Leather, who are you? [SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leather, who are you? [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimema 25 nov 2013 - 20:04

Loci liep het Bloodclankamp binnen. Hij was bij Bluestream geweest, hij was de poes gewoon toevallig tegengekomen, net als altijd. Hij ging zitten en keek rond. Er kwamen vaak nieuwe katten in de clan, maar die kenden niemands reputatie. Net zoals Hate hem niet gekend had toen die hem voor een gevecht uitdaagde, natuurlijk had hij gewonnen. En zijn gevecht met Erza... Eigenlijk vocht hij liever niet, maar soms liet hij zich meeslepen. Hij liet zijn blik ronddwalen en zag een kat zitten. Hij had hem nog niet zo vaak gezien maar wist toch dat hij Leather heette. Hij besloot om naar de kat toe te gaan. 'En wat doe jij hier zo alleen.' vroeg hij aan de kat.


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik


Laatst aangepast door Loci op di 10 dec 2013 - 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 20:45

Een redelijk kleine, grijze tabby kat lag op de grond in het Bloodclan territorium. Haar stralende blauwe oogjes staarde doelloos door het kamp, een zachte zucht rolde over haar lippen. Ze was bij de bloodclan gekomen voor verbetering, om minder alleen te zijn. Maar tot dusver was dat nog niet echt gebeurd, zeker niet zelfs. Leather had nog amper vrienden gemaakt in deze Clan, maar ja.. Een zwarte kater kwam op haar aflopen, na even lang nadenken wist ze zijn naam weer; Loci. 'En wat doe jij hier zo alleen.' Leather haalde haar schouders op. 'Blijkbaar vinden de meeste katten mij niet een prettig gezelschap..' Murmelde ze zacht, het was in ieder geval niet gelogen.

OOC; Sorry voor late reactie! Het was nog al druk op school en dus was ik dit topic vergeten ;_;


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 15:25

Leather haalde haar schouders op. 'Blijkbaar vinden de meeste katten mij niet een prettig gezelschap..' Murmelde ze zacht. Loci ging liggen. 'en wat als ik niet een van de meeste katten ben?' vroeg hij aan de poes.



Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:33

'En wat als ik niet een van de meeste katten ben?' Klonk de vragende stem van de zwarte kat, die was gaan liggen. 'Dan ben je een van de weinigen..' Een kleine glimlach sierde haar mond, was bijzonder was. Want over het algemeen, glimlachte de jonge tabby kat nauwelijks. 'Maar ik stel het wel op prijs, dat je hier bij me komt zitten.'


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 18:07

'Dan ben je een van de weinigen..' Een kleine glimlach sierde haar mond. 'Maar ik stel het wel op prijs, dat je hier bij me komt zitten.' Hij knikte. 'Wanneer ben jij bij de Bloodclan gekomen.' vroeg hij aan de poes. Hij had haar nog niet vaak gezien, maar dat kon ook wel komen doordat hij zelf vaak even weg ging.


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 19:38

'Wanneer ben jij bij de Bloodclan gekomen.' Vroeg de kater. 'Ik denk ongeveer één maan geleden, het is puur toeval dat ik hier terecht ben gekomen.' En eigenlijk was het helemaal niet de bedoeling, maakte ze de zin in haar hoofd af. Een huivering schoot langs haar ruggengraat, terwijl ze terugdacht aan die vreselijke dag. Waarin ze haar familie was verloren.


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 17:52

'Ik denk ongeveer één maan geleden, het is puur toeval dat ik hier terecht ben gekomen.' 'Ik ben hier op mijn 6 manen aangekomen, en dat had ik ook niet van te voren gepland. En ik heb dringend een nieuwe mentor nodig anders kan ik wel vergeten mijn training ooit nog af te maken.' Hij dacht opeens aan Miki, zij was ook ooit een leerling geweest. Hij schudde zijn hoofd, maar wel zo zacht zodat Leather het niet zou merken.


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimema 13 jan 2014 - 19:33

'Ik ben hier op mijn 6 manen aangekomen, en dat had ik ook niet van te voren gepland. En ik heb dringend een nieuwe mentor nodig anders kan ik wel vergeten mijn training ooit nog af te maken.' Leather knikte begrijpend, het leven in de Bloodclan was sowieso al hard. De trainingen waren hard nodig, vooral als je echt respect af wilde dringen bij de ouderen. 'Misschien kunnen we samen trainen, ik heb nog geen mentor maar kan wel een beetje vechten. Wellicht leren we nog iets van elkaar?' Een van haar zeldzame glimlachjes was op haar gelaat verschenen, terwijl ze naar de donkere kater keek.


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 14:29

Leather knikte begrijpend. 'Misschien kunnen we samen trainen, ik heb nog geen mentor maar kan wel een beetje vechten. Wellicht leren we nog iets van elkaar?' Er verscheen een glimlach op haar gelaat. Hij knikte. 'Ik heb wel al wat geleerd van voor ik hier kwam.' Hij had veel van zijn vader geleerd, maar daar dacht hij liever niet aan.


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 18:14

De kater knikte. 'Ik heb wel al wat geleerd van voor ik hier kwam.' Sprak hij, hoewel Leather het gevoel kreeg dat hij iets voor haar achterhield. Iets waar hij niet graag over sprak, afijn wat boeide het ook. Ze moest haar neus niet in andermans zaken steken. 'Ik heb mezelf wel een aantal dingen aangeleerd, ook een paar dingen geleerd van mijn ouders.' Ze glimlachte mistroostig bij de gedachte aan haar ouders. 'Voordat ze ons verlieten..' Murmelde ze er haast onhoorbaar achteraan.


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 18:06

'Ik heb mezelf wel een aantal dingen aangeleerd, ook een paar dingen geleerd van mijn ouders.' Ze glimlachte mistroostig. 'Voordat ze ons verlieten..' Murmelde ze er haast onhoorbaar achteraan. Hij knikte, hij wist hoe familie kon zijn. 'Ik heb ook niet de beste ouders gehad. zei hij tegen de poes.


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 19:27

'Ik heb ook niet de beste ouders gehad.' Miauwde Loci. 'Familie is niet makkelijk.. En hoe erg ik mijn ouders ook haat voor het feit dat ze ons achter hebben gelaten, ik mis ze nog elke dag.' Het was meer dan ze eigenlijk wilde zeggen, maar het was wel de waarheid. En eigenlijk was het ook wel eens fijn, de woorden hardop uitgesproken te hebben. De zwarte kater leek de geschikte kat om het tegen te vertellen, ze vertrouwde hem op de een of andere manier. Een vertrouwen dat ze niet had in de meeste katten.


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 14:38


'Familie is niet makkelijk.. En hoe erg ik mijn ouders ook haat voor het feit dat ze ons achter hebben gelaten, ik mis ze nog elke dag.' Ze miste haar familie, hij had de zijne eigenlijk nooit echt gemist, hij wou alleen dat ze er nooit geweest waren. Hij voelde dat ze hem vertrouwde, de meeste katten deden dat, al vertrouwde hij niet rap een ander.




Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 17:42

De tabby poes was compleet vergeten, dat ze nog aan Loci had voorgesteld te oefenen met vechten. "Zullen we dan maar gaan trainen? Kijken of we elkaar iets aan kunnen leren," miauwde ze - voor haar doen vriendelijk.


Leather, who are you? [SPT] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Leather, who are you? [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Leather, who are you? [SPT]   Leather, who are you? [SPT] Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 11:49

"Zullen we dan maar gaan trainen? Kijken of we elkaar iets aan kunnen leren," miauwde ze. Loci knikte, 'Oké, waar wil je gaan trainen.'


Leather, who are you? [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leather, who are you? [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: