Filthy Habit [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Filthy Habit [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Filthy Habit [OPEN] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 9:27

Honeyspots plofte met een uitgeputte zucht neer op een stil plekje in het kamp. Kits waren 3 manen oud en het begon zijn tol te eisen dat ze alleen voor ze moest zorgen. Cindersmoke kwam ze niet meer opzoeken. Niet dat ze hem toeliet. Als ze hem al rook vloog ze haar nest uit om hem weg te jagen- maar ze wist echt wel dat hij er was. Af en toe zou hij van een afstandje kijken naar Quietkit en Flowkit. De een van net Honeyspots en de ander net Cindersmoke. Als ze Flowkit in de ogen keek werd ze er nog eens fijn aan herinnerd wie de vader was. Ze gaf haar dan altijd een lik over haar kop, glimlachte en zei dan hoe blij ze was met haar. Zwijgend stak ze haar poten onder haar borst en krulde ze zich op. De maan was al op aan het gaan tegen de tijd dat ze ingedut was en wakker werd. Ze keek verstoord om zich heen en merkte dat iedereen al sliep. Met een vreemd gevoel die haar zo maar raakte zonder waarschuwing kromp ze in elkaar en voelde ze hete tranen prikken achter haar ogen. Ze vouwde haar gevederde staart om haar achterhand en dwong zichzelf om te gaan zitten. Ze moest afgeleid worden .. slaap had ze niet meer. Honeyspots haalde haar tong een beetje verstoord door haar vacht en begon hem te fatsoeneren. *lick lick lick. Ze zuchtte weer toen een warm briesje door haar vacht gleed. Ze had om een of andere reden enorm veel behoefte aan iemand om mee te praten. Maar niemand zou op dit uur nog wakker zijn of wakker gemaakt willen worden. Ze staarde naar de sterren en werd geraakt door de zelfde twijfeling en rancune die ze altijd voelde als ze er naar keek. Ooit zou ze haar kits vertellen wie de vader was. Als ze leerling werden. Ja. Dan zou ze haar kits meenemen naar hem en vertellen hoe het stak. Ze geloven in StarClan. Besefte ze. Dat kan ik ook gebruiken als ik het ze vertel .. overwoog ze zonder spijt.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnFilthy Habit [OPEN] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
Filthy Habit [OPEN] DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 9:08

Angelwing struinde door het al donkere bos. In het kamp zou iedereen waarschijnlijk slapen, dat was misschien maar beter. Ze was alleen het bos in te gaan zoals ze de laatste tijd wel vaker deed. Daar kon ze rustig nadenken over wat er nou allemaal aan de hand was. Angelwing had haar enige kitten laatst verloren. Het beestje was geboren met groenhoest maar was hier niet aan gestorven. Volgens de medicine cat had iemand haar doodsbessen gevoerd. Angelwing kon niet begrijpen waarom iemand zoiets vreselijks zou doen. Wegens dit was ze in een depressie geraakt. Ze at wijnig ze praten niet meer eigenlijk werd ze 's ochtends wakker en ging dan meteen naar buiten in de hoop dat ze niemand tegen zou komen.
Na een tijdje lopen was Angelwing bij het kamp aan gekomen met een zucht stapte ze op de ingang af. Op het moment dat ze haar kopje naar binnen stak zag de gefrustreede Honeyspots op een rustig plekje zitten. Angelwing kende de poes van de tijd dat ze zelf nog in de nursery lag dat was nog maar een moon geleden. Voorzichtig trippelde ze op de poes af "hallo Honeyspots" mompelde Angelwing schor.

-dit is een telefoon post dus sorry als er veel fouten in zitten.


Filthy Habit [OPEN] Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Filthy Habit [OPEN] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 11:14

De momenten van stilte tikte heel langzaam voorbij. Honeyspots bleef maar likken tot haar vacht eng recht naar beneden stak. Met een geërgerde zucht begon ze haar poten er doorheen te halen in een poging het weer goed te krijgen. Mijn vacht is net als mijn leven. Dacht ze droog en ze glimlachte om haar eigen grap. Verwilderd en oneven. Nooit in staat mee te gaan met de stroming. Altijd in de klit. Oh mam, soms wou ik dat je een korte vacht had gehad. Dacht ze met een frons. Toen er iets haar kant op kwam spitste ze haar ogen. Ze verwachtte half en half dat iemand haar kwam halen om haar terug te brengen naar de kraamkamer. In het donker kon ze de blauwgrijze vacht van Angelwing onderscheiden. Plots met een geheel onwillige steek van pijn wist ze dat Angelwing haar enigste kit verloren was. Nog een teken dat StarClan heel wreed kon zijn. "Hey Angelwing" Miauwde ze op zachte toon terwijl ze in de schaduwen haar verdriet snel wegduwde. Ze kwam uit de schaduwen met een vrij neutraal gezicht maar had geen twijfel er over dat Angelwing haar verdriet toch wel kon zien. "Kan ik je mogelijk opvrolijken op deze mooie nacht?" Stelde ze stilletjes voor met een klein geforceerd glimlachje. Honeyspots duwde zich overeind en gaf haar een medelevend duwtje tegen haar schouder puur om het feit dat ze zich wel kon verplaatsen in Angelwing haar gevoelens. Prijs de goden dat ik mijn kits nog heb.. Het idee om Quietkit of Flowkit te verliezen was nog erger dan alles wat ze mee had gemaakt in haar leven. Zonder hen was ze nergens.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnFilthy Habit [OPEN] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
Filthy Habit [OPEN] DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 12:40

Angelwing keek met haar blauwen ogen terneergeslagen naar de grond. "Hey Angelwing Kan ik je mogelijk opvrolijken op deze mooie nacht?" zij de langharige poes zacht. Honeyspots gaf haar een meelevend duwtje tegen haar schouder. Angelwing glimlachte het verdriet was niet uit haar ogen verdwenen maar dit hielp wel. "take your best shot." mompelde ze. De grijze poes had wel vaker naar Quietkit en Flowkit zitten kijken, ze miste het lachen om de kittens en het verzorgen als ze pijn hadden. Maar wat ze het meeste miste was wel verhaaltjes vertellen voor het slapen gaan dat deed ze altijd voor Allkit. Zo had Angelwing haar kitten genoemd, haar warrior naam zou Allsouls worden het was een prachtige kitten net haar vader. Haar vader daar had ze dan weer geen leuke herinneringen aan, dat beest had haar misbruikt en verlaten hij wou helemaal geen kitten hij wou haar niet eens. Angelwing was altijd overtuigd geweest dat Allkit's vader haar doodsbessen had gevoerd.


Filthy Habit [OPEN] Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Filthy Habit [OPEN] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 13:36

Honeyspots wist eigenlijk vrij weinig te doen op dit moment. Ze onderdrukte een zucht en glimlachte. Ze wist maar al te goed hoe het was om in een depressie te zitten. Mogelijk zat ze zelf nu ook in eentje. Depressie maatjes. Dacht ze somber. "Nou.. ik dacht eens ook dat ik nooit meer gelukkig kon zijn" Ze staarde naar haar voorpoten. "Soms lijkt het alsof StarClan alles wat je liefhebt van je afneemt. Zelfs het licht. Je ziet het licht niet meer en al snel zak je dieper weg in een duisternis waar niemand je uit kan halen" Zei ze statig. Het was een groot risico wat ze nu nam maar het was het waard. Diep van binnen zei ze het ook om zichzelf. "Alles lijkt weg te vallen en je vraagt je af waarom je er eigenlijk nog bent .. en dan zonder waarschuwing is het opeens weer oké" Ze keek Angelwing aan en glimlachte oprecht de gedachte aan haar gelukkige tijd met Cindersmoke vasthoudend alsof het haar leven was. "Je bent bang om het te verliezen en wanneer dat ook weer gebeurt geef je gewoon op .. Maar ik zeg je dat niet alles eeuwig in duisternis blijft .. denk aan Allkit. Ik wed dat ze nooit gewild zou hebben dat je zoals nu werd .." Het risico was nu enorm groot. "Je mag best op Flowkit en Quietkit passen als je daar zin in hebt morgen .. je kan dan langzaam je oude leven weer oppakken in plaats van in eeuwige leed te leven" Miauwde ze op een vriendelijke toon. Innerlijk waren alle woorden ook aan haarzelf gericht en wist ze dat het tijd was voor verandering. Ze moest haar leven weer oppakken omwille van haar kits. Niemand zou haar daarvan weerhouden behalve zijzelf..


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnFilthy Habit [OPEN] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
Filthy Habit [OPEN] DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 15:12

Angelwing luisterde naar Honeyspots. Haar hoofdje zakte naar beneden ze probeerde de tranen tegen te houden tevergeefs.. snikkend zakte de blauw grijze poes door haar pootjes. Voorzichtig duwde ze zich zelf om hoog "Je mag best op Flowkit en Quietkit passen als je daar zin in hebt morgen .. je kan dan langzaam je oude leven weer oppakken in plaats van in eeuwige leed te leven" Angelwing keek naar de langharige calico poes "heel erg bedankt Honey dat lijkt me geweldig." Ze veegde met haar pootje door haar ogen in de hoop dat haar tranen een beetje weg gingen. Sinds de dood van Allkit had Angelwing niet gehuild, ze was zo depressief dat zelf dat niet meer lukte in haar hart voelde ze de tranen altijd drukken maar haar hoofd hield ze weg. Honeyspots had haar zo geraakt dat ze niet weg bleven, eigenlijk luchten het behoorlijk. "Als je wil kan ik morgen wel op ze passen, dan kan jij wat voor je zelf doen.. er even tussen uit." mompelde Angelwing, nogmaals haalde ze haar pootje over haar ogen om de tranen weg te vegen.


Filthy Habit [OPEN] Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Filthy Habit [OPEN] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Filthy Habit [OPEN]   Filthy Habit [OPEN] Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 11:43

Honeyspots knipperde eventjes en zuchtte. Ze was opgelucht om te zien dat Angelwing er positief op reageerde. "Je hoeft me niet te bedanken, het is al goed" Miauwde ze vriendelijk en ze glimlachte oprecht. "Morgen mag je op de kits passen als je dat wilt. Ik ben er van verzekerd dat ze je vast heel aardig vinden" Zo niet dan zwaaide er wat. Een poot naar een oor. "Als mijn kits leerlingen zijn geworden kunnen we misschien samen een keertje gaan jagen" Stelde ze voor. De gedachte aan de rivier maakte haar al helemaal opgewonden. Uiteindelijk was en bleef ze een RiverClan kat en had haar liefde voor de rivier nog steeds geen grenzen gezien. Ze vond het altijd heerlijk om op vis te jagen of gewoon af te koelen op een snikhete groen blad. Ze onderdrukte een geeuw en streek haar vacht glad. "Doet me denken- Angelwing, geloof jij na dit alles nog in StarClan?" Eigenlijk overviel ze zichzelf ook een beetje met de vraag maar haar nieuwsgierigheid was gewekt. Angelwing had een vreselijke tijd achter de rug. StarClan had daar geen verklaring voor toch? "Sorry van de onderwerp switch maar ik vroeg het me oprecht af" Vervolgde ze vlug op gedempte toon en ze keek schichtig het kamp rond.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnFilthy Habit [OPEN] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Filthy Habit [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: