{Roseheart} The hell?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Roseheart} The hell?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
{Roseheart} The hell? DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: {Roseheart} The hell?   {Roseheart} The hell? Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 18:17

De zonnenrotsen, daar had ze de Thunderclan katten wel eens over horen praten. Met een lichte frons op haar fijngebouwde gelaat keek ze naar de glooiende rotsen. Ze waren duidelijk erg verwarmd door de zon. Met een kritische blik keek Dogdance ernaar. Was het nou de bedoeling dat ze erop ging liggen? Ze vernauwde haar blauwe ogen iets en zwiepte met haar staart, nog net niet bereid om te gaan gillen van frustratie. Ze haatte het! Ze haatte dat ze het territorium niet kende! Ze haatte het dat ze de katten niet kende! Uiteindelijk ging ze met een chagrijnige grom zitten en begroef ze haar nagels in de aarde.

{Roseheart}


We are siamese if you please <3
{Roseheart} The hell? SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
{Roseheart} The hell? DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: {Roseheart} The hell?   {Roseheart} The hell? Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:17

Op haar hoede keek Roseheart rond, terwijl ze gedeisd door het territory van de ThunderClan -maar nu dus ook deels SkyClan - liep. Die katten van de SkyClan, ze vond het toch maar wat raar en ze wist niet of ze het wel echt kon vertrouwen, zeker niet nu ze wist dat ze kittens zou gaan krijgen. Ze waggelde in de richting van de Sunningrocks, en rook de vervaagde SkyClan geur die gemixt leek te zijn met een vertrouwde ThunderClan geur. Na wat moeite te doen, kon de grote poes erachter komen wie het was; Het was Dogdance, die zo goed bevriend (of meer) was met de ex-deputy van hun ex-Clan; Silverfang. Ze volgde het spoor uit nieuwsgierigheid, en het leidde haar recht naar de verwarmde rotsen waar de slanke poes met een grom op neerplofte. Het was in haar ogen misschien nog wel een deels vijandige poes, die ze bijna niet wilde kennen, maar ze kon het niet laten om te vragen wat er haar dwars zat. Met een knikje en een vriendelijke glimlach begroette ze de poes, en ging er naast liggen. De heerlijk warme zon verwarmde Roseheart schitterende rosse vacht. "Hallo Dogdance. Ik ben Roseheart. Aangenaam kennis te maken. Jij was euh...", wanneer de poes aan deze zin begon besefte ze hoe hard ze haar nu mede-Clankat hiermee kon kwetsen. Wat doe je nu Rose?! las ze zichzelf de les. "Sorry..." Ze verontschuldigde zich eerst voordat de ThunderClan warrior weer begon te praten. "Zit je iets dwars? Kan ik je misschien ergens mee helpen? Voel je je hier niet thuis of zo? Je mag me alles vertellen, ook al ken je me niet. Bij mij zijn je woorden veilig! Ik sla ze allemaal op in een denkbeeldige kluis, en enkel ik en jij hebben de code ervan!", overlaadde ze haar met allemaal vragen. Ze wilde haar enkel geruststellen, helemaal niet afschrikken, ook al begreep ze dat dit waarschijnlijk wel zo zou gaan overkomen... Haar ogen sloeg ze neer richting de grond, als tweede verontschuldiging tegenover Dogdance.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

{Roseheart} The hell? 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Roseheart} The hell?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: