kon. Ze zouden haar nu vast uitlachen omdat ze stamelde. Ze wou niet meer uitgelachen worden! Ze wou geaccepteerd worden zoals ze was. Ze voelde zich ergens ongemakkelijk in de groep, en verwachtte dan ook niet dat ze mee mocht doen.












OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Flowy :3
Nervous//Uncomfortable
155 Words
& RiverClan Kittens


Welcome to the new age [Event] 331gcih
Terug naar boven Ga naar beneden
Colorgaze
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 15:58

Al snel kwamen er nog een paar kits in hun richting. Het leek wel alsof er een gathering aan de gang was. Missingkit wilde de RiverClan deputy spelen en Honeykit de RiverClan medicine cat. Met een glimlach op haar witte snoet keek ze hoe er nog meer kittens wakker werden en naar hen toekwamen. "Ik wil Skyclan deputy worden!" riep Choppedkit en hij kwam naar hen toegerend. Ook Stormykit kwam naar hen toe. "Mag ik dan SkyClan Medicine cat worden?" vroeg het grijze poesje. Colorkit keek opzij, er was onopvallend nog een kitten bij hen komen zitten. Het was Flowkit. "Kan ik... Ook meedoen?" stamelde de zwart-witte kitten. Colorkit stapte naar haar toe en zei; "Natuurlijk mag dat!" Maar het leek alsof de kleine kit haar niet hoorde of haar negeerde. "I-Ik... miauwde Flowkit, maar ze stopte midden in haar zin. "Wat is er, Flowkit?" vroeg Colorkit aan de zwart-witte poes.

Tag: Flowkit 'nd the others || Mood: Blij en een beetje bezorgd over Flowkit
151 words


Welcome to the new age [Event] JZucwX
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
Welcome to the new age [Event] LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 17:17

F L O W P E T A L


"Wat is er, Flowkit?" vroeg een wit poesje met twee verschillende oogkleuren aan haar. "M-mag ik... de R-Riv-verC-clan M-Medicine C-cat A-ap..Apprentice z-zijn?" Stamelde ze, ze schaamde zich zo erg, maar ze kon niks anders. Ze wou dat ze kon verdwijnen van de aarde, weg. Gewoon helemaal weg. Ze slikte even, al klaar voor eventuele opmerkingen en kittens die haar zouden uitlachen. Alsof ze niet al genoeg werd uitgelachen, die stomme apprentices die haar pestte omdat ze zoveel stotterde. Dat wist niemand natuurlijk, alleen zij. Ze hield het voor haarzelf, ze durfde het niet te vertellen, ze was bang.












OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
<'3
uncomfortable
099 Words
& RiverClan kittens




Welcome to the new age [Event] 331gcih
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Welcome to the new age [Event] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the new age [Event]   Welcome to the new age [Event] Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 17:42

  • Notes: Clan
  • Tag: Wolfkit, Colorkit, Honeykit, Stormykit, Choppedkit & Flowkit
  • Places: Nusery
Missingkit

"Kan ik... ook meedoen?", miauwde een stem achter haar. Missingkit draaide zich om. "I-ik..." "Wat is er, Flowkit?", vroeg Colorkit. Nieuwsgierig keek Missingkit naar Flowkit. "M-mag ik... de R-Riv-verC-clan M-Medicine C-cat A-ap..Apprentice z-zijn?" De zilverbruine kitten miauwde al even verlegen. "Dat moet je aan Honeykit vragen, maar ik denk dat het wel mag. Ze glimlachte onzeker naar de poes. Haalde toen haar tong over haar lippen. "Wanneer gaan we beginnen?"


Welcome to the new age [Event] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to the new age [Event]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: