voles {+climbclaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 voles {+climbclaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gleampool
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:11

Een grijze gestalte bewoog zich langzaam voort tussen de bomen. Zijn naam was Gleampool, ook al wist hij niet echt waarom. Hij had het zich altijd afgevraagd, Maar juist toen hij als kitten de vaag aan zijn moeder wou voorleggen, had hij te horen gekregen dat ze dood was. Hij stopte en spitste zijn oren. Zijn groene ogen schoten heen en weer. Een eindje verderzag hij een veldmuis die hopeloze pogingen deed om een veel te grote hazelnoot in zijn mond te wurmen. Soepel zakte hij in jachthouding en sloop langzaam vooruit. Toen de muis dichtbij genoeh was, schoot de gestreepte kater vooruit en beet het mollige beestje in zijn nek.

{+climbclaw}



voles {+climbclaw} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:13

Climbclaw was druk bezig met jagen. De ThunderClan poes zag een eekhoorn, Climbclaw sloop er naar toe en toen ze het dier te pakken had beet ze de eekhoorn snel dood. Ze begroef de eekhoorn, zodat ze hem later kon ophalen. Climbclaw liet de geuren langs haar geurklieren gaan, de ThunderClan poes rook bos en water. Snel liep de mooie Clanpoes naar het beekje toe, Climbclaw begon wat water te drinken. Het water was koel het verfristen haar meteen. Toen Climbclaw weer rook rook ze een veldmuis en een ThunderClan kater. Ze zakte in de jachthouding maar ze zag dat de ThunderClan kater haar voor was. Ze klom in een boom. ''Hoi, Gleampool is het niet. '' zei ze.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 9:41

"Hoi, Gleampool is het niet", hoorde de knappe grijze kater een stem achter hem zeggen, waarop hij zich omdraaide. Achter hem zag hij Climbclaw staan, een zwart-witte poes met gele ogen. "Dag Clibclaw", glimlachte hij, zijn ogen twinkelde, dat gebeurde altijd als hij goedgehumeurd was. "Hoe gaat het?", vroeg hij terwijl zijn typische Gleampool-glimlach nog altijd om zijn lippen lag. De grijze kater schraapte met zijn rechtervoorpoot een hoopje arde over de veldmuis die voor hem lag.

-laat, sorry DX



voles {+climbclaw} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 13:57

"Dag Climbclaw," glimlachte Gleampool en zijn ogen twinkelde. "Hoe gaat het?" vroeg Gleampool. Op zijn lippen lag een lach die ze nog nooit had gezien. "Mwah, ik denk goed." zei Climbclaw "Wat een aparte glimlach heb jij." shoot er bij Climbclaw uit. "Stomme mous-brain." fluisterde ze tegen zich zelf. Ze keek Gleampool aan. "Als je last van me hebt wil ik wel weg gaan hoor." zei ze tegen Gleampool. "Maar als je geen last van me hebt, kunnen we dan misschien gaan jagen." vroeg Climclaw een beetje aarzelend.

(geeft niet en Climbclaw ogen zijn groen en niet geel.)


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 17:35

"Mwah, ik denk goed.", antwoorde ze rustig. "Wat een aparte glimlach heb jij.", schoot ze uit toen ze de grijns om Gleams mond zag. De grijze kater moest zelf lachen om de opmerking, en toegegeven, hij had wel een opvallende glimlach. De zwart-witte poes mompelde iets wat voor Gleam totaal onverstanbaar was. "Als je last van me hebt wil ik wel weg gaan hoor.", zei Climbclaw. "Van mij mag je gerust blijven, hoor", Gleampool vond het fijn om andere katten te leren kennen tijdens de jacht. "Maar als je geen last van me hebt, kunnen we dan misschien gaan jagen.", stelde de zwart-witte poes aarzelend voor. "Voor mij is het goed", glimlachte de grijze kater.

-ow, dat had ik niet gezien^^



voles {+climbclaw} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:48

"Van mij mag je gerust blijven, hoor" zie Gleampool."Voor mij is het goed", glimlachte de grijze kater. Yes dacht Climbclaw. Haar hart maakten een sprongetje van geluk. "Nou, kom op dan." zei Climbclaw en nu liet ze haar zelfverzekerde kant aan Gleampool zien. Climbclaw sprong uit de boom en ze landen precies voor Gleampool zijn neus. "Hoeveel heb jij al gevangen?" terwijl Climbclaw dat vroeg ging de mooie Clan poes naast Gleampool staan om te laten merken dat ze klaar. Voor de jacht was.

(maakt niet uit.)


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:33

"Nou, kom op dan.", zei Climbclaw zelfverzekerd. "Hoeveel heb jij al gevangen?", vroeg de zwart witte poes terwijl ze naast Gleampool kwam staan. "Twee muizen en een eekhoorn, denk ik", antwoorde de grijze kater, lichtjes twijfelend. "en jij?", vroeg hij om de stilte op te vullen, terwijl hij langzaam in de richting van de Sunningrocks trippelde, daar was altijd veel prooi te vinden.



voles {+climbclaw} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:14

"Twee muizen en een eekhoorn, denk ik", antwoorde de grijze kater, lichtjes twijfelend. "en jij?", vroeg hij om de stilte op te vullen, terwijl hij langzaam in de richting van de Sunningrocks trippelde."Oh, een eekhoorn meer ook niet, het was namelijk geen gunstige dag voor mij geweest." beantwoorden ze de raag, terwijl ze naast Gleampool trippelde. Climbclaw had veel energie dus rende ze naar Sunningrocks " Kom je nog?" riep ze naar Gleampool. Climbclaw hoorde de wind om haar oren fluiten.

(ga jij naar de meeting?)


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:53

"Oh, een eekhoorn meer ook niet, het was namelijk geen gunstige dag voor mij geweest.", antwoorde ze op Gleampools vraag. De grijze kater knikte, ookal had hij geen idee van wat ze bedoelde, hij ving altijd veel prooi. Climbclaw begon te rennen. "Kom je nog?", hoorde hij haar schreeuwen, waaruit hij aannam dat ze al bij de sunning rocks was. De gestreepte kater spande zijn spieren en arriveerde in een paar grote sprongen bij de zwart-witte poes. "Hier ben ik dan", glimlachte hij. De grijze kater liet de glimlach van zijn gezicht glijden terwijl hij de geuren rondom hem opsnoof.

(nee, ik woon in Belgie :'3)



voles {+climbclaw} Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
voles {+climbclaw} DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: voles {+climbclaw}   voles {+climbclaw} Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 13:01

"Hier ben ik dan", glimlachte hij. De grijze kater liet de glimlach van zijn gezicht glijden terwijl hij de geuren rondom hem opsnoof. Climbclaw volgden zijn voor beeld een ze liet de geuren langs haar geurklieren lopen. Climbclaw rook een waterrat, de mooie Clan poes liet zich soepel in de jachthouding glijden. Langzaam sloop ze op het diertje af, Climbclaw sprong en ze landen op de waterrat.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
voles {+climbclaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: