Organizing Patrols || Patrouille topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Organizing Patrols || Patrouille topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionroar
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 9:05



Sharing Tongues had net plaats gevonden en veel katten hadden zich weer gericht op hun laatste taken van die dag. De patrouille die tegen zonsondergang het kamp had verlaten, was nu weer terug gekeerd. Hij stapte nu op Everstar af, met de bedoeling om haar te vragen een van de drie patrouilles te leiden. "Goedenavond, Everstar." Miauwde hij, waarna hij voor haar ging staan. "Ik wil graag dat jij de dageraad grenspatrouille leidt langs de grenzen, vooral die van Shadowclan" Het laatste wat hij zei fluisterde hij echter, hij wilde geen onrust creëren, maar hij wilde er wel zeker van zijn dat er geen Shadowclan katten de grens over zouden komen. Everstar zal vast wel begrijpen waarom hij dit aan haar vroeg. Hij wilde er zeker van zijn dat hij sterke warriors op een patrouille stuurde, nu de kans groot was dat Shadowclan misschien de oorlog aan Windclan had verklaard. "Ik wil dat je Firework, Icyrose, Catchpaw en Timberpaw met je mee neemt." Hij knikte haar vervolgens gedag en stapte op Icecloud af, de volgende patrouille leider. "Hallo, Icecloud!" Begroette hij de poes vriendelijk. "Ik wil graag dat jij de zonsondergang grenspatrouille leidt, neem Wildride, Camomilepelt, Frostpaw en Musicpaw maar met je mee!" Nadat hij Icecloud ook gedag had geknikt zocht hij zelf naar enkele katten die hij mee kon nemen met de jaagpatrouille. "Shadowrush, Sunsong, Smokepaw' en Hauntpaw, gaan jullie met mij mee op de jaagpatrouille? Ik zie jullie wanneer het zonhoog is!" Miauwde hij naar de katten die hij nu mee nam op de jaagpatrouille.

Border Patrol #1 (Dawn)
Patrouille leider: Everstar
Warriors: Firework, Icyrose
Apprentices: Catchpaw, Timberpaw

Border Patrol #2 (Sunset)
Patrouille leider: Icecloud
Warriors: Wildride, Camomilepelt
Apprentices: Frostpaw, Musicpaw

Huntig Patrol (Sunhigh)
Patrouille leider: Lionroar
Warriors: Shadowrush, Sunsong
Apprentices: Smokepaw', Hauntpaw

Ik wil graag dat de Patrouille leiders hier het eerst op reageren en vervolgens de andere katten bij elkaar zoeken. De patrouilles zullen de volgende dag plaats vinden! Ook wil ik dat, wanneer iedereen van de patrouille heeft gereageerd op dit topic, de patrouille leider het topic voor de patrouille aanmaakt!


Organizing Patrols || Patrouille topic DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Organizing Patrols || Patrouille topic Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecloud
StarClan
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 10:16

Icecloud was net van plan om te kijken of ze iemand nog kon helpen met iets toen Lionroar naar haar toe kwam lopen. "Hallo, Icecloud!" Werd ze vriendelijk begroet en begroette de kater zelf terug met een knikje. "Ik wil graag dat jij de zonsondergang grenspatrouille leidt, neem Wildride, Camomilepelt, Frostpaw en Musicpaw maar met je mee!" Ze liet zien aan de kater dat ze het had gehoord en nam afscheid. Nu was de volgende taak alleen nog dat ze de katten moest vinden die ze morgen mee moest nemen. Ze keek het kamp rond om te kijken waar de katten waren die ze nodig had en kon ze gelukkig al snel vinden. Ze liep naar elke kat toe en zei: "Morgen ga je met mij mee met de zonsondergang grenspatrouille." Ze dacht dat het zo wel duidelijk zou moeten zijn voor de katten en als het nog niet duidelijk was konden ze altijd naar haar toekomen.


Organizing Patrols || Patrouille topic Smwwmp

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 11:30

Frostpaw liet zijn tong rustig langs zijn voorpoot raspen en haalde dien toen over zijn oor heen. Met een beetje onhandige vegen, en af en toe een pluk vacht die helemaal verkeerd zat, was hij er toch in geslaagd om zijn zwarte pels te fatsoeneren. Zijn heldere blauwe ogen schoten omhoog toen een sneeuwwitte poes op hem af kwam lopen. "Goedenavond Icecloud!" Snorde hij beleefd maar erg vrolijk. "Bedankt dat ik mee mag!" Grijnsde hij vervolgens breed. Hij had er zin in om een keertje een patrouille te doen. Zo vaak mocht hij namelijk niet mee! En dan ook nog eens langs de grenzen, oh boy. Dat kon nog wel eens spannend worden! Frostpaw zag namelijk nog niet echt het gevaar in van de spanningen met Shadowclan. De jonge kater zag enkel een avontuur, eentje die hij maar wat graag wilde bewandelen.

{Ik neem aan, nu de patrouilleleider van mijn patrouille hierop gereageerd heeft, ik ook mag reageren? C: Of moet ik wachten op álle patrouilleleiders? In dat geval knikker ik m'n post er weer af namelijk x'D}


Organizing Patrols || Patrouille topic 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildride
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 12:56

Wildride was net wakker geworden van een dutje. Een harde gaap ontsnapte uit haar mond, knipperend met haar ogen om te wennen aan het licht gaf ze haar borst een paar likken. Ze keek op toen ze Icecloud op haar af zag lopen. Wildride knikte als begroeting "Morgen ga je met mij mee met de zonsondergang grenspatrouille." zij de witte poes duidelijk. "Oké ik zal er zijn." mompelde Wildride. In haar hoofd was ze iets minder optimistisch dan ze van buiten zou lijken, Frostpaw ging mee dit kon nog wel een ongemakkelijk worden voor. Ze zuchtte eens diep en besloot gewoon te gedragen, aangezien ze tijdens Sharing Tongues in slaap was gevallen besloot ze nu maar wat te eten.


In the end, as we fade into the night,
Who will tell the story of your life?
I have fought,
And with flesh and blood, I commanded an army.
Through it all, I have given my heart for a moment of glory.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunsong
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
20

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons.
Gender:
Rank:
Sunsong
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 16:01

Nadat Sunsong had geholpen om de kittens de verzamelen en naar hun nest te brengen, merkte ze dat hun deputy bezig was met de patrouilles organiseren. Ze liep naar hem toe, maat hield afstand zodra ze zag dat hij is met Everstar besprak. Ze plofte tussen de kletsende katten neer en wachtte af. Misschien mocht ze wel mee op zo'n patrouille. Loonkosten liep rond en sprak een kat aan. Daarna sprak hij, "Shadowrush, Sunsong, Smokepaw' en Hauntpaw, gaan jullie met mij mee op de jachtpatrouille? Ik zie jullie wanneer het zonhoog is" Sunsong knikte en besloot om nog wat te eten. .



Organizing Patrols || Patrouille topic 20kugqx

>Brightpaw, Cinderfell, Sunsong, Wolftooth, Spottedleap, Parrotpaw, Squirrelpaw<
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokemask
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
tess
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smokemask
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 18:39

Smokepaw zag dat lionroar de patrouilles aan het organiseren was. "Shadowrush, Sunsong, Smokepaw' en Hauntpaw, gaan jullie met mij mee op de jaagpatrouille? Ik zie jullie wanneer het zonhoog is!" Miauwde hij naar de katten de katten die hij net genoemd had. Smokepaw' knikte. ' oke ' zei hij.



Organizing Patrols || Patrouille topic 60rt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Organizing Patrols || Patrouille topic Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:50

Everstar had zich niet gemengd in het samentongen, ze had nooit zo'n behoefte gehad aan praten over haar dagelijkse belevenissen en, hoewel het voor een clanleidster vast niet helemaal gepast was, was ze ook niet echt geïnteresseerd in die van anderen. Er waren wel nuttigere dingen om die tijd aan te besteden. Ze kwam dan ook net terug in het kamp van nog een klein rondje jagen, toen Lionroar naar haar toe kwam. "Lionroar," begroette ze hem simpel. "Goedenavond, Everstar." miauwde de deputy. "Ik wil graag dat jij de dageraad grenspatrouille leidt langs de grenzen, vooral die van Shadowclan" Dat laatste fluisterde hij. Everstar knikte en liep weg om de anderen mede te delen dat ze morgen vroeg op zouden moeten staan. Ze zocht de katten en sprak ze één voor één aan. Toen ze aan allen had gemeld dat ze met haar meegingen, begaf ze zich naar haar den. Twee warriors en twee apprentices mee. Ze hoopte maar dat die laatste twee niet voor oponthoud zouden zorgen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Organizing Patrols || Patrouille topic 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:54

De flame-point kater had vandaag zowat het hele territory doorkruist met zijn nieuwe apprentice, en ook al had hij veel lol gehad, nu verlangde de kater wel degelijk naar een goede nachtrust. Maar dat bleek ijdele hoop toen Everstar naar hem toe kwam lopen, en Firework idee van een goede nachtrust de grond in boorde. De dageraad patrouille, hij zou Owlpaw nog wel even laten slapen dan, misschien kon ze later nog mee. Hij knikte naar zijn leader en begaf zich naar de Warriors den, hij moest maar meteen onder de wol gaan anders zou hij er morgen als een zombie uitzien.


Organizing Patrols || Patrouille topic 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrush
Elder
Organizing Patrols || Patrouille topic DPKsfdL
Cynthia
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 143 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Shadowrush
BerichtOnderwerp: Re: Organizing Patrols || Patrouille topic   Organizing Patrols || Patrouille topic Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 11:36

Shadowrush strekte zijn lichaam even uit. Hij was net klaar met wassen en zou zo wel ergens gaan helpen, als hij tenminste nog ergens kon helpen. "Shadowrush, Sunsong, Smokepaw' en Hauntpaw, gaan jullie met mij mee op de jaagpatrouille? Ik zie jullie wanneer het zonhoog is!" Hij keek naar Lionroar die zijn naam had opgenoemd en knikte dat hij het had gehoord. Morgen zou hij dus meegaan met de jaagpatrouille. Het was groenblad, dus ze zouden waarschijnlijk wel veel prooi kunnen vangen.


Organizing Patrols || Patrouille topic S3HIJn

Organizing Patrols || Patrouille topic EsObDFyOrganizing Patrols || Patrouille topic UK1ajoIOrganizing Patrols || Patrouille topic MKN7vHEOrganizing Patrols || Patrouille topic LcrIgCQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Organizing Patrols || Patrouille topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: