And I liked it



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And I liked it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightwing
Member
And I liked it DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: And I liked it   And I liked it Icon_minitimema 18 nov 2013 - 18:30

NETTLELEAF

Lusteloos staarde Nightwing in het heldere water wat langs haar poten vredig weg kabbelde richting RiverClan. Telkens als het opspatte tegen haar poten trok ze een vies gezicht en trok ze haar pootjes voor enkele tellen terug. Deze rivier komt uit in de RiverClan .. als ik er me behoeften in doe .. komt dat dan ook daar? Vroeg ze zich onvervalst af. Of ik drop er een rottende prooi in .. Voor ze kon bedenken hoe ze haar buren ging pesten werd haar aandacht getrokken door een groep kraaien die opvlogen. "Houd jullie snavel toch" Snauwde ze geïrriteerd. Ze zuchtte heel diep en krabde met haar nagel aan een jeukend plekje op haar borst. Geeuwend ging ze wat naar achteren en legde ze zichzelf languit neer op een platte steen waar de zon de hele tijd opgestaan had. "Mijn eigen privé Sunningrocks" Miauwde ze verrukt. Terwijl de minuten voorbij tikte was het enige wat ze hoorde het gezoem van de insecten en het gefluit van de vogels. Het was bijna te perfect. Toen iemand in haar zon stapte siste ze nijdig. "Je staat in me zon" Merkte ze scherp op en ze keek naar het silhouet die werd geblokeerd door de zon die achter haar stond.


And I liked it TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleleaf
Member
And I liked it DPKsfdL
Miss. Anon
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Just 12 moons
Gender:
Rank:
Nettleleaf
BerichtOnderwerp: Re: And I liked it   And I liked it Icon_minitimema 18 nov 2013 - 18:58

Ze knabbelde op een botje dat ze had meegenomen. Normaal gezien zou ze de karkassen van haar voedsel altijd opruimen, maar dit botje was best lekker om op te knauwen zo na het eten. Nettleleaf sprong soepel door het territorium heen. Ze had eventjes geen last gehad van Mockingpaw, wat maar beter was ook. Nu had ze weer vrij spel. Daarom had ze zichzelf een dag rust gegund en liep nu wat rond door het territorium van Shadowclan. De afgelopen paar dagen was het warm geweest, drukkend warm bijna. Greenleaf was echt in volle gang bezig.
Ze wandelde langs de rivier, toen ze bij een paar platte stenen aangekomen was. Op een van de stenen, lag een gitzwarte kattin te slapen. Nettleleaf grijnsde eventjes en wandelde langs de steen, naar een andere steen toe. "Je staat in me zon" werd er scherp naar d'r gemiauwd, terwijl er een grijns op het gezicht van de gestreepte kattin verscheen. "Dus? Denk je echt dat mij dat wat boeit?" miauwde ze kalmpjes, terwijl ze voor de kattin ging zitten en daarmee een grote schaduw over dr wierp. "De zon is van iedereen," snauwde ze daarna kattig erachter aan.


And I liked it KI0nhPx
"Don't mind us we're just spilling our guts. If this is love I don't wanna be hanging by the neck.
Before an audience of death. Before an audience!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
And I liked it DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: And I liked it   And I liked it Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 10:01

Een klein stukje van Nightwing werd kleiner toen de kattin haar opmerking ronduit negeerde en zelfs ging zitten. Er zat geen spatje zon meer op haar en het irriteerde haar op een manier die gevaarlijk kon worden. "Als de zon van iedereen is waarom rot je dan niet op en deel je hem ook daadwerkelijk met iedereen?" Kaatste ze terug en ze krabbelde overeind. Ze verschoof een beetje zodat de zon haar zicht niet blokkeerde en herkende dat kattin wel. O fijn. Niet zij. Wat denkt ze wel? Ze trok een poot op en begon hem beheerst schoon te likken terwijl ze genoot van het zonnetje dat nu niet meer geblokkeerd werd. Toen ze de cyperse kattin koeltjes aankeek overwoog ze om een scherpe opmerking te maken maar in plaats daarvan besloot ze het anders aan te pakken. "Jeetje ik ben eventjes je naam kwijt, wat was het ook weer?" Miauwde ze fijntjes met haar lippen getuit in een pruts gebaar.


And I liked it TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And I liked it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: