A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kirito
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Well just count the moons when I am born and you will see
Gender:
Rank:
Kirito
BerichtOnderwerp: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimema 18 nov 2013 - 11:29

Rustig liep Kirito door het Bloodclan kamp, hij had sinds kort bij hun gevoegd en had een goede indruk proberen te maken op de katten rondom hem wat waarschijnlijk best mislukt was. Nu probeerde hij zich juist te vermijden van hun en deed soms bot tegen ze.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Zy935h
Dankje Frozenkit!
Le accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 17:21

Coca liep rustig door het kamp heen en hij verveelde zich dood. Wat kon hij on earth nou is gaan doen? Toen zag hij hem zitten, die nieuwe zwarte kater die dacht dat hij alles was. Grijnzend kwam Coca op hem af. "hallo Meneer-ik-weet-alles-zo-goed" zei hij grijnzend en hij wachtte het antwoord af. Hopelijk zou deze kater niet zo reageren dat hij gedist was, want dar hield hij niet van.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 14:40

Loci kwam net terug in het kamp. Hij zag coca zitten. De kater liep naar een andere kat. Die kat had hij hier nog niet gezien. Hij liep er naartoe. `en jij bent?` vroeg hij niet al te vriendelijk aan de nieuwe kater. Op coca lette hij niet. Daar zou hij later nog wel mee praten, hij coca was een beetje te dramatisch geweest tijdens dat gedoe met erza.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Well just count the moons when I am born and you will see
Gender:
Rank:
Kirito
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 10:00

"hallo Meneer-ik-weet-alles-zo-goed" Kirito keek op en zag een zwarte kater grijzend naar hem te kijken, "hoi" mauwde hij droog, "en jij bent?" Kirito keek naar de kant van waar de stem vandaan kwam. "Ik ben Kirito en ik ben hier nieuw" ondertussen ging hij opstaan zodat hij niet al te klein overkwam


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Zy935h
Dankje Frozenkit!
Le accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:34

Loci, bah, moest hij altijd alles vertellen? Kwam hij er ook weer bij staan lullen. Coca grauwde even boos naar hem, als teken dat hij niet gewenst was. "hoi" miauwde de andere nieuwe kater nu terug. "Ik ben Kirito en ik ben hier nieuw" Coca rolde met zijn ogen. Dacht Kirito dat hij simpel was of zo? Natuurlijk snapte hij wel dat die gast hier nieuw was. "Ja, daar was ik ook al over uit ja." antwoordde Coca droog. Kirito stond op. Coca versmalde zijn ogen. Wilde deze kat nu al gaan vechten? Het leek er niet echt op. De kater was veel kleiner dan hem, en hij had duidelijk minder spieren, vond Coca. Hij snoof. "Denk je dat je groter bent? Nee. Denk je dat je sterker bent? Nee. Waarom ben je hier in de Bloodclan gekomen?" Coca wilde geen nieuwsgierigheid in zijn stem stoppen, en dat lukte hem nog redelijk goed.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:25

De kat keek naar hem. "Ik ben Kirito en ik ben hier nieuw" ondertussen ging hij opstaan zodat hij niet al te klein overkwam. Loci keek naar Coca, deze was er duidelijk niet blij mee dat hij hier was. Coca grauwde even boos naar hem. Coca rolde met zijn ogen. "Ja, daar was ik ook al over uit ja." antwoordde Coca droog. Kirito stond op. Coca versmalde zijn ogen. Terwijl Loci de kat bekeek, groot was de kat niet. Loci kwam voor hem staan. En keek de kater in de ogen. Hij was net iets groter dan Kirito. Coca snoof. Die kat dacht zeker dat hij hier de baas was. "Denk je dat je groter bent? Nee. Denk je dat je sterker bent? Nee. Waarom ben je hier in de Bloodclan gekomen?" Loci hoorde duidelijk nieuwsgierigheid in de stem van de kater. De kater was niet groter dan de rest, Loci was ook niet groter maar dat had hem nergens in gehindert. Hij wachtte op Kirito's antwoord.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:39





Een grijze poes op wiens vacht een metalige glans hing stapte met sterke, geluidloze passen langs de randen van het Bloodclan camp, ergens diep in de twoleg-place. Platinumsoul, de gespierde, gevaarlijke poes keek minachtend naar de katten die duidelijk zwakker waren dan zij die met elkaar zaten te ruziën, of prooi op te schrokken. Bah, dit stelletje bij elkaar geveegde idioten was echt niets waard. Ze noemden zichzelf een 'clan', maar zelfs die foxdung-clans waren nog beter dan dit miezerige zooitje! Ze zou met gemak een hele groep van deze sukkels kunnen verslaan. Maargoed, je wist maar nooit. De echte reden waarvoor ze hier was gekomen, was om te kijken of er wat interessante katten hier rondliepen. Katten die dezelfde wraakgevoelens als zij hadden. Die ze kon "gebruiken" om de twoleg-place over te nemen. Ze snoof kort. Yech, ze mocht deze clan niet. Echt een stelletje slappelingen. Ze zou het maar op rogues houden... Of? Ze zag enkele katten ruzieën een eindje verderop. Drie zwarte katers, zo te zien. Met enkele stappen was de gespierde, stevige poes dichterbij gekomen. Met haar ijzige ogen keek ze elk van de katten aan, lichtelijk spottend, maar voornamelijk keurend. 'Ik wil me er niet mee bemoeien,' mauwde ze, half ongeïnteresseerd. 'Maar zou ik mogen weten wat hier aan de hand is?' Ze wierp een ijzige, minachtende blik op de kleinere kater die door de grotere duidelijk op zijn plaats gezet werd. Compleet nutteloos, waarschijnlijk. De grote leek haar meer wat. Hij leek zwak, maar misschien kon hij van pas komen. Misschien.

-Mind if I jump in? ^^





A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 7:05

Loci hoorde een poes naar hen toe stappen. Hij draaide zich om en keek de kat aan. Ze bekeek hen alle drie, keurend en ze had een lichte laag spot rond zich heen. `ik wil me er niet mee bemoeien.` mauiwde ze. Wel dat was haar aardig gelukt, om zich niet te moeien. `maar zou ik mogen weten wat hier aan de hand is.` loci keek coca vrij zend aan. `wel deze lafaard.` hij keek naar coca. `wou de nieuwe komen pesten. En vond mijn aanwezigheid bij het uitoefenen van zijn nieuw ze hobby redelijk irritant.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:37

Coca keek om toen hij zachte pootstappen hoorde. Zijn ogen werden groot als schoteltjes, dit was de knapste poes die hij ooit gezien had! 'Ik wil me er niet mee bemoeien,' mauwde ze, wat ongeïnteresseerd. 'Maar zou ik mogen weten wat hier aan de hand is?' Net toen Coca antwoord wilde zeggen, beantwoorde Loci, waarschijnlijk om hem te pesten. `wel deze lafaard.` Coca kreeg een blik op zich geworpen en voelde zijn woede groeien. `wou de nieuwe komen pesten. En vond mijn aanwezigheid bij het uitoefenen van zijn nieuw ze hobby redelijk irritant.' Dit was genoeg voor Coca. "Als jij je Mousdungbek van je nou is houd, kan ik tenminste mijn gang gaan! Je zit al sinds het voorval met Erza op mijn lip, iedere keer om mij te irriteren. Je lijkt wel verliefd of zo?!" miauwde hij boos en hij ontblootte zijn nagels met een grauw. Niet nu, Coca, er is een dáme bij... Gedraag je! Hij draaide zich nu om naar de poes. "Als jij wilt weten wat er aan de hand is, wil ik graag je naam weten." miauwde hij vlijend en hij liep een paar passen naar haar toe.



A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 17:45





Platinumsoul keek de katten één voor een aan, wachtend op een antwoord. Toen begon de middelste te spreken. `wel deze lafaard.` begon hij, wijzend naar de grotere kater. `wou de nieuwe komen pesten. En vond mijn aanwezigheid bij het uitoefenen van zijn nieuw ze hobby redelijk irritant.' mauwde hij. Platinumsoul snoof kort. En dus? Haar leek het redelijk normaal om nieuwelingen uit te testen. Zelf deed ze het anders altijd. Gewoon, om te kijken hoe ze reageerden. Vanuit haar ooghoek zag ze dat de grote kater zwaar geïrriteerd werd. "Als jij je Mousdungbek van je nou is houd, kan ik tenminste mijn gang gaan! Je zit al sinds het voorval met Erza op mijn lip, iedere keer om mij te irriteren. Je lijkt wel verliefd of zo?!" hij keek de middelste kater woedend aan. Kort zuchtte de zilveren poes, en rolde met haar ogen. Kwamen hier hele familiegeschiedenissen aan bod of iets dergelijks? Whatever, het maakte eigenlijk ook niet zoveel uit. De reden dat ze was zoals ze was had ook met een soort gezworen bloedwraak te maken, dus. Platinum wendde haar ijsblauwe ogen weer naar de grote kater, die aanstalten maakte om de middelste kater aan te vallen. Maar, plots stopte hij en hij wendde zich tot haar. Met een veelzeggende blik deed hij enkele passen naar haar toe, en instinctief sloeg Platinumsoul haar staart tegen de grond. Wou deze kater met haar flirten of iets dergelijks? "Als jij wilt weten wat er aan de hand is, wil ik graag je naam weten." Platinumsoul keek hem kort, verbijsterd aan, maar daarna werd haar blik weer normaal. Een lichte grijns verscheen zelfs op haar gezicht. Waarom zou ze dit gedoe ook niet meespelen? 'Ik wordt door de meesten Platinumsoul genoemd' zei ze, met een schuine blik op de grotere kater. '...En jij?' eindigde ze, lichtjes grijnzend met haar scherpe tanden.




A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 14:35

Coca was duidelijk niet blij met Loci's antwoord. "Als jij je Mousdungbek van je nou is houd, kan ik tenminste mijn gang gaan! Je zit al sinds het voorval met Erza op mijn lip, iedere keer om mij te irriteren. Je lijkt wel verliefd of zo?!" miauwde hij boos en hij ontblootte zijn nagels met een grauw. Loci grauwde naar de kat. "Als jij wilt weten wat er aan de hand is, wil ik graag je naam weten." miauwde Coca plots vlijend tegen de poes die net aangekomen was. De poes sloeg haar staart tegen de grond. en keek hem kort en verbijsterd aan. Een lichte grijns verscheen zelfs op haar gezicht. 'Ik wordt door de meesten Platinumsoul genoemd' zei ze, met een schuine blik op de grotere kater. '...En jij?' eindigde ze, lichtjes grijnzend met haar scherpe tanden. Loci keek de twee katten aan en keek toen naar Kirito. 'Wat wil je van ons.' vroeg hij aan Platinumsoul. Hij leek wel verliefd. Coca had zichzelf daarnet zeker niet bezig gezien.




A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 11:03






Platinumsoul keek half zenuwachtig naar de kater die nu vlak naast haar stond. Darn it! Ik- ik had dit nu echt niet verwacht! bedacht ze, iewat ongemakkelijk. Verdomme, meestal hadden katten ontzag voor haar, of waren ze bang voor haar. Wat moest ze hier nu mee? Maar, snel werd haar gelaatsuitdrukking weer kalm en berekenend. Ze keek kort weer naar de middelste kater, die lichtelijk spottend naar de grote kater keek. 'Wat wil je van ons?' vroeg hij aan haar. Platinumsoul snoof, en sloeg haar klauw hard op de aarde. Auw, iets té hard. Maar whatever. 'Dat zijn jouw zaken niet!' spuugde ze naar hem, om maar even duidelijk te maken dat haar zaken de zijne niet waren. Ze richtte haar aandacht weer op de grote kater, wachtend op zijn reactie op haar eerdere antwoord.




A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Well just count the moons when I am born and you will see
Gender:
Rank:
Kirito
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 14:51

Kirito hield zich stil terwijl de twee andere duidelijk oudere katers bleven ruzie maken, nog niet zo veel later kwam er ook een andere poes bij kwam staan, die zei dat ze er niet mee wou bemoeien, waneer Loci antwoorde zag hij dat Coca zijn woede groter werd. Zelf had Kirito geen idee waarom dat zo was maar waarschijnlijk kenden ze elkaar al (wat wel een duidelijk is aangezien ze bij elkaar in de clan zitten, net zoals hem zelf) alleen niet op een geweldige manier. Doordat hij in gedachten gezonken zat miste de jonge kater meer dan de helft van het gesprek en hoorde Loci vragen: "wat wil je van ons?" de poes die dus als Kirito het goed had gehoord Platinumsoul heette sloeg haar klauw in de aarde van iritatie en riep: "Dat zijn jouw zaken niet!" hij hefde zijn wenkbrauwen op, 'wow die poes is wel erg snel geïrriteerd zeg" dacht hij bij zichzelf, allen zij Kirito dat niet hardop en nu vond hij dat het zijn beur was om eindelijk te praten :"maar wat kom je dan hier doen" het kwam er onvriendelijk uit, precies zoals hij dat had gehoopt.

Ooc. Sorry dat ik pas zoo laat reageer -_- school en mijn moeder hielden mij tegen, en ik zag het ook niet ^^"


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Zy935h
Dankje Frozenkit!
Le accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 19:09

'Ik wordt door de meesten Platinumsoul genoemd' zei ze, met een schuine blik op Coca, die warm werd. Wat een mooie naam! '...En jij?' Coca werd nog warmer. Ze leek wel geïnteresseerd in hem! Net toen hij wilde zeggen hoe hij heette, was iemand anders hem voor. 'Wat wil je van ons?' Loci. Coca siste zachtjes. Zo doe je toch niet tegen een dame?! Platinumsoul snoof, en sloeg haar nagels in de zachte ondergrond. 'Dat zijn jouw zaken niet!' Coca grinnikte, deze poes had wel pit! "maar wat kom je dan hier doen" Coca zuchtte en draaide met zijn ogen. Het was toch duidelijk dat Platinumsoul dat niet wilde vertellen? "Ik onderbreek dit gesprek even, aangezien jullie mij net ook verbraken. Coca wendde zich naar Platinumsoul. "Ik heet Coca. Wat heb jij een mooie naam, zeg!" hij bloosde terwijl hij dit zei.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 17:52






"maar wat kom je dan hier doen" zei de kleinste kater. Platinumsoul besloot hier niet op te reageren. Ze had verdorie net uitgelegd dat dat haar zaken waren?! Ze vertelde haar plannen alleen aan haar volgelingen of degenen die het dichtst bij haar stonden. "Ik onderbreek dit gesprek even, aangezien jullie mij net ook verbraken." merkte de grote kater op. Platinumsoul zuchtte opgelucht. Mooi, nu was de aandacht van haar plannen voor de twoleg-place afgeleid. De zwarte kater wendde zich tot haar, en zei; "Ik heet Coca. Wat heb jij een mooie naam, zeg!" ze zag dat de kater iewat verlegen leek. Maar, ze kon het ook mis hebben. 'Bedankt' mauwde ze, op haar normale emotieloze toon. Of klonk er een spoortje gemeende dankbaarheid in? 'Ik neem aan dat je Bloodclan bent, aangezien je hier bent... ..Coca?' Coca. Ah, dus dat was de naam van de kater. To be honest, ik hoop niet dat die kleinere zich gaat voorstellen. Ik hoef geen onnodige namen in mijn hoofd te hebben bedacht ze, hopend dat haar hoop vervuld zou worden. Maargoed. Coca dus? Oké, onthouden. Misschien kwam het later wel van pas. In plaats van een grijns verscheen er nu een zachte glimlach op haar gezicht.




A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 14:42



Platinumsoul snoof, en sloeg haar klauw hard op de aarde. Blijkbaar sloeg ze te hard. Hij zag dat het pijn deed, hij grijnsde. Dat had ze dus liever niet gehoord. 'Dat zijn jouw zaken niet!' spuugde ze naar hem. Die was rap op haar tenen getrapt. Hij schudde zijn kop. de poes richtte haar aandacht weer op Coca. 'maar wat kom je dan hier doen" zei Kirito onvriendelijk. Coca draaide met zijn ogen. "Ik onderbreek dit gesprek even, aangezien jullie mij net ook verbraken. Coca wendde zich naar Platinumsoul. "Ik heet Coca. Wat heb jij een mooie naam, zeg!" hij bloosde terwijl hij dit zei. Wat een idioot beest dacht Loci. 'Bedankt' mauwde Platinumsoul. 'Ik neem aan dat je Bloodclan bent, aangezien je hier bent... ..Coca?' Wauw, dacht ze echt dat ze Bloodclan waren. Wat had ze anders moeten denken, toch niet dat ze kittypets waren. 'Ja, hé Coca wat een mooie naam.' zei hij zacht tegen Coca, zodat de rest het niet hoorde. Hij wendde zich weer tot de poes. 'Ja hoor, natuurlijk zijn het onze zaken niet wat jij van ons wilt.' Hij kwam dichter bij de poes staan. 'Je zou beter eens de juiste woorden uit je mond laten komen, inplaats van je kostbare tijd te verspillen.' zei hij dreigend.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 20:20

 'Ja hoor, natuurlijk zijn het onze zaken niet wat jij van ons wilt.' Platinumsoul voelde dat er een schok van irritatie door haar hersenpan schoot. 'Shut your filthy mouth, you fool!' siste ze vol afkeer in haar koude stem. 'Je zou beter eens de juiste woorden uit je mond laten komen, inplaats van je kostbare tijd te verspillen.' Platinumsoul's scherpe klauwen schoten kort uit en weer in. 'You are right. I will no longer spill any more of my lifetime by talking to fools like you, mouse-brain!' Platinumsoul negeerde de dreigende toon in de stem van de kater compleet. Dreigen? Pfah, dit miezerige katje zou haar nooit aankunnen. De grotere kater daarintegen... Hm, misschien zou ze met hem wel een aardig interessant gevechtje kunnen hebben. Maar op het moment maakte dit niets uit. Ze stond niet vijandig tegenover Coca. Wel afstandelijk, maar wat zou ze anders moeten doen? Ze was niet het type om diepe gesprekken met vreemdelingen aan te gaan. Niet dat ze sowieso al van diepe gesprekken hield, maar toch. En... Nee, dat niet. Platinumsoul slikte. Het tweede argument sloeg nergens op. Verlegen tegenover iemand, zij? Nooit! Ze had haar trots...  


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimema 16 dec 2013 - 18:23

'Shut your filthy mouth, you fool!' siste ze vol afkeer. Platinumsoul's klauwen schoten kort uit en weer in. 'You are right. I will no longer spill any more of my lifetime by talking to fools like you, mouse-brain!' Wauw, mouse-brain, deze poes kon echt geen gesprek voeren, al reageerde ze net zoals hij het wou hebben. De poes keek naar Coca, alsof iemand ooit iets aan hem zou hebben.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Well just count the moons when I am born and you will see
Gender:
Rank:
Kirito
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimema 6 jan 2014 - 8:52

'You are right. I will no longer spill any more of my lifetime by talking to fools like you, mouse-brain!' Kirito haalde een wenkbrauw op en vraagde het toch maar nadat hij wat moed had opgepakt "Waarom zo aangebrand? Wij zijn dat toch ook niet" het klonk niet als een vraag maar eigenlijk gewoon als een normale zin, deze poes begon hem nu echt op zijn zenuwen te werken.

Ooc. Sorry voor late post, nieuwejaar en vakantie waren druk voor mij, drukker dan ik wou xD


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Zy935h
Dankje Frozenkit!
Le accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]   A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:54

"Waarom zo aangebrand? Wij zijn dat toch ook niet" zei Kirito. Loci zag dat de poes op Kirito's zenuwen begong te werken. Bij hem was dat al lang het geval, maar hij ging het niet laten merken. Loci keek naar de poes, wachtend op haar antwoord.


A new cat in this bloody clan [Spt] [Open] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new cat in this bloody clan [Spt] [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: